Transferwindow 2023/24
-
- Regelmatige invaller
Hopefully Liverpool won't buy Ramalho. I wish we can keep him at least one more year. But I think if they make an offer of 10 million pounds, we can not refuse it. Fingers crossed!
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Lekker naar Liverpool laten gaan. Wij de duiten, zij gatenkaas op het middenveld. Win win. Op zijn dag in de ED de beste, maar veel te vaak ook heel laks. Gaat hij niet mee wegkomen in Engeland. Keita speelde geweldig bij Leipzig. Weinig van teruggezien bij Liverpool. En die speelde toch echt op een hoger niveau dan Sanga. Geen hater, helemaal niet zelfs. Maar Liverpool lijkt me gewoon net iets te hoog gegrepen. Niveautje eronder lijkt me beter. United ofzo .
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Het is nooit helemaal te voorspellen of een speler gaat slagen, maar Sangare is gemaakt voor de PL. Ik zou niet verbaasd zijn als hij het bij Liverpool gaat redden met zijn specifieke kwaliteiten. Daar doet 1 wat minder seizoen op een structuurloos middenveld niets aan af.
- DonyellMalen
- Legende
Sangare en Liverpool is een geweldige match. We hebben bij zijn vertrek wel echt drie middenvelders nodig. Earnie kan aan de bak.
Gakpo en Sangare samen bij Liverpool is heel tof overigens.
-
- Moderator
CDK, Vranckx, Mendy. Dromen mag.DonyellMalen wrote: ↑18 Jul 2023, 23:09 Sangare en Liverpool is een geweldige match. We hebben bij zijn vertrek wel echt drie middenvelders nodig. Earnie kan aan de bak.
- DonyellMalen
- Legende
Pfoeh, zou geweldig zijn. Zo'n Batista Mendy, Vranckx en Davinson. Wat een fysiek sterke spelers hebben we dan. Echt top.
- Juancho
- Mister PSV
Stiekem is dat dan wel een dingetje ja. Je verliest in 1 zomer gewoon: Guti/Sangare/Xavi op je middenveld waarvan er 2 je belangrijkste middenvelders waren en de 3de een hele belangrijke rol tussen basis en bank had.
Dat is echt een gigantisch gat wat er achter gelaten wordt en dat moet dan maar in 2 weken tijd opgevuld worden en niet te vergeten, klaar gestoomd worden voor de belangrijke CL voorrondes. Succes Earnie. De taak wordt met de dag zwaarder en zwaarder. Tis bijna onmenselijk momenteel wat er allemaal moet gebeuren. Elders gaf ik al eens het belang van deze 10 daagse aan, daar wordt vaak het eerste teamgevoel gecreëerd, zowel op- als naast het veld. En in dat kader is het jammer dat het er naar uitziet dat er naast Pepi en Lang geen enkele nieuwkomer daar bij betrokken zal zijn. Enige optie wat ik nog wel mogelijk zie is dat Vranckx morgen of uiterlijk donderdag nog aansluit omdat die toch al in de buurt is.
Dat is echt een gigantisch gat wat er achter gelaten wordt en dat moet dan maar in 2 weken tijd opgevuld worden en niet te vergeten, klaar gestoomd worden voor de belangrijke CL voorrondes. Succes Earnie. De taak wordt met de dag zwaarder en zwaarder. Tis bijna onmenselijk momenteel wat er allemaal moet gebeuren. Elders gaf ik al eens het belang van deze 10 daagse aan, daar wordt vaak het eerste teamgevoel gecreëerd, zowel op- als naast het veld. En in dat kader is het jammer dat het er naar uitziet dat er naast Pepi en Lang geen enkele nieuwkomer daar bij betrokken zal zijn. Enige optie wat ik nog wel mogelijk zie is dat Vranckx morgen of uiterlijk donderdag nog aansluit omdat die toch al in de buurt is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Moderator
Liverpool zit toch ook achter Kalvin Phillips aan? Fabinho is echt een 6, dus dan zou je ook daar de discussie krijgen of hij optimaal gebruikt gaat worden. Hoe dan ook verwacht ik wel snel wat beweging rondom Sangaré nu Engeland echt op gang begint te komen.
