John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ailon
Vedette

deninho32 wrote: 19 May 2021, 11:15 @Ailon Je datum is aangepast.
Een klein detail maar ik stel de gedane moeite op prijs!
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Hatseflats
Vedette

Heeft de Jong Mbappe al binnen of wa!?
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ailon wrote: 19 May 2021, 10:47 Ook een ander poster die door iedereen gerespecteerd werd om zijn goed doordachte mening heeft de pijp aan Maarten gegeven.
Vrees niet, ik ben al een tijdje terug!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ailon wrote: 19 May 2021, 11:08
ShovingNE2 wrote: 19 May 2021, 11:05

Je post is vooral iemand het graf in prijzen, ik ga er niet op in. Met je 'waarderen als persoon'. Vanachter een totaal anoniem account een zware persoonlijke aanval verdient verder geen repliek.

Maar wat hierboven staat is pertinent onjuist. Ze kreeg van figuren op social echt bizarre PB's. Daarom was ze vertrokken. Mij dat vertrek in de schoenen schuiven is abject en infaam. Maar je kan je verder achter je anoniemiteit verschuien.
Ainsi soit-il. :D
Nu heb ik me ge-ergerd aan de discussie die hier ontstond na een geestige opmerking van [mention]PCGC[/mention] en wilde ik me er niet in mengen om het een stille dood te laten sterven, maar dit vind ik echt te ver gaan, Ailon. Trouwe heeft zelf gepost waarom zij het forum heeft verlaten, dus om dit op Shoving af te schuiven is idioot. Dat hij daarop reageert en jij met zo’n verheven reactie komt ipv even recht te zetten wat je zei, vind ik niet kunnen.
Ik vind een deel van de kritiek op Shoving best terecht, maar dit soort onwaarheden verspreiden om iemand persoonlijk te raken gaat echt te ver. Ik heb schorsingen voor minder uitgedeeld zien worden. ;)
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik weet weer waarom ik dit topic links moet laten liggen.

Kinderachtig godverdomme.
(Denk hier zelf maar dat plaatje van Probleemwijken bij, voor straf.)
Ailon
Vedette

Thijs85 wrote: 19 May 2021, 12:33
Ailon wrote: 19 May 2021, 11:08
Ainsi soit-il. :D
Nu heb ik me ge-ergerd aan de discussie die hier ontstond na een geestige opmerking van @PCGC en wilde ik me er niet in mengen om het een stille dood te laten sterven, maar dit vind ik echt te ver gaan, Ailon. Trouwe heeft zelf gepost waarom zij het forum heeft verlaten, dus om dit op Shoving af te schuiven is idioot. Dat hij daarop reageert en jij met zo’n verheven reactie komt ipv even recht te zetten wat je zei, vind ik niet kunnen.
Ik vind een deel van de kritiek op Shoving best terecht, maar dit soort onwaarheden verspreiden om iemand persoonlijk te raken gaat echt te ver. Ik heb schorsingen voor minder uitgedeeld zien worden. ;)
Jouw mening en dat mag.
Maar wel erg kort van memorie. TPS bleef eerst weg vanwege die belachelijke bedreigingen. Maar daarna kwam ze terug en ontstond er een hele discussie naar aanleiding van het "nekschot" in het Zahavi topic wat nogal geescaleerd is. Dat staat mij helder voor de geest. Toen heeft ze definitief besoten om weg te blijven. Die hele discussie is ook toen allemaal verwijderd door een site-admin.

