Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Lukas Nmecha. Groot, sterk en snel. Heeft nog maar een éénjarig contract bij Man City, die hem ook willen verkopen deze zomer.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Koppen=sprongkracht+timing. Voor mij mooiste voorbeeld daarvan is Johannes Paulus Gillhaus versus John van Loen? Wie won? Juist… (p.s. idd merkwaardig dat die twee wel eens een kopduel hebben uitgevochten als twee spitsen, maar ik heb het ooit vlak voor m’n ogen gezien).
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

We hebben 5 basiswaardige aanvallers voor 3 a 4 posities en daarachter zit nog een busje vol met spelers voor de toekomst. Ik geloof niet dat ze een spits erbij gaan halen zolang er niemand gaat. Als Malen vertrekt en ze kiezen voor De Jong en vertrouwen op Romero en Vertessen dan vind ik dat best acceptabel.
psvgouda
Vedette

Oeps: twee blessuregevoelige spelers en een speler op leeftijd (weliswaar met leiderskwaliteiten oa), hmm, weet niet of we het daarmee gaan redden hoor
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 30 Apr 2021, 11:49 Hlozek en Berisha stijgen hierdoor op mijn lijstje :mrgreen: Prima aanvallende koppers waarbij vooral Berisha ook goede timing heeft (beiden 1.88m), geen Luuk de Jong maar dat is een fenomeen.
Huh. Om een of andere reden had ik in mijn hoofd dat Hlozek een klein mannetje was
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 30 Apr 2021, 12:21
Sensation wrote: 30 Apr 2021, 11:49 Hlozek en Berisha stijgen hierdoor op mijn lijstje :mrgreen: Prima aanvallende koppers waarbij vooral Berisha ook goede timing heeft (beiden 1.88m), geen Luuk de Jong maar dat is een fenomeen.
Huh. Om een of andere reden had ik in mijn hoofd dat Hlozek een klein mannetje was
Ren Höek
Vedette

nilssonH wrote: 30 Apr 2021, 11:52 Lukas Nmecha. Groot, sterk en snel. Heeft nog maar een éénjarig contract bij Man City, die hem ook willen verkopen deze zomer.
Hij is dit seizoen uitgeleend aan Anderlecht, die willen hem graag kopen maar hij moet rond de 10 miljoen kosten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Woodenshoes
Nationale topspeler

Magnus
Meervoudig international

Eigenlijk wel heel triest om te lezen. Dit is toch dat makelaarskantoor 'dat het allemaal anders ging doen dan de traditionele voetbalmakelaar.' Maar ze lijken eerder een tandje erger te zijn dan de Raiola's van deze wereld. Kan me ook niet voorstellen dat Raiola ooit zoiets zou durven flikken. Onze Gakpo zit ook bij die makelaar.
ShovingNE2
Site Admin

Lees het boek DEAL van Rob Jansen maar eens. Dan ben je echt niet verbaast als je dit leest hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Drommel, Van de Ven, Pröpper, Luuk de Jong, 2 rechtsbenige verdedigers (RCV/RB). Waar kan ik tekenen?
#FreeGeneratie4
ShovingNE2
Site Admin

In het transferpool topic!
psvgouda
Vedette

ShovingNE2 wrote: 01 May 2021, 09:47 Lees het boek DEAL van Rob Jansen maar eens. Dan ben je echt niet verbaast als je dit leest hoor.
Dat ga ik maar eens doen. Dat het één grote schimmige shitzooi is, is geen verrassing. Maar dit komt op mij toch wel heel erg heftig over. :O Zo zie je maar hoe naïef een mens kan zijn. Ik althans… :(
Magnus
Meervoudig international

