Had Xavi nu ook niet best een flinke salaris?
Transferwindow 2023/24
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Sangare
-
- Nationale topspeler
Deels eens, maar de investering in Xavi zou je er 100% zeker weer uit halen. Geef je hem 6 miljoen PJ, kost geld maar met een clausule van 40 miljoen bijvoorbeeld had je dat dubbel dwars terugverdiend. Bij aankopen weet je dat nog niet.
-
- Nationale topspeler
Het wordt in ieder geval beven nu voor de komende voorrondes. Haal je die niet, dan heb je ook een groter probleem voor aankomend seizoen. Xavi was toch wel echt de speler die mij/men hoop gaf op een top 2.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV had volgens Olai interesse in Spertsyan(aanname vanwege dat hij wist dat de speler voor Ajax had gekozen + berichten in de media) en Zakyaryan afgelopen winter. Musah noemde hij ook en CdK is volgens mij in de media ook een paar keer voorbij gekomen. Allemaal internationals, allemaal jong, allemaal lastig haalbaar maar niet onmogelijk wellicht en allemaal rete duur.
- Joenepsv
- Legende
Het is in elk geval een streep door de rekening van Stewart zijn transferplannen. Hij zal nu zorgvuldiger met het beschikbare geld om moeten gaan of vooruit durven te investeren. Niet de oplossing zoeken in huurlingen en andere flut constructies. Je zit dankzij John zijn wanbeleid in een vicieuze cirkel die je moet doorbreken.
Amdouni, Spertsyan, Haraldsson zijn misschien haalbare opties om Xavi te vervangen.
Amdouni, Spertsyan, Haraldsson zijn misschien haalbare opties om Xavi te vervangen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Feit is dat PSV het beschikbare transfergeld moet verdelen over een extra positie( Til tel ik uiteraard niet mee voor een basisplaats). Dat gekoppeld aan het feit dat er weinig tot geen interesse is in onze middelmaat, heb ik opeens een heel stuk minder vertrouwen in dit seizoen.
En zeker de plaatsing voor de CL wordt een moeilijk verhaal ben ik bang.
Het is nog maar kort dag en er moet gewoon nog veel teveel gebeuren op transfergebied.
Verdediging is brandhout, middenveld is met het vertrek van Simons (zo verschrikkelijk jammer, baal ik echt van) een heel stuk minder geworden, de aanval is met Lang, Pepi, Bakayoko prima(maar in de breedte ook kwetsbaar)
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Het zou gaaf zijn als Spertsyan en Vranckx/CDK nog weet te strikken. Ook benieuwd wat er nog qua verdedigers gekocht gaat worden. Natuurlijk jammer dat Xavi vertrekt maar we moeten door!11 Tinus wrote: ↑16 Jul 2023, 11:18 PSV had volgens Olai interesse in Spertsyan(aanname vanwege dat hij wist dat de speler voor Ajax had gekozen + berichten in de media) en Zakyaryan afgelopen winter. Musah noemde hij ook en CdK is volgens mij in de media ook een paar keer voorbij gekomen. Allemaal internationals, allemaal jong, allemaal lastig haalbaar maar niet onmogelijk wellicht en allemaal rete duur.
-
- Vaste waarde in elftal
- Ardbeg
- Mister PSV
Niet volgens hem per se. Dat nieuws was openbaar in de media. Die zie ik graag hier!11 Tinus wrote: ↑16 Jul 2023, 11:18 PSV had volgens Olai interesse in Spertsyan(aanname vanwege dat hij wist dat de speler voor Ajax had gekozen + berichten in de media) en Zakyaryan afgelopen winter. Musah noemde hij ook en CdK is volgens mij in de media ook een paar keer voorbij gekomen. Allemaal internationals, allemaal jong, allemaal lastig haalbaar maar niet onmogelijk wellicht en allemaal rete duur.
https://www.soccernews.nl/news/PSV-open ... toptarget/
Last edited by Ardbeg on 16 Jul 2023, 11:35, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Hup en door, vervelend maar je moet uiterlijk voor het eind van volgende week Vrancx plus de vervanger van Xavi binnen hebben. Als we met een middenveld met saibari, Til en Veerman moeten aantreden in de CL voorrondes dan kan je net zo goed niet komen opdagen.
-
- Vedette
Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Ik kan er maar 2, hooguit 3 noemenJohann Vogel wrote: ↑16 Jul 2023, 11:38 Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
- DSQ2
- Lid 2e elftal
Veerman, Sangare, Bakayoko, Lang, Pepi/Luuk, Benitez, PvATigTogFlip wrote: ↑16 Jul 2023, 11:39Ik kan er maar 2, hooguit 3 noemenJohann Vogel wrote: ↑16 Jul 2023, 11:38 Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Gutiérrez €6M, Simons €6M, Sangaré €37M. Hoezo zou PSV dat geld, of het belangrijkste deel ervan na afdrachten, NIET herinvesteren?
