PSV - Feyenoord I Eredivisie (03/03/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
René1978
Nationale topspeler

Thoresen wrote: 04 Mar 2024, 09:50
Grasmat wrote: 03 Mar 2024, 16:27 GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP LUITJES. :party: :party: :pul:

Dat is nu wel definitief he.
Als je GAE en Twente wint wel, nu vind ik het echt nog te vroeg.
Na de winterstop zoveel kansen die niet worden benut en Ramalho die echt geen idee heeft wat die aan het doen is.....
En toch een net zo grote voorsprong als bij het ingaan van de winterstop.
  • These users thanked the author René1978 for the post (total 4):
    SensationGrasmatRen Höek29.04.2007
    Ronaldio
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

Grasmat wrote: 03 Mar 2024, 16:27 GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP LUITJES. :party: :party: :pul:

Dat is nu wel definitief he.
    Na de winterstop zoveel kansen die niet worden benut en Ramalho die echt geen idee heeft wat die aan het doen is.....
    Ramalho speelde prima tegen Feyenoord. behalve op het einde toen hij Gimenez volledig vrij liet staan.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ronaldio wrote: 04 Mar 2024, 12:17

Ramalho speelde prima tegen Feyenoord. behalve op het einde toen hij Gimenez volledig vrij liet staan.
    Nou dan heb je niet goed gekeken. Er zijn zeker 4 of 5 momenten dat hij weer stond te prutsen. Heeft daarnaast zeker ook goede dingen gedaan.
    Ittot
    Internationale topspeler

René1978 wrote: 04 Mar 2024, 09:55

En toch een net zo grote voorsprong als bij het ingaan van de winterstop.
    Procentueel gezien dus geslonken. Ik voel lichte paniek.

Als we na AZ nog 10 punten voorstaan dan lijkt het me wel gedaan. Eerst NEC, Excelsior en GAE uit en Twente en AZ thuis maar eens winnen! Dat gaat lastig zat zijn.
    Maax
    Meervoudig international

We hebben het hele jaar 6 punten verspeeld in 24 potjes. Zijn er echt nog mensen die denken dat we er nu ineens 11 gaan laten liggen in 10, terwijl we z'n beetje elke moeilijke pot al hebben gehad?
  • These users thanked the author Maax for the post (total 2):
    GrasmatRen Höek
    Persepolis
    Vedette

Maax wrote: 04 Mar 2024, 12:51 We hebben het hele jaar 6 punten verspeeld in 24 potjes. Zijn er echt nog mensen die denken dat we er nu ineens 11 gaan laten liggen in 10, terwijl we z'n beetje elke moeilijke pot al hebben gehad?
    Precies. Zelfs bij een verliespartij zou de titelrace niet openliggen. Het zou iets minder comfortabel zijn, maar ook dan hadden we 7 punten voorsprong, een veel betere doelsaldo en weinig lastige wedstrijden meer. Laat staan met 10 punten ipv 7. Feyenoord heeft zich er allang bij neergelegd, de kans dat we het weggeven is miniem. Nu zaak om op de mooiste manier mogelijk kampioen te worden (ongeslagen, rondom het puntenrecord etc.).
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
    MaaxGrasmat
    Revolinho
    Internationale topspeler

Maax wrote: 04 Mar 2024, 12:51 We hebben het hele jaar 6 punten verspeeld in 24 potjes. Zijn er echt nog mensen die denken dat we er nu ineens 11 gaan laten liggen in 10, terwijl we z'n beetje elke moeilijke pot al hebben gehad?
    Ik denk niet dat iemand dat DENKT, maar dat je het niet als onmogelijk moet beschouwen. De potjes die voor ons liggen zijn tricky, je bent er gewoon nog niet. Nu is absoluut niet de tijd om te verslappen of te denken dat je er al bent. Maart/april zijn bij uitstek de maanden waarin je scherp moet zijn, elk team wil aan het eind van het seizoen zeggen dat ze toch nog punten van dit PSV hebben kunnen afsnoepen. Ze spelen allemaal niet meer tegen PSV omdat het nou eenmaal op het programma staat, maar om te kijken waar ze kunnen prikken met wat ze hebben.
    Maax
    Meervoudig international

Revolinho wrote: 04 Mar 2024, 12:57
    Ik denk niet dat iemand dat DENKT, maar dat je het niet als onmogelijk moet beschouwen. De potjes die voor ons liggen zijn tricky, je bent er gewoon nog niet. Nu is absoluut niet de tijd om te verslappen of te denken dat je er al bent. Maart/april zijn bij uitstek de maanden waarin je scherp moet zijn, elk team wil aan het eind van het seizoen zeggen dat ze toch nog punten van dit PSV hebben kunnen afsnoepen. Ze spelen allemaal niet meer tegen PSV omdat het nou eenmaal op het programma staat, maar om te kijken waar ze kunnen prikken met wat ze hebben.
    Mee eens hoor, maar je moet Eagles uit en Twente thuis ook niet moeilijker maken dan ze zijn. Gewoon vol vertrouwen naar die wedstrijden toe, ik zie zelf geen enkele reden om te denken dat dit team gaat verslappen :strong:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Dit was de kampioenswedstrijd. :strong:
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Het zit ook wel in onze aard om bedachtzaam te blijven. Dat heeft onze regio geen windeieren gelegd overigens.
    Post Reply