Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Gesloten
colocolofc
Meervoudig international

Ardbeg schreef: 12 jul 2022, 10:53 Waarom zijn de signalen niet rooskleurig eigenlijk? Waar blijkt dat uit? Eerdere voorbeelden waren Simons en de keeperskwestie waarbij het forum op de kop stond en PSV (weer) het tegendeel bewees. Waarom zijn er nu niet rooskleurige signalen dan?

PSV laat niets los, of heel weinig. Dat is al duidelijk. Ik vind die "conclusies" tot zover je dat al kan noemen apart. Iedereen moet het zelf weten hoor maar ik wacht het even af. Ik ben het wel eens dat de voorronde wel een ding is.
Exact! Dus laten we maar even afwachten, en pas conclusies trekken als Luckassen ook echt meedoet met de vCL wedstrijden.
ruuddevil
Legende

Dus we zien jullie dan pas tegen die tijd terug op het forum? Tot die tijd valt er niets te bespreken namelijk.
colocolofc
Meervoudig international

ruuddevil schreef: 12 jul 2022, 11:02 Dus we zien jullie dan pas tegen die tijd terug op het forum? Tot die tijd valt er niets te bespreken namelijk.
Er valt genoeg te bespreken voor de mensen die dat willen, maar dan wel in de topics waarvoor ze bedoelt zijn.
D.Millpants
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Feyenoord schijnt te gaan voor David Hancko....Die zou ik hier ook graag zien.

De Slowaak in Tsjechische dienst.
Laatst gewijzigd door D.Millpants op 12 jul 2022, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Chucky schreef: 12 jul 2022, 10:34
Ardbeg schreef: 12 jul 2022, 10:18 Het is altijd zo extreem, alsof er geen ruimte voor nuance mag zijn. Tot nu toe zijn we goed bezig op de transfermarkt en ik heb het vertrouwen dat we dat doorzetten.
Ik vraag me af waar je precies op doelt. Volgens mij is er vrijwel niemand hier die vindt dat we tot nu toe niet goed bezig zijn geweest. Ik denk dat iedereen hier blij is met Benitez, Luuk en Xavi.

Desondanks vindt het gros daarentegen ook dat een topaankoop op CV cruciaal is om serieus een kans te maken dit seizoen, zowel nationaal als in de CL. Als we onderaan de streep met Luckassen de vCL in zouden moeten zou het alsnog een hele grote faal zijn. Maar goed, dat is tot nu toe hypothetisch, maar toch ook zeker realistisch. Voor nu moeten we afwachten wat er uit de hoge hoed komt, maar de signalen zijn niet zo rooskleurig. Dus hoezo precies geen ruimte voor nuance?
Het is net juli. JULI. PSV is nog NOOIT zo vroeg op orde geweest op zoveel posities. Het is zoveel moeilijker dan het lijkt om even topspelers binnen te halen. PSV staat achteraan in de rij bij topspelers, die vinden het prima om tot eind augustus te wachten en dan alles tegen elkaar af te strepen. Op dit forum zijn ook nog nauwelijks namen genoemd van verdedigers die haalbaar lijken én een directe versterking zijn én voldoen aan alle plaatjes. Want die topverdedigers voor het niveau PSV, die zoeken heel veel clubs. En die haal je niet zomaar binnen. PSV is echt wel op zoek, maar niet alles kan supersnel en supergoed zoals op FIFA. Het is geen spelletje. Transfer Xavi Simons duurde een jaar bijvoorbeeld.

En ja, natuurlijk wil PSV ook zo snel mogelijk een verdediger halen. En natuurlijk willen ze daar een topper als Moreno. Maar wie dan? Wie wil? Wie wil nu al? Wie is nu al betaalbaar? Het is geen spelletje.
Paco Casal
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Precies, het transferwindow 2022-2023 topic.
#FreeGeneratie4
Ardbeg
Mister PSV

ruuddevil schreef: 12 jul 2022, 11:02 Dus we zien jullie dan pas tegen die tijd terug op het forum? Tot die tijd valt er niets te bespreken namelijk.
Er valt genoeg te bespreken buiten voorbarige conclusies. Al klopt het wel wat hierboven staat mbt de voorrondes. Echter gaat het nooit in de gewenste volgorde, die transfers.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 12 jul 2022, 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik ben overigens totaal niet negatief, wel nerveus. Maar voor mijn gevoel heeft PSV nog best veel geld in kas (zelfs na alle transfers is er meer binnengekomen dan eruitgegaan is). Het is ook vrij stil, en dat is vaak een goed teken aangezien dan ineens de grote verrassingen komen. Dus ik kijk erg uit naar de komende dagen/weken. Laten we hopen op nog wat laatste vuurwerk.
DeBruyne
Meervoudig international

