Hou toch je bek kneus met je likes. Ga je moer liken.Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 11:42Wat is dat toch met dat gehak? Mag ik hier niet mijn mening zelf lopen vormen ofzo? Moet ik jou allemaal likes gaan geven? Begint een beetje irritant te worden. Sorry dat ik het zeg. Laat iedereen toch lekker zn eigen mening vormen en zeur daar niet zo over. kinderachig gedoe. Dat persoonlijke is helemaal nergens goed voor. Nergens.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:40
Verbaast me niks dat je een like van Juancho krijgt. Nu Trouwepsvfan nog.
Ontopic maar weer.
Sergiño Dest
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Garnaal
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb vannacht gedroomd dat Tagliafico naar PSV kwam. Dat gezegd hebbende, dan valt Dest best mee. Zal voetballend gezien interessant zijn voor Bosz. Verdedigend heb ik vraagtekens maar dit ook in afwachting van de defensie die nog vorm moet krijgen.
Last edited by Garnaal on 17 Aug 2023, 11:59, edited 1 time in total.
- Kampioenen
- Verbannen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Is in het grootste deel van de wedstrijden als basisspeler gestart en heeft maar in slechts 6 wedstrijden 0 minuten gemaakt, en dat idd met Mazraoui ervoor. Verder overigens wel geheel eens met het betoog van koetjeRikkert1234 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:55Dit vind ik wel een beetje matige reden. Had daar wel Mazaroui voor zich die uiteindelijk naar Bayern is gegaan. Heel veel rechtsbacks die echt wel wat kunnen zouden daar op 2e plan terecht zijn gekomen.
-
- Legende
De meesten hebben poep in hun ogen. Dat was met Noa zo, dat zal zo met Devast zijn en wellicht ook met Dest. Ben zelf ook niet 100% zeker van Dest, maar als RB is ie beter dan Teze en Sambo.
- These users thanked the author RIO for the post (total 7):
- Maikel • Cas • DeefPeef • Smeets14 • Captain(C) • ShovingNE2 • LucNilis87
- Maikel
- Site Admin
Beetje zoals Menno1 al aangaf, speler van Barcelona, jong, international en een positie waarin we iemand zoeken en hij is aantoonbaar beter dan we hebben.
Hoe kunnen mensen daar niet blij mee zijn
Ik had ook liever Kyle Walker gezien maargoed. Zoals laatst al bekend werd op het forum, we zijn geen City
-
- Meervoudig international
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie, gaat het wel?
- Ardbeg
- Mister PSV
Mwene out, Dest in. Echt top.Maikel wrote: ↑17 Aug 2023, 12:00Beetje zoals @Menno1 al aangaf, speler van Barcelona, jong, international en een positie waarin we iemand zoeken en hij is aantoonbaar beter dan we hebben.
Ik had ook liever Kyle Walker gezien maargoed. Zoals laatst al bekend werd op het forum, we zijn geen City
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- colocolofc • Smeets14
- Juancho
- Mister PSV
Ah onze volwassen overhitste puber van dit forum moet ook even zijn plasje doen. Voel je je nu weer de man RIO? Toppertje!RIO wrote: ↑17 Aug 2023, 11:58Hou toch je bek kneus met je likes. Ga je moer liken.Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 11:42
Wat is dat toch met dat gehak? Mag ik hier niet mijn mening zelf lopen vormen ofzo? Moet ik jou allemaal likes gaan geven? Begint een beetje irritant te worden. Sorry dat ik het zeg. Laat iedereen toch lekker zn eigen mening vormen en zeur daar niet zo over. kinderachig gedoe. Dat persoonlijke is helemaal nergens goed voor. Nergens.
Ontopic maar weer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Juancho: "Dat persoonlijke is nergens goed voor". Ook Juancho: Zelf meegaan in het persoonlijke.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Smell Rock
- mr.top
- Internationale topspeler
Dan leg je de lat wel erg laag.
