Hij heeft liever ‘creativiteit’
Het Nederlands Elftal
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Lente
- Meervoudig international
Ik ging uit van de Copa América (vandaar ook dat ik bewust sprak van toernooien ) maar inderdaad je hebt gelijk, Lozano is helemaal niet geselecteerd.
Oh PSV wat je met me doet…
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Standbeeld
- Mister PSV
Bijlow, Verbruggen, Flekken.. allemaal keepers die geen top level zijn. Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit wie er gaat keepen. Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel.
- Balinho
Heb je ook een Scorpion Pepper-, Carolina Reaper-, en Pepper X Take? Benieuwd naar!Sensation wrote: ↑30 May 2024, 08:39 Hot-take: Ten Hag wordt binnenkort ontslagen en neemt na het EK het stokje over
Chili peper hot-take: Na 3 jaar gaat het weer kriebelen bij Ten Hag om een club te trainen en wordt Bosz na vier kampioenschappen op rij de nieuwe bondscoach
Madame Jeanette hot-take: Slot wordt de nieuwe trainer van PSV wanneer Bosz bondscoach wordt, Liverpool was een succes maar hij mist de kroegpraat met @Juancho in Zwolle. @Menno1 pakt het vliegtuig en rent naakt een rondje door @ShovingNE2's Wageningen
- Balinho
Kijk uit hoor, want hij gaat nu vragen wáár hieronder je het dan hebt over "toernooien". En niet geheel onterecht wellicht.
Lente wrote: ↑30 May 2024, 08:28 Ik hoop vooral dat al onze jongens heel blijven. Worst case scenario als Bakayoko of Lozano een zware blessure oplopen. De rest van onze internationals natuurlijk ook liever niet, maar dit zijn wel de twee beoogde transfers die doorgang moeten gaan vinden deze zomer. Of ze moeten voor het toernooi nog verkocht worden maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Sergeant Pepper take: Bergwijn wint een rap-battle van Depay, waardoor het voor hem toch een geslaagd seizoen is met een prijsBalinho wrote: ↑30 May 2024, 09:18Heb je ook een Scorpion Pepper-, Carolina Reaper-, en Pepper X Take? Benieuwd naar!Sensation wrote: ↑30 May 2024, 08:39 Hot-take: Ten Hag wordt binnenkort ontslagen en neemt na het EK het stokje over
Chili peper hot-take: Na 3 jaar gaat het weer kriebelen bij Ten Hag om een club te trainen en wordt Bosz na vier kampioenschappen op rij de nieuwe bondscoach
Madame Jeanette hot-take: Slot wordt de nieuwe trainer van PSV wanneer Bosz bondscoach wordt, Liverpool was een succes maar hij mist de kroegpraat met @Juancho in Zwolle. @Menno1 pakt het vliegtuig en rent naakt een rondje door @ShovingNE2's Wageningen
Salt N Pepa take: De media pusht Bijlow de basis in maar hij raakt geblesseerd in de beslissende wedstrijd als NL alle wissels heeft gebruikt
Dr. Pepper take: de reden van de blessure van Bijlow is een blikje Dr. Pepper dat van de tribune wordt gegooid. Hij wordt niet geraakt, maar bij het openen van het blikje schiet zijn duim uit de kom.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Scorpion Pepper hot-take: Slot neemt Szoboszlai meeBalinho wrote: ↑30 May 2024, 09:18Heb je ook een Scorpion Pepper-, Carolina Reaper-, en Pepper X Take? Benieuwd naar!Sensation wrote: ↑30 May 2024, 08:39 Hot-take: Ten Hag wordt binnenkort ontslagen en neemt na het EK het stokje over
Carolina Reaper hot-take: Schaars wordt de opvolger van Slot en haalt Gakpo terug
Pepper X hot-take: Ajax degradeert
- Lente
Oef, ik was me er van bewust dat Lozano niet op het EK zou spelen dus had bewust al het woord toernooi gekozen omdat ik deze al aan zag komen. Heb me alleen niet gerealiseerd dat Lozano helemaal niet op de Copa zou spelen, stom . Heb nu alweer spijt van mijn post. Maar goed, ik hoop dat iedereen, maar met name Bakayoko, fit blijft omdat die komende zomer een transfer moet gaan maken. Gebeurt dat niet dan kan dat nog weleens verregaande gevolgen hebben voor de rest van de transferwindow, zeker omdat er met Tillman al een hap uit het budget is en Dest hoe dan ook vervangen moet gaan worden en ik hoop dat Veerman ook nog een jaartje Eindhoven eraan plakt.Balinho wrote: ↑30 May 2024, 09:20Kijk uit hoor, want hij gaat nu vragen wáár hieronder je het dan hebt over "toernooien". En niet geheel onterecht wellicht.
