Flink Eindhoven gehalteDonyellMalen wrote: ↑06 Jun 2024, 13:36 Vanavond oefenpotje tegen Canada. Joey en Jerry hoogstwaarschijnlijk in de basis.
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, Geertruida, Van Dijk, Van de Ven, Aké; Schouten, Wijnaldum, Veerman; Memphis, Gakpo.
Het Nederlands Elftal
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tegen Canada 5-3-2 spelen doet alweer pijn aan mijn ogen. Als je zo gaat spelen dan heb je een Gakpo/Memphis die het liefst in de bal komen, flanken die niets kunnen creëeren, Wijnaldum die kan lopen maar niet kan creëeren en dan heb je 2 creatieve middenvelders die de bal niet vooruit kunnen spelen omdat er te weinig diepgang is.
Je kan ook gewoon 4-3-3 spelen met Ake/Dumfries als backs waarvan Dumfries diep speelt, Xavi als extra middenvelder op rechts, Malen in de punt en Gakpo op zijn beste positie. Dan heb je ook nog iets aan Veerman.
Wij zijn super goed in klagen dat we liever niet met mooi spel de eerste ronde eruit liggen maar ik lig er liever wel de eerste ronde uit met goed spel dan met dat van Gaal afbreukvoetbal een ronde verder komen omdat tegenstanders ons 'lastig' kunnen verslaan. Als je tegen Frankrijk een extra verdediger erbij zet dan is dat prima maar toch niet tegen fucking Oostenrijk of Polen?
Je kan ook gewoon 4-3-3 spelen met Ake/Dumfries als backs waarvan Dumfries diep speelt, Xavi als extra middenvelder op rechts, Malen in de punt en Gakpo op zijn beste positie. Dan heb je ook nog iets aan Veerman.
Wij zijn super goed in klagen dat we liever niet met mooi spel de eerste ronde eruit liggen maar ik lig er liever wel de eerste ronde uit met goed spel dan met dat van Gaal afbreukvoetbal een ronde verder komen omdat tegenstanders ons 'lastig' kunnen verslaan. Als je tegen Frankrijk een extra verdediger erbij zet dan is dat prima maar toch niet tegen fucking Oostenrijk of Polen?
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 6):
- Standbeeld • Ren Höek • Menno1 • De Realist • Grasmat • Balinho
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik wil vermaakt worden. Dan vlieg ik er nog liever in de groepsfase uit en dat we Boszbal zien, dan dat we de kwartfinale halen en steeds dat zaaddodend 532 voorgeschoteld krijgen. Helemaal eens met onze Tinus.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- 11 Tinus
- Ren Höek
- Vedette
Waarom zetten sommigen hier Aké op CV en Van de Ven op linksback?
Andersom lijkt me namelijk handiger, gezien de speeltijd van beiden op beide posities.
Maar Koeman lijkt dus vast te houden aan 5-3-2, wat ik echt onzinnig vind.
Andersom lijkt me namelijk handiger, gezien de speeltijd van beiden op beide posities.
Maar Koeman lijkt dus vast te houden aan 5-3-2, wat ik echt onzinnig vind.
Omdat hij tegelijkertijd speelde met Luuk en Siem de Jong.
Dat heeft te maken met de slechte band met zijn vader, waardoor hij diens achternaam niet wil gebruiken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- DonyellMalen
- Legende
- Balinho
- Internationale topspeler
Luckily no plans for Nigel.
Ook voor Nigel geldt: de beste helpende hand zit onder aan je eigen arm.
-
- Internationale topspeler
Ik denk dat de formatie niet eens het probleem is. Ook met een 4-3-3 ga je saai voetbal zien omdat de spelopvatting gewoon 3x niks is.11 Tinus wrote: ↑06 Jun 2024, 14:00 Tegen Canada 5-3-2 spelen doet alweer pijn aan mijn ogen. Als je zo gaat spelen dan heb je een Gakpo/Memphis die het liefst in de bal komen, flanken die niets kunnen creëeren, Wijnaldum die kan lopen maar niet kan creëeren en dan heb je 2 creatieve middenvelders die de bal niet vooruit kunnen spelen omdat er te weinig diepgang is.
Kijk maar naar Leverkusen bijvoorbeeld. Die spelen alleraardigst voetbal met een 5-2-3 opstelling
- DonyellMalen
- Legende
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Joey lekker vroeg met vakantie gaan, Koeman haat hem, hoevaak moet dat nog duidelijk worden.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- De Realist
-
- Legende
Hup Canada!
Fuck die dikke rooie!
Fuck die dikke rooie!
- These users thanked the author milansandro for the post:
- De Realist
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Je hebt nog twee wedstrijden tot het EK. Waarom in godsnaam ga je nu zó experimenteren. Zorg dat je je basis elf (zover mogelijk) gewoon spelen, zodat ze kunnen bouwen richting het WK.
Dat je wellicht een paar jongens aan het werk wil zien, omdat je niet 100% zeker bent wie daar moet spelen a la (Aké of vd Ven; wie op het middenveld), maar waarom je in hemelsnaam spelers die sowieso basis gaan spelen (Gakpo en Virgil) er nu buiten zet is belachelijk
Dat je wellicht een paar jongens aan het werk wil zien, omdat je niet 100% zeker bent wie daar moet spelen a la (Aké of vd Ven; wie op het middenveld), maar waarom je in hemelsnaam spelers die sowieso basis gaan spelen (Gakpo en Virgil) er nu buiten zet is belachelijk
-
- Regelmatige invaller
- Tomm
- Vedette
Ze zouden toch allemaal speelminuten gaan krijgen? Nooit dat dit je basis wordt op het EK. Lijkt me wel slimmer om met een ‘basis’ toe te werken naar de eerste wedstrijd maar dat zal dit toch niet zijn? Althans bij Koeman weet je het nooit.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Precies. Anderhalf jaar geleden was het een schande want we hebben maar 1 week om iets op te bouwen. Nu hebben ze 2 a 3 weken en gaan ze gewoon husselen zoals wij vroeger thuis deden met een potje Scrabble met de tiles in oud washandje.
En waarom speel je dan pas op donderdag en dan maandag ipv bv maandag, vrijdag, dinsdag zodat je 3 wedstrijden kunt spelen.
-
- Regelmatige invaller
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United