Een van de oorzaken dat we weleens de CL hebben misgelopen is juist omdat we zaken niet tijdig op orde hebben. Dat het hiervoor niet eerder gelukt is is eerder een zwaktebod. Daarnaast begint het seizoen nu eenmaal vroeg en moet je dus ook vroeg je shit op orde hebben. Iedereen ziet al heel, heel lang dat je met deze 4 verdedigers te kort gaat komen. Boscagli is ook al een tijdje geblesseerd en schijnbaar nemen we nu al Luckassen serieus!!! De namen die naar voren komen zijn huurspelers zonder directe impact. Gewoon eenzelfde kaliber erbij. terwijl er gezegd wordt dat we stappen vooruit willen zetten. Dan kan je daar niet mee aankomen. Ik denk dat de "paniek" er in zit omdat aan de ene kant deze zwakke plek nog steeds niet is opgelost. En aan de andere kant de namen die worden genoemd echt niet de juiste oplossing zullen bieden. Dus of ze houden ons voor de gek. Of deze spelers zijn voor erbij en niet de gewenste versterking (wat me sterk lijkt). Of ze denken echt dat dit de kwaliteit is die bij PSV hoort, en dan mag je je oprecht wel zorgen maken. Want dit is namelijk ondermaats. Een huurling van Everton of een Mickey vd Ven zijn niet de oplossing omdat je kwaliteit nodig hebt die er staat waar de andere zich aan op kunnen trekken. Prima om zo iemand voor erbij te kopen maar over 3 weken hebben de VCL en dan moeten we klaar staan en NIET met Luckassen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑12 Jul 2022, 11:04Het is net juli. JULI. PSV is nog NOOIT zo vroeg op orde geweest op zoveel posities. Het is zoveel moeilijker dan het lijkt om even topspelers binnen te halen. PSV staat achteraan in de rij bij topspelers, die vinden het prima om tot eind augustus te wachten en dan alles tegen elkaar af te strepen. Op dit forum zijn ook nog nauwelijks namen genoemd van verdedigers die haalbaar lijken én een directe versterking zijn én voldoen aan alle plaatjes. Want die topverdedigers voor het niveau PSV, die zoeken heel veel clubs. En die haal je niet zomaar binnen. PSV is echt wel op zoek, maar niet alles kan supersnel en supergoed zoals op FIFA. Het is geen spelletje. Transfer Xavi Simons duurde een jaar bijvoorbeeld.Chucky wrote: ↑12 Jul 2022, 10:34
Ik vraag me af waar je precies op doelt. Volgens mij is er vrijwel niemand hier die vindt dat we tot nu toe niet goed bezig zijn geweest. Ik denk dat iedereen hier blij is met Benitez, Luuk en Xavi.
Desondanks vindt het gros daarentegen ook dat een topaankoop op CV cruciaal is om serieus een kans te maken dit seizoen, zowel nationaal als in de CL. Als we onderaan de streep met Luckassen de vCL in zouden moeten zou het alsnog een hele grote faal zijn. Maar goed, dat is tot nu toe hypothetisch, maar toch ook zeker realistisch. Voor nu moeten we afwachten wat er uit de hoge hoed komt, maar de signalen zijn niet zo rooskleurig. Dus hoezo precies geen ruimte voor nuance?
En ja, natuurlijk wil PSV ook zo snel mogelijk een verdediger halen. En natuurlijk willen ze daar een topper als Moreno. Maar wie dan? Wie wil? Wie wil nu al? Wie is nu al betaalbaar? Het is geen spelletje.
Daarnaast ben ik geen scout of heb ik niet een heel scoutingsapparaat voor me werken. Dus ik heb inderdaad geen namen. Ik hoop dat al die FTE's bij PSV wel met wat namen kunnen komen.
Tuurlijk is het niet makkelijk. Maar we zijn wel PSV en niet een of andere koekenbakkersclub.