Het werd de hoofd jeugdopleiding volgens de journalist niet makkelijk gemaakt binnen zijn eigen club. "Waar Ouaali mee te maken had bij Ajax was verkeerde zuinigheid. Ajax luistert niet naar het stokpaardje van Bert van Marwijk, namelijk dat je de jeugdtrainer het best moet belonen van iedereen. Bij Ajax verdient een gemiddelde jeugdtrainer 30, 40 of 50 duizend euro per jaar. Dan kun je zeggen: dat is veel geld, maar dat zijn niet de bedragen waardoor oud-voetballers zich in deze tijd geroepen voelen om in de jeugdopleiding te stappen. Er zitten nu allerlei datajongens, jongens die net hun trainersdiploma hebben gehaald bij de KNVB en die wél heel graag bij Ajax willen werken. Je ziet het resultaat. Dus aan al die datajongens: gefeliciteerd", klinkt het cynisch.
Hahaha, wat heerlijk fout weer van Breakie. Heel het artikel vol met aannames en speculatie. Lekker man.
Heitinga zou volgens de T een clausule in z'n contract hebben waarbij hij automatisch coach voor komend seizoen wordt als hij de beker wint. Beetje hetzelfde als bij Ruud, alleen heeft die geen clausule (hoop ik).
Madueke wrote: ↑15 Apr 2023, 10:33
Heitinga zou volgens de T een clausule in z'n contract hebben waarbij hij automatisch coach voor komend seizoen wordt als hij de beker wint. Beetje hetzelfde als bij Ruud, alleen heeft die geen clausule (hoop ik).
Van harte alvast met de beker.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Er wordt ook al een link gelegd met Rob Janssen van Wasserman. Flappie en John zitten bij hem. Flappie heeft er belang bij dat Bosz zo ver mogelijk weg blijft en Rob Janssen heeft er belang bij als John onder de pannen is en blijft.
Madueke wrote: ↑15 Apr 2023, 14:05
Er wordt ook al een link gelegd met Rob Janssen van Wasserman. Flappie en John zitten bij hem. Flappie heeft er belang bij dat Bosz zo ver mogelijk weg blijft en Rob Janssen heeft er belang bij als John onder de pannen is en blijft.
Ze hebben idd volgens mij allemaal dezelfde zaakwaarnemer.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Madueke wrote: ↑15 Apr 2023, 14:05
Ze hebben idd volgens mij allemaal dezelfde zaakwaarnemer.
Jep. En die Malenovic (zaakwaarnemer Tadic) zit er nog steeds. Wellicht is z'n invloed minder geworden sinds het vertrek van Schreuder en Hamstra, maar ben benieuwd hoe sterk Mislintat in z'n schoenen staat met al die stromingen binnen zo'n club. Van der Sar, Rob Janssen, Malenovic en dan kom je daar binnen als buitenstaander. Succes hoor.
Niet de T maar FTM lijkt te bron te zijn. Vreemd.
Maar het kan dus ook nog dat ze de beker verliezen en alsnog bij Heitinga blijven. Dat zou de enige echte win-win situatie zijn.
In zijn contract kan bijna niet. Dat contract is opgemaakt voordat hij coach van het eerste elftal werd. Ik kan me wel voorstellen dat dit een mondelinge toezegging is die ze hem hebben gedaan nadat hij om duidelijkheid vroeg.
De beker is leuk, maar ik vind plek twee veel belangrijker ook al lukt het PSV steeds niet om de CL te bereiken. En Heitinga volgend jaar voor de groep bij Ajax zou ik toejuichen. (Net als dat veel Ajacieden dat met Van Nistelrooij bij PSV hebben)
Last edited by Massimo on 15 Apr 2023, 20:03, edited 1 time in total.
In zijn contract kan bijna niet. Dat contract is opgemaakt voordat hij coach van het eerste elftal werd. Ik kan me wel voorstellen dat dit een mondelinge toezegging is die ze hem hebben gedaan nadat hij om duidelijkheid vroeg.
Ron Janssen kennende heeft hij dat contract direct opengebroken en aangepast. Inclusief beloning als hij niet hoofdtrainer wordt na dit seizoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ron Janssen kennende heeft hij dat contract direct opengebroken en aangepast. Inclusief beloning als hij niet hoofdtrainer wordt na dit seizoen.