Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk is het bij gevallen gebleven, Krul vind ik niet goed genoeg. Cillessen vind ik vooral een kwal, die hoef ik daarom al niet te zien.

Ik heb verder ook twijfels of hij nog goed genoeg is, als Drommel een 4 is en Cillessen een 6 heb je er alsnog niets aan, je hebt een keeper nodig die minstens een 7 is.
OnsPSV
Meervoudig international

Als je dan toch als PSV een Nederlandstalige keeper wil (wat extreme bullshit is want alles wordt tegenwoordig in het Engels gecoacht) ga dan voor de Belgische Van Crombrugge!
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ren Höek wrote: 09 Apr 2022, 10:53 Multiple gok van VI lijkt me.
Rik Elfrink schreef het ook, maar meer als zijnde dat ze genoemd zijn bij een eerste inventarisatie, dus niks concreets.

Overigens degenen, die denken dat dit opties zijn als derde keeper, moeten eens proberen terug in te checken in de realiteit. Bij ons zullen ze minder verdienen dan bij Valencia en Norwich, terwijl ze daar vaak basis spelen en dan zouden ze terugkomen om hier de eerste keeper in te schieten?!
El Sordo
Vedette

Krul en Cillessen, waar halen ze het in godsnaam vandaan? Als dergelijke namen de versterkingen voor aankomend seizoen moeten zijn, houd ik mijn hart vast.

Ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust maar even vanuit dat het gewoon (un)educated guesses zijn.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

El Sordo wrote: 09 Apr 2022, 10:44
Thijs wrote: 09 Apr 2022, 10:32 Ik snap dat je een Nederlander wil of Nederlandstalig,
Ik snap dat eigenlijk helemaal niet.
Je wil een Nederlandse kern in je ploeg en iemand die de cultuur kent en goed met de pers overweg kan en onze eigen talenten goed kan coachen van achteruit. Dat kan vaak ook wel in het Engels, maar dat is niet altijd sterk ontwikkeld bij alle voetballers van 18-19 jarige leeftijd. Engelstalig is dan vaak ook prima, maar als je een Braziliaan of Fransman in de goal zet, wordt het coachen natuurlijk wel een stuk moeilijker, tenzij die wel al Engels spreken.
Massimo
Legende

Toch heb je meer aan een keeper die heel goed c.q. heel talentvol is, maar vrijwel geen Nederlands en Engels spreekt, dan een redelijke keeper die dat wel doet.
Tomm
Vedette

Nieuwe keeper is al binnen.
Standbeeld
Mister PSV

Thijs wrote: 09 Apr 2022, 10:57
Ren Höek wrote: 09 Apr 2022, 10:53 Multiple gok van VI lijkt me.
Overigens degenen, die denken dat dit opties zijn als derde keeper, moeten eens proberen terug in te checken in de realiteit. Bij ons zullen ze minder verdienen dan bij Valencia en Norwich, terwijl ze daar vaak basis spelen en dan zouden ze terugkomen om hier de eerste keeper in te schieten?!
Natuurlijk denk ik niet dat zij hier als 3e keeper komen spelen. Het is slechts om gechargeerd aan te geven op wat voor niveau ik deze mannen inschaal. Mensen die denken dat deze keepers ons als 1e keeper verder gaan brengen moeten eens realistisch zijn.
Ardbeg
Mister PSV

Als Jasper als derde keeper bedoeld is, is het dan nog niet goed?
Rickskeg
International

Tomm wrote: 09 Apr 2022, 11:05

Nieuwe keeper is al binnen.
Nog altijd beter dan Drommel
Juancho
Mister PSV

Krul en Cillessen passen wel mooi in het rijtje keepers bij PSV trouwens. Alleen probleem is dat ik dat niet op een positieve manier bedoel 🙄🤔😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende

Inderdaad, passen exact bij het niveau keepers van de afgelopen jaren én bij het 'beleid' van JdJ.