Als PSV op het budget moet letten dan is het logisch dat ze voor Dest gaan. Letterlijk de enige reden om hem te verdedigen.
-
- Lid scoutingsteam
Als Mwene vertrekt is dit wel een logische vervanger.
Zeker in een huurvariant met een optie tot koop.
Dan kun je het ook nog een jaar aftasten.
Zowel hij als Sambo zullen voetballend meer brengen dan Mwene, al vind ik laatst genoemde wel een strijder die altijd alles heeft gegeven voor onze club.
Zowel hij als Sambo zullen voetballend meer brengen dan Mwene, al vind ik laatst genoemde wel een strijder die altijd alles heeft gegeven voor onze club.
Last edited by Voormalig KG on 17 Aug 2023, 12:14, edited 1 time in total.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
droommodus aan:
Mwene verkopen voor 2 miljoen
Dest huren met optie tot koop
Opbrengst van Mwene als tekengeld gebruiken voor Sanchez
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- DeefPeef
- Maikel
- Site Admin
Mwene zal verkocht worden voor rond de 1 miljoen.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 12:14 droommodus aan:
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dan moet Sanchez genoegen nemen met 1 miljoen minderMaikel wrote: ↑17 Aug 2023, 12:17Mwene zal verkocht worden voor rond de 1 miljoen.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 12:14 droommodus aan:
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- DeefPeef
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat de 1mln voor Mwene linea recta naar de huursom van Dest gaat.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 12:14 droommodus aan:
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Een huur van Dest zal zowel Dest als Sambo moeten motiveren. De een om te bewijzen dat hij uiteindelijke koop waard is, de ander om te laten zien dat dit onnodig is. En als intussen Mwene vertrekt, lijkt me dat er sprake is van een upgrade. Alles gegeven of niet, ik heb dat nooit genoeg gevonden en Mwene ook altijd gezien als een speler die zich bij pakweg Heerenveen of Go Ahead Eagles niet zou hebben onderscheiden. Laat staan dat hij bij een topclub als PSV had moeten komen.Voormalig KG wrote: ↑17 Aug 2023, 12:13 Als Mwene vertrekt is dit wel een logische vervanger.
- De Realist
Dat alleen al zou een mega red flag moeten zijn als het over PSV gaat
edit: ik lees hier trouwens weer een paar keer het "jamaar hIj KoMt VaN bArCeLoNa" argument. Alsof dat dat iemand ineens een veel betere speler maakt. Daar hebben ze ook genoeg miskopen gehad he.
- These users thanked the author De Realist for the post:
- ruuddevil
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- R.Manco
- Regelmatige invaller
De reacties van de Barça fans over Dest zijn 1 op 1 hetzelfde als de reacties hier over Ki-jana Hoever. Dat geeft mij toch wel te denken hoor. Tuurlijk, het niveau dat Barça nastreeft is een stuk hoger dan PSV, maar dan nog.
Last edited by R.Manco on 17 Aug 2023, 12:31, edited 1 time in total.
- These users thanked the author R.Manco for the post:
- De Realist
-
Dest is helemaal niet per definitie beter dan Teze en Mwene op RB. Ja hij is sneller. Maar ook veel kwetsbaarder, zowel verdedigend als in de omschakeling. Teze en Mwene zijn geen geweldenaren, begrijp me niet verkeerd. Maar dat is Dest ook echt niet.
Hij werd extreem gehyped nadat hij mocht spelen omdat Mazraoui geblesseerd was. Hij begon nog aardig maar zakte ook bij Ajax al terug. Bij Barcelona was het een project van Koeman, iedereen bij Ajax lachte de ballen uit hun broek voor die 20 miljoen. Maar dat faalde vrij hopeloos. Obv de hype nog even mogen proberen bij Milan maar ook daar heeft hij niet bepaald een goede indruk achter gelaten. Ik weet niet of iemand nog kan herinneren hoe dat tegen ons ging? De coach van Milan stond voor 90% vd tijd Dest te coachen. niet zijn team. Maar Dest.
