Mocht Boscagli ook nog vertrekken hebben we effectief een geheel nieuwe achterlinie. Juist voor de verdediging is het fijn als ze op elkaar ingespeeld zijn. Persoonlijk zie ik ons ook niet nog 3 basisklanten halen, maar ik laat me graag verrassen door EarnieOlai wrote: ↑20 Aug 2024, 07:09 Gelukkig maar dat de meesten hier geen beslissingen nemen. Met pakweg 12 en 15 miljoen voor Teze en Boscagli kunnen we prima talentvolle vervangers halen. Het probleem is dat ze straks niet ingespeeld zijn op de rest van het team, maar dat is een relatief mild probleem. De meeste kandidaten zijn gewend om hoog en met ruimte in de rug te spelen.
Transferwindow 2024/25
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Als het een mild probleem is dat je straks 3 nieuwe basisspelers in moet gaan passen achterin en de laatste 6 weken bekend is met je systeem, dan kunnen we voortaan net zo goed geen voorbereiding meer draaien. Als er 1 linie nou juist draait op vaste afspraken en automatismen dan is het je achterhoede wel.Olai wrote: ↑20 Aug 2024, 07:09 Gelukkig maar dat de meesten hier geen beslissingen nemen. Met pakweg 12 en 15 miljoen voor Teze en Boscagli kunnen we prima talentvolle vervangers halen. Het probleem is dat ze straks niet ingespeeld zijn op de rest van het team, maar dat is een relatief mild probleem. De meeste kandidaten zijn gewend om hoog en met ruimte in de rug te spelen.
Dit is een enorme clusterfuck geworden als je al een jaar lang wist dat er contracten ofwel af zouden lopen, ofwel dat spelers nog een jaar te gaan hadden. Dat geforceerd doen alsof het allemaal volgens plan verloopt komt erg Irakese perschef achtig over.
- These users thanked the author Makaveli for the post (total 4):
- Eindhovenvoetbal • ElChucky2 • FieseFriedrich • Hipster4Life
-
- Vedette
Gelukkig is PSV groter dan heel veel clubs in Europa en willen veel clubs geen ontevreden spelers hebben rondlopenStandbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:26Maar dan moet er dus ook rekening mee worden gehouden dat clubs uit Engeland, Frankrijk en Spanje geen vervanger meer voor een speler kunnen halen als clubs na 30 augustus aankloppen. Met andere woorden: de kans is klein dat clubs na die tijd nog meewerken aan een transfer.Klapstoel wrote: ↑20 Aug 2024, 07:23 Ik kom er pas vandaag achter dat de transfermarkt in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Spanje sluit op 30 augustus. Dat is natuurlijk een zegen voor PSV. Je hebt geen druk meer van uitgaande transfers op de laatste dagen en hebt nog wel de mogelijkheid om zelfs iets te doen voor het geval dat er last minut iemand vertrekt
- DonyellMalen
- Legende
Er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd. Er zijn nog 13 dagen. Earnie zal toch echt 4 verdedigers moeten halen, anders is de selecfie gewoonweg niet op orde.Rikkert1234 wrote: ↑20 Aug 2024, 08:23Persoonlijk zie ik ons ook niet nog 3 basisklanten halen, maar ik laat me graag verrassen door Earnie
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Maria-Franciscus
-
- Jeugdspeler
Als ik een verkopende club was zette ik er 20% paniekcommisie op.. We zitten in een situatie waar we te laag verkopen en te hoog zullen moeten gaan inkopen. Lekker dan..
Als Earnest dit nog op de rit krijgt is die de grootste baas ooit. Er zullen vast nog een aantal verdedigers komen maar we gaan er sowieso op achteruit. En dat is heel erg zonde na zo een goed seizoen. In plaats van dat we bouwen zijn we het weer aan het afbreken..
Als Earnest dit nog op de rit krijgt is die de grootste baas ooit. Er zullen vast nog een aantal verdedigers komen maar we gaan er sowieso op achteruit. En dat is heel erg zonde na zo een goed seizoen. In plaats van dat we bouwen zijn we het weer aan het afbreken..
