Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
DeBruyne
Meervoudig international

Image

Beste man heeft dik 68k volgers op Twitter en is de Rik Elfrink van Flamego
ruuddevil
Legende

Die kan er wel iets van.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ruuddevil wrote: 02 May 2021, 22:51 Die kan er wel iets van.
Kon in elk geval. Geen idee hoe dat nu is.
Madueke
Legende

Zahavi d'n twidde
TomPSV
Legende

Dat lijkt me een versterking
ruuddevil
Legende

Deze jongen heeft op een niveau gespeeld waar Zahavi alleen van kan dromen. Maar true, geen idee hoe goed hij nog is.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Renato Augusto zou wel geil zijn hoor, kan zowel op half 10 en als voetballende CVM.
Noosa
Meervoudig international

In een volgend bericht van dezelfde journalist wordt ook gezegd dat hij geïnteresseerd is in Arabische clubs. Dus wellicht wil hij toch nog even cashen. Ik heb geen goed beeld van zijn huidige fitheid en niveau, maar hij is al 33jaar en zal een flink salaris willen verdienen.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

100 wedstrijden gespeelt voor Leverkusen in 5 jaar. Daarna 3 jaar Corinthians en 5 jaar China.

Doe mij Pröpper maar.
Tovast
Nationale topspeler

Afgaande op de woorden van Schmidt en wat ik links en rechts een beetje opvang verwacht, en hoop, ik een grote schoonmaak deze zomer. Er moet geselecteerd worden op karakters en kwaliteit en sommige spelers in de huidige selectie missen een van deze twee eigenschappen. Deze uitloop zal naar mijn verwachting rond de 80 tot 90 miljoen opleveren. De helft hiervan zal gebruikt worden voor de “Coronagaten” in de begroting + geld dat normaliter aan de strijkstok blijft hangen bij transfers etc. De rest investeren in een combinatie van kwaliteit/ervaring & potentiële cashflows. Per linie het volgende:

Doelmannen

Unnerstall zal vertrekken, ik hoop Mvogo ook. Hij is me nogal tegen gevallen en aan een dure wisselkeeper hebben we niks. Laten gaan zodat je zijn salaris ook kan schrappen.

Drommel zal in de zomer aansluiten (3,5 mil). Daarnaast hoop ik op een betrouwbare doelman als zoals een type Room/Pasveer dat ook was. Anders pleit ik voor de komst van Gorter van GAE. Talentvolle keeper met het profiel van een keeper van een topclub nodig heeft. Zal niet meer dan een miljoen kosten verwacht ik. Samen met Delanghe een mooi trio.

Drommel
Gorter/ervaren backup
Delanghe

Verdediging

Dumfries zal vertrekken (15 mil). Hier moet een vervanger voor komen. Arias brengt kwaliteit en karakter die we enorm missen in het elftal. Ik zou proberen om hem te huren, zullen zowel Atleti als Santi voor open staan denk ik. Verder graag de middelmaat Baumi, Viergever, Luckassen lozen. Brengen samen zo’n 4 a 5 miljoen op verwacht ik.
Centraal achterin kiezen voor Alderweireld (7/8 mil) of zodra dat niet mogelijk blijkt Kim (5 mil). Als derde zou ik graag een linksbenige talentvolle verdediger willen zien die zowel lcv als lb kan spelen. Je kan hierbij denken aan een Van de Ven (2 mil) bijvoorbeeld.

Arias - Teze/Kim - Boscagli/Kim - Max
Sambo - Teze/Kim - Obispo - van de Ven

Middenveld

Fein zal vertrekken, mishuur. Als je wil doorselecteren moeten we echt van een aantal middenvelders af. Guti (5 mil) en Rosario (8 mil) verkopen. Rigo en Sadilek laten gaan voor een paar tonnetjes.

Centraal op het middenveld een complementaire partner zoeken voor Sangaré. Denk aan Kampl (10 mil) of Pröpper (7 mil). Ook van Ginkel erbij pakken als hij goedkoop opgepikt/gehuurd kan worden. Prima back-up en een goede voor in de kleedkamer.