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Het is Jean Musampa en het zijn geen geruchten. Ik heb het al meermaals aangegeven. Ibi wacht op Liverpool en Liverpool wacht op Henderson, waar hij de vervanger van wordt en niet Fabinho.Olai wrote: ↑18 Jul 2023, 21:56 De geruchten over Sangaré kloppen. Liverpool wacht op vertrek Fabinho en met dat geld denken ze Sangaré te halen. Er is contact tussen Liverpool en Kiki Musampa. Kan ook verklaren waarom Sangaré andere Premier League clubs heeft afgehouden die, ik meen, niet kunnen worden uitgesloten. Ik verwacht dat alles de komende 10 dagen in stroomversnelling raakt.
- VeresRivne
- Vedette
Varela naar porto i.i.g.; https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... get-varelaJwoeloe wrote: ↑17 Jul 2023, 20:56 Mocht het kloppen dat Varela geen optie meer is, Vranckx twijfelt en we mogelijk moeten gaan doorschakelen naar optie 3, is het dan geen optie om alvast een back-up te scoren als vervanger van Guti? Dan heb je in ieder geval een passende 6 in huis voor over een aantal weken, voordat alles lang duurt en Sangare ineens vertrekt voor de 1e wedstrijd. Batista Mendy aub.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit inderdaad. Als de Liverpool fans een beetje onderzoek doen dan zullen ze vast sterk gaan twijfelen aan de info.7Koentjuh7 wrote: ↑18 Jul 2023, 22:21 Waarom zal Liverpool contact opnemen met de broer van Ibi zijn zaakwaarnemer. Beetje raar niet? Jean Musampa is zijn zaakwaarnemer niet Kiki.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Internationale topspeler
Alsjeblieft niet. Die gaat maar lekker bij zijn mattie in Rusland ballen.B. Dzsudzsak wrote: ↑19 Jul 2023, 08:20 Ergens blijf ik het idee houden dat Ziyech zomaar eens uit de hoge hoed getoverd kan gaan worden.
-
- Vedette
Dat idee heb ik helemaal niet, en Bosz en Stewart ook niet.B. Dzsudzsak wrote: ↑19 Jul 2023, 08:20 Ergens blijf ik het idee houden dat Ziyech zomaar eens uit de hoge hoed getoverd kan gaan worden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Bosz heeft intern een tijd terug aangegeven Ziyech als een zeer interessante optie te zien. Tel daarbij dat Vd Wallen van de prestige projectjes is en de eerdere geruchten rondom de twijfels in Bakayoko.
Het zou mij niets verbazen, mocht Ziyech rond begin augustus nog op de markt zijn, PSV die optie serieus gaat onderzoeken. Categorie buitenkansje.
Het zou mij niets verbazen, mocht Ziyech rond begin augustus nog op de markt zijn, PSV die optie serieus gaat onderzoeken. Categorie buitenkansje.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Voor mij echt 0,0 kans dat Ziyech ooit een optie wordt. Bosz zegt ook dat Lang op 10 ook een optie is dus dan verwacht ik eerder een linksbuiten erbij dan iets op rechts. En dan uiteraard als CDK niet door gaat.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
-
- Vedette
Wij sporen op internet af naar nieuwtjes, waar ze in het buitenland op ons forum zoeken naar bevestiging:
-
- Nationale topspeler
Dat was onzin ontkrachtte hij zelf met een foto.Frisian1913 wrote: ↑19 Jul 2023, 08:49 Ziyech heeft toch een “verrotte” knie? Daarom ging zn transfer naar de zandbak niet door?
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid