Ik antwoord hier want je geeft een reactie in het draadje waar geen reacties zijn toegestaan Dat is gewoon een journalist.Fanatic-U-s wrote: ↑20 Aug 2024, 16:36 Wie is die Plettenberg eigenlijk? Loopt ook allemaal spelers van Ajax te hypen?
Transferwindow 2024/25
- Ardbeg
- Mister PSV
Last edited by Ardbeg on 20 Aug 2024, 16:38, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Fanatic-U-s
- DezoonvanAad
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
Jerdy be like:
You're the only one who really knew me at all
So take a Lucumi now,
'cos there's just an empty space
And there's nothing left here to remind me,
just the memory of your face
Take a Lucumi now,
'cos there's just an empty space
And you coming back to me is against the odds
and that's what I've got to face
- ShovingNE2
- Site Admin
Het doet mij denken aan het transferwindow dat wij dachten dat Luuk terug zou komen. ESPN meldt vervolgens als breaking nieuws net voor een wedstrijd: 'Wij hebben vernomen dat Luuk het niet gaat worden.' Waarop een PSV-bobo (trainer of directie of zo) zegt: breaking? Dat weten wij intern al twee weken. Waarna volgens mij Vinicius werd vastgelegd.
Het voelt een beetje zoals nu met Sepp. Alleen hebben we nu knaken om wel wat goeds te halen.
Het voelt een beetje zoals nu met Sepp. Alleen hebben we nu knaken om wel wat goeds te halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
Vinicius begon zijn carrière als CB; toch? Ik zie kansenShovingNE2 wrote: ↑20 Aug 2024, 16:38 Het doet mij denken aan het transferwindow dat wij dachten dat Luuk terug zou komen. ESPN meldt vervolgens als breaking nieuws net voor een wedstrijd: 'Wij hebben vernomen dat Luuk het niet gaat worden.' Waarop een PSV-bobo (trainer of directie of zo) zegt: breaking? Dat weten wij intern al twee weken. Waarna volgens mij Vinicius werd vastgelegd.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De situatie met Sepp, Boscagli, Teze en de openstaande vacatures zorgden voor veel onduidelijkheid op de tekentafel als je kijkt naar het totaalplaatje. Als nu 2 van de 5 stukjes op zijn plek liggen is het makkelijker om de andere passend te krijgen.
Wellicht zijn alternatieven iets goedkoper en kan er wat sneller doorgepakt worden, ook op andere posities. Maar andere clubs zitten ook niet te wachten om hun ster CV aan ons te verkopen. Met Teze, Pattie en Sambo gaan wel 3 Nederlandse jongens weg. In die vijver zie ik ze nog wel vissen.
Wellicht zijn alternatieven iets goedkoper en kan er wat sneller doorgepakt worden, ook op andere posities. Maar andere clubs zitten ook niet te wachten om hun ster CV aan ons te verkopen. Met Teze, Pattie en Sambo gaan wel 3 Nederlandse jongens weg. In die vijver zie ik ze nog wel vissen.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Lid scoutingsteam
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Roger zei het zelf in het interview voor een wedstrijd.ShovingNE2 wrote: ↑20 Aug 2024, 16:38 Het doet mij denken aan het transferwindow dat wij dachten dat Luuk terug zou komen. ESPN meldt vervolgens als breaking nieuws net voor een wedstrijd: 'Wij hebben vernomen dat Luuk het niet gaat worden.' Waarop een PSV-bobo (trainer of directie of zo) zegt: breaking? Dat weten wij intern al twee weken. Waarna volgens mij Vinicius werd vastgelegd.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- ShovingNE2
- Maikel
- Site Admin
Ook direct de reden waarom je hem hier nooit meer ziet posten.Frisian1913 wrote: ↑20 Aug 2024, 16:36 Psvmedium zn bron is al gedicht. Vorig jaar had ie menig primeur. Dit jaar nog niks wat al niet bekend was volgens mij.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa lang
Zou me niets verbazen als Davinson Sánchez komt.
Goedkoper, meer ervaring, kent bosz en scoort ook regelmatig. Galatasaray wil hem verkopen.
Vd berg komt nu niet, misschien volgend seizoen. Als hij dan weer overbodig ergens is. Moeten niet doen of vd berg de nieuwe Alex is.
Goedkoper, meer ervaring, kent bosz en scoort ook regelmatig. Galatasaray wil hem verkopen.
Vd berg komt nu niet, misschien volgend seizoen. Als hij dan weer overbodig ergens is. Moeten niet doen of vd berg de nieuwe Alex is.
- DonyellMalen
- Legende
Is op dit moment geblesseerd.
-
- Regelmatige invaller
Wijndal en V Aanholt nog steeds zonder nieuwe club dus die staan sowieso op het lijstje wat achter de hand wordt gehouden. Dus dat er spelers gaan komen is een zekerheid, alleen lijkt erop dat het niet de (meest) gewenste spelers zijn (vd Berg) en dat is jammer.
-
Past er goed bij dus
-
- Geselecteerd voor Oranje
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Perfect!
Die grap was volgens mij nog niet gemaakt, toch?
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- NotoriousBIG046
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Valentin Gomez gaat als vervanger van Boscagli zo laat in de window een probleem worden, mede doordat de City Group hem wilt binnenhalen voor +- 8 tot 10 miljoen. Speler was/is wel de ideale kandidaat om Boscagli op te volgen in mijn ogen.
- These users thanked the author LaFoquita for the post (total 3):
- FritskePhilips • DaveB • De Realist
- DonyellMalen
- Legende
Zonde. Wie gaat het wel worden?
- ShovingNE2
- Site Admin
Derijck
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Psvamsterdam1913ab
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
€15m beschikbaar voor Van den Berg, €12m voor Teze en aansturen op een deal van zo’n €14m voor Boscagli. Zou dat na afdrachten genoeg zijn om kwaliteit op drie posities in te kopen? Benieuwd hoe snel Stewart nu kan en gaat handelen en of er buiten de geblesseerde Nagalo (ook) nog een Vitik of Gomez in het vat zit. Ons kennende zal het wel weer op een of twee huurconstructies uitlopen die ons een jaar vanaf hier op hetzelfde punt gaat brengen
-
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
*oogjes*