Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Reker... poeh wat wil ik die tijd graag vergeten. Boerenpummel. Alles ging opeens standje ‘lokale amateurclub’. Alles wat in die jaren ervoor was opgebouwd, zo door het afvoerputje weer weg. 4 titels met een geweldige overmacht meestal, prachtige Europese wedstrijden. Weg in de zomer. Gomes weg, iedereen weg. Brechet vergeet ik nooit meer, die dekte Aguero gewoon aan de tegenovergestelde kant. Misselijk word ik er nog altijd van.

Nu staat er echt een intelligentere groep mensen.
Meer kunde, meer voetbal, meer zakelijk inzicht, meer alles eigenlijk.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Na ADO uit en vandaag is het mij wel duidelijk dat er voorop ook een echte goaltjesdief bij moet. Of dat nu een spits voor op de bank is (Madueke de kans geven) of dat je echt een basisspits erbij haalt. Malen kost je vandaag simpelweg de punten. Hij heeft ze misschien eerder dit seizoen flink verdiend voor de club, maar nu kost hij PSV gewoon punten.

Edit: En er mag wat mij betreft ook een blik “boefjes” opengetrokken zeg. Wat een gelatenheid na zo een wedstrijd. Passie en venijn mis je in deze selectie gewoon. Hoop dat John een abonnement heeft voor vluchten richting midden en zuid-Amerika, want die types zie ik graag komen zeg.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerst maar eens 2e worden, anders speel je volgend seizoen met Ritsu Doan in de basis en kunnen we alleen nog maar huilen om de namen die hier geopperd worden.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ihattaren wrote: 02 May 2021, 19:37 Eerst maar eens 2e worden, anders speel je volgend seizoen met Ritsu Doan in de basis en kunnen we alleen nog maar huilen om de namen die hier geopperd worden.
Als jouw naamgenoot even normaal gaat doen, harrrd gaat werken, schitteren en het liefste alsnog bijtekent, dan moet dat wel goed komen.
Anders ook!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zou bijna wensen dat er wat jonge spelers vertrekken die waarde vertegenwoordigen zodat je wat bikkels kunt halen die weten wat winnen is. Spelers die weten wat het is om kampioen te worden en die dat nog eens willen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juist. Malen, Rosario, Tammus en Ihattaren weg dus. Dumfries heeft het vuur, maar op die positie kan prima verbeterd worden.

Als Propper komt móét er achterin echt een absolute leider met een over-mijn-lijk-mentaliteit bij en misschien voorin ook wel.
Last edited by El Sordo on 02 May 2021, 21:02, edited 1 time in total.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Patrick van Aanholt schijnen we al van de lijst af te kunnen strepen, hoorde vandaag dat Ajax al met hem rond is om Tagliafico op te volgen.

Dat zou echt doodzonde zijn. Van Aanholt bij Ajax welteverstaan, niet een vertrek van Tagliagico.😉
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is heel simpel. Als we derde worden dan gaan we ook in een ander segment shoppen. Vorige zomer kon je nog met Schmidt als troef komen aankakken maar die vlieger gaat niet meer op
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 02 May 2021, 19:31 Na ADO uit en vandaag is het mij wel duidelijk dat er voorop ook een echte goaltjesdief bij moet. Malen kost je vandaag simpelweg de punten. Hij heeft ze misschien eerder dit seizoen flink verdiend voor de club, maar nu kost hij PSV gewoon punten.
Weet je zeker dat je dit wilt doen?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We worden geen derde.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sadilek Doan en Dumfries ook. Er moet een nieuwe hiërarchie ontstaan waarbij leiders die weten wat winnen is bovenaan staan en altijd spelen. Dan zul je zien dat een Boscagli Teze Gakpo en Madueke ook een betere versie worden.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 02 May 2021, 21:02 Weet je zeker dat je dit wilt doen?
Lachen ik moest.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 02 May 2021, 21:02 Patrick van Aanholt schijnen we al van de lijst af te kunnen strepen, hoorde vandaag dat Ajax al met hem rond is om Tagliafico op te volgen.

Dat zou echt doodzonde zijn. Van Aanholt bij Ajax welteverstaan, niet een vertrek van Tagliagico.😉
Wij hebben Max. Wtf moeten wij dan met Van Aanholt. Laten we ons bij PSV even druk maken om de posities die niet goed bezet zijn.

Denk dat er een aantal basisspelers bij ons rondlopen die wel klaar zijn in hun hoofd voor een volgende stap. Dumfries, Rosario en Malen zijn spelers die al een aantal jaar bij ons spelen en waarvoor het misschien wel verfrissend is om een volgende stap te maken. Voor een selectie kan dat ook goed uitpakken. Cocu heeft wel eens gezegd in een interview dat hij het helemaal niet erg vind als er jaarlijks een stuk of twee ''basisspelers'' vertrekken. Dat kan juist heel goed werken voor een team. Nieuwe spelers die andere spelers weer op scherp zetten. Als PSV de genoemde drie verkoopt plus door selecteert met spelers als Guti, Fein, Piroe, en de verhuurde gasten en dan een stuk of vijf goede aankopen doet worden we er niet zwakker op.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 02 May 2021, 21:03 We worden geen derde.
Nee we worden tweede.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 02 May 2021, 21:00 Juist. Malen, Rosario, Tammus en Ihattaren weg dus. Dumfries heeft het vuur, maar op die positie kan prima verbeterd worden.

