Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

AddoCultheld wrote: 03 May 2021, 21:13 Ik werd hier een maand geleden weggehoond en uitgelachen omdat ik met Ruud Vormer aan kwam.

Dit is toch echt ( afgezien van zijn voetballende kwaliteiten), wat we eens nodig hebben. Iemand die het eens opschudt.
Hahahahaha. Wat een nep shit voor de camera.
koetje
Legende

Wie is die fucking Vormer eigenlijk?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld wrote: 03 May 2021, 21:13 Ik werd hier een maand geleden weggehoond en uitgelachen omdat ik met Ruud Vormer aan kwam.

Dit is toch echt ( afgezien van zijn voetballende kwaliteiten), wat we eens nodig hebben. Iemand die het eens opschudt.
Deze twee zinnen stroken natuurlijk niet helemaal met elkaar, waarde Cultheld. Je wordt uitgelachen omdat je met een B-voetballer als Vormer aankomt, niet omdat je een gepassioneerde speler aandraagt. Ruud Vormer is precies wat we níet nodig hebben, op die manier ga je namelijk pas echt Feyenoord achterna.

Het liefst zie ik weer zo'n speler als Guardado komen. Een ervaren, grote meneer, een uitstekende voetballer en iemand die ook de leiding durft te nemen als hij geen band draagt. Maar ja, zulke spelers zijn er niet zoveel, laat staan dat ze ook nog eens haalbaar zijn. Lastige taak.
AddoCultheld
Internationale topspeler

[mention]Ykhim[/mention] Ik snap de opmerking "B-voetballer". Maar als je eens goed kijkt wat hij bij Brugge heeft gepresteerd is dat niet helemaal zo slecht. Ook op CL niveau prima gepresteerd. Daarnaast is de Belgische competitie net zo goed als de NLse denk ik zo onderhand.
Joenepsv
Legende

Wat een droplul die Vormer. Die wist waarschijnlijk dat er een cameraatje hing. Je zou hem als medespelers toch zo de kleedkamer uit jonassen.
El Sordo
Vedette

Als je dan toch bij Brugge wil shoppen, haal dan Brandon Mechele maar.
Massimo
Legende

En heeft Brugge gewonnen van Anderlecht? 😉
Ykhim
Lid scoutingsteam

AddoCultheld wrote: 03 May 2021, 21:38 @Ykhim Ik snap de opmerking "B-voetballer". Maar als je eens goed kijkt wat hij bij Brugge heeft gepresteerd is dat niet helemaal zo slecht. Ook op CL niveau prima gepresteerd. Daarnaast is de Belgische competitie net zo goed als de NLse denk ik zo onderhand.
Hij heeft niet eens een eigen compilatie op het internet, zag ik net. Zelfs Narsingh heeft er een paar :mrgreen:

Zonder dollen: het is gewoon niet genoeg. Je kan net zo goed Rosario opstellen, maar we willen toch een stap omhoog?
Joenepsv
Legende

Vormer. Dat we erover praten is al erg genoeg. Laat hem lekker in België met z'n grote waffel.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 03 May 2021, 21:33

Deze twee zinnen stroken natuurlijk niet helemaal met elkaar, waarde Cultheld. Je wordt uitgelachen omdat je met een B-voetballer als Vormer aankomt, niet omdat je een gepassioneerde speler aandraagt. Ruud Vormer is precies wat we níet nodig hebben, op die manier ga je namelijk pas echt Feyenoord achterna.

Het liefst zie ik weer zo'n speler als Guardado komen. Een ervaren, grote meneer, een uitstekende voetballer en iemand die ook de leiding durft te nemen als hij geen band draagt. Maar ja, zulke spelers zijn er niet zoveel, laat staan dat ze ook nog eens haalbaar zijn. Lastige taak.
Ik doe echt m'n best maar ik kan echt geen optie verzinnen..
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ach als we verliezen met voetballers willen we knockers, als we verliezen met knockers willen we voetballers.
AddoCultheld
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 03 May 2021, 22:02 Ach als we verliezen met voetballers willen we knockers, als we verliezen met knockers willen we voetballers.
Dat is denk ik toch helemaal niet waar. Het jaar dat we 1-6(?) van vitesse verloren. De supporters stonden er volle bak achter, omdat we zagen dat deze jongens er alles aan deden maar niet beter konden op dat moment.

