Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Siemen
Nationale topspeler

Huur zonder koop is zinloos. En Xavi moet blijven. Dus nee
Hatseflats
Vedette

Gewoon troeven achter de hand houden als Xavi vertrekt. Helemaal prima toch? Blij dat ze dat doen in ieder geval!
MaartenV
Nationale topspeler

"Voor Simons is als bekend belangstelling van Paris Saint-Germain, maar ook vanuit Engeland zijn tal van clubs geïnteresseerd. Naast Arsenal, de club waar zijn zaakwaarnemer Darren Dein goede contacten mee heeft, zou ook Manchester United de PSV'er nauwgezet volgen."
Auw.
Hatseflats
Vedette

MaartenV wrote: 14 Jul 2023, 23:11 "Voor Simons is als bekend belangstelling van Paris Saint-Germain, maar ook vanuit Engeland zijn tal van clubs geïnteresseerd. Naast Arsenal, de club waar zijn zaakwaarnemer Darren Dein goede contacten mee heeft, zou ook Manchester United de PSV'er nauwgezet volgen."
Auw.
Iedere topclub volgt Xavi. Dat is toch helemaal niet gek?
Madueke
Legende

Siemen wrote: 14 Jul 2023, 23:07 Huur zonder koop is zinloos. En Xavi moet blijven. Dus nee
Als deze kolere soap nog lang gaat duren dan mag je in je handjes wrijven met CdK huren zonder koop.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe wrote: 14 Jul 2023, 23:05 Ben benieuwd of het volgens het artikel verband houdt met de situatie van Xavi.
Of bakayoko. Minimaal 1 van de 2 gaat vertrekken denk ik.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Denk dat Xavi gewoon z’n kaarten graag nog even tegen de borst houdt. Om te zien wat PSV nog allemaal aan kwaliteit toevoegt, maar vooral om te weten of hij in Eindhoven CL speelt. Verwacht pas in augustus duidelijkheid. Niettemin zou ik wel alvast het lijntje naar het management van Spertsyan alvast even weer opwarmen…
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Xavi heeft niet de luxe om tot ergens in augustus te wachten. Hier is hij de absolute en enige grote ster, bij de echte topclubs mag hij achteraan aansluiten en zich helemaal opnieuw bewijzen. Dan wil je echt niet zo laat in de voorbereiding pas aansluiten. En dan ga je er vanuit dat de topclubs überhaupt op Xavi willen wachten. Voor hem tien anderen, vanuit hun gezien.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Tomm wrote: 13 Jul 2023, 23:21

Niveau kan ik niet inschatten maar ik word hier wel vrolijk van. Leest situaties en positioneert goed en durft in te stappen om ballen te veroveren. Met de bal aan de voet weet ie oplossingen vooruit te vinden en heeft nog n lange trap in de benen ook. Iemand die een beter beeld van hem heeft en kan afzetten tegen Teze, lijken me namelijk wel enigszins vergelijkbare spelers als ik puur op zulke videos af ga.
Lees berichten dat hij echt een van de sterren van het toernooi O21 was, met 91,7% van zijn verdedigende duels gewonnen. Indrukwekkend talent, die met zijn flair en opbouwend gewogen goed in het spel van Bosz zou passen imo. En zijn afkoop zou slechts €750K zijn! No brainer, hoop dat deze niet aan ons voorbij gaat zoals die Koreaan van Napoli.
Menno1
Legende

MaartenV wrote: 14 Jul 2023, 23:11 "Voor Simons is als bekend belangstelling van Paris Saint-Germain, maar ook vanuit Engeland zijn tal van clubs geïnteresseerd. Naast Arsenal, de club waar zijn zaakwaarnemer Darren Dein goede contacten mee heeft, zou ook Manchester United de PSV'er nauwgezet volgen."
Auw.
Nou beter toch? Laat maar lekker naar Arsenal of Utd gaan. Dan pak je een stevig bedrag nog. Alles behalve PSG.
Menno1
Legende

Maar die CDK. Is dat nou wat? Wat beelden gezien en ont over als een sierlijke, technische speler, maar wel alles in 1 versnelling. Beetje zoals Hazard. Een totaal ander type dus als Xavi.

Goede speler en ik hou wel van dit soort types (love for Pereiro!!) maar ik zie niet hoe jij het geweldige rendement en energie van Xavi overneemt. En dan moet deze jongen waarschijnlijk nog 20 miljoen kosten ook.
Pijltje
Bankzitter

Menno1 wrote: 15 Jul 2023, 03:21 Maar die CDK. Is dat nou wat? Wat beelden gezien en ont over als een sierlijke, technische speler, maar wel alles in 1 versnelling. Beetje zoals Hazard. Een totaal ander type dus als Xavi.

Goede speler en ik hou wel van dit soort types (love for Pereiro!!) maar ik zie niet hoe jij het geweldige rendement en energie van Xavi overneemt. En dan moet deze jongen waarschijnlijk nog 20 miljoen kosten ook.
Hij heeft echt een geweldige pot gespeeld thuis tegen PSG (beste man van het veld) met Brugge maar veel andere potten was het niet veel. Voor de prijs koop je veel te duur ben ik bang. Ik vind hem niet speciaal.
ShovingNE2
Site Admin