Lente wrote: ↑30 May 2024, 08:28 Ik hoop vooral dat al onze jongens heel blijven. Worst case scenario als Bakayoko of Lozano een zware blessure oplopen. De rest van onze internationals natuurlijk ook liever niet, maar dit zijn wel de twee beoogde transfers die doorgang moeten gaan vinden deze zomer. Of ze moeten voor het toernooi nog verkocht worden maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Nationale topspeler
De klassieke trainer die denkt in werkpaarden en sierpaarden. In het moderne voetbal met hoge intentie moet elke voetballer de ballen uit z'n broek rennen.
Daarom is de keuze voor spelers die niet (meer) gewend zijn aan hoge intentie zoals Wijnaldum (over the top) en Bergwijn (te lui) onbegrijpelijk.
-
En Brobbel die nooit fit genoeg is om een wedstrijd uit te spelen. Wat moet je met die dikbil.Heya Hallvar wrote: ↑30 May 2024, 10:00De klassieke trainer die denkt in werkpaarden en sierpaarden. In het moderne voetbal met hoge intentie moet elke voetballer de ballen uit z'n broek rennen.
Daarom is de keuze voor spelers die niet (meer) gewend zijn aan hoge intentie zoals Wijnaldum (over the top) en Bergwijn (te lui) onbegrijpelijk.
-
- trouwepsvfan
- Vedette
Dit tekent wel het niveau van het NL’s elftal
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik kan mij zo voorstellen dat dit totaal uit de comfortzone is voor Jerdy. Ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen.
-
- Vedette
Haha inderdaad. Die is waarschijnlijk zenuwachtiger om zo met zijn gezicht op internet te komen dan wanneer hij de halve finale van het EK moet spelen.Standbeeld wrote: ↑30 May 2024, 13:27 Ik kan mij zo voorstellen dat dit totaal uit de comfortzone is voor Jerdy. Ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen.
- DonyellMalen
- Legende
Flinke misser wel dit van het mediateam. Wat is dit joh.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Wat was dit? Wat was hier de bedoeling van? Wie is die gast die met z'n armen in de lucht staat? Waarom zit er een andere (dezelfde?) gast achter een computer mee te zingen? Larger than life? Waar sloeg dat nou weer op? Waarom heb ik deze video bekeken? Zo veel vragen heb ik naar aanleiding van deze (wat waren het?) 20 seconden.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik ben een zeer groot voorstander van damesvoetbal maar het is wel verwarrend dat zowel het dames- als het herenteam allebei 'Oranje' heten en dat dat dan ook zonder nadere aanduiding gebruikt wordt in krantenkoppen en aankondigingen, je moet dan dus doorklikken c.q. het artikel lezen om te weten waar het over gaat en deed je dat niet dan kun je je vergissen - zit je daar klaar met je chips en je biertje en blijken het die domme bitches te zijn. Heel vermoeiend.
Heeft iemand een oplossing? (alleen foute antwoorden graag)
Heeft iemand een oplossing? (alleen foute antwoorden graag)
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 3):
- Grasmat • MC Hammer • Balinho
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik ook, maar het zou eigenlijk niet uitgezonden moeten worden. Sowieso qua spel, maar ze zijn meestal nog lelijk ook.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina