Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 16:36 Wie is die Plettenberg eigenlijk? Loopt ook allemaal spelers van Ajax te hypen?
Ik antwoord hier want je geeft een reactie in het draadje waar geen reacties zijn toegestaan ;) Dat is gewoon een journalist.
Last edited by Ardbeg on 20 Aug 2024, 16:38, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Fanatic-U-s
    DezoonvanAad
    Talent
    Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 16:15 Kan onze Jerdy een goed woordje doen voor Jhon Lucumí?
    Jerdy be like:

You're the only one who really knew me at all

So take a Lucumi now,
    'cos there's just an empty space
    And there's nothing left here to remind me,
    just the memory of your face
    Take a Lucumi now,
    'cos there's just an empty space
    And you coming back to me is against the odds
    and that's what I've got to face
    ShovingNE2
    Site Admin

Het doet mij denken aan het transferwindow dat wij dachten dat Luuk terug zou komen. ESPN meldt vervolgens als breaking nieuws net voor een wedstrijd: 'Wij hebben vernomen dat Luuk het niet gaat worden.' Waarop een PSV-bobo (trainer of directie of zo) zegt: breaking? Dat weten wij intern al twee weken. Waarna volgens mij Vinicius werd vastgelegd.

Het voelt een beetje zoals nu met Sepp. Alleen hebben we nu knaken om wel wat goeds te halen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Cas
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 16:38 Het doet mij denken aan het transferwindow dat wij dachten dat Luuk terug zou komen. ESPN meldt vervolgens als breaking nieuws net voor een wedstrijd: 'Wij hebben vernomen dat Luuk het niet gaat worden.' Waarop een PSV-bobo (trainer of directie of zo) zegt: breaking? Dat weten wij intern al twee weken. Waarna volgens mij Vinicius werd vastgelegd.

Het voelt een beetje zoals nu met Sepp. Alleen hebben we nu knaken om wel wat goeds te halen.
    Vinicius begon zijn carrière als CB; toch? Ik zie kansen 👀
    Jur1913
    Internationale topspeler

Vini houdt zich tegenwoordig vooral bezig met prediken in de kerk, volgens mij
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

De situatie met Sepp, Boscagli, Teze en de openstaande vacatures zorgden voor veel onduidelijkheid op de tekentafel als je kijkt naar het totaalplaatje. Als nu 2 van de 5 stukjes op zijn plek liggen is het makkelijker om de andere passend te krijgen.

Wellicht zijn alternatieven iets goedkoper en kan er wat sneller doorgepakt worden, ook op andere posities. Maar andere clubs zitten ook niet te wachten om hun ster CV aan ons te verkopen. Met Teze, Pattie en Sambo gaan wel 3 Nederlandse jongens weg. In die vijver zie ik ze nog wel vissen.
    StratumZuid
    Vedette

Cas wrote: 20 Aug 2024, 16:28 Sepp van den Berg heeft wel nog een Nederlandse cb naast hem bij Liverpool, met een aflopend contract. Kunnen we daar geen poging tot wagen?
    Nee, Rekik & Bruma zijn beter...
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Sergio Ramos heeft nog geen club :mrgreen:
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Boszball1913 wrote: 20 Aug 2024, 16:44 Sergio Ramos heeft nog geen club :mrgreen:
    Hummels, en Nagalo ernaast.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Boszball1913
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 16:38 Het doet mij denken aan het transferwindow dat wij dachten dat Luuk terug zou komen. ESPN meldt vervolgens als breaking nieuws net voor een wedstrijd: 'Wij hebben vernomen dat Luuk het niet gaat worden.' Waarop een PSV-bobo (trainer of directie of zo) zegt: breaking? Dat weten wij intern al twee weken. Waarna volgens mij Vinicius werd vastgelegd.

Roger zei het zelf in het interview voor een wedstrijd.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    ShovingNE2
    Maikel
    Site Admin

Frisian1913 wrote: 20 Aug 2024, 16:36 Psvmedium zn bron is al gedicht. Vorig jaar had ie menig primeur. Dit jaar nog niks wat al niet bekend was volgens mij.
    Ook direct de reden waarom je hem hier nooit meer ziet posten.
    Eindhoven1913
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Noa lang

Zou me niets verbazen als Davinson Sánchez komt.