Waarom kan iedereen zich op dit moment wel identificeren met Gakpo en veel supporters niet met Malen? Dit zit echt voor een heel groot deel in mentaliteit. De wil laten zien om écht te willen winnen.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
2-6 gevolgd door een huilsessie met het publiek.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ardbeg
Mister PSV

deninho32 wrote: 03 May 2021, 22:22 2-6 gevolgd door een huilsessie met het publiek.
Wat kut was dat zeg..
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Ja ik vond dat ook wat kinderlijk en treurig.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
11 Tinus
Legende

Ach supporters en spelers klikken pas echt met elkaar na successen op het veld. Angelino heeft hier maar 1 jaar gespeeld en klikte met iedereen. Luuk had een jaar dat niets lukte en toen was het echt geen publieks lieveling, dat volgde eigenlijk daarna pas.

Brenet speelde net als Gakpo al zijn hele leven bij PSV maar die kon er gewoon niets van. Dan hebben minder mensen iets met Brenet. Het gaat om kwaliteit, prijzen pakken en mentaliteit en ik ben overtuigd dat 2 van de 3 in de huidige selectie zitten en als daar prijzen bij komen het verhaal compleet is. Maarja dat is het kip en het ei verhaal.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Brenet kwam pas op 17/18 jarige leeftijd naar PSV, vanuit een amateurclub geloof ik.
Massimo
Legende

FritskePhilips wrote: 04 May 2021, 08:39 Brenet kwam pas op 17/18 jarige leeftijd naar PSV, vanuit een amateurclub geloof ik.
Feyenoord?
Maikel
Site Admin

Zeeburgia ofzo toch
11 Tinus
Legende

FritskePhilips wrote: 04 May 2021, 08:39 Brenet kwam pas op 17/18 jarige leeftijd naar PSV, vanuit een amateurclub geloof ik.
My bad, maar hij speelde voor Jong PSV al Europees in ons stadion met een 2 a 3k bezoekers en daarna nog een flink aantal jaar waarbij 1 als linksback basisspeler.
Ardbeg
Mister PSV

Ik realiseer me zojuist dat Brenet al 27 is, haha.

https://www.psvinside.nl/dit-PSV-had-ka ... lopt-niet/

"‘De hele dynamiek en mentaliteit in de groep klopt niet. Er is geen leiderschap en het zijn allemaal ‘bro’s’ die elkaar de waarheid niet durven zeggen. We missen spelers en leiders als Luuk de Jong, Van Ginkel en andere gasten die niet elke week drie keer naar de kapper gaan."

Dit is wel echt waar en haakt aan op dat ik dit en vorig jaar minder binding heb met de spelers van PSV, op een jongen als Gakpo en Madueke na. Ze noemen elkaar allemaal "bro" en durven elkaar niet kritiek te geven want het is "wij tegen de rest", dus als Mo verzaakt krijgt ie niet op z'n donder van Pablo maar da is het "bro, komt goed man, niks van aantrekken", terwijl ie op z'n telefoon naar nieuwe Balanciaga rommel zoekt.
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Er zijn aantal wel groepjes in een selectie (zie eerder de Latino's) maar is dan van belang dat je leiders hebt die het als geheel bij elkaar brengen. Op dat vlak heeft Ajax het inderdaad beter op orde, met een fanatieke Tadic, Klaassen en Blind. Qua talent/kwaliteit doen beide clubs niet zoveel voor elkaar onder als de stand doet vermoeden, maar qua balans in de selectie wel.
Revolinho
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 04 May 2021, 09:17 Ik realiseer me zojuist dat Brenet al 27 is, haha.

https://www.psvinside.nl/dit-PSV-had-ka ... lopt-niet/

"‘De hele dynamiek en mentaliteit in de groep klopt niet. Er is geen leiderschap en het zijn allemaal ‘bro’s’ die elkaar de waarheid niet durven zeggen. We missen spelers en leiders als Luuk de Jong, Van Ginkel en andere gasten die niet elke week drie keer naar de kapper gaan."