- These users thanked the author ElChucky2 for the post:
- Hipster4Life
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Je laat dus ABK en Ramalho gaan zonder dat je een vervanger concreet in beeld hebt. Je laat Teze vertrekken en moet nog informeren of er iemand alsjeblieft bij ons wil komen spelen. Wat een amateurisme zeg, de tering. Je zag dit toch allemaal al lang aankomen. Straks vertrekken Benitez en Drommel, Bakayoko en Lozano en zijn we ook daarover weer "verrast".
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
- Juancho • Hipster4Life
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
Ik draai het juist om: het is een kans om onze zwakste linie te verbeteren!ElChucky2 wrote: ↑20 Aug 2024, 08:32 Als ik een verkopende club was zette ik er 20% paniekcommisie op.. We zitten in een situatie waar we te laag verkopen en te hoog zullen moeten gaan inkopen. Lekker dan..
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 4):
- DoubleUCoolman • Vanthaman18 • Leeuwarden1964 • FritskePhilips
- mateja
FlamingoHeissenberrug wrote: ↑20 Aug 2024, 08:35 Je laat dus ABK en Ramalho gaan zonder dat je een vervanger concreet in beeld hebt. Je laat Teze vertrekken en moet nog informeren of er iemand alsjeblieft bij ons wil komen spelen. Wat een amateurisme zeg, de tering. Je zag dit toch allemaal al lang aankomen. Straks vertrekken Benitez en Drommel, Bakayoko en Lozano en zijn we ook daarover weer "verrast".
-
- Jeugdspeler
Misschien iets te stellig gesteld maar ik denk idd dat onze verdedigende linie minder gaat zijn dan Teze Ramalho Boscagli Dest.
Jij niet?
- Hatseflats
- Vedette
Ik oordeel pas na 2 september.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 8):
- DonyellMalen • psvgouda • Johann Vogelaar • Tjompie • SKERLA • Ren Höek • Wolf • FritskePhilips
-
- Lid 2e elftal
Hoezo ga je er sowieso op achteruit? Stel dat Montiel of Tete komt ipv Teze dan ga je er gewoon op vooruit. Stel dat van den Berg komt ipv Ramalho / BK dan ga je er ook op vooruit en heb je alleen nog een goede vervanger nodig voor Boscagli.ElChucky2 wrote: ↑20 Aug 2024, 08:32 Als ik een verkopende club was zette ik er 20% paniekcommisie op.. We zitten in een situatie waar we te laag verkopen en te hoog zullen moeten gaan inkopen. Lekker dan..
-
- Jeugdspeler
En dat is je goed recht . Ben voor mezelf de verwachtingen al iets aan het temperen
-
- Jeugdspeler
Een heleboel stel en jij gaat zonder Linksback spelen volgend seizoen?SNDR87 wrote: ↑20 Aug 2024, 08:46Hoezo ga je er sowieso op achteruit? Stel dat Montiel of Tete komt ipv Teze dan ga je er gewoon op vooruit. Stel dat van den Berg komt ipv Ramalho / BK dan ga je er ook op vooruit en heb je alleen nog een goede vervanger nodig voor Boscagli.ElChucky2 wrote: ↑20 Aug 2024, 08:32 Als ik een verkopende club was zette ik er 20% paniekcommisie op.. We zitten in een situatie waar we te laag verkopen en te hoog zullen moeten gaan inkopen. Lekker dan..
- ShovingNE2
- Site Admin
Behalve echt spelers die buiten de boot vallen bij die clubs. Maar daar kan je niet op gokken.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:26Maar dan moet er dus ook rekening mee worden gehouden dat clubs uit Engeland, Frankrijk en Spanje geen vervanger meer voor een speler kunnen halen als clubs na 30 augustus aankloppen. Met andere woorden: de kans is klein dat clubs na die tijd nog meewerken aan een transfer.