Ik zag dat Feyenoord voor David Hancko van Sparta Praag wil gaan. Dat is een linksbenige Centrale Verdediger die wij ook zoeken. Is hij goed genoeg eventueel?
Lichtstadd
Bankzitter

Feyenoord zit ondertussen achter David Hancko aan. Heb hem een aantal keer aan het werk gezien en dat is echt een topper in wording. Kort contract en dus betaalbaar. Man wat zitten ze weer te slapen bij PSV zeg.
Lichtstadd
Bankzitter

DeBruyne schreef: 12 jul 2022, 11:29 Ik zag dat Feyenoord voor David Hancko van Sparta Praag wil gaan. Dat is een linksbenige Centrale Verdediger die wij ook zoeken. Is hij goed genoeg eventueel?
Ja dat is hij. Hij en Medina zouden de beste opties zijn om onze LCB positie te versterken.
Standbeeld
Mister PSV

Dat maakt alweer drie mensen die David Hancko hier ook graag zouden zien. Waarom is het een topper in wording?
Vanthaman18
Internationale topspeler

Zou PSV dan totaal niet achter zo'n speler aanzitten? Of nog hoger mikken? lijkt me vreemd dat als je een LCV en Hancko een betaalbare en goede optie is, dat je in hem geïnteresseerd zou zijn..
D.Millpants
Nationale topspeler

D.Millpants schreef: 12 jul 2022, 11:04 Feyenoord schijnt te gaan voor David Hancko....Die zou ik hier ook graag zien.

De Slowaak in Tsjechische dienst.
DeBruyne schreef: 12 jul 2022, 11:29 Ik zag dat Feyenoord voor David Hancko van Sparta Praag wil gaan. Dat is een linksbenige Centrale Verdediger die wij ook zoeken. Is hij goed genoeg eventueel?
Lichtstadd schreef: 12 jul 2022, 11:30 Feyenoord zit ondertussen achter David Hancko aan. Heb hem een aantal keer aan het werk gezien en dat is echt een topper in wording. Kort contract en dus betaalbaar. Man wat zitten ze weer te slapen bij PSV zeg.
Dank dat er meerdere zijn die dit een topper vinden! Deze man zou er direct kunnen staan in mijn ogen.

Ook vanwege de geruchten dat we een Tsjech op t oog hadden (jaja, dit is een Slowaak).
Laatst gewijzigd door D.Millpants op 12 jul 2022, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Dumfel Demfries
Jeugdinternational
Seizoenkaart: Vak K

United lijkt misschien ook te gaan voor Sangare
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Lichtstadd schreef: 12 jul 2022, 11:30 Feyenoord zit ondertussen achter David Hancko aan. Heb hem een aantal keer aan het werk gezien en dat is echt een topper in wording. Kort contract en dus betaalbaar. Man wat zitten ze weer te slapen bij PSV zeg.
Wie zegt dat PSV zit te slapen? Bij Feyenoord lekt zelfs de kleur van het slipje van de vrouw van Slot uit. Bij PSV lekken transfers vaak pas wanneer ze al bijna kogeltje rond zijn.
Lichtstadd
Bankzitter

Standbeeld schreef: 12 jul 2022, 11:32 Dat maakt alweer drie mensen die David Hancko hier ook graag zouden zien. Waarom is het een topper in wording?
Hij is groot en sterk, ook sterk in zijn tackles. Redelijk snel. Heeft een goede balcontrole en is koppend goed.

