Transferwindow 2021-2022
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Overzicht transfernieuws 24-01-2022
- Bert Macklin meldde op Twitter dat PSV rond zou zijn met Malmo over een transfer van Anel Ahmedhodzic.
Ene Hasib (een esporter) uit Bosnië verwacht dat hij niet naar PSV gaat.
- Een journalist uit Griekenland kwam met het nieuws dat Zahavi naar Olympiakos kan...
- Gakpo staat in de belangstelling van Bayern, Liverpool en City... Hij zei zelf: Da's toch geen PSV jonguh. Verlengen dat contract!
-WilySimba is gaan posten bij het stadion en heeft niet iets verdachts gezien.
- Bert Macklin meldde op Twitter dat PSV rond zou zijn met Malmo over een transfer van Anel Ahmedhodzic.
Ene Hasib (een esporter) uit Bosnië verwacht dat hij niet naar PSV gaat.
- Een journalist uit Griekenland kwam met het nieuws dat Zahavi naar Olympiakos kan...
- Gakpo staat in de belangstelling van Bayern, Liverpool en City... Hij zei zelf: Da's toch geen PSV jonguh. Verlengen dat contract!
-WilySimba is gaan posten bij het stadion en heeft niet iets verdachts gezien.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hij heeft anders zelf toegegeven dat het nepnieuws was. En het is een grote fantast. Gewoon een Mike Schoenmakers. Gewoon verzonnen dit. Maar de afgelopen jaren is het aantal nepinsiders met bakken vol leugens en verzinsels echt de pan uit gerezen. En aangezien dat niet alleen hier in Nederland is maar ook in andere landen neemt de betrouwbaarheid van geruchten echt in heel rap tempo af.Hatseflats wrote: ↑24 Jan 2022, 21:20 Ik vind het trouwens ook wel irritant dat Rik Elfrink dit heel denigrerend nepnieuws noemt of de bron een fantast.
Alsof hij wel weet wat er allemaal speelt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Staat boven aan dese pagina, Mr current affairsShovingNE2 wrote: ↑25 Jan 2022, 07:37 In Griekenland wordt Zahavi heel sterkt gelinkt aan Olympiakos. De transfer zou afhankelijk zijn van een vertrek van Tiquinho die aan Fenerbahce wordt gekoppelt.
- ShovingNE2
- Site Admin
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Meervoudig international
Eens, maar alleen als we een geschikte vervanger kunnen halen. Op Romero kunnen we helaas niet bouwen...hondjevandebakker wrote: ↑25 Jan 2022, 09:12 Dit wordt dus echt een van de uitgaande transfers die John al verwachtte. Ik gun het Zahavi ook wel. Altijd professioneel gedragen richting PSV en dan hoop ik dat JdJ hier meewerkt.
-
Op Vinicius ook niet.Noosa wrote: ↑25 Jan 2022, 09:16Eens, maar alleen als we een geschikte vervanger kunnen halen. Op Romero kunnen we helaas niet bouwen...hondjevandebakker wrote: ↑25 Jan 2022, 09:12 Dit wordt dus echt een van de uitgaande transfers die John al verwachtte. Ik gun het Zahavi ook wel. Altijd professioneel gedragen richting PSV en dan hoop ik dat JdJ hier meewerkt.
-
- Vedette
Inderdaad, en als je een vervanger kunt halen dan is het voor beide partijen win-win. Hij past niet in dit PSV.hondjevandebakker wrote: ↑25 Jan 2022, 09:12 Dit wordt dus echt een van de uitgaande transfers die John al verwachtte. Ik gun het Zahavi ook wel. Altijd professioneel gedragen richting PSV en dan hoop ik dat JdJ hier meewerkt.