Hij heeft vorige week ook nog meegedaan tegen Las Palmas. Niet een heel duel, maar wedstrijdritme ben je niet zo snel kwijt.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:39Sepp heeft de complete voorbereiding meegedraaid. Die is gewoon fit. Hij zal alleen geen wedstrijdritme hebben, dat is wat anders.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Ja juist. Dat is hooguit een ‘bonus’, maar durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat Earnie daar niet op gokt, dat zou echt achterlijk zijn namelijk.ShovingNE2 wrote: ↑20 Aug 2024, 08:50Behalve echt spelers die buiten de boot vallen bij die clubs. Maar daar kan je niet op gokken.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- ShovingNE2
-
- Nationale topspeler
- Asterix
- Meervoudig international
Vergeet Sambo niet.Heissenberrug wrote: ↑20 Aug 2024, 08:35 Je laat dus ABK en Ramalho gaan zonder dat je een vervanger concreet in beeld hebt. Je laat Teze vertrekken en moet nog informeren of er iemand alsjeblieft bij ons wil komen spelen. Wat een amateurisme zeg, de tering. Je zag dit toch allemaal al lang aankomen. Straks vertrekken Benitez en Drommel, Bakayoko en Lozano en zijn we ook daarover weer "verrast".
Ich liebe gegenpressung
-
- Bankzitter
Prijs drukken van van den Berg, doen tegen Liverpool zo alsof ze van transfer afzienJwoeloe wrote: ↑20 Aug 2024, 07:32Naam lijkt vanuit de club gelekt te zijn naar Rik en Marco, nadat de vertrekeis van Boscagli in de media kwam. Mocht dat het scenario zijn, dan gaat PSV niet de optie noemen waar ze in werkelijkheid mee bezig zijn of een alternatief dat het nog kan worden. Vandaar dat ik zelf dus verwacht dat hij het niet wordt.O Goleiro Grande wrote: ↑20 Aug 2024, 07:22
Waarom zou Montiel per definitie niet komen? Omdat @danko-lazovic dat zegt boven jouw post of heb ik iets bestendigers gemist om dat voor waarheid aan te nemen? Zelf hoeven we niet per definitie kansloos te zijn tegen Nottingham Forrest toch? Meer pieken weliswaar, maar niet meer prijzen en geen Europees voetbal. Dan is het gewoon net waar hij meer zin in heeft.
-
- Legende
-
- Regelmatige invaller
Haha was die niet voor jong PSV?mateja wrote: ↑20 Aug 2024, 08:43FlamingoHeissenberrug wrote: ↑20 Aug 2024, 08:35 Je laat dus ABK en Ramalho gaan zonder dat je een vervanger concreet in beeld hebt. Je laat Teze vertrekken en moet nog informeren of er iemand alsjeblieft bij ons wil komen spelen. Wat een amateurisme zeg, de tering. Je zag dit toch allemaal al lang aankomen. Straks vertrekken Benitez en Drommel, Bakayoko en Lozano en zijn we ook daarover weer "verrast".
- Armada
Ik acht de kans aanwezig dat zowel van den Berg als Nagalo als één back gaan komen.
- These users thanked the author Armada for the post (total 6):
- Joenepsv • DeefPeef • DeBruyne • Lorenzo von Matterhorn • FritskePhilips • Dutch Cowboy
-
Montiel was ooit een grote belofte, maar is mede door blessures (en die kunnen we niet gebruiken) toch gewoon volledig geflopt in Europa?
21-22 1070min in La Liga
22-23 1521min in La Liga
23-24 802min in PL
Sinds zijn komst naar Europa in 3 jaar tijd nog geen 38 hele wedstrijden gespeeld qua minuten.
21-22 1070min in La Liga
22-23 1521min in La Liga
23-24 802min in PL
Sinds zijn komst naar Europa in 3 jaar tijd nog geen 38 hele wedstrijden gespeeld qua minuten.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Juancho