Vitesse

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik vermoed dat vd Kuit die hele club gewoon kapot wil hebben zodat hij de inboedel straks voor een dumpprijsje kan oppikken, om vervolgens met totaal andere mensen een nieuwe club op te bouwen. En dan inderdaad dus club en stadion in dezelfde handen, zijn handen.

Dat gelul over die evenementen lijkt me opzichtige blufpoker. Maar veel maakt dat niet uit want hij zorgt er dus wel voor dat de zaken lopen zoals ie dat bedacht heeft.

Enige andere optie lijkt te zijn dat ie zo rancuneus is dat ie écht niks meer met de hele club te maken wil hebben, maar dat vind ik niet super aannemelijk.

De club in handen van vd Kuit lijkt me overigens weer exact zo'n situatie die uiteindelijk fout loopt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

NEC kan zich compleet onsterfelijk maken door juist NU de hand uit te steken. Laat Vitesse twee jaar in Nijmegen spelen (AC/Inter constructie). Kijken wat er van het Gelredome overblijft met die gebrekkige vergunning.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
    Rikkert1234ziege maar ook zagge
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste

Josef Dettelbacher wrote: 14 May 2024, 21:30 NEC kan zich compleet onsterfelijk maken door juist NU de hand uit te steken. Laat Vitesse twee jaar in Nijmegen spelen (AC/Inter constructie). Kijken wat er van het Gelredome overblijft met die gebrekkige vergunning.
    Idd ja, prik door die bluf heen. Maar ja dan moet Vitesse wel überhaupt blijven bestaan. Vorig jaar hadden ze ook geen andere keus dan die huurverhoging te slikken.
    Standbeeld
    Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 14 May 2024, 21:30 NEC kan zich compleet onsterfelijk maken door juist NU de hand uit te steken. Laat Vitesse twee jaar in Nijmegen spelen (AC/Inter constructie). Kijken wat er van het Gelredome overblijft met die gebrekkige vergunning.
    Dat is iedere week knokken in het Goffertpark. Al zouden NEC en Vitesse het willen, daar gaat de driehoek nooit mee akkoord.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Standbeeld wrote: 14 May 2024, 22:16
    Dat is iedere week knokken in het Goffertpark. Al zouden NEC en Vitesse het willen, daar gaat de driehoek nooit mee akkoord.
    Ik denk dat zo'n epische handreiking ook kan zorgen voor een kantelpunt in die relatie.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Standbeeld
    Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 14 May 2024, 22:18
    Standbeeld wrote: 14 May 2024, 22:16
    Ik denk dat zo'n epische handreiking ook kan zorgen voor een kantelpunt in die relatie.
    Tussen de clubs. Maar tussen de harde kernen echt niet. Dat zal haat en nijd blijven. Ik denk zelfs dat die lui van de harde kern liever failliet gaan en in de 5e klasse opnieuw beginnen, dan dat ze een seizoen in Nijmegen moeten spelen. Is verder allerminst rationeel, maar zo denken die gasten over het algemeen.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste

Standbeeld
    Mister PSV

Oyf en Ambramovich zijn de moeilijkste niet. 155mln? Is goed zo! Echte clubliefde.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Propper stopt er weer mee
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Danny03 wrote: 21 May 2024, 14:22 Propper stopt er weer mee
    Een van de mentaal slapste spelers van deze eeuw.

Davy Stöpper
    ShovingNE2
    Site Admin

Mr. Spock wrote: 21 May 2024, 14:32Een van de mentaal slapste spelers van deze eeuw.
    Hoezo is hij mentaal slap?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Madueke
    Legende

Dé goal tegen CSKA :hartjes:
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 21 May 2024, 14:40
    Mr. Spock wrote: 21 May 2024, 14:32Een van de mentaal slapste spelers van deze eeuw.
    Spock is zelf slap met zijn oordeel van een veilig afstandje, anoniem op het internet.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Motivatieproblemen, niet de eerste keer dat hij stopt (en herinner me dat zijn 1e vertrek bij PSV ook niet geweldig was?)
    Standbeeld wrote: 21 May 2024, 14:42

Spock is zelf slap met zijn oordeel van een veilig afstandje, anoniem op het internet.
    Want standbeeld is je echte naam?
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Vond hem altijd als een sympathieke gast overkomen, misschien wel iets te sympathiek. Was in het jaar 15/16 toch echt wel een mooie voetballer, met als hoogtepunt inderdaad zijn doelpunt tegen CSKA. Zonde dat hij dat jaar nooit meer heeft kunnen evenaren. Gun het hem enorm het geluk te vinden buiten het voetbal, want dat lijkt toch niet zijn grootste passie te zijn.
    Standbeeld
    Mister PSV

