Sergiño Dest
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Voetbalt zo vaak zo heerlijk onder de druk uit. Dat is echt onderschat. Ijzersterke techniek.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Sensation • Rikkert1234 • Kritischepsver
- DonyellMalen
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
- Armada
- Internationale topspeler
Ja, maar niet realistisch inzake salaris. Daarnaast wil Dest ook, terecht, een stap hoger zetten.
Bij PSV intern ziet men dit als niet realistisch.
Voor mij met Schouten de beste "aankoop".
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dest is een hele bijzondere back die voor 80% van de PL heel interessant is. Daar verdient hij met gemak zijn Barcelona salaris dus ik reken ook echt niet op hem volgend jaar. Maarja dan gaan Dest Sambo en van Aanholt wellicht alle drie en wie weet Teze ook wel. Dan heb je gewoon 3 nieuwe backs nodig waarbij er tenminste 1 op beide kanten uit de voeten kan.
-
- Vaste waarde in elftal
Als Dest slim is blijft ie nog 1 jaar bij PSV en maakt hij dan de stap naar een buitenlandse topclub. Ik denk dat dan zelfs de City's van deze wereld niet te hoog gegrepen zijn. Vraag is alleen of hij dat geduld kan opbrengen...
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Veerman
Duidelijk, thanks!
En ja inderdaad, Dest en Schouten zijn wel echt onmisbaar in dit team.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Eens hoor. Maar, om toch een puntje van kritiek te noteren: met zo'n techniek zou je toch betere voorzetten mogen verwachten? En nu ik toch bezig ben...Ook verdedigend is hij niet echt optimaal, daarom vraag ik mij ook af in hoeverre hij zich in dat opzicht staande zou houden in een grotere competitie in een team dat meer weerstand ondervindt dan PSV. Maar we gaan het zien, hoe dan ook een van revelaties dit seizoen bij ONSStandbeeld wrote: ↑13 Mar 2024, 22:57 Voetbalt zo vaak zo heerlijk onder de druk uit. Dat is echt onderschat. Ijzersterke techniek.
-
Blijkbaar mag je dat niet verwachten. Ik denk niet dat hij zich op gebied van traptechniek nog veel gaat ontwikkelen. Qua passing, handelingssnelheid, dribbelen geweldig. Gewoon een wat mindere trap / voorzet. Je kan niet alles hebben.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Dus door Dest kan ook een streep, begrijp ik?
Zou echt zonde zijn. Maar idd wel begrijpelijk.
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- Armada
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Armada
Ik denk dat er een streep kan door de namen Dest en Tilman. Daar wordt intern rekening mee gehouden.ziege maar ook zagge wrote: ↑18 Mar 2024, 13:49Dus door Dest kan ook een streep, begrijp ik?
- These users thanked the author Armada for the post:
- ziege maar ook zagge
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Het was ook eigenlijk gewoon bijna te mooi om waar te zijn.
Hoe dan ook waren het geweldige huur episodes, net zoals vorig jaar met Xavi. Ik ben altijd kritisch geweest op huren omdat je op die plek ook iemand kunt hebben staan die waarde vertegenwoordigt maar dit pad waarbij je mensen huurt die eigenlijk boven je (sportief / financieel) niveau liggen en die anders dus nooit bij jou zouden spelen, is m.i. iets nieuws en het werkt vooralsnog echt super.
Of nou ja nieuw, we deden dit eerder natuurlijk ook al o.a. met Chelsea. Ik denk dat het vooral nieuw is dat dat kwartje bij mij nu ook gevallen is
Hoe dan ook waren het geweldige huur episodes, net zoals vorig jaar met Xavi. Ik ben altijd kritisch geweest op huren omdat je op die plek ook iemand kunt hebben staan die waarde vertegenwoordigt maar dit pad waarbij je mensen huurt die eigenlijk boven je (sportief / financieel) niveau liggen en die anders dus nooit bij jou zouden spelen, is m.i. iets nieuws en het werkt vooralsnog echt super.
