Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
tezzyunited
Regelmatige invaller

Hopefully Liverpool won't buy Ramalho. I wish we can keep him at least one more year. But I think if they make an offer of 10 million pounds, we can not refuse it. Fingers crossed!
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Lekker naar Liverpool laten gaan. Wij de duiten, zij gatenkaas op het middenveld. Win win. Op zijn dag in de ED de beste, maar veel te vaak ook heel laks. Gaat hij niet mee wegkomen in Engeland. Keita speelde geweldig bij Leipzig. Weinig van teruggezien bij Liverpool. En die speelde toch echt op een hoger niveau dan Sanga. Geen hater, helemaal niet zelfs. Maar Liverpool lijkt me gewoon net iets te hoog gegrepen. Niveautje eronder lijkt me beter. United ofzo 😉.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

mwene is also a big one and will replace trent in no time, like 40 million
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

Het is nooit helemaal te voorspellen of een speler gaat slagen, maar Sangare is gemaakt voor de PL. Ik zou niet verbaasd zijn als hij het bij Liverpool gaat redden met zijn specifieke kwaliteiten. Daar doet 1 wat minder seizoen op een structuurloos middenveld niets aan af.
DonyellMalen
Legende

Sangare en Liverpool is een geweldige match. We hebben bij zijn vertrek wel echt drie middenvelders nodig. Earnie kan aan de bak.

Gakpo en Sangare samen bij Liverpool is heel tof overigens.
Jwoeloe
Moderator

DonyellMalen wrote: 18 Jul 2023, 23:09 Sangare en Liverpool is een geweldige match. We hebben bij zijn vertrek wel echt drie middenvelders nodig. Earnie kan aan de bak.

Gakpo en Sangare samen bij Liverpool is heel tof overigens.
CDK, Vranckx, Mendy. Dromen mag.
ComeOnPSV
Vedette

Eerlijk gezegd had ik vandaag wel wat meer nieuws omtrent Vranckx verwacht na het artikel in Lequipe...
DonyellMalen
Legende

Pfoeh, zou geweldig zijn. Zo'n Batista Mendy, Vranckx en Davinson. Wat een fysiek sterke spelers hebben we dan. Echt top.
Juancho
Mister PSV

Stiekem is dat dan wel een dingetje ja. Je verliest in 1 zomer gewoon: Guti/Sangare/Xavi op je middenveld waarvan er 2 je belangrijkste middenvelders waren en de 3de een hele belangrijke rol tussen basis en bank had.

Dat is echt een gigantisch gat wat er achter gelaten wordt en dat moet dan maar in 2 weken tijd opgevuld worden en niet te vergeten, klaar gestoomd worden voor de belangrijke CL voorrondes. Succes Earnie. De taak wordt met de dag zwaarder en zwaarder. Tis bijna onmenselijk momenteel wat er allemaal moet gebeuren. Elders gaf ik al eens het belang van deze 10 daagse aan, daar wordt vaak het eerste teamgevoel gecreëerd, zowel op- als naast het veld. En in dat kader is het jammer dat het er naar uitziet dat er naast Pepi en Lang geen enkele nieuwkomer daar bij betrokken zal zijn. Enige optie wat ik nog wel mogelijk zie is dat Vranckx morgen of uiterlijk donderdag nog aansluit omdat die toch al in de buurt is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
nilssonH
Moderator

Liverpool zit toch ook achter Kalvin Phillips aan? Fabinho is echt een 6, dus dan zou je ook daar de discussie krijgen of hij optimaal gebruikt gaat worden. Hoe dan ook verwacht ik wel snel wat beweging rondom Sangaré nu Engeland echt op gang begint te komen.
Olai
Lid 2e elftal

God oh god, als alles misgaat kan ik altijd nog journalist worden.

