Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 17 Jul 2023, 12:05
11 Tinus wrote: 17 Jul 2023, 10:53 Doe toch niet zo ingewikkeld. We hebben Guus Til die in 138 wedstrijden 47 goals en 15 assists heeft gehad in de Eredivisie. Die kun je gewoon op 10 zetten en ondanks dat hij niet goed kan voetballen heeft hij wel zijn meerwaarde. En dan opperen voor Luuk Pepi Babadi of Saibari op 10... ja het zal wel aan mij liggen. Hij heeft vorig jaar 46 wedstrijden gespeeld voor ons.
Statistieken vallen alleszins mee. Tils bijdrage aan het spel kun je niet even wegdenken. Dat balverlies op het middenveld breekt PSV te vaak op.

De laatste zes wedstrijden geen goals en assists meer. Sowieso heeft Til de laatste drie van het seizoen maanden alleen tegen Volendam en ADO statistieken op het bord gezet.

Spelers die alléén een neus voor de goal hebben maken PSV niet beter. Dit is de categorie Lex Immers en Richard Knopper, niet wat PSV na moet streven.
Het gaat niet enkel om goals maken en assists hebben. Hij is zonder bal ook belangrijk maar bv diepgang zonder bal, meters maken in het druk zetten en snappen wanneer je dat wel of niet moet doen, is zwaar onderschat. We gaan zien hoe Bosz het ziet maar ik denk dat Til daar gewoon staat in de JCS en bij de vCL.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk het niet. Bosz wil hoog op het veld staan, waardoor er ruimte achter de eigen verdediging ligt. Regelmatig simpel balverlies komt dan erg ongelegen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 16:31
Mikelvb wrote: 16 Jul 2023, 16:15 Spertsyan lijkt toch stuk goedkoper te zijn dan CdK. Zal die interesse vanuit ons helemaal weg zijn?
CDK wordt een huur deal. Geld is nu op. Hopelijk kunnen we straks wel die Vrancken kopen als Sangare gaat, maar kijk niet gek op als we vanaf nu weer terugvallen op huurlingen / koopjes.
CDK wordt sowieso huur lijkt mij. Over het geld wat op is. We beuren 4 miljoen en de 5 miljoen tekengeld die gereserveerd was voor dat ettertje kan ook elders worden gebruikt. Dus er is sowieso 9 miljoen. Plus dat we nog wat extra's krijgen om verhuur toe te staan. Maar dat zal wel 150 euro, een diner bon en kerstpakket zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MC Hammer wrote: 17 Jul 2023, 08:33
11 Tinus wrote: 17 Jul 2023, 08:28

Totaal niet te vergelijken want ik denk dat Luuk nog niet een kwart kost over 3 jaar gespreid met wat Sanchez zou moeten kosten als de verhalen kloppen.
Dat stond er verder niet. Waar het om ging is dat PSV een bedrag had gereserveerd voor Simons, dus dat paste in de begroting, zoals men dan zegt. Nu Xavi zijn middelvinger opstak en ons met problemen achterliet, hou je natuurlijk wel die ruimte over.
Als die 6 miljoen volledig uit het salarisbudget van de begroting wordt betaald, dan wel ja. Het lijkt me echter sterk dat dit ook daadwerkelijk het geval zou zijn geweest, het lijkt me waarschijnlijker dat er via een of andere constructie een deel van dat geld uit een ander potje komt (misschien van iemand met diepe zakken), waarbij die kosten die daarmee gemoeid zijn weer afgedekt werden met de te verwachten hogere opbrengst van Xavi. Dat andere potje zal niet voor willekeurig elke andere speler beschikbaar zijn en dat is volgens mij waar 11 Tinus ook op doelde.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Kan iemand zien wie ze hier noemen?
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:02 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Kan iemand zien wie ze hier noemen?
CDK, Stengs, Zakharyan (Dinamo Moskou), Brunetta (Santos Laguna), Amiri (Leverkusen), Trésor (Genk).
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 17 Jul 2023, 13:06
RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:02 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Kan iemand zien wie ze hier noemen?
CDK, Stengs, Zakharyan (Dinamo Moskou), Brunetta (Santos Laguna), Amiri (Leverkusen), Trésor (Genk).
Als we stengs halen dan gaat bij mij de vlag op halfstok.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 17 Jul 2023, 13:06
RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:02 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Kan iemand zien wie ze hier noemen?
CDK, Stengs, Zakharyan (Dinamo Moskou), Brunetta (Santos Laguna), Amiri (Leverkusen), Trésor (Genk).
Dank!
Die Brunetta is 26, Amiri ook maar kent Bosz en contract voor 1 jaar, Tresor lijkt me wel aardig duur. (en waar is Spertsyan :O )
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zijn toch gewoon namen bedacht door de redactie? Dus geen namen waar PSV per se interesse in heeft.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:08en waar is Spertsyan
Op de tweede plek achter Zakharyan in het lijstje kansen gecreëerd in de Russische Premjer Liga 2022/23 ;) (top 5 daarvan staat ook in het artikel)
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daichi Kamada zag ik ook ergens op Twitter voorbij komen
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klapstoel wrote: 17 Jul 2023, 13:16 Daichi Kamada zag ik ook ergens op Twitter voorbij komen
Die zou naar AC Milan gaan, lees net dat hij met Atletico in gesprek is.
Last edited by RV1913 on 17 Jul 2023, 13:18, edited 1 time in total.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we niet met Milan regelen dat ze ons 4 miljoen betalen en dat we een jaar de beschikking hebben over CdK? Paris trapte er ook in..
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 17 Jul 2023, 13:12
RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:08en waar is Spertsyan
Op de tweede plek achter Zakharyan in het lijstje kansen gecreëerd in de Russische Premjer Liga 2022/23 ;) (top 5 daarvan staat ook in het artikel)
Alleen al om Feyenoord een steek te geven zou ik Zakharyan willen zien komen. Lijkt ook wel de meest betaalbare variant en is gewoon een toptalent.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:02 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Kan iemand zien wie ze hier noemen?
Amiri heeft ook wel een interessant profiel en hoeft niet heel veel te kosten. Heb hem niet heel vaak zien spelen dus daar kan ik verder weinig over zeggen. De leeftijd, ervaring, verleden met Bosz maken hem wel interessant.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tresor is niet haalbaar (vraagprijs 25 miljoen) en heeft het hele seizoen op linksbuiten gestaan bij Genk. Wie wil interessant zou zijn is Bilal El Khanous afgelopen seizoen de nummer 10 bij Genk. Alleen amper betrokken bij G/A. Maar zelfs die is onhaalbaar met een 4-jarig doorlopend contract.

