Peter Bosz
- ruuddevil
- Legende
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zou je hond dan gewoon voortaan iets laten apporteren ofzo, ipv telkens die stukjes van Elfrink aan hem voor te lezen.
-
- Vedette
Pas maar op dat Rikkert je nu niet online te grazen neemt
Maar je hebt gelijk hoor, dit slaat gewoon nergens op.
-
- Legende
Deze dagelijkse opmerkingen ben ik eigenlijk ook wel zat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- colocolofc
- Meervoudig international
- DC_PSV
- Vedette
Sorry RikJosef Dettelbacher wrote: ↑09 Jun 2023, 07:35Deze dagelijkse opmerkingen ben ik eigenlijk ook wel zat.
#simplythebest
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Ik vind het echt bijzonder dat juist de mensen die Rik Elfrink het minst waarderen, het meest net hem bezig zijn.
Lees zijn stukjes dan gewoon niet zou ik denken.
Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan Derksen, dus kijk ik zijn programma niet en sla ik artikelen over hem over. Heerlijk, scheelt enorm veel frustratie.
Kan ik iedereen aanbevelen. Sla het gewoon over en focus op zaken waar je wel voldoening uit haalt.
- ShovingNE2
- Site Admin
En nog steeds lezen en nog steeds blijven zeiken. Wie is er nou gek? Jij toch zeker. Als een hond die iedere keer weer tegen de maan gaat blaffen.
Verder zit 90% te wachten op 'Ijs en weder dienende'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
wat moet jij toch een ontzettend zuur depressief leven hebben zeg. Ik heb jou echt nog nooit wat positiefs op het forum zien plaatsen.PCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
We verliezen de CL voorronde doordat we bij een 2-0 voorsprong blijven aanvallen en nog met 2-3 verliezen in eigen huis, maar goed dat is inherent aan de speelwijze van Professor Peter. Daarna hebben we er pas echt fiducie in!
Conclusie , in november op 11 punten achterstand met een doelsaldo van 40 voor en 41 tegen.
Last edited by Zeeuwse-psver on 09 Jun 2023, 08:17, edited 1 time in total.
Oans bin de Zeeuwen!
- Standbeeld
- Mister PSV
Buiten dat het niet gaat gebeuren, zie ik het probleem niet. De Herdgang ligt praktisch tegen Acht aan en het is gewoon Eindhoven.PCGC wrote: ↑09 Jun 2023, 01:07Misschien toch maar vlug een gloednieuw stadion bouwen in Acht danRené1978 wrote: ↑08 Jun 2023, 23:59
Dit inderdaad. Of dat Bosz teert op 1 goed seizoen bij Ajax. Daar denken ze in Apeldoorn, Almelo en Arnhem toch anders over denk ik. Hopelijk lukt het hem ook in een stad die met een E begint in plaats van een A.
Heeft ook weinig zin om te zeuren verder want het Bosz-tijdperk in Eindhoven gaat aanbreken. Ik kijk er wel naar uit.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Blijf vooral zo doen, of verdiep je in Bosz. Ik adviseer het laatste. Ben ook niet zijn grootste fan, maar dit slaat nergens opPCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
We verliezen de CL voorronde doordat we bij een 2-0 voorsprong blijven aanvallen en nog met 2-3 verliezen in eigen huis, maar goed dat is inherent aan de speelwijze van Professor Peter. Daarna hebben we er pas echt fiducie in!
Conclusie , in november op 11 punten achterstand met een doelsaldo van 40 voor en 41 tegen.
-
- Ballenjongen
Vroeger had je 6 kranten in de week. De ruimte op papier was beperkt en een verhaal werd pas geplaatst als het nieuwswaarde had. Veel lezers wisten niet eens wie welk verhaal schreef. Nu zijn er hordes mensen die dagelijks nieuwssites, Twitter en dit forum afstruinen. Ze volgen journalisten persoonlijk en ze verwachten steeds weer iets nieuws. Meerdere keren per dag. Als er geen nieuws is, omdat er niets is gebeurd, dan ligt het aan de journalist. Als hij niets schrijft is het niet goed, maar hij iets schrijft zonder nieuwe onthullingen evenmin.
- ShovingNE2
- Site Admin
Den Bondskoots wrote: ↑09 Jun 2023, 06:42En juist dat vind ik (bij alle clubs overigens) zo enorm sneu als je altijd maar vast moet blijven houden aan hoe je altijd succes hebt gehad. PSV kan toch ook op andere manieren succes vergaren.dePinhodeSouza wrote: ↑08 Jun 2023, 22:34
Ben ik met je eens, waar ie vandaan komt makt gin zak uit. Maar denk dat Bozs zijn speelstijl zo ver van de speelstijl staat die PSV succes heeft gebracht, dat hij niet de juiste man is.
