Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Post Reply
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 30 May 2024, 08:37 Klagen dat je harde werkers mist, maar juist dan Bergwijn oproepen is wel bijzonder.
Hij heeft liever ‘creativiteit’
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Lente
Meervoudig international

deninho32 wrote: 30 May 2024, 08:39
Lente wrote: 30 May 2024, 08:28Worst case scenario als Bakayoko of Lozano een zware blessure oplopen
Lozano speelt denk ik niet op het EK, maar ook voor Mexico zit hij niet meer bij de selectie.
Ik ging uit van de Copa América (vandaar ook dat ik bewust sprak van toernooien ;) ) maar inderdaad je hebt gelijk, Lozano is helemaal niet geselecteerd.
Oh PSV wat je met me doet…
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Standbeeld
Mister PSV

Bijlow, Verbruggen, Flekken.. allemaal keepers die geen top level zijn. Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit wie er gaat keepen. Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel.
Balinho
Internationale topspeler

Sensation wrote: 30 May 2024, 08:39 Hot-take: Ten Hag wordt binnenkort ontslagen en neemt na het EK het stokje over

Chili peper hot-take: Na 3 jaar gaat het weer kriebelen bij Ten Hag om een club te trainen en wordt Bosz na vier kampioenschappen op rij de nieuwe bondscoach

Madame Jeanette hot-take: Slot wordt de nieuwe trainer van PSV wanneer Bosz bondscoach wordt, Liverpool was een succes maar hij mist de kroegpraat met @Juancho in Zwolle. @Menno1 pakt het vliegtuig en rent naakt een rondje door @ShovingNE2's Wageningen
Heb je ook een Scorpion Pepper-, Carolina Reaper-, en Pepper X Take? Benieuwd naar!
Balinho
Internationale topspeler

Lente wrote: 30 May 2024, 08:45
deninho32 wrote: 30 May 2024, 08:39

Lozano speelt denk ik niet op het EK, maar ook voor Mexico zit hij niet meer bij de selectie.
Ik ging uit van de Copa América (vandaar ook dat ik bewust sprak van toernooien ;) ) maar inderdaad je hebt gelijk, Lozano is helemaal niet geselecteerd.
Kijk uit hoor, want hij gaat nu vragen wáár hieronder je het dan hebt over "toernooien". En niet geheel onterecht wellicht. ;)
Lente wrote: 30 May 2024, 08:28 Ik hoop vooral dat al onze jongens heel blijven. Worst case scenario als Bakayoko of Lozano een zware blessure oplopen. De rest van onze internationals natuurlijk ook liever niet, maar dit zijn wel de twee beoogde transfers die doorgang moeten gaan vinden deze zomer. Of ze moeten voor het toernooi nog verkocht worden maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    deninho32
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Balinho wrote: 30 May 2024, 09:18
    Sensation wrote: 30 May 2024, 08:39 Hot-take: Ten Hag wordt binnenkort ontslagen en neemt na het EK het stokje over

Chili peper hot-take: Na 3 jaar gaat het weer kriebelen bij Ten Hag om een club te trainen en wordt Bosz na vier kampioenschappen op rij de nieuwe bondscoach

Madame Jeanette hot-take: Slot wordt de nieuwe trainer van PSV wanneer Bosz bondscoach wordt, Liverpool was een succes maar hij mist de kroegpraat met @Juancho in Zwolle. @Menno1 pakt het vliegtuig en rent naakt een rondje door @ShovingNE2's Wageningen
    Heb je ook een Scorpion Pepper-, Carolina Reaper-, en Pepper X Take? Benieuwd naar!
    Sergeant Pepper take: Bergwijn wint een rap-battle van Depay, waardoor het voor hem toch een geslaagd seizoen is met een prijs

Salt N Pepa take: De media pusht Bijlow de basis in maar hij raakt geblesseerd in de beslissende wedstrijd als NL alle wissels heeft gebruikt

Dr. Pepper take: de reden van de blessure van Bijlow is een blikje Dr. Pepper dat van de tribune wordt gegooid. Hij wordt niet geraakt, maar bij het openen van het blikje schiet zijn duim uit de kom.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 4):
    milansandroBalinhoJoJomr.top
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Balinho wrote: 30 May 2024, 09:18

Scorpion Pepper hot-take: Slot neemt Szoboszlai mee

Carolina Reaper hot-take: Schaars wordt de opvolger van Slot en haalt Gakpo terug

Pepper X hot-take: Ajax degradeert
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Balinho
    Lente
    Meervoudig international