Dit is wel echt waar en haakt aan op dat ik dit en vorig jaar minder binding heb met de spelers van PSV, op een jongen als Gakpo en Madueke na. Ze noemen elkaar allemaal "bro" en durven elkaar niet kritiek te geven want het is "wij tegen de rest", dus als Mo verzaakt krijgt ie niet op z'n donder van Pablo maar da is het "bro, komt goed man, niks van aantrekken", terwijl ie op z'n telefoon naar nieuwe Balanciaga rommel zoekt.
Wat een jank-verhaal. Ingegeven doordat constant over de hegemonie van Ajax word gesproken? Dan ben je wel erg zwak. Ik kom zelf uit een echte Ajax-familie, alleen m’n broertje en ik zijn echte PSV’ers. Elke dag krijg ik die bullshit te horen, op de app, danwel van me pa, ooms, collega’s, ze zijn overal om me heen want ik ben overal de gebekte PSV’er die het in zijn eentje moet doen. Je moet toch weten dat je het vooral met een pot zout moet nemen. Eerst was het dat 3-sterren gelul, nu de hegemonie. Moet je doorheen prikken. Mensen die zo naarstig op zoek zijn naar erkenning, hebben een complex. Je moet ze zien als ik op ze los ga als PSV kampioen word, want ik vier mn titels tussen ajacieden. Neem van me aan, ze worden anti-ajax. Dan is het ‘kk-ajax, zie je we zijn eigenlijk niks’. In 2018 kreeg ik excuses van alle kanten dat ze altijd maar denken dat ze zo groot zijn, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Als ajax achter staat, zie ik ze in de app alleen maar afgeven op ajax. ‘Ik hoop dat ajax met 5-0 verliest’, dat soort dingen. Maar het moment dat Ajax weer iets goeds doet, komt dat gedrag weer terug. Ze zullen niet allemaal zo zijn, maar als het vanuit zoveel kanten zo is dan kan het geen toeval zijn.

Dan ff terug:
Dat hele ‘bro’ gebeuren herken ik wel. Dat de meeste spelers niet de autoriteit hebben om Mo aan te spreken, is ergens begrijpelijk. Maar laatst (was het na dat trieste juichen van Mo in de camera?) stond Dumfries ook trots over Mo te praten. Flikker toch op. Hij heeft enorm norse kutkop als we hebben verloren, maar als het om een recalcitrant kutjoch gaat staat ie te grijnzen en trots te vertellen hoe hard ie werkt. Je moet die jongen als captain zijnde compleet voor schut zetten voor de camera. Ik had zo graag een Roy Keane willen hebben nu, die had Mo volgens mij in een wurghouding genomen en zo de kleedkamer in gesleept. Daarna nog lekker met zn kop in de waterbak.

En dat roep ik al heel lang. Het gaat niet alleen om ervaring in de as. Je moet ook leiders hebben, die 2 dingen zijn niet hetzelfde. Pröpper is een silent leader, heeft ervaring, maar gaat geen teamgenoten keihard op hun plek zetten. En als je zoveel jong talent hebt lopen, dan is dat gewoon nodig. Er bestaat geen succesploeg zonder onbetwiste leiders.

Ik hou niet zo van de waan van de dag. De toon hier is veranderd sinds zondag, terwijl ze zondag echt niet beter of slechter zijn geworden. Het is allemaal de lijn van het seizoen, meestal best ok, soms heel matig, soms ook enorm veel pech. Heerenveen heeft daar niks aan veranderd.

Iedereen heeft gezien hoe een paar aankopen de hele stemming kunnen doen omslaan. Een paar gerichte versterkingen kunnen de wereld schelen. Bij Ajax hebben enkel Tadic en Blind eigenlijk alles veranderd, de rest stond al. De juiste versterkingen vinden is lastig, maar ik heb daar wel alle vertrouwen in.
El Sordo
Vedette

Revolinho wrote: 04 May 2021, 09:48 Je moet die jongen als captain zijnde compleet voor schut zetten voor de camera. Ik had zo graag een Roy Keane willen hebben nu, die had Mo volgens mij in een wurghouding genomen en zo de kleedkamer in gesleept. Daarna nog lekker met zn kop in de waterbak.
Ik begin je liefde voor Berghuis ineens te begrijpen, die lijkt ook fan te zijn van vernederings- en marteltechnieken.
ShovingNE2
Site Admin

Revolinho wrote: 04 May 2021, 09:48 Je moet ze zien als ik op ze los ga als PSV kampioen word, want ik vier mn titels tussen ajacieden. Neem van me aan, ze worden anti-ajax. Dan is het ‘kk-ajax, zie je we zijn eigenlijk niks’. In 2018 kreeg ik excuses van alle kanten dat ze altijd maar denken dat ze zo groot zijn, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Als ajax achter staat, zie ik ze in de app alleen maar afgeven op ajax. ‘Ik hoop dat ajax met 5-0 verliest’, dat soort dingen. Maar het moment dat Ajax weer iets goeds doet, komt dat gedrag weer terug. Ze zullen niet allemaal zo zijn, maar als het vanuit zoveel kanten zo is dan kan het geen toeval zijn.
Hahaha. Zo herkenbaar dit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked