Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2023, 14:37 Als je een plan B pinchhitter wilt, is Lauritsen misschien nog wel een betere optie dan De Jong. Ik vraag me alleen vooral af wat we met Lauritsen moeten. We spelen amper de lange bal op Luuk en we bedienen Luuk ook amper met voorzetten in de zestien op het hoofd. Die handleiding is voor Lauritsen niet anders.
Ik vind dat PSV helemaal niet in een positie is om een specifieke pinchhitter onder contract te hebben. Want op een jaar tijd heb je wellicht maar 5 a 10 keer een pinchhitter nodig en we hebben met Luuk al een spits die je moet laten staan als je nog perse op zoek moet naar een goal. Als PSV op zoek gaat naar een goal pompen ze er gewoon 50 ballen in en dan kan elke kopsterke spits scoren.

Het is gewoon een keuze tussen een vergelijkbare spits of een ander type spits achter Luuk.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sluit overigens niet uit dat PSV met een ander type spits wilt gaan spelen dan Luuk, maar dat Luuk een te dure kracht is voor op de bank / als pinchhitter. In dat geval zou Lauritsen (of vergeijkbaar type) in beeld kunnen zijn bij een vertrek van Luuk.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 03 May 2023, 15:04 Ik sluit overigens niet uit dat PSV met een ander type spits wilt gaan spelen dan Luuk, maar dat Luuk een te dure kracht is voor op de bank / als pinchhitter. In dat geval zou Lauritsen (of vergeijkbaar type) in beeld kunnen zijn bij een vertrek van Luuk.
Ik denk als je Ruud een beetje gevolgd hebt, zeker in combinatie met Luuk, dan is er echt 0 kans dat PSV niet met Luuk als 9 het nieuwe seizoen in gaat.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon dn Duif erachter.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 03 May 2023, 09:56 Kopheld in de eredivisie ben je nogal gauw. Als PSV aan de weg wil timmeren, zul je naar andere kenmerken moeten zoeken.
Deze jongen heeft de meeste kopduels gewonnen. Over de 200 zeiden ze bij FC Afkicken. De nummer twee heeft er iets meer dan 100. Dus hij is enorm goed daarin.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 03 May 2023, 12:32Na dit seizoen hebben we waarschijnlijk enkel Bakayoko en Veerman over die enige serieuze waarde vertegenwoordigen.
Uhm... Simons?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 May 2023, 08:07 Heel erg nieuwsgierig naar zijn aankoopkwaliteiten en of er een vernieuwende, frisse wind hierin komt.
Eerder gaf hij zelf al aan dat er niet zo gek veel gaat veranderen. Ze bundelen zijn netwerk met die van Brands dus dat zal wel aardig op elkaar afgestemd zijn. Desalniettemin interessant om zijn eerst transferzomer te gaan zien!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 03 May 2023, 15:51
11 Tinus wrote: 03 May 2023, 12:32Na dit seizoen hebben we waarschijnlijk enkel Bakayoko en Veerman over die enige serieuze waarde vertegenwoordigen.
Uhm... Simons?
Hoe zat dat nou met die clausule en PSG?


:nuts:
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veel zal afhangen van:

- timing en prijs verkoop Sangare
- 2e of 3e worden
- keuzes tussen huurlingen, transfervrije spelers en aankopen voor vrije posities.
-Simons die blijft en een beter contract tekent.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe denkt men hier over Milan van Ewijk als versterking? Ik heb toch mijn twijfels, hij heeft alles om een uitstekende RB te worden in mijn ogen, maar zal ongetwijfeld 5mil+ kosten en je hebt natuurlijk Sambo nog. Je zou ervoor kunnen kiezen om met Sambo & Van Ewijk het seizoen in te gaan, maar dat lijkt me ook geen logische samenstelling.
Tenzij PSV dusdanig overtuigd is van Van Ewijk, dan kun je Mwene houden als backup en Sambo nog een jaartje verhuren aan Sparta. Sambo / Mwene lijkt mij net iets te licht voor RB komend seizoen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

