Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 10 Sep 2023, 20:07
Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 20:05Blijkbaar jouw stijl om met allerlei krachttermen je gelijk proberen te halen. Blijf gewoon bij de feiten. Zoek het filmpje van Stewart eens op en je zult horen dat ik hem zo goed als letterlijk citeer.
Kom maar met een citaat. Als je serieus denkt dat Stewart s morgens wakker werd met het idee een CV te gaan halen dan heb je hulp nodig.
Nee het is niet zo zwart wit, hij vond het wel spannend omdat ie wist dat er nog een cv bij moest en die was er nog niet en wellicht nog niet eens bijna (mijn eigen inschatting). Uiteindelijk telt het resultaat en niet de route. Daar heeft Bosz wel voor gezorgd.

Zie het als een puber die een 5.5 haalt voor iets waar ie te laat voor is begonnen te leren. Die 5.5 telt en dat kun je met deze CV eigenlijk niet eens zeggen want dat lijkt op basis van mijn verwachtingen eerder een 8+.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo

Ardbeg wrote: 10 Sep 2023, 20:03 Hoe krijg je het verzonnen zeg..
Lezen is een kunst. En luisteren ook. Stewart zegt nota bene zelf dat de selectie een CV nodig had. Dat wist hij, dat wist Bosz en iedere poster op dit forum. Vanaf het begin heb ik gezegd dat Debast niet het juiste profiel was. ABK is dat gelukkig wel. Stewart is natuurlijk met allerlei opties voor een CV bezig geweest, maar die zijn niet geslaagd om wat voor reden. Op de laatste dag, enkele uren voor de termijn, hengelt hij ABK binnen. Super. Alleen is dit wel hoog spel spelen. Uitkomst is prima. Geen discussie wat mij betreft. Realiseer je wel dat als er juridisch ook maar iets niet had geklopt, de Uefa geen enkele genade had gehad. Elk jaar zijn er voorbeelden van spelers waarbij de termijn net niet is gehaald.
  • These users thanked the author Tikkieterug for the post:
    Menno1
    Massimo
    Legende

Deze spelers waren ook niet gekomen als PSV al eerder had gehandeld en daardoor mindere spelers had aangetrokken omdat snelheid boven zorgvuldigheid zou gaan. De posities waren namelijk dan niet meer vacant. Spelers waar je langere tijd aan vast zou zitten, lager op de lijstjes staan en ook geen garanties waren dat die dan wel het verschil tussen wel of geen CL zou worden behaald.

Elke TD heeft problemen met de dynamiek van de transferperiode waar vaste dingen pas helemaal op het einde vloeibaar worden en waar steeds de keuze wordt gemaakt tussen kwaliteit en de prijs die je daarvoor moet betalen. Vrijwel alle TD's hebben het hier over. De markt is een maand of 2-3 zo gigantisch in beweging dat je steeds weer opnieuw afwegingen moet maken terwijl je al wel wedstrijden moet gaan spelen, waarvan sommige direct met grote consequenties in zowel positieve als negatieve zin.

Een goede TD bijt zich vast in moeilijk haalbare targets waar je van meerdere zaken afhankelijk kan zijn, maar wel zorgt dat het een realistisch verhaal blijft en niet dat je je kostbare tijd voldoet aan eigenlijk niet haalbare spelers. Daar gaat alleen wel soms wat tijd overheen, maar je zal uiteindelijk dan wel als TD met regelmaat een positief resultaat moeten behalen. Je zal af en toe spelers daardoor mislopen, maar het gaat om het totale plaatje wat een kwalitatief positief resultaat moet geven. Samen met het zorgen voor acceptabele tot goede alternatieven als het niet gaat lukken.

Schouten is mijns inziens zo'n speler en juist dat PSV het lukt zo'n speler te overtuigen maakt dat je het goed doet. Dan kan je het hebben over een goede CV die we allemaal graag voor het trainingskamp hadden willen zien bij PSV, maar dan had je een verdediger met een meerjarig contract die direct significant een stuk beter zou zijn dan Ramalho en waar je meerdere jaren vast aan zou zitten terwijl de clubs nog lang niet bereid waren om te bewegen. Dat Scouten als CV werd neergezet in de returnwedstrijd tegen de Rangers was een keuze van Bosz en niet omdat PSV geen CV kon opstellen. Hij kreeg simpelweg de keuze boven Ramalho en dat had Bosz goed gezien. En ook daar vind ik weer een nuance te maken, want Ramalho was de laatste weken slecht, maar had eigenlijk een best goede voorbereiding evenals zijn wedstrijd tegen Feyenoord.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
    BalinhoFC Bracke
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller

Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 20:05Blijkbaar jouw stijl om met allerlei krachttermen je gelijk proberen te halen. Blijf gewoon bij de feiten. Zoek het filmpje van Stewart eens op en je zult horen dat ik hem zo goed als letterlijk citeer.
    Kom maar met een citaat. Als je serieus denkt dat Stewart s morgens wakker werd met het idee een CV te gaan halen dan heb je hulp nodig.
    Ik heb je al verwezen naar het interview met Stewart. Merk wel dat je heel selectief leest en erg snel in de emotie schiet. Daar bestaat hulp voor. Geen overbodige luxe, lijkt me.
  • These users thanked the author Tikkieterug for the post (total 3):
    ChuckymilansandroR.Manco
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 10 Sep 2023, 19:22
    Teletubby wrote: 10 Sep 2023, 18:38Een koe in de kont kijken noemen ze dat. Ik denk dat het redelijk duidelijk is dat Earnest heeft gegokt en gewonnen.
    Nee hoor. Een minderheid riep hier gewoon dat de lijn Stewart de juiste was. Dat je met de selectie at hand gewoon door kon gaan.

Super lame om te zeggen dat Stewart gegokt heeft. Dat heeft hij niet, dat blijkt uit alles. Het was een gedecideerd beleid en liet zich niet gek maken door een groep supporters.

Als je zegt dat het 1 grote gok was doe je Stewart heel erg tekort tbv eigen gelijk.
    Met 5 fitte verdedigers een tweeluik van 40 miljoen ingaan is gewoon gokken, daar kan je lang of breed over praten maar de verdediging was de achilleshiel van PSV deze zomer. De cruciale CV positie niet versterken voor dit tweeluik was enorm riskant. Het is dat Schouten opstond op een plek waar hij nog nooit had gespeeld want anders weet ik niet hoe Ramalho het 90 minuten die tweede wedstrijd had gedaan.

Dat het een uitmuntend transferwindow was dat ben ik natuurlijk met jullie allemaal eens, lees mijn reacties er maar op na. Ik kan het echter niet los zien van de plaatsing van de CL waardoor het zo een geweldige periode was. Was ABK gekomen zonder de CL? Waarschijnlijk niet aangezien hij dit echt als reden aandraagt (hoogste niveau spelen) in zijn interview. Was Lozano gekomen zonder CL? Ook waarschijnlijk niet.

Zou je zonder CL dus een lagere kwaliteit hebben gehaald dan die twee spelers? Overduidelijk ja. Het dubbeltje is de juiste kant op gevallen en daar ben ik als fan natuurlijk enorm blij mee. Maar ik kan me de sfeer wel voorstellen op het forum als Dessers die Bal die schouten totaal verkeerd inschatten tot een goal had gepromoveerd en we eruit waren gevlogen. Dan was het gedecideerde beleid met het wachten op absolute kwaliteit tot op de grond toe afgebrand door dit forum.

Maargoed dit hoort niet in het schouten topic.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Menno1
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller

Heel goed verwoord, Teletubby.
    Earnie Stewart heeft een uitstekende transferzomer achter de rug. Ik geef hem een 9.
    Maar hij heeft veel risico genomen en dat heeft eigenlijk allemaal goed uitgepakt. De zwakste positie was CV en die is pas enkele uren voor het sluiten adequaat ingevuld. De tweeluiken met SG en Rangers zijn met de uiterst kwetsbare Ramalho ingegaan. De plaatsing voor de CL geeft alles wat we als club nodig hebben: allure, geld en aantrekkingskracht. Het mislopen (zoals een jaar eerder tegen dezelfde club) was op alle fronten dramatisch geweest. Gelukkig allemaal niet gebeurd. Maar er is wel degelijk een gok genomen door de directie.
  • These users thanked the author Tikkieterug for the post:
    Jur1913
    ShovingNE2
    Site Admin

Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 20:17

Ik heb je al verwezen naar het interview met Stewart. Merk wel dat je heel selectief leest en erg snel in de emotie schiet. Daar bestaat hulp voor. Geen overbodige luxe, lijkt me.
    Jij zegt letterlijk dat hij opstond met het idee om een CV te halen, dat hij gewoon heeft lopen gokken.en dan maak jij dit verwijt?

Je bent niet goed hoor.

Verder schiet ik niet in de emotie hoor. Je bent niet goed als je zegt dat hok wakker werd met het idee een CV te halen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Lente
    Meervoudig international

Cumulatief gezien winnen we met 7-3 van Rangers. Redelijk duidelijke en overtuigende cijfers volgens mij. Zo spannend als tikkieterug en teletubby het doen voorkomen was het volgens mij niet. Het probleem is nu eenmaal dat je na het behalen van de CL letterlijk nog maar 2 dagen hebt om spelers aan te trekken, dus ja dan wordt het kort dag. Er is heel bewust voor gekozen om met deze selectie het tweeluik met Rangers in te gaan en pas daarna de gewenste CV binnen te halen. Dat was geen gok maar een hele bewuste keuze die samen met de trainer gemaakt is en gezien de 7-3 uitslag een juiste beslissing gebleken. Het was echt geen kop of munt of dubbeltje op z’n kant.

Ironisch genoeg was de uitslag mbt de CV waarschijnlijk ook dezelfde geweest. Had je wel voor het tweeluik met de Rangers al een CV aangetrokken dan was je waarschijnlijk bij je keuze nummer 3 of 4 op de lijst uitgekomen, de Robbinsons dus, omdat de echte kwaliteit die je wilt nog niet beschikbaar (of nog te duur) is. De keuze 3 of 4 had je dus voor het tweeluik al vast kunnen leggen en ook bij het mislopen van CL was dat waarschijnlijk de keuze geworden, dus die prioriteit was er niet, de uitkomst zou toch hetzelfde zijn. Om voor het tweeluik al een Robbinson vast te leggen en na het tweeluik bij behalen CL alsnog een Sánchez of Bella Kotchap is denk ik nooit een optie geweest en dat lijkt me ook niet reeel.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 4):
    Rikkert1234ForestForestSensationRen Höek
    Oh PSV wat je met me doet…
    Menno1
    Legende

Teletubby wrote: 10 Sep 2023, 20:21
    ShovingNE2 wrote: 10 Sep 2023, 19:22

Nee hoor. Een minderheid riep hier gewoon dat de lijn Stewart de juiste was. Dat je met de selectie at hand gewoon door kon gaan.

Super lame om te zeggen dat Stewart gegokt heeft. Dat heeft hij niet, dat blijkt uit alles. Het was een gedecideerd beleid en liet zich niet gek maken door een groep supporters.

Als je zegt dat het 1 grote gok was doe je Stewart heel erg tekort tbv eigen gelijk.
    Met 5 fitte verdedigers een tweeluik van 40 miljoen ingaan is gewoon gokken, daar kan je lang of breed over praten maar de verdediging was de achilleshiel van PSV deze zomer. De cruciale CV positie niet versterken voor dit tweeluik was enorm riskant. Het is dat Schouten opstond op een plek waar hij nog nooit had gespeeld want anders weet ik niet hoe Ramalho het 90 minuten die tweede wedstrijd had gedaan.

Dat het een uitmuntend transferwindow was dat ben ik natuurlijk met jullie allemaal eens, lees mijn reacties er maar op na. Ik kan het echter niet los zien van de plaatsing van de CL waardoor het zo een geweldige periode was. Was ABK gekomen zonder de CL? Waarschijnlijk niet aangezien hij dit echt als reden aandraagt (hoogste niveau spelen) in zijn interview. Was Lozano gekomen zonder CL? Ook waarschijnlijk niet.