PS
Misschien doen de site-admins jou een plezier door de oproep van jou om mij te schorsen te honoreren. En lees in dit verband de regels maar even na.
Last edited by Ailon on 19 May 2021, 12:52, edited 3 times in total.
ShovingNE2
Site Admin

Nekschot? Geen idee of dat gebruikt is hoor. In ieder geval niet door mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ailon
Vedette

ShovingNE2 wrote: 19 May 2021, 12:46 Nekschot? Geen idee of dat gebruikt is hoor. In ieder geval niet door mij.
Vraag het je mede site-admin eens... Die heeft dat bericht van jou nog verwijderd. Daar verschuil je je nu achter.
En helemaal mooi is het feit dat site admins en moderatoren verwijderde berichten nog kunnen nalezen.
Last edited by Ailon on 19 May 2021, 13:09, edited 1 time in total.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ailon wrote: 19 May 2021, 12:40
Thijs85 wrote: 19 May 2021, 12:33

Nu heb ik me ge-ergerd aan de discussie die hier ontstond na een geestige opmerking van @PCGC en wilde ik me er niet in mengen om het een stille dood te laten sterven, maar dit vind ik echt te ver gaan, Ailon. Trouwe heeft zelf gepost waarom zij het forum heeft verlaten, dus om dit op Shoving af te schuiven is idioot. Dat hij daarop reageert en jij met zo’n verheven reactie komt ipv even recht te zetten wat je zei, vind ik niet kunnen.
Jouw mening en dat mag.
Maar wel erg kort van memorie. TPS bleef eerst weg vanwege die belachelijke bbedreigingen. Maar daarna kwam ze terug en ontstond er een hele discussie naar aanleiding van het "nekschot" in het Zahavi topic wat nogal geescaleerd is, staat mij helder voor de geest. Toen definitief besoten om weg te blijven. Die discussie is ook toen allemaal verwijderd door een site-admin.

PS
Misschien doen de site-admins jou een plezier door de oproep van jou om mij te schorsen.
Die discussie heb ik dan gemist. Zou het heel jammer vinden als mensen zich ze laten ontmoedigen, want laten we elkaar en onszelf niet te serieus nemen.

Ps ik vond je opmerking over de grens en als het destijds speelde, had dat toen ter sprake moeten zijn gebracht, want dan had dat consequenties moeten hebben.

Maar soit, ik waardeer je verder wel, dus een schorsing hoeft voor mij echt niet. Persoonlijke aanvallen echter ook niet. ;)
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Kunnen we stoppen dit topic te misbruiken voor persoonlijke vetes en het weer gezellig maken? Ben dat persoonlijke gezeik naar elkaar in praktisch elk topic flink zat aan het worden
ShovingNE2
Site Admin

Sensation wrote: 19 May 2021, 12:57 Kunnen we stoppen dit topic te misbruiken voor persoonlijke vetes en het weer gezellig maken? Ben dat persoonlijke gezeik naar elkaar in praktisch elk topic flink zat aan het worden
Ik vond na zo'n enorm persoonlijke aanval en valse beschuldiging vanuit het niets het nodig om te antwoorden.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 19 May 2021, 12:57 Kunnen we stoppen dit topic te misbruiken voor persoonlijke vetes en het weer gezellig maken? Ben dat persoonlijke gezeik naar elkaar in praktisch elk topic flink zat aan het worden
Oftwel:

KAPPEN MET DEZE SHIT *krijgt bloedlip*
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Maikel
Site Admin

Heb toentertijd zoveel posts moeten verwijderen waarin het ging over mossad die het allemaal wel even zou oplossen. Om dan nu puur daarvoor te wijzen naar Shoving is zwak een heel laag. Dan kan je een heel mooi postje maken waarin je probeert over te komen alsof het allemaal goed bedoelt is. Maar zo komt het niet over.
Shoving laat zich zo nu en dan gaan, zoals zovelen. Maar is ook altijd mans genoeg om daarvoor uit te komen en te zeggen: joe had ik niet moeten doen. Maar in dat Zahavi topic waren er nog zo'n 10 andere die zich lieten gaan. En voordat er gevraagd wordt om namen: Gaan we niet aan beginnen, iedereen heeft het kunnen lezen.