Als Propper komt móét er achterin echt een absolute leider met een over-mijn-lijk-mentaliteit bij en misschien voorin ook wel.
Pröpper heeft die mentaliteit in ieder geval niet. Ben benieuwd of er een centrale verdediger komt met deze instelling. Kennen jullie centrale haalbare verdedigers die dit hebben?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 02 May 2021, 21:09
El Sordo wrote: 02 May 2021, 21:00 Juist. Malen, Rosario, Tammus en Ihattaren weg dus. Dumfries heeft het vuur, maar op die positie kan prima verbeterd worden.

Als Propper komt móét er achterin echt een absolute leider met een over-mijn-lijk-mentaliteit bij en misschien voorin ook wel.
Pröpper heeft die mentaliteit in ieder geval niet. Ben benieuwd of er een centrale verdediger komt met deze instelling. Kennen jullie centrale haalbare verdedigers die dit hebben?
Heeft ie wel
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 02 May 2021, 21:23
OnsPSV wrote: 02 May 2021, 21:09

Pröpper heeft die mentaliteit in ieder geval niet. Ben benieuwd of er een centrale verdediger komt met deze instelling. Kennen jullie centrale haalbare verdedigers die dit hebben?
Heeft ie wel

Pröpper is flegmatiek en geen over mijn lijk mentaliteit a la arias/guardado etc. Maar onze scouting / directie snapt volgens mij nog steeds niet dat we dat soort spelers harder als ooit nodig hebben.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grinta hebben we nodig.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Behalve dat dit PSV kwaliteit tekort komt vind ik PSV ook iets teveel net niet spelers hebben die wel veel minuten maken. Daarnaast zijn een aantal spelers ook teveel bezig met een transfer en ik denk dat het goed is als een hoop spelers vertrekken. Viergever, Rosario, Ihattaren, Dumfries en Malen kan je denk ik het best laten vertrekken om diverse redenen. Daarnaast ook de huurlingen en Baumgartl en Gutierrez. Viergever en Rosario zijn voor die laatste stap niet goed genoeg, Ihattaren heeft het vergald en is slecht voor de groep, Dumfries en Malen zijn bezig met een transfer waarbij Dumfries zijn minste seizoen heeft van zijn drie seizoenen PSV en Malen flink wat geld moet opleveren. Malen vind ik wel goed genoeg voor dit PSV en mag van mij een jaar langer blijven, maar PSV heeft het geld nodig en ik vind hem niet complementair aan Zahavi. Als Malen dan ook nog eens vooral met een transfer bezig is dan is hem vervangen helemaal niet zo erg. Wel veel Nederlandse spelers weg en ik ben wel voor een Nederlandse kern als Nederlandse club. (Je ziet dat Ajax daar ook mee worstelt) Met Drommel is al een Nederlandse keeper gehaald en ze zetten niet voor niets vol in op Pröpper.

[mention]FritskePhilips[/mention] Van Aanholt naar Ajax sta ik niet van te kijken. Is niet een heel duur alternatief voor ze en die moeten ook op de centen passen. Wel weer iemand met weinig restwaarde. Voor PSV inderdaad niet meer im frage met Max in de gelederen.

[mention]ruuddevil[/mention] Je ziet vaker bij clubs die Europees uitgeschakeld zijn er waar het niet super goed loopt dat het niveau met 1 wedstrijd in de week er zeker niet beter op wordt.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 02 May 2021, 21:37 Grinta hebben we nodig.
Idd en ook graag wat aanvallende kopkracht erbij... De corners en vrije trappen zijn ook een grote ergernis momenteel
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja kopkracht ook. Je hebt als team meerdere wapens nodig waarmee je kan scoren. Dat PSV zo weinig kopkracht heeft dat hoort niet.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 02 May 2021, 21:32
Ardbeg wrote: 02 May 2021, 21:23

Heeft ie wel

Pröpper is flegmatiek en geen over mijn lijk mentaliteit a la arias/guardado etc. Maar onze scouting / directie snapt volgens mij nog steeds niet dat we dat soort spelers harder als ooit nodig hebben.
We lijken te veel aan karakterscouting te doen en dan veel te veel dat lieve van De Jong. Inderdaad grinta is wat we nodig hebben. Ook onze Zuid-Amerikanen lijken de liefste jongetjes uit de regio. Om t maar niet over Fein te hebben.....
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nodig:

Een verdediging
Een middenveld
Een aanval

Alle drie PSV-waardig.
#simplythebest
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 02 May 2021, 21:37 Grinta hebben we nodig.
Waar heb je dat woord gelezen, hahah
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 02 May 2021, 22:17
ruuddevil wrote: 02 May 2021, 21:37 Grinta hebben we nodig.
Waar heb je dat woord gelezen, hahah
Janssen van AZ had het er ook over. AZ mist Grinta.
Locked