Feyenoord was altijd de club van noeste werkers, zwoegers, harde verdedigers. Jaap Stam dat was de man want die paste perfect bij die cultuur. Bakte er gin kut van. Toen kwam Arne Slot hij maakt ze kampioen met goed voetbal wat daarnaast leuk is om te zien. Het spel van Arne Slot hebben in ze de kuip al 100 jaar niet gezien, maar brengt ze nu ook succes. Bronkhorst was veel saaier maar bracht ook succes.
Bronkhorst had Feyenoord DNA (denken we) want hij had er gespeeld. Slot was een Ajax trainer, maar brengt ze succes.
Daar gaat het toch om?
Arsenal was 40 jaar lang Boring Arsenal. Totdat ene fransoze wijsneus kwam, notabene uit Japan. En nou moet elke trainer daar mooi voetbal spelen.
Hoop met je mee, maar zijn de laatste 5 jaar iets te mager geweest om, alweer, met iets zogenaamd vernieuwends te komen. Terug naar de basis zou ik opperen, met een trainer en een bewezen formule die PSV succes heeft gebracht. Maarja, we gaan het allemaal zien.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Dat is toch wat ze met Van Bommel en Van Nistelrooij geprobeerd hebben?dePinhodeSouza wrote: ↑09 Jun 2023, 08:23Den Bondskoots wrote: ↑09 Jun 2023, 06:42
En juist dat vind ik (bij alle clubs overigens) zo enorm sneu als je altijd maar vast moet blijven houden aan hoe je altijd succes hebt gehad. PSV kan toch ook op andere manieren succes vergaren.
Feyenoord was altijd de club van noeste werkers, zwoegers, harde verdedigers. Jaap Stam dat was de man want die paste perfect bij die cultuur. Bakte er gin kut van. Toen kwam Arne Slot hij maakt ze kampioen met goed voetbal wat daarnaast leuk is om te zien. Het spel van Arne Slot hebben in ze de kuip al 100 jaar niet gezien, maar brengt ze nu ook succes. Bronkhorst was veel saaier maar bracht ook succes.
Bronkhorst had Feyenoord DNA (denken we) want hij had er gespeeld. Slot was een Ajax trainer, maar brengt ze succes.
Daar gaat het toch om?
Arsenal was 40 jaar lang Boring Arsenal. Totdat ene fransoze wijsneus kwam, notabene uit Japan. En nou moet elke trainer daar mooi voetbal spelen.
Hoop met je mee, maar zijn de laatste 5 jaar iets te mager geweest om, alweer, met iets zogenaamd vernieuwends te komen. Terug naar de basis zou ik opperen, met een trainer en een bewezen formule die PSV succes heeft gebracht. Maarja, we gaan het allemaal zien.
-
- Nationale topspeler
BREAKING : Rik gebruikt eindelijk het verlossende " ijs en weder dienende" hetgeen in Rik-taal gelijk staat aan "hij komt 100% zeker".
Sparts wrote: ↑09 Jun 2023, 08:39Dat is toch wat ze met Van Bommel en Van Nistelrooij geprobeerd hebben?dePinhodeSouza wrote: ↑09 Jun 2023, 08:23
Volgensmij speelde van Bommel alsmede van Nistelrooy niet het resultaatgerichte countervoetbal alla Cocu en Hiddink. Al begon het voetbal na de winterstop van v. Nistelrooy daar wel meer op te lijken (en maakte toen een lange ongeslagen reeks).
Last edited by dePinhodeSouza on 09 Jun 2023, 08:44, edited 1 time in total.
- Persepolis
- Vedette
Iets wat 3 jaar geleden had moeten gebeuren met de aanstelling van Schmidt, maar beter laat dan nooit.
Verder snap ik Bosz wel. Die heeft gezien waar Schmidt en RvN mee hebben moeten dealen qua transferwindows, en heeft zelf ook bij Ajax meegemaakt dat er pas een belangrijke versterking werd gehaald nadat hij had verloren in de CL voorrondes. Het is ook hetgene waar hier continu over geklaagd wordt elke window. Zou iedereen een goede zaak moeten vinden, lijkt me.
- Trixm
- Vedette
Zeg gewoon je abonnement op? Neem een andere krant..
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Mooi dit. Heb er heel veel zin in.
Stond op het punt mijn SSC door de shredder te gooien... Maar of we succes hebben of niet: we gaan weer naar voetbal met een idee erachter kijken. Kans op eerste twee is een heel stuk groter dan als we waren doorgegaan op dezelfde voet.