Niks geen concurrent voor Frommel, er moet een topper komen en een ervaren keeper die Frommel richting de uitgang gaan dirigeren.
Juancho
Mister PSV

Dat laatste is natuurlijk niet wenselijk. Je moet gewoon eerlijk met Drommel om de tafel gaan zitten. Zie je als club nog genoeg mogelijkheden, dan behoud je hem sowieso als 2de keeper maar natuurlijk wel met de insteek dat komende zomer iedereen weer op 0 begint. Dus ook Drommel. Als je als club de keuze al hebt gemaakt en niet meer gelooft in zijn ontwikkeling dan moet je hem eerlijk aangeven dat er geen toekomst is voor hem. Aan Drommel dan om te bepalen of hij wil blijven en misschien wel 3de keuze wordt of dat hij tijdig de kans krijgt een nieuwe club te vinden.
Trixm
Vedette

Geen keeper deskundige, maar is die Noppert van GAE geen goede?
Saibari is underrated.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Trixm wrote: 09 Apr 2022, 12:06 Geen keeper deskundige, maar is die Noppert van GAE geen goede?
Drommel 2
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Juancho
Mister PSV

Trixm wrote: 09 Apr 2022, 12:06 Geen keeper deskundige, maar is die Noppert van GAE geen goede?
Nee, type Scherpen zeg maar. Lange slungel, af en toe een prima reactie, regelmatig een flater. Zit prima op z'n niveau daar.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Ontslag op staande voet voor John als hij met een van deze twee komt aanzetten.
Madueke
Legende

Juancho wrote: 09 Apr 2022, 12:04 Dat laatste is natuurlijk niet wenselijk. Je moet gewoon eerlijk met Drommel om de tafel gaan zitten. Zie je als club nog genoeg mogelijkheden, dan behoud je hem sowieso als 2de keeper maar natuurlijk wel met de insteek dat komende zomer iedereen weer op 0 begint. Dus ook Drommel. Als je als club de keuze al hebt gemaakt en niet meer gelooft in zijn ontwikkeling dan moet je hem eerlijk aangeven dat er geen toekomst is voor hem. Aan Drommel dan om te bepalen of hij wil blijven en misschien wel 3de keuze wordt of dat hij tijdig de kans krijgt een nieuwe club te vinden.
Je moet Drommel niet als 2e keeper willen, dan ben je weer terug bij af bij een blessure van de (nieuwe) 1e keeper. Drommel is 'klaar' hier, maar ik vrees dat je niet zo makkelijk van hem af gaat komen.
ShovingNE2
Site Admin

Veel te grote conclusies allemaal.
De verwachting is dat PSV zeker een eerste doelman gaat halen, waarbij namen als die van Tim Krul en Jasper Cillessen bij een eerste inventarisatie weleens zijn gevallen.
Intern zijn onder anderen de namen van Jasper Cillessen (32) en Tim Krul (34) gevallen, maar het is nog heel prematuur
PSV moet op zoek naar 1 of 2 keepers. Wat ga je doen: eerst alle mogelijke namen op een rij zetten. Inventariseren. Daarna ga je strepen. En dat bij die eerste inventarisatie alle mogelijke Nederlandse keepers bij zitten is niet meer dan logisch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV

Heissenberrug wrote: 09 Apr 2022, 12:19 Ontslag op staande voet voor John als hij met een van deze twee komt aanzetten.
Hoezo dat nou weer? Als reserve is het gewoon prima. Krul als derde reserve dan
Mvogoat
Basisspeler

Krul is wel een beetje duur voor een derde keeper. PL salaris enzo
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
PCGC
Vedette

Puur objectief gezien, zijn karakter en verleden weglatend en gekeken naar zijn kwaliteiten is Cillessen gewoon een prima keeper en zou mits 100% fit, echt niet misstaan als 1e keeper van PSV-1.

Maar ja , dat eerste hoort er wel bij, en dus hoef ik hem nooit in PSV tenue te zien. Walgelijk ventje. 🤢
#FreeGeneratie4
koetje
Legende

Uiteraard is Jaspertje een goede keeper. Alleen wat een vervelende kauwgomknauwer. Volgens de geruchten ook niet geliefd bij zijn teamgenoten, FdB gooide hem niet voor niets uit de selectie voor het EK toen hij de kans daarvoor kreeg. Verder is Cilissen nu zo vaak geblesseerd dat effectief Drommel een soort van eerste keeper blijft.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die lelijke jankerd die nooit een pingel stopt zal dan zeker toch eerder naar ajax gaan dan naar PSV, waar ze toch ook gewoon een iets jongeren keeper nodig hebben ipv opa Pasveer.

Doe mij maar een aanbeveling van Gomes, weer een Braziliaanse reus.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Als je geen penalty's incasseert is Cillessen gewoon basiswaardig, maar ik begrijp dat zulke uitspraken wat gevoelig liggen.

Krul is overigens niet basiswaardig. Snap ook niet dat die twee in één adem genoemd worden, want het kwaliteitsverschil is behoorlijk groot.
Post Reply