Vinicius Souza - CVM
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Lijkt me in ieder geval niet dat PSV dat kan en wil betalen zonder dat Sangaré gaat, laat staan Genk en Fenerbache. Club Brugge heeft net ruim 5 miljoen neergeklapt voor een speler van Barcona (wel andere positie) dus lijkt me ook niet dat ze dat even ophoesten tenzij ze 'de tijdbom' hebben verkocht.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Waarom niet? Sangaré kostte PSV ook €9M toch?11 Sir Tinus wrote: ↑08 Jun 2022, 09:47 Lijkt me in ieder geval niet dat PSV dat kan en wil betalen zonder dat Sangaré gaat, laat staan Genk en Fenerbache. Club Brugge heeft net ruim 5 miljoen neergeklapt voor een speler van Barcona (wel andere positie) dus lijkt me ook niet dat ze dat even ophoesten tenzij ze 'de tijdbom' hebben verkocht.
- DonyellMalen
- Legende
Sangare kostte 'maar' zeven miljoen, althans, volgens transfermarkt. Wat een schot in de roos zeg. Zeven miljoen voor deze Vini Souza lijkt me een heel redelijk bedrag ook.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-krijgt-ste ... cius-souza
Is al geplaats in het transferwindowtopic maar dit is dus hoe het ervoor staat met de interesse vanuit PSV
Is al geplaats in het transferwindowtopic maar dit is dus hoe het ervoor staat met de interesse vanuit PSV
-
‘PSV made a formal approach’ klinkt goed, maar zal ook betekenen dat Sangaré gaat bewegen. Ik snap dat geen enkele club en zeker niet PSV zomaar even met centjes gaat strooien, maar ik hoop dat men a la Veerman gewoon snel en effectief te werk gaat. Je wilt de vervanger van Sangare echt niet mislopen.
-
- Moderator
Hoeft natuurlijk niet per sé, nu PSV waarschijnlijk in het RvN systeem met een extra middenvelder gaat spelen, of in ieder geval een ander type middenvelder dan bijv Götze, moet er ook op die manier in de selectie worden geïnvesteerd. En Sangaré kan ook goed iets verder naar voren spelen, zoals Pieter Zwart al eens uiteen heeft gezet.Revolinho wrote: ↑16 Jun 2022, 20:33 ‘PSV made a formal approach’ klinkt goed, maar zal ook betekenen dat Sangaré gaat bewegen. Ik snap dat geen enkele club en zeker niet PSV zomaar even met centjes gaat strooien, maar ik hoop dat men a la Veerman gewoon snel en effectief te werk gaat. Je wilt de vervanger van Sangare echt niet mislopen.
Ik vind het in ieder geval positief dat we concreet zijn voor deze Souza. Heb hem nog geen volle 90 minuten zien spelen, maar die rust aan de bal in compilatie filmpjes onthult al veel.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En dan mag Götze van mij nog een stap maken en dan ben ik nog super mega tevreden. Doan als 5e middenvelder voor als het nodig is en Ledezma als 6e.
Iets in mij zegt dat deze Vinicius de hoofdprijs kan worden voor PSV en als PSV al een formeel bod heeft gedaan dan zou je kunnen verwachten dat we op poll position liggen.
-
- Nationale topspeler
Kan één van de moderators voor deze stelling een pole opzetten?11 Sir Tinus wrote: ↑16 Jun 2022, 20:47 Iets in mij zegt dat deze Vinicius de hoofdprijs kan worden voor PSV en als PSV al een formeel bod heeft gedaan dan zou je kunnen verwachten dat we op poll position liggen.
- hondjevandebakker
- Ardbeg
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Maikel
- Site Admin
- De Realist
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202206 ... witterfeed
'De speler vertoeft momenteel nog in zijn thuisland Brazilië, maar zou deze week nog de knoop doorhakken over zijn toekomst.'
'De speler vertoeft momenteel nog in zijn thuisland Brazilië, maar zou deze week nog de knoop doorhakken over zijn toekomst.'
-
- Nationale topspeler
In de huidige markt is 7-15 zeer mager. Voor een 7-25 lijkt het me al een stuk interessanter. Ja, nog steeds een max van 25 ipv volledig eigenaarschap, maar anderzijds is dit ook de huidige markt waarin grote clubs veel meer macht, financiële kracht en toekomstperspectief bieden voor talenten.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Goh, 020 zou een keer niet in de markt zijn voor een speler waarin wij al langer interesse hebben. Hopelijk trekken wij aan het langste eind.
-
Ze hebben Huntelaar natuurlijk geadviseerd om, zolang hij het vak nog niet volledig beheerst, gewoon de aloude strategie van Overmars toe te passen: gewoon PSV volgen, maar dan met meer geld smijten. Waarom het wiel zelf uitvinden.
-
- Lid scoutingsteam