Stond op het punt mijn SSC door de shredder te gooien... Maar of we succes hebben of niet: we gaan weer naar voetbal met een idee erachter kijken. Kans op eerste twee is een heel stuk groter dan als we waren doorgegaan op dezelfde voet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Even dit terug gekeken, buiten dat Bosz hier dus heel correct reageert op Van Basten die hem richting Ajax probeert te praten (Bosz zegt enkel 'dan zou ik zeker gaan praten, wat ik bij Twente ook heb gedaaan') valt me wel op dat Van Basten soms totaal niet uit zijn woorden komt en geen idee heeft hoe hij dingen moet zeggen. Kijkt Bosz aan en zegt: 'Jij hebt een vacature.... zo zeg je dat toch?'
En de nieuwe technische man van de RvC van Ajax heeft geen idee dat er vaak pas richting het einde van het seizoen over de trainer geëvalueerd wordt en er een mogelijke nieuwe trainer wordt aangesteld.
Maar echt veelzeggend hoe extreem Van Basten hem richting Ajax probeert te praten en daar maar iedere keer op terug blijft komen. Ik denk echt dat er een hoop Ajax-prominenten (binnen en buiten de media) een potje gaan janken als Bosz zijn handtekening in Eindhoven heeft gezet. Van Basten zegt al, wanneer de suggestie komt voor Bosz om Slot te vervangen 'dat gevaar loopt Ajax ook nog, dat ze hem naar Feyenoord laten gaan'. Vooral ook de woordkeuze: 'dat ze hem naar Feyenoord laten gaan', alsof Ajax allesbepalend is en met een belletje iedereen zomaar op kan pikken zonder dat diegene zelf de gezonde keuze maakt om niet in Amsterdam aan het werk te gaan.
En de nieuwe technische man van de RvC van Ajax heeft geen idee dat er vaak pas richting het einde van het seizoen over de trainer geëvalueerd wordt en er een mogelijke nieuwe trainer wordt aangesteld.
Maar echt veelzeggend hoe extreem Van Basten hem richting Ajax probeert te praten en daar maar iedere keer op terug blijft komen. Ik denk echt dat er een hoop Ajax-prominenten (binnen en buiten de media) een potje gaan janken als Bosz zijn handtekening in Eindhoven heeft gezet. Van Basten zegt al, wanneer de suggestie komt voor Bosz om Slot te vervangen 'dat gevaar loopt Ajax ook nog, dat ze hem naar Feyenoord laten gaan'. Vooral ook de woordkeuze: 'dat ze hem naar Feyenoord laten gaan', alsof Ajax allesbepalend is en met een belletje iedereen zomaar op kan pikken zonder dat diegene zelf de gezonde keuze maakt om niet in Amsterdam aan het werk te gaan.
-
- Internationale topspeler
Hij heeft gelijk dat hij eisen stelt. PSV heeft vaak ongelofelijk slordig gehandeld tijdens de window. Afgelopen januari nog, dat je Gakpo eind december kwijt raakt en kort erna Madueke. Laat je dit team heel de maand januari tandeloos spelen, waardoor je cruciale punten verliest. Seizoen 1 onder Schmidt, toen in januari Gakpo, Madueke én Götze geblesseerd raken. Er werd weer niet gehandeld. De zomerwindow waarbij je wacht met investeren, omdat je eerst risico wilt nemen tegen Benfica en Rangers. Ik kan daar geen begrip voor opbrengen, het is logisch dat het niks heeft opgeleverd. Geen geld my ass, wat voor geld heb je met die houding dan gegenereerd of bespaard? Helemaal niks. Het heeft aan het eind alleen maar geld gekost.
Bosz wilt aanvallen, dan moet heel de club daarin mee. Dar zegt me tegelijk ook dat men hem heul graag wilde hebben. Een PSV dat echt volle bak gaat, ben benieuwd. Want die schijtmentaliteit onder JdJ was echt om te kotsen.
Bosz wilt aanvallen, dan moet heel de club daarin mee. Dar zegt me tegelijk ook dat men hem heul graag wilde hebben. Een PSV dat echt volle bak gaat, ben benieuwd. Want die schijtmentaliteit onder JdJ was echt om te kotsen.
Last edited by Revolinho on 09 Jun 2023, 09:03, edited 2 times in total.
- ruuddevil
- Legende
Het is nogal lastig om het niet te lezen, aangezien alles hier wordt gepost. Maar goed om te lezen dat je weer in je vertrouwde rol zit, na één seizoen vol leed waardoor je bijna je seizoenkaart wilde opzeggen.ShovingNE2 wrote: ↑09 Jun 2023, 07:46En nog steeds lezen en nog steeds blijven zeiken. Wie is er nou gek? Jij toch zeker. Als een hond die iedere keer weer tegen de maan gaat blaffen.
Verder zit 90% te wachten op 'Ijs en weder dienende'.