Goedkoper, meer ervaring, kent bosz en scoort ook regelmatig. Galatasaray wil hem verkopen.

Vd berg komt nu niet, misschien volgend seizoen. Als hij dan weer overbodig ergens is. Moeten niet doen of vd berg de nieuwe Alex is.
    DonyellMalen
    Legende

Eindhoven1913 wrote: 20 Aug 2024, 16:49Zou me niets verbazen als Davinson Sánchez komt.
    Is op dit moment geblesseerd.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Wijndal en V Aanholt nog steeds zonder nieuwe club dus die staan sowieso op het lijstje wat achter de hand wordt gehouden. Dus dat er spelers gaan komen is een zekerheid, alleen lijkt erop dat het niet de (meest) gewenste spelers zijn (vd Berg) en dat is jammer.
    Ittot
    Internationale topspeler

Wat een waardeloze situatie zeg. We zijn inmiddels in de koopjeshoek beland. Is Bella Ketchup nog bsb?
    Cas
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 16:51
    Eindhoven1913 wrote: 20 Aug 2024, 16:49Zou me niets verbazen als Davinson Sánchez komt.
    Past er goed bij dus
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Ittot wrote: 20 Aug 2024, 16:53 Wat een waardeloze situatie zeg. We zijn inmiddels in de koopjeshoek beland. Is Bella Ketchup nog bsb?
    Koopjeshoek? Dit wordt gewoon graaien in de DVD bak van de Action hoor!

/s
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Ittot wrote: 20 Aug 2024, 16:53 Wat een waardeloze situatie zeg. We zijn inmiddels in de koopjeshoek beland. Is Bella Ketchup nog bsb?
    Die kwam niet door de medische keuring bij Hoffenheim...Past perfect bij ons dus.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 16:51
    Perfect!

Die grap was volgens mij nog niet gemaakt, toch?
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    NotoriousBIG046
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Valentin Gomez gaat als vervanger van Boscagli zo laat in de window een probleem worden, mede doordat de City Group hem wilt binnenhalen voor +- 8 tot 10 miljoen. Speler was/is wel de ideale kandidaat om Boscagli op te volgen in mijn ogen.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post (total 3):
    FritskePhilipsDaveBDe Realist
    DonyellMalen
    Legende

LaFoquita wrote: 20 Aug 2024, 16:57 Valentin Gomez gaat als vervanger van Boscagli zo laat in de window een probleem worden, mede doordat de City Group hem wilt binnenhalen voor +- 8 tot 10 miljoen. Speler was/is wel de ideale kandidaat om Boscagli op te volgen in mijn ogen.
    Zonde. Wie gaat het wel worden?
    ShovingNE2
    Site Admin

Derijck
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

€15m beschikbaar voor Van den Berg, €12m voor Teze en aansturen op een deal van zo’n €14m voor Boscagli. Zou dat na afdrachten genoeg zijn om kwaliteit op drie posities in te kopen? Benieuwd hoe snel Stewart nu kan en gaat handelen en of er buiten de geblesseerde Nagalo (ook) nog een Vitik of Gomez in het vat zit. Ons kennende zal het wel weer op een of twee huurconstructies uitlopen die ons een jaar vanaf hier op hetzelfde punt gaat brengen 😬
    Jur1913
    Internationale topspeler

Wat doet Luckassen tegenwoordig?
    Hatseflats
    Vedette

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 16:59
    LaFoquita wrote: 20 Aug 2024, 16:57 Valentin Gomez gaat als vervanger van Boscagli zo laat in de window een probleem worden, mede doordat de City Group hem wilt binnenhalen voor +- 8 tot 10 miljoen. Speler was/is wel de ideale kandidaat om Boscagli op te volgen in mijn ogen.
    Zonde. Wie gaat het wel worden?
    *oogjes*
    Post Reply