Zou je zonder CL dus een lagere kwaliteit hebben gehaald dan die twee spelers? Overduidelijk ja. Het dubbeltje is de juiste kant op gevallen en daar ben ik als fan natuurlijk enorm blij mee. Maar ik kan me de sfeer wel voorstellen op het forum als Dessers die Bal die schouten totaal verkeerd inschatten tot een goal had gepromoveerd en we eruit waren gevlogen. Dan was het gedecideerde beleid met het wachten op absolute kwaliteit tot op de grond toe afgebrand door dit forum.

Maargoed dit hoort niet in het schouten topic.
    Volledig eens. Het zat niet bepaald tegen de laatste maanden. Bij ons niet en hoe het bij de concurrentie ging ook niet, met al de eerste dure punten verlies daar.

Maar laten we niet doen alsof het zonder een portie geluk gebeurde. Die CV kwam uiteindelijk goed naar wel erg laat en met behoorlijk veel geluk. Stewart gaf zelf al aan dat het tot de laatste uurtjes onmogelijk leek. Dat het wel gelukt is, is wel hun verdienste door de optie altijd open te houden naar ook het verschil tussen een top transfer periode en een bagger periode. Want zonder B-K en dus zonder top CV had ik deze transfer periode als onvoldoende beschouwt; zo belangrijk was een nieuwe, echt goede CV.

Al 5-6 jaar is onze verdediging, met name centraal, ondermaats. Dat het nu eindelijk, in het laatste uurtje van de transfermarkt, toch nog goed is gekomen, is een hele opluchting. Maar wel met een enorme dosis geluk, want ik had niet de indruk dat er een fatsoenlijk back up plan was.
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Ik denk dat Jerdy Schouten het goed zou kunnen doen in het Nederlands elftal. Het zou wel voor eeuwig belachelijk zijn als hij er de volgende periode bij zou zitten nu hij in de ED speelt, maar toch. Ben ook heel benieuwd hoe het middenveld van PSV gaat staan als hij eindelijk op 6 komt te spelen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Op het EK spelen Veerman en Schouten samen in de basis.
    mr.top
    Internationale topspeler

Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 20:05
    ShovingNE2 wrote: 10 Sep 2023, 19:58

Wat een dom gelul is dit zeg.

Wat JD zegt: beste transferwindow ooit. Een reactie dat het een grote gok was van PSV die goed uitpakt verwacht ik van de meest zure Ajacieden. Als PSV supporter is dat intens treurig.

Hele valse beschuldiging om je punt kracht bij te zetten. Geschiedvervalsing. De taffus. Zelfs Ajacieden doen dit niet.
    Blijkbaar jouw stijl om met allerlei krachttermen je gelijk proberen te halen. Blijf gewoon bij de feiten. Zoek het filmpje van Stewart eens op en je zult horen dat ik hem zo goed als letterlijk citeer.
    ABK is op de laatste dag van de transfermarkt gekomen. Een deal waarin Stewart kort daarvoor dacht dat hij onmogelijk was. Opeens ontstond er een mogelijkheid en die heeft Stewart gegrepen.

Is weinig geschiedvervalsing aan. Wat een term ook.
    Er zijn heel wat filmpjes over Ernest Stewart. Heb je geen link?
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

mr.top wrote: 11 Sep 2023, 08:57
    Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 20:05

Blijkbaar jouw stijl om met allerlei krachttermen je gelijk proberen te halen. Blijf gewoon bij de feiten. Zoek het filmpje van Stewart eens op en je zult horen dat ik hem zo goed als letterlijk citeer.
    ABK is op de laatste dag van de transfermarkt gekomen. Een deal waarin Stewart kort daarvoor dacht dat hij onmogelijk was. Opeens ontstond er een mogelijkheid en die heeft Stewart gegrepen.

Is weinig geschiedvervalsing aan. Wat een term ook.
    Er zijn heel wat filmpjes over Ernest Stewart. Heb je geen link?