En ik bedoelde uiteraard Jean niet Kiki
FritskePhilips
Nationale topspeler

Sensation wrote: 18 Jul 2023, 22:51 Buy Sangaré, we really need the money to pick up Saviola at the dentist.
Finally. He has been there since 2006! El Konejito had his front teeth done.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Olai wrote: 18 Jul 2023, 21:56 De geruchten over Sangaré kloppen. Liverpool wacht op vertrek Fabinho en met dat geld denken ze Sangaré te halen. Er is contact tussen Liverpool en Kiki Musampa. Kan ook verklaren waarom Sangaré andere Premier League clubs heeft afgehouden die, ik meen, niet kunnen worden uitgesloten. Ik verwacht dat alles de komende 10 dagen in stroomversnelling raakt.
Het is Jean Musampa en het zijn geen geruchten. Ik heb het al meermaals aangegeven. Ibi wacht op Liverpool en Liverpool wacht op Henderson, waar hij de vervanger van wordt en niet Fabinho.
VeresRivne
Vedette

Jwoeloe wrote: 17 Jul 2023, 20:56 Mocht het kloppen dat Varela geen optie meer is, Vranckx twijfelt en we mogelijk moeten gaan doorschakelen naar optie 3, is het dan geen optie om alvast een back-up te scoren als vervanger van Guti? Dan heb je in ieder geval een passende 6 in huis voor over een aantal weken, voordat alles lang duurt en Sangare ineens vertrekt voor de 1e wedstrijd. Batista Mendy aub. ;)
Varela naar porto i.i.g.; https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... get-varela
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV

7Koentjuh7 wrote: 18 Jul 2023, 22:21 Waarom zal Liverpool contact opnemen met de broer van Ibi zijn zaakwaarnemer. Beetje raar niet? Jean Musampa is zijn zaakwaarnemer niet Kiki.
Dit inderdaad. Als de Liverpool fans een beetje onderzoek doen dan zullen ze vast sterk gaan twijfelen aan de info.
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ergens blijf ik het idee houden dat Ziyech zomaar eens uit de hoge hoed getoverd kan gaan worden.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
loginnaam
Internationale topspeler

B. Dzsudzsak wrote: 19 Jul 2023, 08:20 Ergens blijf ik het idee houden dat Ziyech zomaar eens uit de hoge hoed getoverd kan gaan worden.
Alsjeblieft niet. Die gaat maar lekker bij zijn mattie in Rusland ballen.
Joenepsv
Legende

Laat Ziyech maar lekker in die hoge hoed zitten. Ik hoef die klootzak niet in een PSV shirt te zien. De gedachte alleen al.
Robson de Souza
Vedette

B. Dzsudzsak wrote: 19 Jul 2023, 08:20 Ergens blijf ik het idee houden dat Ziyech zomaar eens uit de hoge hoed getoverd kan gaan worden.
Dat idee heb ik helemaal niet, en Bosz en Stewart ook niet.
Heruone
Lid scoutingsteam

Bosz heeft intern een tijd terug aangegeven Ziyech als een zeer interessante optie te zien. Tel daarbij dat Vd Wallen van de prestige projectjes is en de eerdere geruchten rondom de twijfels in Bakayoko.

Het zou mij niets verbazen, mocht Ziyech rond begin augustus nog op de markt zijn, PSV die optie serieus gaat onderzoeken. Categorie buitenkansje.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Voor mij echt 0,0 kans dat Ziyech ooit een optie wordt. Bosz zegt ook dat Lang op 10 ook een optie is dus dan verwacht ik eerder een linksbuiten erbij dan iets op rechts. En dan uiteraard als CDK niet door gaat.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Ziyech heeft toch een “verrotte” knie? Daarom ging zn transfer naar de zandbak niet door?
Robson de Souza
Vedette

Wij sporen op internet af naar nieuwtjes, waar ze in het buitenland op ons forum zoeken naar bevestiging:
RV1913
Nationale topspeler

Frisian1913 wrote: 19 Jul 2023, 08:49 Ziyech heeft toch een “verrotte” knie? Daarom ging zn transfer naar de zandbak niet door?
Dat was onzin ontkrachtte hij zelf met een foto. :mrgreen:
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Toch blijft het een vreemd verhaal..
Post Reply