Balinho wrote: 30 May 2024, 09:20
    Lente wrote: 30 May 2024, 08:45

Kijk uit hoor, want hij gaat nu vragen wáár hieronder je het dan hebt over "toernooien". En niet geheel onterecht wellicht. ;)
    Lente wrote: 30 May 2024, 08:28 Ik hoop vooral dat al onze jongens heel blijven. Worst case scenario als Bakayoko of Lozano een zware blessure oplopen. De rest van onze internationals natuurlijk ook liever niet, maar dit zijn wel de twee beoogde transfers die doorgang moeten gaan vinden deze zomer. Of ze moeten voor het toernooi nog verkocht worden maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
    Oef, ik was me er van bewust dat Lozano niet op het EK zou spelen dus had bewust al het woord toernooi gekozen omdat ik deze al aan zag komen. Heb me alleen niet gerealiseerd dat Lozano helemaal niet op de Copa zou spelen, stom :wall: . Heb nu alweer spijt van mijn post. Maar goed, ik hoop dat iedereen, maar met name Bakayoko, fit blijft omdat die komende zomer een transfer moet gaan maken. Gebeurt dat niet dan kan dat nog weleens verregaande gevolgen hebben voor de rest van de transferwindow, zeker omdat er met Tillman al een hap uit het budget is en Dest hoe dan ook vervangen moet gaan worden en ik hoop dat Veerman ook nog een jaartje Eindhoven eraan plakt.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Grasmat
    Oh PSV wat je met me doet…
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 30 May 2024, 08:42
    Thijs wrote: 30 May 2024, 08:37 Klagen dat je harde werkers mist, maar juist dan Bergwijn oproepen is wel bijzonder.
    De klassieke trainer die denkt in werkpaarden en sierpaarden. In het moderne voetbal met hoge intentie moet elke voetballer de ballen uit z'n broek rennen.
    Daarom is de keuze voor spelers die niet (meer) gewend zijn aan hoge intentie zoals Wijnaldum (over the top) en Bergwijn (te lui) onbegrijpelijk.
    guus
    Internationale topspeler

Heya Hallvar wrote: 30 May 2024, 10:00
    trouwepsvfan wrote: 30 May 2024, 08:42

De klassieke trainer die denkt in werkpaarden en sierpaarden. In het moderne voetbal met hoge intentie moet elke voetballer de ballen uit z'n broek rennen.
    Daarom is de keuze voor spelers die niet (meer) gewend zijn aan hoge intentie zoals Wijnaldum (over the top) en Bergwijn (te lui) onbegrijpelijk.
    En Brobbel die nooit fit genoeg is om een wedstrijd uit te spelen. Wat moet je met die dikbil.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Beetje apart
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

WTF. :tear:

Ik zou als speler echt zeggen: ja daaaag ik ben hier om te voetballen, niet voor deze onzin. Dikke doei.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    deninho32
    slowflow
    Basisspeler

Oef, Baumgartl vibes
    trouwepsvfan
    Vedette

Dit tekent wel het niveau van het NL’s elftal
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik kan mij zo voorstellen dat dit totaal uit de comfortzone is voor Jerdy. Ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen.
    Chucky
    Vedette

Standbeeld wrote: 30 May 2024, 13:27 Ik kan mij zo voorstellen dat dit totaal uit de comfortzone is voor Jerdy. Ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen.
    Haha inderdaad. Die is waarschijnlijk zenuwachtiger om zo met zijn gezicht op internet te komen dan wanneer hij de halve finale van het EK moet spelen.
    DonyellMalen
    Legende

Bossche bol wrote: 30 May 2024, 13:06
    Beetje apart
    :lol: :lol:

Flinke misser wel dit van het mediateam. Wat is dit joh.
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Bossche bol wrote: 30 May 2024, 13:06
    Beetje apart
    Wat was dit? Wat was hier de bedoeling van? Wie is die gast die met z'n armen in de lucht staat? Waarom zit er een andere (dezelfde?) gast achter een computer mee te zingen? Larger than life? Waar sloeg dat nou weer op? Waarom heb ik deze video bekeken? Zo veel vragen heb ik naar aanleiding van deze (wat waren het?) 20 seconden.
    mr.top
    Internationale topspeler

Grasmat wrote: 30 May 2024, 13:09 WTF. :tear:

Ik zou als speler echt zeggen: ja daaaag ik ben hier om te voetballen, niet voor deze onzin. Dikke doei.
    Hot take… Iets met veel scoville..

Ze vinden het zelf gewoon leuk…
    DonyellMalen
    Legende

ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik ben een zeer groot voorstander van damesvoetbal maar het is wel verwarrend dat zowel het dames- als het herenteam allebei 'Oranje' heten en dat dat dan ook zonder nadere aanduiding gebruikt wordt in krantenkoppen en aankondigingen, je moet dan dus doorklikken c.q. het artikel lezen om te weten waar het over gaat en deed je dat niet dan kun je je vergissen - zit je daar klaar met je chips en je biertje en blijken het die domme bitches te zijn. Heel vermoeiend.

Heeft iemand een oplossing? (alleen foute antwoorden graag)
  • These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 3):
    GrasmatMC HammerBalinho
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    ziege maar ook zagge wrote: 31 May 2024, 20:32Ik ben een zeer groot voorstander van damesvoetbal
    Ik ook, maar het zou eigenlijk niet uitgezonden moeten worden. Sowieso qua spel, maar ze zijn meestal nog lelijk ook.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Uitermate irritant is dat ja. Ook op de radio zostraks. Totale wanorde en chaos wordt je door je keel geramd door de NOS en consorten.
    Post Reply