robert_94 wrote: 04 May 2023, 11:19 Hoe denkt men hier over Milan van Ewijk als versterking? Ik heb toch mijn twijfels, hij heeft alles om een uitstekende RB te worden in mijn ogen, maar zal ongetwijfeld 5mil+ kosten en je hebt natuurlijk Sambo nog. Je zou ervoor kunnen kiezen om met Sambo & Van Ewijk het seizoen in te gaan, maar dat lijkt me ook geen logische samenstelling.
Tenzij PSV dusdanig overtuigd is van Van Ewijk, dan kun je Mwene houden als backup en Sambo nog een jaartje verhuren aan Sparta. Sambo / Mwene lijkt mij net iets te licht voor RB komend seizoen.
Even op zijn naam zoeken op dit forum. Veelvuldig besproken, haha.
IkInterviewdeGakpo4JaarGeleden
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 28 Jun 2022, 10:58
Clubvoorkeur: PSV, Cambuur
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We houder er hier wel allen rekening mee dat Luuk dit seizoen blessure gevoelig was, dat dn Duif nog niet een 2e spits is en dat iemand als Lauritsen echt zijn meerwaarde gaat hebben in die 45-50 wedstrijden in een jaar. Het behoud een systeem en je hebt denk ik geen dure 2e spits (transfer + salaris) voor en jaar of 2/3 wanneer dn Duif of het volgende talent aan wet te treden
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VI meld dat ook Nederlandse clubs interesse in Spierings hebben, zou een prima vervanger van Sangare zijn.

https://www.vi.nl/video/stijn-spierings ... toplijsten
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Las laatst dat Feyenoord zowel Spierings als Vd Boomen wil, wij enkel Vd Boomen.

https://www.vi.nl/nieuws/meerdere-clubs ... den-boomen
Dat geldt ook voor Van den Boomen. PSV lijkt serieus, de liefde voor Brabant en Eindhoven helpt, maar de opgebouwde status van Van den Boomen opent ook elders deuren. Als assistkoning, als de man van de splijtende pass en als de moderne middenvelder liggen de opties in Europa voor het oprapen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Spierings en Kitolano halen als opvolgers voor Sangare en Guti.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Behoorlijk gewaagd. Betwijfel of zij (al) goed genoeg zijn. Kitolano is wel een erg interessante speler ja, zal ongetwijfeld op de lijsten staan.

Zie graag een echte tank op 6 komen wanneer Sangare vertrekt. Een krachtpatser, een pure stofzuiger.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 04 May 2023, 15:24 Ik zou Spierings en Kitolano halen als opvolgers voor Sangare en Guti.
Is de standaard zo laag tegenwoordig?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Naast Spierings en vd Boomen speelt ook Matusiwa nog in de Ligue 1, maar die is niet transfervrij.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 04 May 2023, 15:40 Naast Spierings en vd Boomen speelt ook Matusiwa nog in de Ligue 1, maar die is niet transfervrij.
Stengs, Boadu, Aboukhlal ;-)

Edit: Vergeet Rosario niet!!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 04 May 2023, 15:43
11 Tinus wrote: 04 May 2023, 15:40 Naast Spierings en vd Boomen speelt ook Matusiwa nog in de Ligue 1, maar die is niet transfervrij.
Stengs, Boadu, Aboukhlal ;-)

Edit: Vergeet Rosario niet!!
Ik vergeet Rosy absoluut niet, daarom noemde ik hem niet als interessante middenvelder ;-)
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stengs speelt momenteel in de Jupiler Pro League
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 04 May 2023, 15:35 Behoorlijk gewaagd. Betwijfel of zij (al) goed genoeg zijn. Kitolano is wel een erg interessante speler ja, zal ongetwijfeld op de lijsten staan.

Zie graag een echte tank op 6 komen wanneer Sangare vertrekt. Een krachtpatser, een pure stofzuiger.
Zeker. Of Kitolano en een absolute topper op 6.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO.



Leuke speler, maar moet nog wel echt stappen zetten. Zou in de breedte een interessante versterking zijn.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik krijg van Spierings een beetje Strootman vibes… en nee, niet vanwege het uiterlijk
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo wrote: 04 May 2023, 16:21 Ik krijg van Spierings een beetje Strootman vibes… en nee, niet vanwege het uiterlijk
Het begint wel een VIVA forum te worden als leden vooral hun vibes over spelers gaan delen.
Saibari is underrated.
Post Reply