John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler

Hier ook!! Alvast bedankt :TU:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik sluit me ook aan in de polonaise. Bij voorbaat dank!
Struviet
Meervoudig international

Journalistiek is niet gratis hé heren. Paar euro betalen, kunnen die mensen ook een boterham eten.
Ardbeg
Mister PSV

Struviet wrote: 06 May 2021, 13:14 Journalistiek is niet gratis hé heren. Paar euro betalen, kunnen die mensen ook een boterham eten.
Geen kans dat ik ajaxprimeur/international een boterham gun.
Josef Dettelbacher
Legende

Struviet wrote: 06 May 2021, 13:14 Journalistiek is niet gratis hé heren. Paar euro betalen, kunnen die mensen ook een boterham eten.
Overmars zal ze toch al wel genoeg betalen voor al die reclame?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal

Ben ik helemaal met je eens, maar journalistiek behoort wel objectief te zijn, en geen verkapt Ajax clubblad met een supporter als hoofdredacteur.
Brael
Vedette

Ben het wel met Struviet eens. Het is óf betalen, óf niet lezen. Anders is het wel een beetje dubbel ;)
Hatseflats
Vedette

Iemand een kleine samenvatting dan? :)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

De Scorebordjournalistiek podcast is wel een goede samenvatting lijkt me.
Ren Höek
Vedette

Dutch Cowboy wrote: 06 May 2021, 14:04 Ben ik helemaal met je eens, maar journalistiek behoort wel objectief te zijn, en geen verkapt Ajax clubblad met een supporter als hoofdredacteur.
Het is al veel vaker gezegd, maar het blad VI is niet te vergelijken met VI Pro.
Dit laatste biedt namelijk vooral kwaliteit, in tegenstelling tot het eerste.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ardbeg
Mister PSV

Brael wrote: 06 May 2021, 14:05 Ben het wel met Struviet eens. Het is óf betalen, óf niet lezen. Anders is het wel een beetje dubbel ;)
Nee hoor. 1 artikeltje willen lezen zonder abonnement af te sluiten is niet dubbel.
Trixm
Vedette

Ardbeg wrote: 06 May 2021, 15:30
Brael wrote: 06 May 2021, 14:05 Ben het wel met Struviet eens. Het is óf betalen, óf niet lezen. Anders is het wel een beetje dubbel ;)
Nee hoor. 1 artikeltje willen lezen zonder abonnement af te sluiten is niet dubbel.
Cherry Picking noemen ze dat :). Logisch dat de journalistiek daar niet in mee kan gaan toch?
Saibari is underrated.
Brael
Vedette

Daar heeft Ardbeg wel een klein punt. Bij andere sites kun je ook betalen per artikel, volgens mij kan dat bij VI niet. Daar moet je direct een abonnement afsluiten.

Al vermoed ik dat het gros ook voor dat ene artikel niet had betaald als die mogelijkheid er was ;)
Ardbeg
Mister PSV

Brael wrote: 06 May 2021, 15:38 Daar heeft Ardbeg wel een klein punt. Bij andere sites kun je ook betalen per artikel, volgens mij kan dat bij VI niet. Daar moet je direct een abonnement afsluiten.

Al vermoed ik dat het gros ook voor dat ene artikel niet had betaald als die mogelijkheid er was ;)
Da's het vervelende idd. Ik ben echt de beroerdste niet om voor materie te betalen. Ik heb immers ook gigantisch veel cd's, lp's, boeken en films. Ik hou er van om dingen echt te hebben. Als ik direct een abonnement moet afsluiten voor de paar artikelen die ik bij toeval eens wil lezen..Nou nee.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Daar was de ouwe Blendle goed voor. Maar ja…
Ren Höek
Vedette

Of je maakt een gratis account aan bij VI en leest daarna 3 artikelen per maand gratis op Pro.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Revolinho
Internationale topspeler

Sjon, aan de bak gvd!!!

Voorronde CL staat vast, ga die spelers ophalen! En kijk goed naar vandaag. Paar koekenbakker die je nu al in de etalage moet gooien.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Wat zal ik blij zijn als hij Rosario weet te verkopen zeg. Werk aan de winkel, eerst alle rommel eruit:

- Rigo
- Luckassen
- Piroe
- Thomas
- Mauro
- Rosario
- Dumfries
- Guti
- Viergever
- Baumgartl
- Bruma
- Doan

Stuk voor stuk niet goed genoeg.
ruuddevil
Legende

Heissenberrug wrote: 13 May 2021, 17:00 Wat zal ik blij zijn als hij Rosario weet te verkopen zeg. Werk aan de winkel, eerst alle rommel eruit:

- Rigo
- Luckassen
- Piroe
- Thomas
- Mauro
- Rosario
- Dumfries
- Guti
- Viergever
- Baumgartl
- Bruma
- Doan

Stuk voor stuk niet goed genoeg.
Je vergeet Mvogo, Zahavi, Ihattaren, Fein en Sadilek. Fein en Mvogo gehuurd, maar weg ermee. Romero is geblesseerd, anders stond die ook op het lijstje.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Mvogo hoeft voor mij niet perse weg, je hebt twee gelijkwaardige keepers nodig dus dat is prima met hem en Drommel. Beide geen toppers maar voldoende. Zahavi hou ik er graag bij. Ihattaren was ik inderdaad vergeten, zegt genoeg. Wegwezen met hem. Fein gaat sowieso terug geloof ik en Romeo wil ik ook nog wel eens zien al kan ik me bijna niet voorstellen dat die nog goed terecht gaat komen. Al met al veel werk aan de winkel voor John.
ShovingNE2
Site Admin

Ik zou graag een rijtje met spelers maken, maar de deadline voor de transferpool is nog niet verlopen en ik wil dat shirt winnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal

Mauri, Thomas en Viergever kun je erbij houden als reserve, Rosario en Dumfries zijn toe aan iets nieuws.
Doan weet ik niet. De rest verkopen
Revolinho
Internationale topspeler

Malen, Ihattaren, Dumfries, Rosario. Dat is een zogeheten kabel. Eentje die heel gauw bij het oud vuil gezet moet worden.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik hoop dat dat meer racistisch overkomt dan dat je daadwerkelijk bedoelt...
Revolinho
Internationale topspeler

Ach ik ben zelf gekleurd. En ik bedoelde dat het een kliekje is. Mo is het kutjoch, dat matties is met de aanvoerder, die er zelf niks van bakt en alleen maar dom lacht als het over Mo gaat. Dan ook nog mattie Rosario, reserve-aanvoerder, mede-prutser. En dan nog Malen. Allemaal Bommel-proteges.

Deze gasten en alle meuk eruit.
Post Reply