psvgouda wrote: 01 May 2021, 10:48
ShovingNE2 wrote: 01 May 2021, 09:47 Lees het boek DEAL van Rob Jansen maar eens. Dan ben je echt niet verbaast als je dit leest hoor.
Dat ga ik maar eens doen. Dat het één grote schimmige shitzooi is, is geen verrassing. Maar dit komt op mij toch wel heel erg heftig over. :O Zo zie je maar hoe naïef een mens kan zijn. Ik althans… :(
Ik denk niet dat Shoving het artikel gelezen heeft. Postte drie minuten daarvoor nog in een ander topic. Hij moet wel heel snel gelezen hebben. Denk dat hij de inleiding heeft doorgejaagd en zijn mening wilde ventileren. Dat de makelaarswereld geen nette wereld is, verbaast me niet, maar de manier waarop hier gehandeld is, verbaast mij in ieder geval wel. Ik vraag me af of Rob Jansen ooit zo te werk is gegaan.
Ailon
Vedette

Magnus wrote: 01 May 2021, 09:45 Eigenlijk wel heel triest om te lezen. Dit is toch dat makelaarskantoor 'dat het allemaal anders ging doen dan de traditionele voetbalmakelaar.' Maar ze lijken eerder een tandje erger te zijn dan de Raiola's van deze wereld. Kan me ook niet voorstellen dat Raiola ooit zoiets zou durven flikken. Onze Gakpo zit ook bij die makelaar.
SEG is als "makelaarskantoor"een grote speler.
Naast voetballers zijn ze ook belangenbehartiger van wielrenners, basketballers en artiesten.

Ook de "huismakelaar" van PSV, Kees Ploegsma Jr., werkt voor SEG.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Noosa
Meervoudig international

Ik had altijd het idee dat SEG onder de makelaarskantoren nog enigszins integer was, maar na het lezen van dit artikel moet ik die aanname bijstellen.
psvgouda
Vedette

Magnus wrote: 01 May 2021, 11:15
psvgouda wrote: 01 May 2021, 10:48
Ik denk niet dat Shoving het artikel gelezen heeft. Postte drie minuten daarvoor nog in een ander topic. Hij moet wel heel snel gelezen hebben. Denk dat hij de inleiding heeft doorgejaagd en zijn mening wilde ventileren. Dat de makelaarswereld geen nette wereld is, verbaast me niet, maar de manier waarop hier gehandeld is, verbaast mij in ieder geval wel. Ik vraag me af of Rob Jansen ooit zo te werk is gegaan.
Of hij het (helemaal) heeft gelezen, vind ik niet zo relevant. Dit forum is geen uitzondering op wat overal gebeurt: meningen met feiten verwarren. Waarmee ik niet bevestigd wil hebben dat hij het wel/niet gelezen heeft, ik was er niet bij hè? Heb het artikel voor 3/4 gelezen, is een redelijke longread, daar neem ik een keer rustig de tijd voor. Met alle voetbalnieuws op het interwebs neem ik niet vaak de tijd om de diepte in te duiken, waar ik dat op andere terreinen nog regelmatig wèl doe. Ontbreekt wel eens de tijd voor :D . Shoving draagt een titel voor die ik dan maar eens bij de groote bieb ga lenen. Of zo. Maar o.t.: ik schrik toch wel van dat verhaal van ftm
Ren Höek
Vedette

Magnus wrote: 01 May 2021, 11:15 Ik denk niet dat Shoving het artikel gelezen heeft. Postte drie minuten daarvoor nog in een ander topic. Hij moet wel heel snel gelezen hebben.
Of hij heeft het eerst gelezen en daarna een keer gepost?
Maar dat de wereld van makelaars schimmig is is al vele jaren bekend, dat geldt (helaas) voor alles waar veel geld verdiend kan worden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ShovingNE2
Site Admin