Dat hij beter zou zijn dan Mwene en Teze omdat hij bij Barca en Milan heeft gespeeld s dus echt een drogreden. Hij is (net als veel Ajax talenten) enorm gehyped op een moment dat heel Ajax hot was en daar heeft hij van geprofiteerd. Net als vd Beek (die wel een klasse beter is overigens).
Hij heeft heus wel wat kwaliteiten; super snel, wendbaar en technisch. Toch is hij nmi niet de versterking die je zou willen. We hebben namelijk een gammele verdediging. Een speler halen die verdedigend dan nog zwakker is, is over het algemeen niet een versterking.
Hij werd extreem gehyped nadat hij mocht spelen omdat Mazraoui geblesseerd was. Hij begon nog aardig maar zakte ook bij Ajax al terug. Bij Barcelona was het een project van Koeman, iedereen bij Ajax lachte de ballen uit hun broek voor die 20 miljoen. Maar dat faalde vrij hopeloos. Obv de hype nog even mogen proberen bij Milan maar ook daar heeft hij niet bepaald een goede indruk achter gelaten. Ik weet niet of iemand nog kan herinneren hoe dat tegen ons ging? De coach van Milan stond voor 90% vd tijd Dest te coachen. niet zijn team. Maar Dest.
Dat hij beter zou zijn dan Mwene en Teze omdat hij bij Barca en Milan heeft gespeeld s dus echt een drogreden. Hij is (net als veel Ajax talenten) enorm gehyped op een moment dat heel Ajax hot was en daar heeft hij van geprofiteerd. Net als vd Beek (die wel een klasse beter is overigens).
Hij heeft heus wel wat kwaliteiten; super snel, wendbaar en technisch. Toch is hij nmi niet de versterking die je zou willen. We hebben namelijk een gammele verdediging. Een speler halen die verdedigend dan nog zwakker is, is over het algemeen niet een versterking.
- Smell Rock
- Verbannen
Nou nou zeg, en dat moet samen achter PSV staan ???RIO wrote: ↑17 Aug 2023, 11:58Hou toch je bek kneus met je likes. Ga je moer liken.Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 11:42
Wat is dat toch met dat gehak? Mag ik hier niet mijn mening zelf lopen vormen ofzo? Moet ik jou allemaal likes gaan geven? Begint een beetje irritant te worden. Sorry dat ik het zeg. Laat iedereen toch lekker zn eigen mening vormen en zeur daar niet zo over. kinderachig gedoe. Dat persoonlijke is helemaal nergens goed voor. Nergens.
Ontopic maar weer.
Full speed or nothing
-
- Nationale topspeler
Dat vind ik onzin. Wellicht is Dest niet het nieuwe wonder maar als Bosz een aanvallende back zoekt die zich met name daar mee bezig houdt vind ik wel prima. Ik denk dat het als vooral aanvallende back een prima back kan zijn.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- mr.top
-
- Legende
Beetje jammer, das een domme draver. Liever Cancelo.Maikel wrote: ↑17 Aug 2023, 12:00Beetje zoals @Menno1 al aangaf, speler van Barcelona, jong, international en een positie waarin we iemand zoeken en hij is aantoonbaar beter dan we hebben.
-
- Nationale topspeler
Ik vind het wel afhankelijk van wat Bosz wil. We zijn het er allemaal over eens dat het geen verdedigend wonder is. Maar als hij iemand zoekt die de aanval kan ondersteunen en dan ook snel genoeg terug kan schakelen en evt Schouten die de verdediging ondersteunt waardoor je 4-3-3 afwisselt met 3-4-3 kan het best werken.Ittot wrote: ↑17 Aug 2023, 12:30 Dest is helemaal niet per definitie beter dan Teze en Mwene op RB. Ja hij is sneller. Maar ook veel kwetsbaarder, zowel verdedigend als in de omschakeling. Teze en Mwene zijn geen geweldenaren, begrijp me niet verkeerd. Maar dat is Dest ook echt niet.