Na een minuut ongeveer. Maar ik vind de intonatie daar wel heeeeel anders dan wat er gesuggereerd wordt.
    ShovingNE2
    Site Admin

Franciscus wrote: 11 Sep 2023, 09:47Maar ik vind de intonatie daar wel heeeeel anders dan wat er gesuggereerd wordt.
    Precies. De suggestie dat hij het die ochtend verzon is echt te idioot voor woorden.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Jwoeloe
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

ShovingNE2 wrote: 11 Sep 2023, 09:51
    Franciscus wrote: 11 Sep 2023, 09:47Maar ik vind de intonatie daar wel heeeeel anders dan wat er gesuggereerd wordt.
    Precies. De suggestie dat hij het die ochtend verzon is echt te idioot voor woorden.
    Er wordt hem gevraagd de kijker mee te nemen in zo'n dag vanaf het moment dat ie opstond. En dan geeft ie aan dat ie, net als bijvoorbeeld de dag ervoor, opstond met dat de CV écht moest komen.

Totale onzin dus dat hij dit op de laatste dag verzon, het was alleen nog niet gelukt
    Persepolis
    Vedette

Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 20:33 Heel goed verwoord, Teletubby.
    Earnie Stewart heeft een uitstekende transferzomer achter de rug. Ik geef hem een 9.
    Maar hij heeft veel risico genomen en dat heeft eigenlijk allemaal goed uitgepakt. De zwakste positie was CV en die is pas enkele uren voor het sluiten adequaat ingevuld.
    Dit klopt allemaal wel, hetgeen waar anderen over vallen is echter jouw citaat in jouw eerdere post: "In een interview zegt hij letterlijk dat hij op de laatste dag van de transfermarkt opstond met het idee dat er een CV bij moest." Dat is dus letterlijk niet het geval en heel anders dan wat je hier zegt. Verder was Lozano al rond vóór de return tegen Rangers, dus die was sowieso gekomen. Zonder CL hadden we waarschijnlijk geen Bella-Kotchap gehad maar een minder aansprekende optie, of niemand, dus dat deel klopt wel.
    Verder zijn alle transferwindows in zekere zin een gok. Of mbt haalbaarheid (als je voor de topopties gaat), of mbt kwaliteit (als je voor de snellere maar mindere opties gaat). Keuzes worden gemaakt, die kunnen ook verkeerd uitpakken. Het is zaak om in te schatten wat de kans van slagen is en dat heeft Stewart uitstekend gedaan. Ja, ook hij heeft risico genomen, net zoals elke TD. Sutalo en Ivanusec hadden ook voor andere clubs kunnen kiezen, dat Ajax en Feyenoord daar vol voor gingen en weken mee bezig waren was ook gewoon een risico bijvoorbeeld. Zo lopen die dingen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Tikkieterug wrote: 10 Sep 2023, 19:55 In een interview zegt hij letterlijk dat hij op de laatste dag van de transfermarkt opstond met het idee dat er een CV bij moest.
    Dus je neemt dit inderdaad terug dat dit niet klopte. Ondanks beschuldigingen en zogenaamde quotes. Want je komt er niet meer op terug.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Gaaaaap
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

4 uur Cupasoup?
    ShovingNE2
    Site Admin

SKERLA wrote: 11 Sep 2023, 16:17 4 uur Cupasoup?
    BIERRR
    Menno1
    Legende

Iedereen weet dat Stewart niet opstond en dacht: wat was ik ook alweer vergeten? Oh ja, verrek, een RCV.

Maar feit is wel dat het tot de laatste dag, sterker nog, het laatste uur heeft geduurd voordat hij kwam. Met een schot in de roos uiteindelijk, maar het was erg kantje boord. Of het alternatief alsnog volle mep betalen voor Sanchez was, weet niemand. Het feit dat Vranckx niet kwam, lijkt er eerder op dat ze dan een andere paniek huurling hadden gehaald.