Een bespreking van zaakwaarnemers over spelers waar Jansen ook aanzit. Mag jij vertellen of kosher is of niet. Fabio is Fabio Parisi. Oscar is Giuseppe Oscar Damiani.
Daar zijn de kantoren gevestigd van het
sportmanagementbureau Sport Service Srl. In een van de zijkamers
zitten hij, Fabio en Oscar aan een ronde tafel. Ze noemen een
onafgebroken rij clubs en spelers op. Combinaties worden gezocht,
kwaliteiten afgewogen, prijzen besproken, getallen en bedragen
genoteerd. De conversaties zijn nogal to the point.
‘Is dat bruto?’
‘Nee, netto.’
‘Dan is het te veel.’
‘Oké. Forget it.’
Het is opvallend hoe snel er wordt besloten over de toekomst van
mensen die er helemaal niet bij zijn, noch weet hebben dat mogelijk
de contouren van een nieuwe loopbaan hier worden vormgegeven,
in deze kleine, warme kamer in het noordelijke deel van Milaan,
onder aanvoering van een man die ze nog nooit van hun leven
hebben ontmoet.

Het is de ogenschijnlijke achteloosheid en de snelheid waarmee de
grote lijnen worden bepaald, dat het tot zo’n boeiend schouwspel
maakt.
En als je leest hoe het ging bij Everton waar hij Koeman naar toe bracht.... .

Je weet nu ook gelijk hoe het bij Feyenoord gaat waar hij nu huismakelaar is.

En Terence Kongolo van Feyenoord naar Monaco. Rob Jansen deed de onderhandelingen voor Feyenoord en kreeg van Feyenoord daar 1,5 miljoen voor. Maar Kongolo had ook Rob Jansen als zaakwaarnemer.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Wat een smerig wereldje is het ook he. Zo zie je maar weer dat het niet altijd aan Koning John hoeft te liggen...
Park
Nationale topspeler

Noosa wrote: 01 May 2021, 11:31 Ik had altijd het idee dat SEG onder de makelaarskantoren nog enigszins integer was, maar na het lezen van dit artikel moet ik die aanname bijstellen.
Inderdaad, laatst nog in Skiete Willy podcast iemand van SEG die mooi zat te vertellen dat ze het daar zoveel beter doen en dan lees je dit...
Josef Dettelbacher
Legende

Het mag dan smerig zijn, ik heb liever mensen die daarmee om weten te gaan dan moraalridders die denken individueel het wereldje wel even aan te pakken zoals Jantje Reker.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler

Spelers management is een gesloten business he, altijd schimmig. Er is ook niet echt een zuiver overkoepelend orgaan, het stikt van de achterkamertjes en ongure gasten. Zo’n Rob Jansen is een smeerlap 1e klas, maar hey... hij verdient zijn dik belegde boterham op een manier die gewoon word toegestaan dus ja...
Noosa
Meervoudig international

Park wrote: 01 May 2021, 20:00
Noosa wrote: 01 May 2021, 11:31 Ik had altijd het idee dat SEG onder de makelaarskantoren nog enigszins integer was, maar na het lezen van dit artikel moet ik die aanname bijstellen.
Inderdaad, laatst nog in Skiete Willy podcast iemand van SEG die mooi zat te vertellen dat ze het daar zoveel beter doen en dan lees je dit...
Ja, precies, maar ik had met Kees Ploegsma Jr. op de 1 of andere manier toch al een positiever beeld van SEG. Dat heb ik na dit artikel maar bijgesteld.
Menno1
Legende

Josef Dettelbacher wrote: 01 May 2021, 20:47 Het mag dan smerig zijn, ik heb liever mensen die daarmee om weten te gaan dan moraalridders die denken individueel het wereldje wel even aan te pakken zoals Jantje Reker.
Grootste fout van Bulldozer Jan, was dat hij geen backup plan had. Hij gooide Lemic er uit, zonder dat hij een idee had van: hoe nu verder. En we hadden toen Adrie van Kraaij die als Adje INterim voor TD speelde en niks te vertellen had. Wat een ontiegelijke armoe was dat toen zeg, met die flapdrol van dat hotel in Mierlo er nog bij als commercieel directeur.

Wat dat betreft zijn we nu lichtjaren verder ook al valt er genoeg te zeggen over Toon en John die zeker ook niet foutloos zijn. Maar die zijn wel 10x zo bright als die muppets onder Reker (en Reker incluis dus).
Locked