Mr. Spock wrote: 21 May 2024, 15:07

Motivatieproblemen, niet de eerste keer dat hij stopt (en herinner me dat zijn 1e vertrek bij PSV ook niet geweldig was?)
    Standbeeld wrote: 21 May 2024, 14:42
    Want standbeeld is je echte naam?
    Nee, maar ik val dan ook niet iemand aan die overduidelijk moeilijke jaren achter de rug heeft. Het plezier in voetbal verloren, het in een veilige setting toch weer proberen om vervolgens een zware knieblessure op te lopen. Niemand is in zo'n geval erbij gebaat om voor "een van de mentaal slapste spelers van deze eeuw" uitgemaakt te worden.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
    Vanthaman18GrasmatThijsFranciscus
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste

De club moet per sé kapot, vindt van de Kuit:

https://www.nu.nl/voetbal/6314898/dreun ... ieter.html

Zal ie dan straks idd de boel opkopen bij de curator, lekker goedkoop, om daarna alsnog een held van de supporters te worden via het reanimeren van de club, of loopt het anders en kan ie zich straks beter niet meer in Arnhem laten zien? Spannend!
    Standbeeld
    Mister PSV

ziege maar ook zagge wrote: 30 May 2024, 18:40Zal ie dan straks idd de boel opkopen bij de curator, lekker goedkoop, om daarna alsnog een held van de supporters te worden via het reanimeren van de club, of loopt het anders en kan ie zich straks beter niet meer in Arnhem laten zien? Spannend!
    Via de curator zou geen slimme zet zijn want dan moet Vitesse weer onderaan de voetbalpyramide beginnen. Daar heb je niks aan. Vd Kuit is op de achtergrond zelf opzoek naar partijen die met hem willen participeren. Ik denk alleen dat niemand geïnteresseerd is om te participeren omdat de schulden van Vitesse te hoog zijn. Daardoor valt er niks meer te verdienen voor een nieuwe eigenaar. Er lijkt alleen iets mogelijk als Parry erbij betrokken wordt als aandeelhouder. Verder heb ik niet het idee dat Vitesse met iets concreet bezig is qua gesprekken met potentiële investeerders. Een faillissement komt steeds dichterbij.
    Juancho
    Mister PSV

Die gozer wacht toch gewoon op hoog bezoek van een stel witte jurken?
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

Juancho wrote: 30 May 2024, 19:05 Die gozer wacht toch gewoon op hoog bezoek van een stel witte jurken?
    Over wie heb je het?
    Juancho
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 30 May 2024, 19:08
    Juancho wrote: 30 May 2024, 19:05 Die gozer wacht toch gewoon op hoog bezoek van een stel witte jurken?
    Over wie heb je het?
    De stadion eigenaar.
    Standbeeld
    Mister PSV

Juancho wrote: 30 May 2024, 19:18
    Standbeeld wrote: 30 May 2024, 19:08
    Over wie heb je het?
    De stadion eigenaar.
    Waarom denk je dat?
    Juancho
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 30 May 2024, 19:22
    Juancho wrote: 30 May 2024, 19:18

De stadion eigenaar.
    Waarom denk je dat?
    Dat las ik laatst ergens in een analyse/interview. Volgens mij VI of een sportdeel van een krant. Weet het zo niet meer zeker waar.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ik vind het vreemd dat vd Kuit vindt dat Schouten zijn winst vd verkoop van Vitesse destijds maar volledig aan Vitesse moet schenken en zelf geen millimeter wilt toegeven. De huur is echt achterlijk hoog, voor KKD begrippen echt bizar en zelfs voor eredivisiebegrippen kneiter hoog. Dat dit een knop is om aan te draaien bij bezuinigingen is niet zo vreemd. Zijn opmerking vind ik heel vreemd, hij gaat de miljoenenwinst die hij zelf heeft verdient aan Vitesse toch ook niet terug aan Vitesse geven?

Dat hij niet direct toegeeft en vind dat Vitesse orde op zaken moet stellen lijkt me vrij plausibel. Maar als dat dan gebeurt is het ook niet vreemd dat Vitesse uiteindelijk bij hem aan komt kloppen, zeker gezien de extreem hoge huursom.
    Post Reply