En scoort hij achterlijk veel, maar is dat niet echt relevant voor een verdediger.
Standbeeld
Mister PSV

Lichtstadd schreef: 12 jul 2022, 11:37
Standbeeld schreef: 12 jul 2022, 11:32 Dat maakt alweer drie mensen die David Hancko hier ook graag zouden zien. Waarom is het een topper in wording?
Hij is groot en sterk, ook sterk in zijn tackles. Redelijk snel. Heeft een goede balcontrole en is koppend goed.

En scoort hij achterlijk veel, maar is dat niet echt relevant voor een verdediger.
Hij neemt de penalties las ik.
Maikel
Site Admin

Zie hier nu weer 3 man op rij roepen dat Feyenoord een bepaalde speler wilt. Even een herinnering dat dit topic daar niet voor is. Er is een Feyenoord topic, hier houden we 't op PSV en geruchten mbt transfers.
Vanthaman18
Internationale topspeler

GiveCup2day schreef: 12 jul 2022, 11:37
Wie zegt dat PSV zit te slapen? Bij Feyenoord lekt zelfs de kleur van het slipje van de vrouw van Slot uit. Bij PSV lekken transfers vaak pas wanneer ze al bijna kogeltje rond zijn.
Oke Rick E., je hebt gelijk!
Standbeeld
Mister PSV

Dumfel Demfries schreef: 12 jul 2022, 11:35

Lijkt me niet betrouwbaar of wel?
D.Millpants
Nationale topspeler

Maikel schreef: 12 jul 2022, 11:39
Waarom is dit een topper in wording? Dit lijkt nu enkel een hoop gebrul omdat Feyenoord interesse heeft

Overigens zie ik hier nu weer 3 man op rij roepen dat Feyenoord een bepaalde speler wilt. Even een herinnering dat dit topic daar niet voor is. Er is een Feyenoord topic, hier houden we 't op PSV en geruchten mbt transfers.

Deze speler is hier al vaker genoemd en nu is er een reden om dat nog eens te melden, toch?

24 mei stelde Tovast al dat dit een leuke speler is. Op 30 juni dacht ik dat deze speler de link was met een gerucht hier op het forum.

Maar laten we afwachten....
Lichtstadd
Bankzitter

Vanthaman18 schreef: 12 jul 2022, 11:33 Zou PSV dan totaal niet achter zo'n speler aanzitten? Of nog hoger mikken? lijkt me vreemd dat als je een LCV en Hancko een betaalbare en goede optie is, dat je in hem geïnteresseerd zou zijn..
Van wat bekend is, zitten wij achter vd Ven en Branthwaite aan, twee spelers met potentie, maar gewoon amper ervaring. Bij Feyenoord en Ajax komen ze met Hancko en Matvienko, spelers die zich al bewezen hebben op Champions League of Europa League niveau. Terwijl bij hun de drang naar een LCV ook nog eens een stuk minder is.

Er moet gewoon een speler met ervaring komen, zodat Teze sturing krijgt.
Trixm
Vedette

Standbeeld schreef: 12 jul 2022, 11:41
Dumfel Demfries schreef: 12 jul 2022, 11:35

Lijkt me niet betrouwbaar of wel?
11 volgers denken daar duidelijk anders over!
Saibari is underrated.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Lichtstadd schreef: 12 jul 2022, 11:41
Vanthaman18 schreef: 12 jul 2022, 11:33 Zou PSV dan totaal niet achter zo'n speler aanzitten? Of nog hoger mikken? lijkt me vreemd dat als je een LCV en Hancko een betaalbare en goede optie is, dat je in hem geïnteresseerd zou zijn..
Van wat bekend is, zitten wij achter vd Ven en Branthwaite aan, twee spelers met potentie, maar gewoon amper ervaring. Bij Feyenoord en Ajax komen ze met Hancko en Matvienko, spelers die zich al bewezen hebben op Champions League of Europa League niveau. Terwijl bij hun de drang naar een LCV ook nog eens een stuk minder is.

Er moet gewoon een speler met ervaring komen, zodat Teze sturing krijgt.
1 voordeel: van alle spelers die Rik tot nu toe genoemd heeft zijn alleen Til en De Jong gekomen. En die laatste voorspelde iedereen al een jaar.
Gesloten