Het moet stoppen met die persoonlijke shit want het komt me echt de keel uit. Het zorgt ervoor dat mensen(waaronder ikzelf) geen zin meer hebben om te posten in topics. Ga elkaar uit de weg, negeer elkaar of weet ik wat. Maar die constante persoonlijke dingen moeten echt stoppen. Of het nu subtiele opmerkingen over iemands voorkomen zijn of over diens manier van posten. Het is genoeg geweest.
We flikkeren alles weg, en wat mij betreft flikkeren we alle persoonlijke aanvallen sowieso direct weg. En als het teveel wordt ook de mensen die zich constant laten gaan. Geldt voor iedereen overigens.

Klaar, ontopic.
Ik ga weer wat doen buiten dit forum joejoe.
PCGC
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 12:23
Ailon wrote: 19 May 2021, 10:47 Ook een ander poster die door iedereen gerespecteerd werd om zijn goed doordachte mening heeft de pijp aan Maarten gegeven.
Nee, jij pijpt Maarten.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende

PCGC wrote: 19 May 2021, 13:53
Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 12:23

Nee, jij pijpt Maarten.
Ik hoor em anders niet klagen.
Ykhim
Lid scoutingsteam

PCGC wrote: 19 May 2021, 11:13 Fuck, wat een VRIENDSchappelijke opmerking al kan veroorzaken.

Sommigen nemen dit forum echt veel te serieus....stumperds 😂
Ik kon hem wel waarderen hoor. Het mooie is ook dat je die post leest en meteen weet dat er de volgende dag een boze opmerking van Shoving gaat komen :mrgreen:

Shovi, ouwe koning die je bent. Pilske op jou!
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Piske op hem?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Dat laat ik dan weer aan Josef over.
ShovingNE2
Site Admin

Ykhim wrote: 19 May 2021, 14:09 Shovi, ouwe koning die je bent. Pilske op jou!
Ik ook van jou! (l)
PCGC
Vedette

En met een pijpje pils is het verhaal weer rond!

OT dan maar!

#JohnOut
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende

Ykhim wrote: 19 May 2021, 14:14 Dat laat ik dan weer aan Josef over.
Of aan Maarten
ShovingNE2
Site Admin

PCGC wrote: 19 May 2021, 14:15 En met een pijpje pils is het verhaal weer rond!

OT dan maar!

#JohnOut
:roepen: :D
ruuddevil
Legende

Maikel_91 wrote: 19 May 2021, 13:14 Heb toentertijd zoveel posts moeten verwijderen waarin het ging over mossad die het allemaal wel even zou oplossen. Om dan nu puur daarvoor te wijzen naar Shoving is zwak een heel laag. Dan kan je een heel mooi postje maken waarin je probeert over te komen alsof het allemaal goed bedoelt is. Maar zo komt het niet over.
Shoving laat zich zo nu en dan gaan, zoals zovelen. Maar is ook altijd mans genoeg om daarvoor uit te komen en te zeggen: joe had ik niet moeten doen. Maar in dat Zahavi topic waren er nog zo'n 10 andere die zich lieten gaan. En voordat er gevraagd wordt om namen: Gaan we niet aan beginnen, iedereen heeft het kunnen lezen.

Het moet stoppen met die persoonlijke shit want het komt me echt de keel uit. Het zorgt ervoor dat mensen(waaronder ikzelf) geen zin meer hebben om te posten in topics. Ga elkaar uit de weg, negeer elkaar of weet ik wat. Maar die constante persoonlijke dingen moeten echt stoppen. Of het nu subtiele opmerkingen over iemands voorkomen zijn of over diens manier van posten. Het is genoeg geweest.
We flikkeren alles weg, en wat mij betreft flikkeren we alle persoonlijke aanvallen sowieso direct weg. En als het teveel wordt ook de mensen die zich constant laten gaan. Geldt voor iedereen overigens.

Klaar, ontopic.
Ik ga weer wat doen buiten dit forum joejoe.
Dat is al de derde keer in 2 pagina’s dat je schrijft geen zin meer te hebben om te posten. Wil je iets kwijt?
Hatseflats
Vedette

Goed, laten we het over onze John hebben. Jullie lijken wel een stel kleuters. Wellus, nietus.

Laat de aankopen maar komen!
Post Reply