Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2024, 18:19Misschien kan @RikElfrink zelf uitsluitsel geven of hij allerlei namen en transfernieuws achterhoudt in het belang van PSV.
Dit is dan ook weer heel raar. Omdat hij niet alles direct zou melden zou dat 'in het belang van PSV' zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Het is allemaal niet zo zwart wit. PSV en Rikkert hebben een zakelijke relatie. In de basis zal Rikkert nieuws publiceren want dat is zijn beroep. Soms zal de relatie met PSV invloed hebben, en daar krijgt hij dan wat voor terug. Dat geven en nemen moet in balans zijn voor beide partijen. Rond Xavi clausule gate had ik het idee dat Rikkert zich een beetje gepiepeld voelde, dan verandert de dynamiek tijdelijk.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
    ShovingNE2SKERLAYkhim
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2024, 18:42
    Heruone wrote: 13 Aug 2024, 18:40 Je gaat echt voorbij aan heel het punt hé. Maar blijf lekker doorgaan verder.
    Nou, maak je punt eens wat duidelijker dan. Mijn punt is: Rik gaat niet in het belang van PSV transfernieuws verzwijgen .
    Dat doet hij wel.

Reden 1: zo krijgt hij vanuit PSV alsnog scoops die hij mag delen, zonder dat ze die eerst aan een ander delen.

Reden 2: soms weet hij al wat meer, maar om slapende honden niet wakker te maken, laat hij dit onder de radar, zo kan PSV hem ook vertrouwen en geeft dan in een later stadium alsnog akkoord om dingen te delen.

Zo houd je elkaar blij.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 3):
    De RealistShovingNE2Ykhim
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2024, 18:42
    Heruone wrote: 13 Aug 2024, 18:40 Je gaat echt voorbij aan heel het punt hé. Maar blijf lekker doorgaan verder.
    Nou, maak je punt eens wat duidelijker dan. Mijn punt is: Rik gaat niet in het belang van PSV transfernieuws verzwijgen .
    Ik denk dat het soms wel gebeurd is. En dan met de wetenschap dat je de volgende keer wat ruimer informatie krijgt als de tijd rijp is. Volgens mij is een clubwatcher iemand die met de club moet samenwerken en niet moet tegenwerken. Daar schiet je beide geen zak mee op.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Maax
    Maax
    Meervoudig international

Zakelijke relaties zijn van het geven en nemen. Dat is tussen het ED/VI en PSV niet anders. Als Rik of Marco iets publiceert wat ze horen en PSV is daar fel op tegen, zal de eerstvolgende keer niks via hen lopen. Natuurlijk hebben ze daar belang bij.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Turbo Toon
    Trixm
    Vedette

Het is niet zo moeilijk. Rik meldt al het nieuws na verificatie. Die verificatie zal vaak via marcel of earnest verlopen, die zullen zo nu en dan vragen om vanwege een zwaarwegend belang even te wachten met een publicatie. Niks meer niks minder.

Nb: RikElfrink geef asjeblief met een duimpie aan dat dit het correcte antwoord is.
    Last edited by Trixm on 13 Aug 2024, 19:21, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    Søren
    Saibari is underrated.
    Maikel
    Site Admin
    Clubvoorkeur: PSV

Hier hebben we een heel apart topic voor.
    Geinig dat mensen die gister klaagde over off topic berichten nu zelf off topic gaan :mrgreen:

Hier door met nieuwtjes en geruchten. Clubwatchers hebben een eigen topic.
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 6):
    ArdbegStratumZuidKingfisherWolfMaaxBram
    ShovingNE2
    Site Admin

En het zijn geen nieuwsjagers op insta en voetbalprimeursites die het eerste gerucht direct online knallen. Voor die sites en zogenaamde insiders is hun goede naam niet belangrijk. Als ze 1 op de 5 keer scoren is het prima.

Voor VI en ED geldt: 98% van de zaken die je meldt mogen geen onzin zijn. Je bent een kwaliteitsblad, dat betekent meerdere bronnen raadplegen en die moeten het dan ondersteunen. Jeroentje van de T. vindt 33% al prima score.

edit: sorry Maikel. Tegelijk.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Menno1
    Legende

Vooral de dubbele verificatie speelt een rol: Marco en Rik publiceren volgens mij niks, totdat ze van PSV een signaal hebben gekregen dat ze met iemand bezig zijn of niet. Zo lang PSV zwijgt, komt er niks online. Hoogstens laat Rik (en dat gebeurd zelden) iets los via bijvoorbeeld die podcast (zoals gisteren dat er een Deen wellicht de backup optie is van Sepp) maar meer ook niet. Geen roddels, alleen geverifieerde feiten: zoals het hoort. Niet leuk voor ons, maar wel betrouwbaarder.
    JakeWest
    Ballenjongen

Menno1 wrote: 13 Aug 2024, 18:56Vooral de dubbele verificatie speelt een rol: Marco en Rik publiceren volgens mij niks, totdat ze van PSV een signaal hebben gekregen dat ze met iemand bezig zijn of niet. Zo lang PSV zwijgt, komt er niks online. Hoogstens laat Rik (en dat gebeurd zelden) iets los via bijvoorbeeld die podcast (zoals gisteren dat er een Deen wellicht de backup optie is van Sepp) maar meer ook niet. Geen roddels, alleen geverifieerde feiten: zoals het hoort. Niet leuk voor ons, maar wel betrouwbaarder.
    Een Deen? Ik heb de podcast nog niet geluisterd maar als ik denk aan een haalbare Deen dan denk ik Victor Nelsson van Galatasaray. Goede verdediger, snel en goede leeftijd waardoor je hem na 2 goede jaren gewoon kan doorverkopen. Speelt een beetje afwisselend met Sanchez daar, maar niet altijd samen. Misschien een leuke/(betere) optie als Sepp niet komt?
    Last edited by JakeWest on 13 Aug 2024, 19:13, edited 1 time in total.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Hoop dat ze deze week nieuws hebben over een aantal verdedigende opties.. veel te spannend dit.
    Mees Hilgers misschien een optie? Speelde goed afgelopen week in CL.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
    FritskePhilips
    We can't change the world until we change ourselves.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