Madueke wrote: 14 Jul 2023, 23:15Als deze kolere soap nog lang gaat duren dan mag je in je handjes wrijven met CdK huren zonder koop.
Misschien we nog andere clausules erin fietsen...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Geruchten zijn er ondertussen weer voldoende maar er zijn minder transfers afgerond (in en uitgaande) dan ik had verwacht of gehoopt.
Desondanks snap ik bij veel spelers erg goed dat wachten in hun voordeel is.
Voor Steward en Brands gaat timing een grote rol spelen met de CL voorronde die eraan komt en een nieuwe coach met een duidelijk spelsysteem waarbij is gebleken en aangegeven dat het tijd kost om te implementeren.
Lijkt me daarnaast voor Bosz uitdagend (of zelfs irritant) als coach om dat te moeten doen bij spelers waarvan je weet dat ze (waarschijnlijk) gaan en nog niet bij spelers die (waarschijnlijk) nog gaan komen.
One can only hope
Momfer
Vaste waarde in elftal

Ik vind het maar vreemd dat er naar CDK wordt geïnformeerd.. Dacht juist dat ze van huur af wilden. Of is dit alvast voorsorteren op een last minute vertrek scenario van Xavi, anders kan ik het ook niet plaatsen. Koop lijkt me in ieder geval compleet onrealistisch.
CZ_Code
Nationale topspeler

Denk zelf ook onrealistisch. Verwacht van dit weekend omtrent transfers als je Rik’s woorden mag geloven
Standbeeld
Mister PSV

Momfer wrote: 15 Jul 2023, 08:45 Ik vind het maar vreemd dat er naar CDK wordt geïnformeerd.. Dacht juist dat ze van huur af wilden. Of is dit alvast voorsorteren op een last minute vertrek scenario van Xavi, anders kan ik het ook niet plaatsen. Koop lijkt me in ieder geval compleet onrealistisch.
Ik snap niet waarom je dat vreemd vindt eerlijk gezegd. Xavi is een onzekere factor en PSV moet contact leggen/houden met mogelijke vervangers zodat we bij slecht nieuws direct door kunnen pakken. Als PSV dan informeert voor CDK en we krijgen te horen dat alleen huur een optie is, dan schakelt Earnie grote kans door naar een volgend mogelijk target. Zo gaat dat. Ik zou het eerder heel erg vreemd vinden als PSV niet start bij spelers die onhaalbaar lijken. Dan zou Noa Lang nooit PSV'er zijn geweest nu. Daar hing vorig jaar nog een prijskaartje aan van 25mln.
Momfer
Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 15 Jul 2023, 09:06
Momfer wrote: 15 Jul 2023, 08:45 Ik vind het maar vreemd dat er naar CDK wordt geïnformeerd.. Dacht juist dat ze van huur af wilden. Of is dit alvast voorsorteren op een last minute vertrek scenario van Xavi, anders kan ik het ook niet plaatsen. Koop lijkt me in ieder geval compleet onrealistisch.
Ik snap niet waarom je dat vreemd vindt eerlijk gezegd. Xavi is een onzekere factor en PSV moet contact leggen/houden met mogelijke vervangers zodat we bij slecht nieuws direct door kunnen pakken. Als PSV dan informeert voor CDK en we krijgen te horen dat alleen huur een optie is, dan schakelt Earnie grote kans door naar een volgend mogelijk target. Zo gaat dat. Ik zou het eerder heel erg vreemd vinden als PSV niet start bij spelers die onhaalbaar lijken. Dan zou Noa Lang nooit PSV'er zijn geweest nu. Daar hing vorig jaar nog een prijskaartje aan van 25mln.
Precies wat ik zeg. Dat hij vorig jaar voor 35mln gekocht is door Milan en dat die no way hem gaan verkopen voor een prijs waar PSV aan kan voldoen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

De Ketelaere is een fijne voetballer, maar eigenlijk zou je denken dat als Xavi vertrekt PSV juist een ander type zoekt. Omdat Bosz met een 6 wil spelen en ik De Ketelaere niet zie als een middenvelder. Is echt een tweede spits bijna als nummer 10.
Standbeeld
Mister PSV

Momfer wrote: 15 Jul 2023, 09:26
Standbeeld wrote: 15 Jul 2023, 09:06
Precies wat ik zeg. Dat hij vorig jaar voor 35mln gekocht is door Milan en dat die no way hem gaan verkopen voor een prijs waar PSV aan kan voldoen.
En hoe moet je dat zeker weten als je niet geïnformeerd hebt? Daarnaast weten we beiden niet wat PSV van plan is om uit te geven als Xavi vertrekt, al dan niet voor de hoofdprijs naar Arsenal.
Chucky
Vedette

Eindhovenvoetbal wrote: 15 Jul 2023, 09:29 Omdat Bosz met een 6 wil spelen
Is dit al zo zeker dan?

Hij heeft daar wel de voorkeur voor dat ik weet, maar het moet natuurlijk wel matchen met de selectie/potentiële aankopen.
Hatseflats
Vedette

Chucky wrote: 15 Jul 2023, 09:43
Eindhovenvoetbal wrote: 15 Jul 2023, 09:29 Omdat Bosz met een 6 wil spelen
Is dit al zo zeker dan?

Hij heeft daar wel de voorkeur voor dat ik weet, maar het moet natuurlijk wel matchen met de selectie/potentiële aankopen.
Hij zei dat ie het liefst met 1 zes speelt, maar als het materiaal daarvoor niet geschikt is is hij niet te beroerd om het anders te doen.
Tovast
Nationale topspeler

Interesse in CdK loopt al veel langer, lees medio april/mei. Zou mogelijk de vervanger kunnen zijn maar hij is een aantal maanden geleden al gepolst. Je moet het niet zien als reactie op mogelijk “nieuws” vanuit kamp Simons.
TomV23
Bankzitter

DonyellMalen
Legende

Dit is ook maar speculeren, niet?
Post Reply