Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
loginnaam
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 19 Aug 2024, 23:58Feit is wel dat je zoveel inkomende transfers in een week tijd niet gaat afronden.
Dat is geen feit, dat is een mening... :think:
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    Grasmat
    Menno1
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Om heel eerlijk te zijn begin ik de moed aardig op te geven.

Ondanks alle stoere teksten gaat Boscagli dus 'gewoon' weg straks. En dat is precies waar ik eerder voor waarschuwde: als club sta je keihard met je rug tegen de muur.

Vervolgens lees je nog geen 5 minuten na het bericht over Boscagli, 'plots' het verhaal dat ze met deze knakker van Sevilla bezig zijn. Dit klinkt nu al als een bericht voor de buhne, m.a.w. kijk ons eens actief zijn. Maar ook al klopt het: mij maak je niet wijs dat we in 12 dagen een perfecte verdediging krijgen, die complementair zijn aan elkaar en uiterst geschikt zijn voor Bosz-ball.

eerder vewacht ik weliswaar 4 nieuwe verdedigers, maar dat deze uit een soort grabbelton komen, met spelers die op de laatse dagen komen aanschijten; spelers die 24 uur eerder waarschijnlijk niet eens of amper in beeld waren bij PSV, maar nu gezien worden als een 'buitenkansje.'

Noem mij maar cynisch, maar de moed zak aardug in de schoenen en dan heb ik het alleen nog maar over de verdediging: de volgende probleem gevallen met de korte contracten van Benitez, Veerman en Bakayoko dienen zich ook aan; want wil je daar maximale munt uit slaan, dan moeten deze ook in deze periode gaan, en die kans is gewoon erg aanwezig. En ja ook dan komen er vervangers, maar al deze veranderingen in 10-12 dagen tijd heeft niks met uitgekiend beleid te maken, en dat baat mij enorme zorgen.

Uiteraard hoop ik dat ik er flink naast zit en ben ik de eerste die Stewart complimenten geeft als we hier sterker uitkomen kwa selectie ivm eind Mei, maar ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om daar op te rekenen.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 8):
    HupRuudBrammilansandroOntbijtkoekBadShakerWolfRikkert1234Heissenberrug
    Mvogoat
    Basisspeler

Zo spannend vind ik dat van Boscagli niet zolang er geen bod ligt wat enigszins in de buurt komt van de vraagprijs. Earnie zit iets anders in de onderhandelingen dan John dat zat, zie ook casus Teze. Voor PSV is boscagli houden 1 jaar meer waard dan 10 miljoen overduidelijk. Als Brighton je graag wilt komen ze volgende zomer overigens ook wel. Kan hij tevens een hoger salaris eisen. Komt volgens mij ook niet echt vaak voor dat een bod van 8~ doorgaat naar een deal van 20 miljoen.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ik denk dat de media telkens behoorlijk achter loopt op dat wat zich werkelijk afspeelt. En daarom wij dus ook. Als er nu namen naar buiten komen, dan speelt het al langer. Als Ollie weg wilt, dan komt niet binnen een dag nadat hij dat heeft gezegd naar buiten.

Geduld. Ik weet zeker dat alle lijstjes duidelijk zijn en er op dit moment gewoon heel hard word onderhandeld om de nummers 1 daarvan te halen. Lukt dat niet, dan komen er alternatieven die ook echt nog wel goed zijn.

Kwaliteit is leidend, maar een Ramalho werd altijd als beperkt beschouwd en kon toch uitstekend mee. Ik geloof erin dat de verdediging op verschillende manieren ingevuld kan worden. Je gaat mij niet vertellen dat er binnen de top van de club nog iemand is die bang is om de portemonnee te trekken. Kwaliteit kost gewoon geld. Heel de club snapt ook dat dit daar hét moment voor is om nog een stap verder te komen. Dan heeft het helemaal niets te maken met niet kunnen of willen, maar simpelweg het allerbeste willen halen voor je centen. Je kunt ze maar 1x uitgeven, dus ga je zo lang mogelijk voor je absolute droomkandidaten. En gelukkig maar!
  • These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
    DeefPeefPaulus1913DeEintovenaar
    ShovingNE2
    Site Admin

Søren wrote: 20 Aug 2024, 00:48
    Smeets14 wrote: 20 Aug 2024, 00:05Er is geen noodzaak om te verkopen en de contract situatie bij Veerman, Baka en vooral Schouten ligt ook anders dan bij Teze en Boscagli. No way dat PSV die alle 3 nog laat vertrekken.
    Serieus gast, wat voor wereld leef jij in?
    Er is geen noodzaak om te verkopen hahahaha, doe ff normaal man.