JakeWest wrote: 13 Aug 2024, 19:12
    Menno1 wrote: 13 Aug 2024, 18:56Vooral de dubbele verificatie speelt een rol: Marco en Rik publiceren volgens mij niks, totdat ze van PSV een signaal hebben gekregen dat ze met iemand bezig zijn of niet. Zo lang PSV zwijgt, komt er niks online. Hoogstens laat Rik (en dat gebeurd zelden) iets los via bijvoorbeeld die podcast (zoals gisteren dat er een Deen wellicht de backup optie is van Sepp) maar meer ook niet. Geen roddels, alleen geverifieerde feiten: zoals het hoort. Niet leuk voor ons, maar wel betrouwbaarder.
    Een Deen? Ik heb de podcast nog niet geluisterd maar als ik denk aan een haalbare Deen dan denk ik Victor Nelsson van Galatasaray. Goede verdediger, snel en goede leeftijd waardoor je hem na 2 goede jaren gewoon kan doorverkopen. Speelt een beetje afwisselend met Sanchez daar, maar niet altijd samen. Misschien een leuke/(betere) optie als Sepp niet komt?
    "In Denemarken", niet "een Deen".
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    NotoriousBIG046
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Trixm wrote: 13 Aug 2024, 18:54 Het is niet zo moeilijk. Rik meld al het nieuws na verificatie. Die verificatie zal vaak via marcel of earnest verlopen, die zullen zo nu en dan vragen om vanwege een zwaarwegend belang even te wachten met een publicatie. Niks meer niks minder.

Nb: @RikElfrink geef asjeblief met een duimpie aan dat dit het correcte antwoord is.
    Ik zag m net met z'n duimpje omlaag voorbij lopen.
    Ardbeg
    Mister PSV

Nee, geen Deen. Iemand uit de Deense competitie. Nagalo, zoals 48 posts vandaag al gemeld hebben 😜
    DeBruyne
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 13 Aug 2024, 19:14

"In Denemarken", niet "een Deen".
    Als je de 'grote' clubs van Denemarken dan na gaat zou je idd bij Nagalo uit komen. Niet echt veel meer smaken..
    SKERLA
    Legende

D.Millpants wrote: 13 Aug 2024, 19:14
    Trixm wrote: 13 Aug 2024, 18:54 Het is niet zo moeilijk. Rik meld al het nieuws na verificatie. Die verificatie zal vaak via marcel of earnest verlopen, die zullen zo nu en dan vragen om vanwege een zwaarwegend belang even te wachten met een publicatie. Niks meer niks minder.

Nb: @RikElfrink geef asjeblief met een duimpie aan dat dit het correcte antwoord is.
    Ik zag m net met z'n duimpje omlaag voorbij lopen.
    Vast en zeker voor al die taalfouten.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Zou je sowieso niet met Nagalo (of Flamingo) RB kunnen spelen? ;) Just a thought.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Heruone wrote: 13 Aug 2024, 19:21 Zou je sowieso niet met Nagalo (of Flamingo) RB kunnen spelen? ;) Just a thought.
    Nee, je moet hem eerst kopen of huren voor dat kan…

Nee, serieus, wat bedoel je nu eigenlijk?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 13 Aug 2024, 19:23
    Heruone wrote: 13 Aug 2024, 19:21 Zou je sowieso niet met Nagalo (of Flamingo) RB kunnen spelen? ;) Just a thought.

Dat je die ene haalt en dan een van de twee doorschuift naar de vacature op RB. Nu duidelijk? :*
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    Thijs
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    SKERLA
    Legende

Heruone wrote: 13 Aug 2024, 19:24
    Thijs wrote: 13 Aug 2024, 19:23

Dat je die ene haalt en dan een van de twee doorschuift naar de vacature op RB. Nu duidelijk? :*
    Maar dat is dan bij vertrek Teze. Dan heb je nog steeds een RCV nodig.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

SKERLA wrote: 13 Aug 2024, 19:27
    Heruone wrote: 13 Aug 2024, 19:24

Maar dat is dan bij vertrek Teze. Dan heb je nog steeds een RCV nodig.
    Deze man :mrgreen:

Eindhoven1913
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Noa lang

Waarom gaan alle verdedigers bij PSV ineens weg.

Nu weer een bod op Boscagli. Teze die weg/wilt gaat en ramalho die al weg is.

Sambo en van aanholt laten gaan.

Maar nieuwe verdedigers halen ho maar. Wanneer komt sepp vd berg eindelijk bijvoorbeeld.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Hoezo alle verdedigers? Mauro Obispo en Oppegard gaan helemaal nergens heen!
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Eindhoven1913 wrote: 13 Aug 2024, 20:53 Waarom gaan alle verdedigers bij PSV ineens weg.

Nu weer een bod op Boscagli. Teze die weg/wilt gaat en ramalho die al weg is.

Sambo en van aanholt laten gaan.

Maar nieuwe verdedigers halen ho maar. Wanneer komt sepp vd berg eindelijk bijvoorbeeld.
    Misschien moeten ze ook Sanchez erbij halen. Of anders de Vrij?
    Cas
    Meervoudig international

11 Tinus wrote: 13 Aug 2024, 20:56 Hoezo alle verdedigers? Mauro Obispo en Oppegard gaan helemaal nergens heen!
    Kan niet lang meer duren
    Post Reply