Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 20 Mar 2024, 17:06
Standbeeld wrote: 20 Mar 2024, 17:04

Beetje veel kleren voor onder de douche.
veel kleren, voor de rest weinig alles :D
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    TylerDurdn
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

En d'r kont en tieten is ze ook vergeten mee te nemen.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 8):
    TomPSVPersepolisRen HöekJeronimoPaco CasalStratumZuidFieseFriedrichTyyne
    Juancho
    Mister PSV

Succes heeft natuurlijk ook een keerzijde waar je als Nederlandse topclub rekening mee moet houden. Namelijk dat je topspelers serieus in de belangstelling komen te staan. Met een beetje pech kan je komende zomer maar amper door bouwen kmdsr je voor een groot deel ook weer mort opbouwen. Je zou bijv. Alleen al Benitez, Boscagli, Teze, Dest, Veerman, Schouten, Tillman en Bakayoko kwijt raken. Das natuurlijk wel een meest dramatische uitkomst 😁 maar het geeft vooral aan dat het niet alleen maar feest hoeft te zijn.

Daarom zijn de 3 Windows die Earnie noemde leuk en aardig maar hij werkt bij PSV. En dan bestaat de kans dat verder bouwen verdomd lastig wordt als je succesvol bent. Hoe dubbel dat ook klinkt.

Neemt niet weg dat men op de goede weg bezig is en dat als er dan iets gebeurt er sowieso een klap geld tegenover staat (buiten Dest en Tillman om). En wat er daarmee + CL inkomsten + sportieve plaatje gaat gebeuren... Dat vind ik vooral hrt meest interessante aan de komende maanden.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Zaka-PSV
    Jeugdspeler

Timothy Fosu-Mensah wat vinden jullie daarvan ?
    Is snel , goede leeftijd , Nederlands en kan op beide posities achterin spelen.
    Kan met ruimte in ze rug spelen , jarenlang in het buitenland dus zeker wel wat ervaring opgedaan en denk dat hij ook wel zou willen als PSV echt gas zou geven.
    Zit nu bij Leverkussen op de bank.
    DonyellMalen
    Legende

Fosu-Mensah zou ik niet aan beginnen, die heeft ontzettend veel te maken gehad met blessureleed, amper gespeeld daardoor.
    Standbeeld
    Mister PSV

Zaka-PSV wrote: 21 Mar 2024, 13:40 Timothy Fosu-Mensah wat vinden jullie daarvan ?
    Is snel , goede leeftijd , Nederlands en kan op beide posities achterin spelen.
    Kan met ruimte in ze rug spelen , jarenlang in het buitenland dus zeker wel wat ervaring opgedaan en denk dat hij ook wel zou willen als PSV echt gas zou geven.
    Zit nu bij Leverkussen op de bank.
    Dit seizoen nog geen enkele minuut gespeeld. Vorig seizoen 196 minuten en het seizoen daarvoor 209 minuten. Dat maakt 4.5 wedstrijden in ruim 2.5 seizoenen. Laten we dat maar niet doen.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    11 TinusBreur
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Leuke spelers uit de jeugd van Engelse topclubs die door PSV zijn bekeken:

- Reuell Walters, rechtsback die ook centraal achterin kan spelen. Heeft wat van Teze weg.

- Amario Cozier-Duberry, rechtsbuiten bij Arsenal U-21, speelt samen met Walters. Loopt ook deze zomer uit zijn contract. Kans op verlengen lijkt met de dag kleiner te worden.

- Devan Tanton van Fulham, rechtsback met een nog 2-jarig contract.

- Jacob Wright van Manchester City U-21, loopt in '24 uit zijn contract en zou een toekomstig opvolger van Schouten kunnen zijn.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post (total 2):
    TijnOntketendeDuif
    Ardbeg
    Mister PSV

Hahaha, alsof het confetti is met namen strooien steeds. Ik wacht nog op de voltreffer :tear:
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Ardbeg wrote: 21 Mar 2024, 15:02 Hahaha, alsof het confetti is met namen strooien steeds. Ik wacht nog op de voltreffer :tear:
    Ik geef aan welke spelers bekeken zijn, meer niet. Ik zeg hierbij niet dat er een speler zeker gaat komen, of dat er überhaupt concrete interesse is. Ik deel info die bij mij bekend is, blijkbaar voor jou niet zinnig of interessant. Even goede vrienden.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post (total 14):
    MikelvbNoosaVoijkeVincent VegaJordiLeandroBonfimmilansandroPaco CasalFrisian1913BramJ O H NDaveB0946351FieseFriedrich
    DonyellMalen
    Legende

LaFoquita wrote: 21 Mar 2024, 14:49- Amario Cozier-Duberry, rechtsbuiten bij Arsenal U-21, speelt samen met Walters. Loopt ook deze zomer uit zijn contract. Kans op verlengen lijkt met de dag kleiner te worden.
    Deze speler zag ik onlangs ook op X voorbijkomen. Kan je wat meer over hem vertellen?
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 21 Mar 2024, 15:11
    LaFoquita wrote: 21 Mar 2024, 14:49- Amario Cozier-Duberry, rechtsbuiten bij Arsenal U-21, speelt samen met Walters. Loopt ook deze zomer uit zijn contract. Kans op verlengen lijkt met de dag kleiner te worden.
    Deze speler zag ik onlangs ook op X voorbijkomen. Kan je wat meer over hem vertellen?
    Veel gelijkenissen met Bakayoko. Rechtsbuiten die graag naar binnen trekt met zijn favoriete linkerbeen. Doordat ik veel gelijkenissen zie zal ik hem vergelijken met Bakayoko, hij doet dit alles wel op een niveautje (of twee) lager.