Pröpper - Sangaré
Thomas - van Ginkel

Halftienen/aanval

Ihattaren verkopen in het buitenland. Raiola kan hem vast wel wegbrengen voor een miljoen of 10 op basis van potentie en reputatie als toptalent. Als Lammers met een eenjarig contract voor een dergelijk bedrag verkocht kon worden kan dat met Mo ook. Bruma en Doan slijten voor in totaal 10 miljoen plus. Bruma is wel klaar hier en Doan gaat ons simpelweg ook gewoon niet verder helpen, doorselecteren dus.

De laatste wedstrijden ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat Malen wel klaar is hier. Loopt rond alsof het hem niks kan schelen. Daarnaast hebben we simpelweg geld nodig om door te kunnen selecteren en de gaten in de begroting te vullen, bij een bod boven de 30 miljoen serieus overwegen. Daarnaast misschien wel de meest verrassende keuze: laat Zahavi maar transfervrij vertrekken. Drukt met zijn salaris op het spelersbudget en is daarmee te duur om op de bank te zetten. Mag ook blijven als hij een reserverol prima vind, maar in de basis is het niet voldoende.

Om al deze spelers te vervangen zou ik een potentiële topper halen en daarnaast pure kwaliteit in combinatie met leiderschap en ervaring. Voor de eerste vacature vind ik een type als Hlozek/Demir/Tzolis/Velasco erg interessant. Zij moeten de toekomstige cashcow worden van PSV. Bovendien voordelig dat zij net als Madueke op alle vier de voorste posities uit de voeten kunnen. Voor de tweede vacature zou ik kijken naar een van mijn PSV helden, Luuk de Jong. Brengt karakter, leiderschap, ervaring, goals, kopkracht en is de aanvoerder die wij zo hard missen. Luuk en de andere optie zullen samen ongeveer 20 miljoen kosten, maar zijn een garantie op goals en kwaliteit.
Al met al hebben we dan met Götze, Gakpo, Madueke, de Jong en de aankoop vijf volwaardige selectiespelers voor de vier voorste posities. Daar achter bruikbare harde werkers die het systeem kennen zoals Mauro, Vertessen en eventueel Thomas. Daarnaast hebben we Fofana ook nog achter de hand die zijn minuten in jong kan maken in combinatie met wat invalbeurten in 1. Romero blijft een enorme liability maar kan ook zomaar nog nuttig zijn.

Götze - Gakpo
Mauro - Vertessen

De Jong - Madueke
Romero - Hlozek
Fofana
Ardbeg
Mister PSV

Ineens wordt dat woord hier gebruikt ook. Grinta. Akelig woord.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Voor mij is het simpel dit transferwindow. Je moet een ervaren CV halen en een voetballende middenvelder (eventueel nog een reserve linksback). Bij beiden zou het fijn zijn als ze over leiderschapskwaliteiten beschikken. Verder hoef je alleen iets te doen als je spelers verkoopt, maar voor mij hoef je alleen afscheid te nemen van Rosario en Baumgartl. Er zijn er een hoop, die van mij weg mogen en vervangbaar zijn, maar niemand die van mij echt weg hoeft.
OnsPSV
Meervoudig international

Teze lijkt zelf dus graag verder te willen als rechtsback. Verder nogmaals een bevestiging dat PSV af wil van Baumgartl. Of Teze nu centraal blijft spelen of naar de rechtsback positie gaat, je zal zoiezo een vervanger van Baumgartl moeten halen.

Teze naar RB. Baumgartl, Viergever en Dumfries verkopen. Gigot, Kim en passlack kopen :plannetje:
milansandro
Legende

Ardbeg wrote: 03 May 2021, 14:48 Ineens wordt dat woord hier gebruikt ook. Grinta. Akelig woord.
Waarom?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Madueke
Legende

Uiteraard willen ze van Baumgartl af, maar dat het nu al over 'verhuur' gaat en 'niet persee verkopen' geeft weinig hoop. Hopelijk verlengd John z'n contract nog ff voordat ie richting de 2e Bundesliga gaat.
Ardbeg
Mister PSV

milansandro wrote: 03 May 2021, 14:58
Ardbeg wrote: 03 May 2021, 14:48 Ineens wordt dat woord hier gebruikt ook. Grinta. Akelig woord.
Waarom?
Ik heb geen redelijk antwoord voor je, eerlijk gezegd. Sommige woorden of gezegdes wekken kriebels op. Ik heb dat ook met "niet te versmaden", "smullen en smikkelen", "mensenmens" en dat soort dingen.