Al met al, was en blijft het een dikke gok om het seizoen en dan met name voorrondes CL in te gaan met een gemankeerde verdediging, die nog slechter was als vorig seizoen want Jarrad als ook Guti waren weg. Dat was simpelweg zeer riskant, maar pakte wonderbaarlijk goed uit, zoals eigenlijk alles goed uitpakt voor PSV de afgelopen zomer. En dat is ook wel eens fijn voor de verandering.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Juancho
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 11 Sep 2023, 16:28Maar feit is wel dat het tot de laatste dag, sterker nog, het laatste uur heeft geduurd voordat hij kwam. Met een schot in de roos uiteindelijk, maar het was erg kantje boord. Of het alternatief alsnog volle mep betalen voor Sanchez was, weet niemand. Het feit dat Vranckx niet kwam, lijkt er eerder op dat ze dan een andere paniek huurling hadden gehaald.
    Daar lijkt het helemaal niet eerder op. Het enige waar het op lijkt is dat ze op het laatste moment Sanchez de vraagprijs hadden betaald of Moreno. Totaal geen paniek. Vergeet even niet dat wat voor ons het laatste uur was daar al een paar uur eerder was ivm medische keuring.

Maar goed: de beste TD sinds we ons kunnen heugen en er is een groep voor wie het echt nooit goed is en blijft spinnen dat Stewart aan het gokken was.

Het was geen gok: alles was wel overwogen en een ingecalculeerd risico. En 10 tegen 1 dat ze de Amerikaan ook al in de lijn hadden staan voor een keuring.
    Persepolis
    Vedette

Het klonk voor mij meer alsof zij een paar opties hadden (Montes, Sanchez), zij het vertrouwen hadden dat zij met 1 van de 2 zouden uitkomen maar toen updates kregen over Bella-Kotchap (omdat er eerder interesse getoond was) en de kans pakten. Ik geloof er niks van dat er anders niemand was gekomen.
    Uiteindelijk weten we het geen van allen zeker, we hebben allemaal misschien 20% van de puzzelstukjes en de rest vult iedereen in zoals zij denken dat het ingevuld moet worden.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
    11 TinusSKERLA
    Menno1
    Legende

ShovingNE2 wrote: 11 Sep 2023, 16:47
    Menno1 wrote: 11 Sep 2023, 16:28Maar feit is wel dat het tot de laatste dag, sterker nog, het laatste uur heeft geduurd voordat hij kwam. Met een schot in de roos uiteindelijk, maar het was erg kantje boord. Of het alternatief alsnog volle mep betalen voor Sanchez was, weet niemand. Het feit dat Vranckx niet kwam, lijkt er eerder op dat ze dan een andere paniek huurling hadden gehaald.
    Daar lijkt het helemaal niet eerder op. Het enige waar het op lijkt is dat ze op het laatste moment Sanchez de vraagprijs hadden betaald of Moreno. Totaal geen paniek. Vergeet even niet dat wat voor ons het laatste uur was daar al een paar uur eerder was ivm medische keuring.

Maar goed: de beste TD sinds we ons kunnen heugen en er is een groep voor wie het echt nooit goed is en blijft spinnen dat Stewart aan het gokken was.

Het was geen gok: alles was wel overwogen en een ingecalculeerd risico. En 10 tegen 1 dat ze de Amerikaan ook al in de lijn hadden staan voor een keuring.
    Iedereen geeft Stewart een dikke voldoende en de sfeer is prima. Alleen zoals gewoonlijk ga je in de stuip als er ook maar 1 kritische noot is, hoe goed onderbouwd door wie dan ook. Beetje moeilijk discussiëren zo.

Montes halen had Stewart overigens van een 5 naar een 4 gebracht; dan had ik liever dat hij niks had gehaald. Die Amerikaan ook. Of je haalt een upgrade of niks. Gelukkig kwam die upgrade dus. Die geopperde backup plans van jou waren een deceptie geworden, op Sanches na.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
    11 TinusPijltje
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 11 Sep 2023, 16:47

Het was geen gok: alles was wel overwogen en een ingecalculeerd risico.
    Klinkt meer alsof jij aan het spinnen bent dat het geen gok was in plaats van the other way around.

Ik vind best dat je het tot op de laatste dag mag rekken maar de variabelen veranderen en de 'gok' wordt groter. Sure wellicht stond die Amerikaan in de spreekwoordelijke coulissen klaar maar was dat een nood oplossing geweest of een gewenste CV waar de pas aangestelde trainer al 7 wedstrijden op het gewacht?
    Post Reply