Amiri enkele keren zien spelen. Is in mijn ogen op dit moment kwalitatief de beste speler, qua potentie verwacht ik vooral meer van CDK. Daarnaast is Amiri ook geen speler waar je nog miljoenen op gaat verdienen. Speler die goed speelt in een aanvallend systeem, onder Alonso speelt hij een enorm goed seizoen. Kan zowel op 8 als op 10. Vind hem wel op momenten iets weghebben van Van Ginkel. Alleen iets technischer.

User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 17 Jul 2023, 13:47
RV1913 wrote: 17 Jul 2023, 13:02 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Kan iemand zien wie ze hier noemen?
Amiri heeft ook wel een interessant profiel en hoeft niet heel veel te kosten. Heb hem niet heel vaak zien spelen dus daar kan ik verder weinig over zeggen. De leeftijd, ervaring, verleden met Bosz maken hem wel interessant.
Foetjesbalzone geeft wel tien opties voor de vervanging van Sanga, poeh...
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/PSV-h ... rij/421583
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik het goed begreep is het trainingskamp t/m a.s. zaterdag. Dat betekent dat ze er deze hele week nog zijn om volle bak te trainen. Dit zijn wel de momenten dat je eigenlijk hoopt wat meer actie te hebben gezien op de transfermarkt, zowel inkomend als uitgaand. Op zo'n 10 daagse trip leer je elkaar ook weer als groep beter kennen, de staf, je bouwt een spirit op als selectie.

Kijkende naar wat er is gebeurt valt het eerlijk gezegd aardig tegen en dat baart mij voorzichtig wel zorgen met oog op de hele belangrijke CL kwalificatie. Met name achterin is het nog steeds een ramp en is er niets gebeurt. Het middenveld is uitgedund en kan op dit moment qua aantallen niks verdragen. En natuurlijk zitten we nog relatief vroeg in de markt, maar zelfs dan nog is het wel erg karig.

Zeker ook gezien de verwachting dat PSV door het gekozen beleid van afgelopen zomer/winter nu sneller en beter kon schakelen of al kon voorsorteren op zaken die later in de window zeer waarschijnlijk nog gaan gebeuren. Of het realistisch is om te verwachten dat er voor, laten we zeggen, woensdag nog wat gebeurt? Ik denk het niet en daarmee sluit je het trainingskamp waarschijnlijk ook af met deze groep.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rekiki gaat poen scheppen, dus die hoeven we niet te verwachten.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/steven- ... ken/421586

Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danny03 wrote: 17 Jul 2023, 15:55 Image
Tsja, waarschijnlijk een paar PUMA schoenen gekocht of zo...
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ondanks de massale belangstelling, lijkt de assistkoning van de Premjer Liga nergens heen te gaan. 'Spertsyan zal Krasnodar niet verlaten', meldt het Russische medium RB Sport

Toch is een transfer niet helemaal uitgesloten: als er een 'waardig bod' binnenkomt bij Krasnodar, is de club bereid om mee te werken. De vraagprijs zou rond de vijftien miljoen euro schommelen en dat is veel clubs te gortig. Ook Ajax zou twijfelen.

De 23-jarige Spertsyan, die nog drie jaar onder contract staat bij Krasnodar, kan op meerdere posities op het middenveld én op de vleugels uit de voeten. Hij was vorig seizoen goed voor veertien goals en veertien assists in 41 wedstrijden.

Hier zal PSV toch ook minimaal 12 miljoen voor moeten dokken..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
MaxedMatthew
Jeugdinternational
Posts: 122
Joined: 29 Apr 2021, 17:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danny03 wrote: 17 Jul 2023, 15:55 Image
Dit is overduidelijk een parodie op Xavi's instagram story.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaxedMatthew wrote: 17 Jul 2023, 16:18
Danny03 wrote: 17 Jul 2023, 15:55 Image
Dit is overduidelijk een parodie op Xavi's instagram story.
Dat is een feit (en kan ik wel waarderen) maar misschien heeft hij wel interessant nieuws.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zou hij interessant nieuws hebben? Dat account is gewoon een copy+paste account van alle PSV-geruchten en nieuws.

Als hij nieuws heeft, dan posten ze dat direct.
Post Reply