Hopelijk is het bij gevallen gebleven, Krul vind ik niet goed genoeg. Cillessen vind ik vooral een kwal, die hoef ik daarom al niet te zien.
Ik heb verder ook twijfels of hij nog goed genoeg is, als Drommel een 4 is en Cillessen een 6 heb je er alsnog niets aan, je hebt een keeper nodig die minstens een 7 is.
Nieuwe keeper
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Rik Elfrink schreef het ook, maar meer als zijnde dat ze genoemd zijn bij een eerste inventarisatie, dus niks concreets.
Overigens degenen, die denken dat dit opties zijn als derde keeper, moeten eens proberen terug in te checken in de realiteit. Bij ons zullen ze minder verdienen dan bij Valencia en Norwich, terwijl ze daar vaak basis spelen en dan zouden ze terugkomen om hier de eerste keeper in te schieten?!
- El Sordo
- Vedette
Krul en Cillessen, waar halen ze het in godsnaam vandaan? Als dergelijke namen de versterkingen voor aankomend seizoen moeten zijn, houd ik mijn hart vast.
Ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust maar even vanuit dat het gewoon (un)educated guesses zijn.
Ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust maar even vanuit dat het gewoon (un)educated guesses zijn.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Je wil een Nederlandse kern in je ploeg en iemand die de cultuur kent en goed met de pers overweg kan en onze eigen talenten goed kan coachen van achteruit. Dat kan vaak ook wel in het Engels, maar dat is niet altijd sterk ontwikkeld bij alle voetballers van 18-19 jarige leeftijd. Engelstalig is dan vaak ook prima, maar als je een Braziliaan of Fransman in de goal zet, wordt het coachen natuurlijk wel een stuk moeilijker, tenzij die wel al Engels spreken.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Natuurlijk denk ik niet dat zij hier als 3e keeper komen spelen. Het is slechts om gechargeerd aan te geven op wat voor niveau ik deze mannen inschaal. Mensen die denken dat deze keepers ons als 1e keeper verder gaan brengen moeten eens realistisch zijn.Thijs wrote: ↑09 Apr 2022, 10:57Overigens degenen, die denken dat dit opties zijn als derde keeper, moeten eens proberen terug in te checken in de realiteit. Bij ons zullen ze minder verdienen dan bij Valencia en Norwich, terwijl ze daar vaak basis spelen en dan zouden ze terugkomen om hier de eerste keeper in te schieten?!
- Juancho
- Mister PSV
Dat laatste is natuurlijk niet wenselijk. Je moet gewoon eerlijk met Drommel om de tafel gaan zitten. Zie je als club nog genoeg mogelijkheden, dan behoud je hem sowieso als 2de keeper maar natuurlijk wel met de insteek dat komende zomer iedereen weer op 0 begint. Dus ook Drommel. Als je als club de keuze al hebt gemaakt en niet meer gelooft in zijn ontwikkeling dan moet je hem eerlijk aangeven dat er geen toekomst is voor hem. Aan Drommel dan om te bepalen of hij wil blijven en misschien wel 3de keuze wordt of dat hij tijdig de kans krijgt een nieuwe club te vinden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
-
- Legende
Je moet Drommel niet als 2e keeper willen, dan ben je weer terug bij af bij een blessure van de (nieuwe) 1e keeper. Drommel is 'klaar' hier, maar ik vrees dat je niet zo makkelijk van hem af gaat komen.Juancho wrote: ↑09 Apr 2022, 12:04 Dat laatste is natuurlijk niet wenselijk. Je moet gewoon eerlijk met Drommel om de tafel gaan zitten. Zie je als club nog genoeg mogelijkheden, dan behoud je hem sowieso als 2de keeper maar natuurlijk wel met de insteek dat komende zomer iedereen weer op 0 begint. Dus ook Drommel. Als je als club de keuze al hebt gemaakt en niet meer gelooft in zijn ontwikkeling dan moet je hem eerlijk aangeven dat er geen toekomst is voor hem. Aan Drommel dan om te bepalen of hij wil blijven en misschien wel 3de keuze wordt of dat hij tijdig de kans krijgt een nieuwe club te vinden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Veel te grote conclusies allemaal.
De verwachting is dat PSV zeker een eerste doelman gaat halen, waarbij namen als die van Tim Krul en Jasper Cillessen bij een eerste inventarisatie weleens zijn gevallen.
PSV moet op zoek naar 1 of 2 keepers. Wat ga je doen: eerst alle mogelijke namen op een rij zetten. Inventariseren. Daarna ga je strepen. En dat bij die eerste inventarisatie alle mogelijke Nederlandse keepers bij zitten is niet meer dan logisch.Intern zijn onder anderen de namen van Jasper Cillessen (32) en Tim Krul (34) gevallen, maar het is nog heel prematuur
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Hoezo dat nou weer? Als reserve is het gewoon prima. Krul als derde reserve danHeissenberrug wrote: ↑09 Apr 2022, 12:19 Ontslag op staande voet voor John als hij met een van deze twee komt aanzetten.
- PCGC
- Vedette
Puur objectief gezien, zijn karakter en verleden weglatend en gekeken naar zijn kwaliteiten is Cillessen gewoon een prima keeper en zou mits 100% fit, echt niet misstaan als 1e keeper van PSV-1.
Maar ja , dat eerste hoort er wel bij, en dus hoef ik hem nooit in PSV tenue te zien. Walgelijk ventje.
Maar ja , dat eerste hoort er wel bij, en dus hoef ik hem nooit in PSV tenue te zien. Walgelijk ventje.
#FreeGeneratie4
-
- Legende
Uiteraard is Jaspertje een goede keeper. Alleen wat een vervelende kauwgomknauwer. Volgens de geruchten ook niet geliefd bij zijn teamgenoten, FdB gooide hem niet voor niets uit de selectie voor het EK toen hij de kans daarvoor kreeg. Verder is Cilissen nu zo vaak geblesseerd dat effectief Drommel een soort van eerste keeper blijft.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Die lelijke jankerd die nooit een pingel stopt zal dan zeker toch eerder naar ajax gaan dan naar PSV, waar ze toch ook gewoon een iets jongeren keeper nodig hebben ipv opa Pasveer.
Doe mij maar een aanbeveling van Gomes, weer een Braziliaanse reus.
Doe mij maar een aanbeveling van Gomes, weer een Braziliaanse reus.
-
- Lid scoutingsteam
Als je geen penalty's incasseert is Cillessen gewoon basiswaardig, maar ik begrijp dat zulke uitspraken wat gevoelig liggen.
Krul is overigens niet basiswaardig. Snap ook niet dat die twee in één adem genoemd worden, want het kwaliteitsverschil is behoorlijk groot.
Krul is overigens niet basiswaardig. Snap ook niet dat die twee in één adem genoemd worden, want het kwaliteitsverschil is behoorlijk groot.