PSV heeft momenteel nog een potje van +/- 15 mln voor een RCV, That’s it.
    Van elke uitgaande transfersom kan +/- 60% geherinvesteerd worden.
    Willen we echt op verschillende posities doorpakken hebben we een grote Baka achtige transfer nodig.
    Het “PSV heeft geen noodzaak om te verkopen” is echt de meest domme klets ever.
    Over domme klets gesproken.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
    TomPSVGrasmatArdbegD.Millpants
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ShovingNE2
    Site Admin

Jwoeloe wrote: 19 Aug 2024, 23:58Feit is wel dat je zoveel inkomende transfers in een week tijd niet gaat afronden.
    Ik heb PSV ooit drie transfers op 1 dag af zien ronden.
    De Realist
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 06:32
    Ik heb PSV ooit drie transfers op 1 dag af zien ronden.
    Ja alledrie een schot in de roos he?
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat de zorgen bij de meeste mensen zitten bij de inkomende transfers (die er niet zijn) maar het probleem qua uitgaande transfers is langzaam maar zeker nog groter aan het worden. We kunnen wel weer 24 pagina's discussiëren of we wel of niet een grote verkoop nodig hebben maar kijk eens naar wat er gebeurt qua uitgaande transfers. Er komt een club als Monaco/Brighton en onze sterspelers pakken de koffers al voor er überhaupt een fatsoenlijk bod komt. Je staat meteen met je rug tegen de muur omdat je nu wel een laag bod moet gaan accepteren omdat het anders onvrede en transfervrij vertrek betekent. PSV wil dit voorkomen door contracten te verlengen maar dat lukt dus niet bij die groep spelers die hier al succes hebben gehad. En de situatie van Veerman en Bakayoko is bijna vergelijkbaar met Teze en Boscagli maar het is alleen een jaar verder. Er is niets waaruit blijkt dat die heren gaan bijtekenen net als bv Benitez. En Bakayoko nu verkopen vs aankomende zomer kan goed 25 miljoen schelen, en bij Veerman wellicht ook 10 a 15 miljoen. Ik, en vele met mij denk ik, gaan er nog steeds te vaak van uit dat goede spelers hier graag langer blijven dan die spelers vaak zelf denken. Dat is helaas nog steeds de situatie waarin we zitten qua voetbalpiramide.

Iemand zei het al eerder in dit topic. Je zit nu al in een situatie waarin je niet meer kunt spreken over dat je alleen maar A keuzes haalt. Of dat je geduldig zit te wachten wat er beschikbaar komt. Je zit in een situatie waarbij je keuzes moet maken hoe je het budget gaat inzetten om het totaalplaatje nog kloppend te krijgen. En als 3 puzzelstukjes afhankelijk zijn van 1 of 2 puzzelstukjes dan wordt het alleen maar chaotischer en lastiger tegen het einde van de deadline. En dan heb ik het niet eens over andere spelers die ook nog kunnen vertrekken.

Als Veerman en of Bakayoko gaat dan hoef je die enkel 1 op 1 te vervangen. Is ook super lastig want die kwaliteit koop je normaliter niet meteen terug maar dan is dat overzichtelijk. Die situatie had je ook moeten creëeren in je verdediging. Nu verlies je 2 spelers straks terwijl je de rest ook niet op orde hebt. En dan kun je wel klagen over de markt maar er zijn zoveel meer dingen die je kunt doen waar de markt minder invloed op heeft. Wellicht was 9 miljoen voor Flamingo wel onverstandig voor 1 speler terwijl je 3 backups nodig hebt.