-
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Gister in het verkeerde topic gepost (22-23 topic), scheise! Maar bij deze alsnog, zeker nu de geruchten gaan dat Zahavi vertrekt:
Is dit twitter account van iemand van hier? Zo ja, geniaal! Ik zag dat hij eerst Arthur Cabral (net als ik) als #1 target voor spitspositie had maar nu Kolo Muani erin zet. Ik kende hem een beetje dus ben me hierin gaan verdiepen en is wel een buitenkansje ook gezien zijn aflopende contract. Linksback Omar Richards ook een leuke vondst en past in de categorie "talent wat al ervaring heeft in een topcompetitie". Maar nu de focus op Kolo Muani.
22-jarige spits van Nantes, 1.87m, groot en relatief sterk (het is geen Luuk of Vini maar wel gewoon prima), snel, kan erg goed dribbelen. Eigenlijk een spits die veel beter is in eigen kansen creëren en in de diepte aanspeelbaar is, zaken die bij Zahavi en Vini missen. Daarnaast een harde werker in het drukzetten, maar ik denk dat hij vooral de stap omhoog nog niet heeft gezet omdat het aan de bal allemaal wat verfijnder moet. Krijg je dat erin dan heb je gewoon een hele complete spits, maar gezien de kritieken dat bij Vini de ballen vaak te ver van zijn voet springen kan dat ook een kritiek op hem worden. Echter is Muani veel meer een dribbelaar en iemand met snelheid dan Vini die als aanspeelpunt moet fungeren (en waarbij dan sneller frustratie is als hij een bal niet goed aanneemt of vasthoudt). Op dit moment zijn Liverpool, Milan, Frankfurt en Marseille in hem geïnteresseerd. Bij de eerste twee zal hij geen basisspeler zijn en met de laatste twee clubs moeten wij zeker kunnen concurreren. Daarnaast zijn zij vooral geïnteresseerd om hem van de zomer gratis vast te leggen, met de blessure (en helaas dus gewoon niet kunnen vertrouwen op Maxi) en het mogelijk naderende vertrek van Zahavi, kan PSV allicht voor een klein bedrag hem ophalen zodat Nantes er in ieder geval nog iets aan verdient.
Is dit twitter account van iemand van hier? Zo ja, geniaal! Ik zag dat hij eerst Arthur Cabral (net als ik) als #1 target voor spitspositie had maar nu Kolo Muani erin zet. Ik kende hem een beetje dus ben me hierin gaan verdiepen en is wel een buitenkansje ook gezien zijn aflopende contract. Linksback Omar Richards ook een leuke vondst en past in de categorie "talent wat al ervaring heeft in een topcompetitie". Maar nu de focus op Kolo Muani.
22-jarige spits van Nantes, 1.87m, groot en relatief sterk (het is geen Luuk of Vini maar wel gewoon prima), snel, kan erg goed dribbelen. Eigenlijk een spits die veel beter is in eigen kansen creëren en in de diepte aanspeelbaar is, zaken die bij Zahavi en Vini missen. Daarnaast een harde werker in het drukzetten, maar ik denk dat hij vooral de stap omhoog nog niet heeft gezet omdat het aan de bal allemaal wat verfijnder moet. Krijg je dat erin dan heb je gewoon een hele complete spits, maar gezien de kritieken dat bij Vini de ballen vaak te ver van zijn voet springen kan dat ook een kritiek op hem worden. Echter is Muani veel meer een dribbelaar en iemand met snelheid dan Vini die als aanspeelpunt moet fungeren (en waarbij dan sneller frustratie is als hij een bal niet goed aanneemt of vasthoudt). Op dit moment zijn Liverpool, Milan, Frankfurt en Marseille in hem geïnteresseerd. Bij de eerste twee zal hij geen basisspeler zijn en met de laatste twee clubs moeten wij zeker kunnen concurreren. Daarnaast zijn zij vooral geïnteresseerd om hem van de zomer gratis vast te leggen, met de blessure (en helaas dus gewoon niet kunnen vertrouwen op Maxi) en het mogelijk naderende vertrek van Zahavi, kan PSV allicht voor een klein bedrag hem ophalen zodat Nantes er in ieder geval nog iets aan verdient.
-
- hondjevandebakker