Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Voetbalt zo vaak zo heerlijk onder de druk uit. Dat is echt onderschat. Ijzersterke techniek.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    SensationRikkert1234Kritischepsver
    DonyellMalen
    Legende

Werd te weinig benut vs Süle, daar zat echt meer in.
    Juancho
    Mister PSV

Had aanvallend ook meer van hem verwacht.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Hatseflats
    Vedette

Verdedigend een aantal keer aan het slapen. Denken dat een bal uit rolt wat niet gebeurt.
    Quinn98
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Veerman

Heeft Dest eigenlijk ook een optie tot koop in zijn huurovereenkomst?
    Armada
    Internationale topspeler

Quinn98 wrote: 18 Mar 2024, 13:18 Heeft Dest eigenlijk ook een optie tot koop in zijn huurovereenkomst?
    Ja, maar niet realistisch inzake salaris. Daarnaast wil Dest ook, terecht, een stap hoger zetten.

Bij PSV intern ziet men dit als niet realistisch.

Voor mij met Schouten de beste "aankoop".
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Dest is een hele bijzondere back die voor 80% van de PL heel interessant is. Daar verdient hij met gemak zijn Barcelona salaris dus ik reken ook echt niet op hem volgend jaar. Maarja dan gaan Dest Sambo en van Aanholt wellicht alle drie en wie weet Teze ook wel. Dan heb je gewoon 3 nieuwe backs nodig waarbij er tenminste 1 op beide kanten uit de voeten kan.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Armada wrote: 18 Mar 2024, 13:23
    Quinn98 wrote: 18 Mar 2024, 13:18 Heeft Dest eigenlijk ook een optie tot koop in zijn huurovereenkomst?
    Ja, maar niet realistisch inzake salaris. Daarnaast wil Dest ook, terecht, een stap hoger zetten.

Als Dest slim is blijft ie nog 1 jaar bij PSV en maakt hij dan de stap naar een buitenlandse topclub. Ik denk dat dan zelfs de City's van deze wereld niet te hoog gegrepen zijn. Vraag is alleen of hij dat geduld kan opbrengen...
    Quinn98
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Veerman

Duidelijk, thanks!

En ja inderdaad, Dest en Schouten zijn wel echt onmisbaar in dit team.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Standbeeld wrote: 13 Mar 2024, 22:57 Voetbalt zo vaak zo heerlijk onder de druk uit. Dat is echt onderschat. Ijzersterke techniek.
    Eens hoor. Maar, om toch een puntje van kritiek te noteren: met zo'n techniek zou je toch betere voorzetten mogen verwachten? En nu ik toch bezig ben...Ook verdedigend is hij niet echt optimaal, daarom vraag ik mij ook af in hoeverre hij zich in dat opzicht staande zou houden in een grotere competitie in een team dat meer weerstand ondervindt dan PSV. Maar we gaan het zien, hoe dan ook een van revelaties dit seizoen bij ONS
    grasveld
    Internationale topspeler

Blijkbaar mag je dat niet verwachten. Ik denk niet dat hij zich op gebied van traptechniek nog veel gaat ontwikkelen. Qua passing, handelingssnelheid, dribbelen geweldig. Gewoon een wat mindere trap / voorzet. Je kan niet alles hebben.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Misschien. Maar het doet zijn fantastische arbeid voorafgaand aan een voorzet zo vaak te niet
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Dus door Dest kan ook een streep, begrijp ik?

Zou echt zonde zijn. Maar idd wel begrijpelijk.
  • These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
    Armada
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Armada
    Internationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 18 Mar 2024, 13:49

Ik denk dat er een streep kan door de namen Dest en Tilman. Daar wordt intern rekening mee gehouden.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    ziege maar ook zagge
    Massimo
    Legende

Ik hou daar ook rekening mee.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Het was ook eigenlijk gewoon bijna te mooi om waar te zijn.

Hoe dan ook waren het geweldige huur episodes, net zoals vorig jaar met Xavi. Ik ben altijd kritisch geweest op huren omdat je op die plek ook iemand kunt hebben staan die waarde vertegenwoordigt maar dit pad waarbij je mensen huurt die eigenlijk boven je (sportief / financieel) niveau liggen en die anders dus nooit bij jou zouden spelen, is m.i. iets nieuws en het werkt vooralsnog echt super.