Overigens zie ik liever Spertsyan in volledig eigendom komen dan De Ketelaere weer met allerlei toeters en bellen in het contract…
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Gutiérrez €6M, Simons €6M, Sangaré €37M. Hoezo zou PSV dat geld, of het belangrijkste deel ervan na afdrachten, NIET herinvesteren?
Overigens zie ik liever Spertsyan in volledig eigendom komen dan De Ketelaere weer met allerlei toeters en bellen in het contract…
- Tomm
- Vedette
Plan de campagne en het liefst een beetje rap, voorzie alweer hetzelfde probleem als de afgelopen jaren. Ver ondermaats voorbereid die voorrondes in. Out: baumi, ramalho, mwene, sangare (het geld zal ergens vandaan moeten komen), elghazi, til, vertessen. Ja geheel kansloos natuurlijk.
In: RCV-RV-CVM-CAM. Allemaal toppers natuurlijk. Ja ook kansloos want geen FM.
In: RCV-RV-CVM-CAM. Allemaal toppers natuurlijk. Ja ook kansloos want geen FM.
-
- Vedette
Benitez, Veerman, Lang en Pepi zijn wel zekerheidjes. Sangare zal wel gaan vertrekken, al was het maar op budget vrij te spelen voor de broodnodige versterkingen. Achterin heb je minimaal één en liefst twee nieuwe krachten nodig. Op het middenveld heb je twee middenvelders nodig als Sangare ook vertrekt. Voorin zal er niks bijkomen en is het hopen dat Bakayoko basiswaardig is.TigTogFlip wrote: ↑16 Jul 2023, 11:39Ik kan er maar 2, hooguit 3 noemenJohann Vogel wrote: ↑16 Jul 2023, 11:38 Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
En dan heb je nog steeds een vrij beperkte bank. Met pak hem beet Drommel, Obispo, Saibari, Til en el Ghazi. Het houdt niet over.
-
- Legende
Onze vriend Ibi is de sleutel. Als Nottingham wat tempo maakt en die clausule licht kun je verder.
Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die achterin niet willen stapelen na gisteren, het vertrek van Xavi en de vCL die schrikbarend dichtbij komt.
Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die achterin niet willen stapelen na gisteren, het vertrek van Xavi en de vCL die schrikbarend dichtbij komt.
- De Realist
- Internationale topspeler
Leuk dat je Luuk vergeet. Man man man. Maar dalijk wel lekker weer springen voor Luuk als ie ons de CL in kopt zeker.Johann Vogel wrote: ↑16 Jul 2023, 11:54Benitez, Veerman, Lang en Pepi zijn wel zekerheidjes. Sangare zal wel gaan vertrekken, al was het maar op budget vrij te spelen voor de broodnodige versterkingen. Achterin heb je minimaal één en liefst twee nieuwe krachten nodig. Op het middenveld heb je twee middenvelders nodig als Sangare ook vertrekt. Voorin zal er niks bijkomen en is het hopen dat Bakayoko basiswaardig is.
En dan heb je nog steeds een vrij beperkte bank. Met pak hem beet Drommel, Obispo, Saibari, Til en el Ghazi. Het houdt niet over.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
Ik vergeet hem niet maar ga er vanuit dat het Pepi of Luuk zal zijn. Of we gaan ineens met twee spitsen spelen.De Realist wrote: ↑16 Jul 2023, 12:19Leuk dat je Luuk vergeet. Man man man. Maar dalijk wel lekker weer springen voor Luuk als ie ons de CL in kopt zeker.Johann Vogel wrote: ↑16 Jul 2023, 11:54
Benitez, Veerman, Lang en Pepi zijn wel zekerheidjes. Sangare zal wel gaan vertrekken, al was het maar op budget vrij te spelen voor de broodnodige versterkingen. Achterin heb je minimaal één en liefst twee nieuwe krachten nodig. Op het middenveld heb je twee middenvelders nodig als Sangare ook vertrekt. Voorin zal er niks bijkomen en is het hopen dat Bakayoko basiswaardig is.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Op basis waarvan moeten we gaan huren? Sangare zal vertrekken, met Simons en Guti is ‘al’ 12 miljoen opgehaald. Het is super jammer dat Xavi gaat hoor, maar Xavi was een gigantische salarispost geworden en die ruimte kun je nu elders besteden. Er staat iemand anders op na Xavi, zo gaat het altijd. Niet te overspannen worden. Xavi = passant.
#FreeGeneratie4