Image
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 03 May 2021, 15:17
milansandro wrote: 03 May 2021, 14:58

Waarom?
Ik heb geen redelijk antwoord voor je, eerlijk gezegd. Sommige woorden of gezegdes wekken kriebels op. Ik heb dat ook met "niet te versmaden", "smullen en smikkelen", "mensenmens" en dat soort dingen.

Image
Ik denk bij 'Grinta' aan een smerig oud-vrouwtje in een doorrookt huis met 3 kefferige kuthondjes die in je enkels bijten.

T is ook niet mijn woord nee.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik bespeur oud zeer, Sensation.

Overigens is Ardbeg natuurlijk hét toonbeeld van mensenmens zijn. Ik snap dat wel :mrgreen:
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 03 May 2021, 15:22 Ik bespeur oud zeer, Sensation.

Overigens is Ardbeg natuurlijk hét toonbeeld van mensenmens zijn. Ik snap dat wel :mrgreen:
Het zal je verbazen hoe amikaal en sociaal ik ben. Ik ben gewoon de perfecte cocktail tussen een klootzak en een fijn mens!

Ik vind gewoon heel veel dingen kut.
ruuddevil
Legende

Ihattaren wrote: 03 May 2021, 15:13 Uiteraard willen ze van Baumgartl af, maar dat het nu al over 'verhuur' gaat en 'niet persee verkopen' geeft weinig hoop. Hopelijk verlengd John z'n contract nog ff voordat ie richting de 2e Bundesliga gaat.
Er is natuurlijk niemand die deze baby kameel gaat kopen. John heeft 10 mln door de plee gespoeld met deze ideale schoonzoon.
Hartig Woordje
Bankzitter

Sensation wrote: 03 May 2021, 15:20
Ardbeg wrote: 03 May 2021, 15:17

Image
Ik denk bij 'Grinta' aan een smerig oud-vrouwtje in een doorrookt huis met 3 kefferige kuthondjes die in je enkels bijten.

T is ook niet mijn woord nee.
u
Zolang het door Michel Wuyts en José de Cauwer wordt gebruikt, hoor je me niet klagen. Mooie, al is het italiaans, Vlaamse wielerterm.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

ruuddevil wrote: 03 May 2021, 15:26
Ihattaren wrote: 03 May 2021, 15:13 Uiteraard willen ze van Baumgartl af, maar dat het nu al over 'verhuur' gaat en 'niet persee verkopen' geeft weinig hoop. Hopelijk verlengd John z'n contract nog ff voordat ie richting de 2e Bundesliga gaat.
Er is natuurlijk niemand die deze baby kameel gaat kopen. John heeft 10 mln door de plee gespoeld met deze ideale schoonzoon.
Hetzelfde gold voor Bruma en Doan die wel geld gaan opleveren soor de eerdere huurconstructie.
Als hij het verkies kan verkleinen tot 5 miljoen dan vind ik dat al knap gedaan en is het te overzien.. wie weet haalt John er een nog hoger overnamebedrag uit nij een huurperiode.

Ik geloof wel dat hij ergens anders kan opbloeien. Hij was in het begin erg sterk in zijn spel tot de koude oorlog tussen Bommel eb De Jong, die ook onverklaarbaar was richting spelers en supporters. Het is mentaal geen sterk ventje maar dat je hiervan een klap hebt gehad kan ik mij wel indenken.
Josef Dettelbacher
Legende

Ik heb bij dat woord altijd het idee dat er weer wat mensen uit een vliegtuig of helicopter worden gedonderd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
AddoCultheld
Internationale topspeler

Ik werd hier een maand geleden weggehoond en uitgelachen omdat ik met Ruud Vormer aan kwam.

Dit is toch echt ( afgezien van zijn voetballende kwaliteiten), wat we eens nodig hebben. Iemand die het eens opschudt.
TomPSV
Legende

Hahaha, wat een vreselijke overacting
Locked