Naja, uiteraard heb ik ook wel sympathie voor Roda JC, na Ajax mijn 2e club in het betaald voetbalpsvgouda wrote: ↑24 Jun 2024, 23:30Niks bijzonders. Maar regelmatig merk ik dingen niet op Soms probeert iemand mij een pizza Hawaii aan te smeren, daar blijft het meestal bij. Enne... er zijn er hier veul meer uit de 'provincie' hè De combi Limburg-Ajax is overigens idd een lastige. Maar vooruit: welkom
Nieuw? Stel je voor!
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: ajax
- Favoriete speler: Johan Cruijff
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
FYI: Niemand hier begrijpt hoe mensen voor Ajax kunnen zijn. Dan moet er iets mis met je zijn.
Kom overigens ook niet uit Brabant hoor. Maar hell no dat ik voor Vitesse ga zijn.
- Maikel
- Site Admin
Je maakt het niet makkelijker voor jezelf.ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:34Naja, uiteraard heb ik ook wel sympathie voor Roda JC, na Ajax mijn 2e club in het betaald voetbalpsvgouda wrote: ↑24 Jun 2024, 23:30
Niks bijzonders. Maar regelmatig merk ik dingen niet op Soms probeert iemand mij een pizza Hawaii aan te smeren, daar blijft het meestal bij. Enne... er zijn er hier veul meer uit de 'provincie' hè De combi Limburg-Ajax is overigens idd een lastige. Maar vooruit: welkom
- These users thanked the author Maikel for the post:
- Kingfisher
-
- Veelbelovend talent
Ik ben benieuwd of hij mijn leeftijd ook al bereikt heeft, ik denk het niet, maar kan me vergissen natuurlijk
-
- Veelbelovend talent
Het zou stom zijn als je niet voor de club bent uit je buurgemeente als voetballiefhebber... als is het niet echt meer kwaliteitsvoetbal wat daar te zien is.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
SSST! (Overigens vwb Dokkum: gelukkig luisterde Boni naar @Tirzah, de veruit oudste en meest wijze die ooit op een PSV-forum actief was. Die hield pas van Ajax...)ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:34Naja, uiteraard heb ik ook wel sympathie voor Roda JC, na Ajax mijn 2e club in het betaald voetbalpsvgouda wrote: ↑24 Jun 2024, 23:30
Niks bijzonders. Maar regelmatig merk ik dingen niet op Soms probeert iemand mij een pizza Hawaii aan te smeren, daar blijft het meestal bij. Enne... er zijn er hier veul meer uit de 'provincie' hè De combi Limburg-Ajax is overigens idd een lastige. Maar vooruit: welkom
-
- Vedette
Limburg, Roda JC én Ajax klinkt voor mij als een soort triangle of death.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
- Maikel • Heissenberrug
-
- Veelbelovend talent
Om je een reden te geven... ik heb Johan Cruijff en al die andere jongens nog live zien voetballen in zijn/hun eerste periode bij Ajax, in hun gloriejaren. Net zoals ik vd Kuylen, van Beveren (een van de beste keepers ooit en misschien wel de beste) ook nog heb zien voetballen.
Nu weet je ongeveer mijn leeftijd wel of niet?
Last edited by ajax on 24 Jun 2024, 23:43, edited 2 times in total.
- Balinho
- Internationale topspeler
Zal ergens tussen de 55 en 155 zijn.ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:41
Om je een reden te geven... ik heb Johan Cruijff en al die andere jongens nog live zien voetballen in zijn/hun eerste periode bij Ajax, in hun gloriejaren. Net zoals ik vd Kuylen, van Beveren (een van de beste ooit en misschien wel de beste) ook nog heb zien voetballen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Veelbelovend talent
JaBalinho wrote: ↑24 Jun 2024, 23:44Zal ergens tussen de 55 en 155 zijn.ajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:41
Om je een reden te geven... ik heb Johan Cruijff en al die andere jongens nog live zien voetballen in zijn/hun eerste periode bij Ajax, in hun gloriejaren. Net zoals ik vd Kuylen, van Beveren (een van de beste ooit en misschien wel de beste) ook nog heb zien voetballen.
- psvgouda
- Vedette
Dan ben je lang bezig geweest om af te wegen en je hier al dan niet te melden Enfin, Cruyff heb ik ook nog live zien voetballen (en zien verdwijnen in de broekzak van Pleun Strik), over de PSV'ers hoef ik het niet te hebbenajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:41
-
- Veelbelovend talent
psvgouda wrote: ↑24 Jun 2024, 23:45Dan ben je lang bezig geweest om af te wegen en je hier al dan niet te melden Enfin, Cruyff heb ik ook nog live zien voetballen (en zien verdwijnen in de broekzak van Pleun Strik), over de PSV'ers hoef ik het niet te hebbenajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:41
Dan zijn we qua leeftijd niet ver van elkaar verwijderd.
ach je moet ook maar zin hebben om met de jeugd over je club te praten op een PSV site met jeugdige PSV aanhangers.. jij zal je toch ook wel eens afgevraagd hebben waar je mee bezig bent als je met die jonge gasten in discussie bent met al je ervaring tegen jonge gasten die die ervaring niet hebben
- psvgouda
- Vedette
Het slechtste argument ooit. Inhoudelijk vooral ( )
-
- Veelbelovend talent
- psvgouda
- Vedette
Qua leeftijd zullen we niet veel verschillen, nee. Wat betreft het afvragen: uh nee... Heb veel gewerkt met jongeren binnen het amateurvoetbal, doe het nog steeds. Beviel/bevalt prima, hoor graag hoe zij tegen dingen aankijken. Soms is dat minder boeiend, soms juist interessant. Ik heb niet heel veel hang naar het verleden, al wil ik mijn rol als ouwe lul hier ook af en toe wel bevestigen en bevestigd zien. Dat is rustgevend voor die jonkies: als ze bijvoorbeeld een antwoord als hierboven kunnen geven ('boomer') dan zijn ze weer heulemaol t heertje. Gun ik ze welajax wrote: ↑24 Jun 2024, 23:52
Dan zijn we qua leeftijd niet ver van elkaar verwijderd.
ach je moet ook maar zin hebben om met de jeugd over je club te praten op een PSV site met jeugdige PSV aanhangers.. jij zal je toch ook wel eens afgevraagd hebben waar je mee bezig bent als je met die jonge gasten in discussie bent met al je ervaring tegen jonge gasten die die ervaring niet hebben
- These users thanked the author psvgouda for the post (total 3):
- Grasmat • ajax • Woodenshoes
- Lorenzo von Matterhorn
- Balinho
- PCGC
- Vedette
En hoe groot is je neus?
Waar is Herr Shoving nou met zijn knieschijven?
#FreeGeneratie4