Of nou ja nieuw, we deden dit eerder natuurlijk ook al o.a. met Chelsea. Ik denk dat het vooral nieuw is dat dat kwartje bij mij nu ook gevallen is :grin:
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 18 Mar 2024, 13:26 Dest is een hele bijzondere back die voor 80% van de PL heel interessant is. Daar verdient hij met gemak zijn Barcelona salaris dus ik reken ook echt niet op hem volgend jaar. Maarja dan gaan Dest Sambo en van Aanholt wellicht alle drie en wie weet Teze ook wel. Dan heb je gewoon 3 nieuwe backs nodig waarbij er tenminste 1 op beide kanten uit de voeten kan.
    Ik denk dat Dest totaal niet uit de verf gaat komen in de PL. Hooguit bij City maar individueel gezien is dat niveau sowieso nog te hoog. De rest in de PL is stukken fysieker, ook als back. Terug naar Spanje lijkt me de betere optie, maargoed, verkiest hij een Spaanse subtopper boven spelen bij PSV voor prijzen en CL voetbal?
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 18 Mar 2024, 15:48
    11 Tinus wrote: 18 Mar 2024, 13:26 Dest is een hele bijzondere back die voor 80% van de PL heel interessant is. Daar verdient hij met gemak zijn Barcelona salaris dus ik reken ook echt niet op hem volgend jaar. Maarja dan gaan Dest Sambo en van Aanholt wellicht alle drie en wie weet Teze ook wel. Dan heb je gewoon 3 nieuwe backs nodig waarbij er tenminste 1 op beide kanten uit de voeten kan.
    Ik denk dat Dest totaal niet uit de verf gaat komen in de PL. Hooguit bij City maar individueel gezien is dat niveau sowieso nog te hoog. De rest in de PL is stukken fysieker, ook als back. Terug naar Spanje lijkt me de betere optie, maargoed, verkiest hij een Spaanse subtopper boven spelen bij PSV voor prijzen en CL voetbal?
    Die Spaanse subtopper zal geen 6 miljoen salaris kunnen betalen lijkt me. Maar inderdaad een Sociedad of Real Betis zou hem best passen en je kunt daar prima leven.

We gaan het zien maar ik kan me niet voorstellen dat we hem kunnen behouden.
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 18 Mar 2024, 15:51
    Juancho wrote: 18 Mar 2024, 15:48

Die Spaanse subtopper zal geen 6 miljoen salaris kunnen betalen lijkt me. Maar inderdaad een Sociedad of Real Betis zou hem best passen en je kunt daar prima leven.

We gaan het zien maar ik kan me niet voorstellen dat we hem kunnen behouden.
    Als salaris voor Dest het allerbelangrijkste is moet ie vooral lekker gaan. Jammer maar dan gaat PSV hem gewoon vervangen. PSV heeft ondertussen een mooi sportief en financieel plaatje te bieden, zeker om na 2 of 3 jaar en meer bewezen diensten die stap naar de top weer te maken. Ik geloof er nooit zo in dat een speler na 1 jaar al klaar is bij PSV.
    DonyellMalen
    Legende

Juancho
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 18 Mar 2024, 23:07
    Wat is de conclusie? Of verwachting? Of is het een volgend artikel met dezelfde info die al bekend is?
    koetje
    Legende

Juancho wrote: 18 Mar 2024, 23:08
    DonyellMalen wrote: 18 Mar 2024, 23:07
    Wat is de conclusie? Of verwachting? Of is het een volgend artikel met dezelfde info die al bekend is?
    PSV wil graag het contract van Olivier Boscagli en Teze verlengen, maar volop belangstelling, aanblijven Teze best reële optie

+

Mohamed Nassoh (tot 2027) met een verhuurconstructie is plan PSV

+

De kans op een nieuwe technische staf bij Jong PSV is ook groot. Opvallend was dat de teruggekeerde en gediplomeerde Jürgen Dirkx maandag aanwezig was bij de training van de beloften en ook daadwerkelijk betrokken was bij de inhoud.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    Juancho
    Madueke
    Legende

M.b.t. Dest -> 'up to the player' en zijn enorme salaris moet te verantwoorden blijven
  • These users thanked the author Madueke for the post (total 2):
    JuanchoBoertje31
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Armada wrote: 18 Mar 2024, 13:50
    ziege maar ook zagge wrote: 18 Mar 2024, 13:49

Ik denk dat er een streep kan door de namen Dest en Tilman. Daar wordt intern rekening mee gehouden.
    Hoewel dat inderdaad waarschijnlijk lijkt ben ik benieuwd waar deze jongens PSV dan straks voor inruilen. Dest belandt bij Barcelona op een zijspoor waarschijnlijk en de absolute top zie ik vooralsnog niet aankloppen. Tuurlijk gaat hij elders flink cashen, maar met een vorstelijk salaris, een flinke rekensom en een ook voor PSV gunstige vertrekclausule zou een jaartje CL-voetbal onder Bosz toch niet onaantrekkelijk maken?

Malik Tillman zou intussen PSV als rustige haven in kunnen beschouwen, ipv uitzichtloze verhuren die hem niet dichter bij Bayern brengen. Bij welke ander CL-club gaat hij volgend jaar basis spelen?
    johan derksen
    Meervoudig international

O Goleiro Grande wrote: 18 Mar 2024, 23:56 Malik Tillman zou intussen PSV als rustige haven in kunnen beschouwen, ipv uitzichtloze verhuren die hem niet dichter bij Bayern brengen. Bij welke ander CL-club gaat hij volgend jaar basis spelen?
    Na Schotland en Nederland weer een stapje hoger lijkt me. Misschien een club in Duitsland. Leverkusen, Stuttgart of Dortmund wellicht.
    Post Reply