Van de 5 aankopen die PSV nog minimaal moet doen in mijn ogen moeten verwacht ik sowieso een paar deadlineday gokjes. Wellicht uit de huur grabbelton. Niet dat het altijd ABK's zijn want je kunt ook goed grabbelen maar het is bijna gokken voor gevorderden. Ik hoop dat ze buiten Sepp nu knopen gaan doorhakken. Op Sepp kun je nog wel wachten want die weg ben je maanden geleden al ingeslagen. De rest van de verdediging moet heel snel handen en voeten krijgen. Je kunt je toch niet voorstellen dat je Bosz na de JCS en Heracles uit opnieuw opzadelt met Ledezma/Oppegard.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
    Menno1BadShakerJuancho
    TomPSV
    Legende

Hoe ga je in 13 dagen in godsnaam 4 basiswaardige verdedigers halen? Gewoon de gehele verdediging is vertrokken ten opzichte
    van vorig seizoen. Wat een bizar scenario.
    ShovingNE2
    Site Admin

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 06:40Je staat meteen met je rug tegen de muur omdat je nu wel een laag bod moet gaan accepteren omdat het anders onvrede en transfervrij vertrek betekent.
    Ben het hier absoluut mee oneens. Omdat een speler ontevreden wordt gaan we een bedrag onder de werkelijke waarde accepteren? Sterker nog: we kunnen niet anders?

Grondig mee oneens. En PSV doet dat ook niet.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    DeefPeefSjaakbanaan1913
    11 Tinus
    Legende

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 06:48
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 06:40Je staat meteen met je rug tegen de muur omdat je nu wel een laag bod moet gaan accepteren omdat het anders onvrede en transfervrij vertrek betekent.
    Ben het hier absoluut mee oneens. Omdat een speler ontevreden wordt gaan we een bedrag onder de werkelijke waarde accepteren? Sterker nog: we kunnen niet anders?

Grondig mee oneens. En PSV doet dat ook niet.
    Ok dat gaan we zien. Dat PSV het NU nog niet doet is logisch en hoort bij het spel maar PSV gaat geen hoofdprijs krijgen voor een mopperende Boscagli met 1 jaar contract. Maar jij weet ook dat dit allemaal bij het spel hoort.
    Kezmania
    Meervoudig international

Montiel dus?! Die naam had ik nog niet gehoord. Heerlijke Argentijnse Grinta. Die vreet je op, dat kunnen we wel gebruiken. We beginnen de dag positief in aanloop naar transfer friday.
  • These users thanked the author Kezmania for the post (total 2):
    billyboyPsvamsterdam1913ab
    ShovingNE2
    Site Admin

Maar wat is 'geen hoofdprijs'?

Ik vind dat we voor Teze een prima prijs hebben gehad. Ook omdat we in het verleden anders gewend waren. Ik vind voor Boscagli 15 miljoen ex bonussen een prima prijs en stond ervan te kijken dat PSV 'minimaal 20 miljoen' wilde hebben.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Heissenberrug
    11 Tinus
    Legende

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 06:54 Maar wat is 'geen hoofdprijs'?

Ik vind dat we voor Teze een prima prijs hebben gehad. Ook omdat we in het verleden anders gewend waren. Ik vind voor Boscagli 15 miljoen ex bonussen een prima prijs en stond ervan te kijken dat PSV 'minimaal 20 miljoen' wilde hebben.
    Dan zijn we het eens.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    ShovingNE2
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Montiel zou toch wel zeer voldoende zijn.
    DoubleUCoolman
    Talent
    Favoriete speler: Pepi

Ik denk niet dat ze voor Montiel gaan als die aanklacht voor verkrachting aan zijn broek heeft hangen
    https://www.goal.com/en/news/argentina- ... ea544b4dc4
  • These users thanked the author DoubleUCoolman for the post (total 2):
    De RealistBram
    Joenepsv
    Legende

TomPSV wrote: 20 Aug 2024, 06:45 Hoe ga je in 13 dagen in godsnaam 4 basiswaardige verdedigers halen? Gewoon de gehele verdediging is vertrokken ten opzichte
    van vorig seizoen. Wat een bizar scenario.
    Regeren is vooruitzien las ik op een vorige pagina en dat is precies wat er niet gebeurd deze transferwindow. Het is overigens niet alleen 3 of 4 spelers halen maar dan moet je ook nog zorgen dat het een geheel wordt. Sommige spelers misschien nog optrainen, wedstrijdritme, en het Boszball zich eigen maken. Je bent wel een paar weken verder voordat zoiets begint te lopen.