Of nou ja nieuw, we deden dit eerder natuurlijk ook al o.a. met Chelsea. Ik denk dat het vooral nieuw is dat dat kwartje bij mij nu ook gevallen is
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Juancho
- Mister PSV
Ik denk dat Dest totaal niet uit de verf gaat komen in de PL. Hooguit bij City maar individueel gezien is dat niveau sowieso nog te hoog. De rest in de PL is stukken fysieker, ook als back. Terug naar Spanje lijkt me de betere optie, maargoed, verkiest hij een Spaanse subtopper boven spelen bij PSV voor prijzen en CL voetbal?11 Tinus wrote: ↑18 Mar 2024, 13:26 Dest is een hele bijzondere back die voor 80% van de PL heel interessant is. Daar verdient hij met gemak zijn Barcelona salaris dus ik reken ook echt niet op hem volgend jaar. Maarja dan gaan Dest Sambo en van Aanholt wellicht alle drie en wie weet Teze ook wel. Dan heb je gewoon 3 nieuwe backs nodig waarbij er tenminste 1 op beide kanten uit de voeten kan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die Spaanse subtopper zal geen 6 miljoen salaris kunnen betalen lijkt me. Maar inderdaad een Sociedad of Real Betis zou hem best passen en je kunt daar prima leven.Juancho wrote: ↑18 Mar 2024, 15:48Ik denk dat Dest totaal niet uit de verf gaat komen in de PL. Hooguit bij City maar individueel gezien is dat niveau sowieso nog te hoog. De rest in de PL is stukken fysieker, ook als back. Terug naar Spanje lijkt me de betere optie, maargoed, verkiest hij een Spaanse subtopper boven spelen bij PSV voor prijzen en CL voetbal?11 Tinus wrote: ↑18 Mar 2024, 13:26 Dest is een hele bijzondere back die voor 80% van de PL heel interessant is. Daar verdient hij met gemak zijn Barcelona salaris dus ik reken ook echt niet op hem volgend jaar. Maarja dan gaan Dest Sambo en van Aanholt wellicht alle drie en wie weet Teze ook wel. Dan heb je gewoon 3 nieuwe backs nodig waarbij er tenminste 1 op beide kanten uit de voeten kan.
We gaan het zien maar ik kan me niet voorstellen dat we hem kunnen behouden.
- Juancho
- Mister PSV
Als salaris voor Dest het allerbelangrijkste is moet ie vooral lekker gaan. Jammer maar dan gaat PSV hem gewoon vervangen. PSV heeft ondertussen een mooi sportief en financieel plaatje te bieden, zeker om na 2 of 3 jaar en meer bewezen diensten die stap naar de top weer te maken. Ik geloof er nooit zo in dat een speler na 1 jaar al klaar is bij PSV.11 Tinus wrote: ↑18 Mar 2024, 15:51Die Spaanse subtopper zal geen 6 miljoen salaris kunnen betalen lijkt me. Maar inderdaad een Sociedad of Real Betis zou hem best passen en je kunt daar prima leven.Juancho wrote: ↑18 Mar 2024, 15:48
Ik denk dat Dest totaal niet uit de verf gaat komen in de PL. Hooguit bij City maar individueel gezien is dat niveau sowieso nog te hoog. De rest in de PL is stukken fysieker, ook als back. Terug naar Spanje lijkt me de betere optie, maargoed, verkiest hij een Spaanse subtopper boven spelen bij PSV voor prijzen en CL voetbal?
We gaan het zien maar ik kan me niet voorstellen dat we hem kunnen behouden.
- Juancho
- Mister PSV
Wat is de conclusie? Of verwachting? Of is het een volgend artikel met dezelfde info die al bekend is?
-
- Legende
PSV wil graag het contract van Olivier Boscagli en Teze verlengen, maar volop belangstelling, aanblijven Teze best reële optie
+
Mohamed Nassoh (tot 2027) met een verhuurconstructie is plan PSV
+
De kans op een nieuwe technische staf bij Jong PSV is ook groot. Opvallend was dat de teruggekeerde en gediplomeerde Jürgen Dirkx maandag aanwezig was bij de training van de beloften en ook daadwerkelijk betrokken was bij de inhoud.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Hoewel dat inderdaad waarschijnlijk lijkt ben ik benieuwd waar deze jongens PSV dan straks voor inruilen. Dest belandt bij Barcelona op een zijspoor waarschijnlijk en de absolute top zie ik vooralsnog niet aankloppen. Tuurlijk gaat hij elders flink cashen, maar met een vorstelijk salaris, een flinke rekensom en een ook voor PSV gunstige vertrekclausule zou een jaartje CL-voetbal onder Bosz toch niet onaantrekkelijk maken?Armada wrote: ↑18 Mar 2024, 13:50Ik denk dat er een streep kan door de namen Dest en Tilman. Daar wordt intern rekening mee gehouden.ziege maar ook zagge wrote: ↑18 Mar 2024, 13:49
Dus door Dest kan ook een streep, begrijp ik?
Malik Tillman zou intussen PSV als rustige haven in kunnen beschouwen, ipv uitzichtloze verhuren die hem niet dichter bij Bayern brengen. Bij welke ander CL-club gaat hij volgend jaar basis spelen?
-
- Meervoudig international
Na Schotland en Nederland weer een stapje hoger lijkt me. Misschien een club in Duitsland. Leverkusen, Stuttgart of Dortmund wellicht.O Goleiro Grande wrote: ↑18 Mar 2024, 23:56 Malik Tillman zou intussen PSV als rustige haven in kunnen beschouwen, ipv uitzichtloze verhuren die hem niet dichter bij Bayern brengen. Bij welke ander CL-club gaat hij volgend jaar basis spelen?