Je zou ook verwachten dat de fase van het informeren voorbij is op dit moment..
    Olai
    Lid 2e elftal

Gelukkig maar dat de meesten hier geen beslissingen nemen. Met pakweg 12 en 15 miljoen voor Teze en Boscagli kunnen we prima talentvolle vervangers halen. Het probleem is dat ze straks niet ingespeeld zijn op de rest van het team, maar dat is een relatief mild probleem. De meeste kandidaten zijn gewend om hoog en met ruimte in de rug te spelen.
  • These users thanked the author Olai for the post (total 13):
    ShovingNE2FritskePhilipsDe RealistTutti FruttiDutch CowboyloginnaamBramDonyellMalenNoosaSKERLAD.MillpantsMassimoJ O H N
    11 Tinus
    Legende

Als je Boscagli kan flippen met een 1 jarig contract voor Sepp met 5 jaar contract dan doe je het goed.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
    ShovingNE2DoubleUCoolmanSKERLA
    TomPSV
    Legende

Het is nu toch echt alarmfase 1 zou je denken? Deze week moeten echt meerdere spelers gepresenteerd gaan worden. Het duurt weken voordat dat zooitje achterin op elkaar is ingespeeld. We hebben met Flamingo nog 1 redelijke fatsoenlijke optie over achterin. Van de 8 die je er daar nodig hebt..
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 07:12 Als je Boscagli kan flippen met een 1 jarig contract voor Sepp met 5 jaar contract dan doe je het goed.
    Het ding is alleen dat Sepp de vervanger van Ramalho zou moeten zijn. Als Oli gaat hebben we nog een K L A S B A K nodig.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Juancho
    11 Tinus
    Legende

Standbeeld wrote: 20 Aug 2024, 07:16
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 07:12 Als je Boscagli kan flippen met een 1 jarig contract voor Sepp met 5 jaar contract dan doe je het goed.
    Het ding is alleen dat Sepp de vervanger van Ramalho zou moeten zijn. Als Oli gaat hebben we nog een K L A S B A K nodig.
    Uiteraard. We hebben een paar k|asbakken nodig die samen een linie vormen en daarachter nog wat k|asbakjes voor backup rollen.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 20 Aug 2024, 00:01 Montiel komt dus niet, als PSV die optie deelt om de gemoederen rustig te houden. Had ik dan wel weer een heel interessante gevonden.

Ik vrees dat Stewart verwacht na de internationale deadline nog flink te kunnen shoppen (= huren) bij buitenkansjes die last-minute buiten de boot zijn gevallen maar geen nieuwe club hebben gevonden. Risicovol wel.
    Waarom zou Montiel per definitie niet komen? Omdat danko-lazovic dat zegt boven jouw post of heb ik iets bestendigers gemist om dat voor waarheid aan te nemen? Zelf hoeven we niet per definitie kansloos te zijn tegen Nottingham Forrest toch? Meer pieken weliswaar, maar niet meer prijzen en geen Europees voetbal. Dan is het gewoon net waar hij meer zin in heeft.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Als Teze en Boscagli vertrekken voor 27-30 miljoen euro dan komt Sepp en een goede rechtsback zeker. Dan huren we waarschijnlijk op het laatste moment een linksback. Sepp zal snel komen verwacht ik. Daar wordt gewoon 18-20 voor gelapt.
    ComeOnPSV
    Vedette

En dan te bedenken dat Bakayoko ook waarschijnlijk zal vertrekken.

Bizarre laatste 2 weken gaan we zien.
    Post Reply