In mijn ogen is hij veel technischer dan Bakayoko, 1 vs 1 kan hij verdedigers makkelijker voorbij. Hij heeft snelheid, een goede dribbel maar ondanks zijn 1,70 ook voldoende fysiek.

Nadelen zijn zijn schot, hier kan hij nog wel in verbeteren en met momenten speelt hij teveel met oogkleppen. Tikkie egoïstisch maar dat vind ik bij jeugdspelers minder storend.

Mix van Bakayoko en Madueke komt misschien het beste overeen.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post:
    DonyellMalen
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

LaFoquita wrote: 14 Mar 2024, 12:27 Zuid-Amerikaanse spelers die afgelopen tijd intensief zijn bekeken:

- Oscar Zambrano van LDU Quito (volgens mijn bescheiden mening, is hij onhaalbaar)
    - Sebastián González van LDU Quito
    - Juan Córdoba van Deportivo Cali
    - Miguel Monsalve van Independiente Medellín
    - Nicolás Díaz van Tijuana
    - Johan Rojas van La Equidad
    Oscar Zambrano is wel echt een speler die ik graag zou zien komen. Raakt ondanks zijn leeftijd onder druk niet in de war, openingen zoeken met zijn passing en verdedigend een strijder. Kan alleen maar beter worden .

• These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Tijn
    Teletubby
    Nationale topspeler

Oké we gaan dus waarschijnlijk zowel Dest als Tillman niet kunnen behouden. Rik is ons al voortijdig in aan het liggen bij beide transfers dat het niet gaat gebeuren. Punt is wel dus dat er eigenlijk al 22-24 miljoen "gereserveerd" was voor Tillman en Dest om ze over te nemen deze zomer. Als beide niet doorgaan en je krijgt ook nog eens 3 miljoen van Bayern dan zit je al met 25-27 miljoen die je vrij kan besteden.

Het lijkt mij goed als ze nu al een indicatie hebben dat beiden niet gaan blijven dat ze een deel van dit geld moeten gebruiken om zowel Teze als Boscagli te verlengen. Het zal niet 1 op 1 zo werken maar je moet dus al een nieuwe basis LB en RCV halen. In een seizoen je volledige achterlinie vervangen is vragen om problemen. Voordat zij allemaal op elkaar ingespeeld zit je in de winterstop.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Dat is voor alle behalve de enorme positievelingen geen verrassing.

Om dan die 24 ‘gereserveerd’ te noemen is dan ook wel weer een positieve insteek. Dat was anders natuurlijk ook gewoon van het transferbudget betaald moeten worden.

Ik heb geen zicht op wat dat budget is. Maar er moeten flink wat spelers voor gehaald worden

1 of 2 keepers
    2 backs (3 als ook Teze vertrekt)
    2 centrale verdedigers (waarschijnlijk zelfs 3 of 4 als ook Boscagli vertrekt)
    1 centrale middenvelders (back up voor Saibari. Land/Mauro is de backup voor Schouten, Veerman vertrekt).
    2 vleugelaanvallers (backups voor Lozano en Lang). Bakayoko vertrekt.
    1 CAM, tenzij Peter Bosz in Babadi al een volwaardige selectiespeler ziet.

Een seizoen als deze waarbij alle puzzelstukjes in elkaar vallen, zal het volgend seizoen waarschijnlijk niet zijn. Maar hopelijk weten we een team bij elkaar te krijgen dat wel weer fluitend kampioen wordt.

Het zou goed zijn als je eventuele verlengingen (Boscagli, Veerman, Teze, Benitez) snel voor elkaar hebt zodat je weet wat je aan overgebleven posities kunt uitgeven.
    Ardbeg
    Mister PSV

Waarom zou dat volgend seizoen waarschijnlijk niet zijn? Als het nu kon, na zo'n slechte jaren, waarom volgend jaar niet? Met CL uitzicht en dergelijke? Het is allemaal nog gissen.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Voormalig KG wrote: 21 Mar 2024, 23:43
    LaFoquita wrote: 14 Mar 2024, 12:27 Zuid-Amerikaanse spelers die afgelopen tijd intensief zijn bekeken:

- Oscar Zambrano van LDU Quito (volgens mijn bescheiden mening, is hij onhaalbaar)
    - Sebastián González van LDU Quito
    - Juan Córdoba van Deportivo Cali
    - Miguel Monsalve van Independiente Medellín
    - Nicolás Díaz van Tijuana
    - Johan Rojas van La Equidad
    Oscar Zambrano is wel echt een speler die ik graag zou zien komen. Raakt ondanks zijn leeftijd onder druk niet in de war, openingen zoeken met zijn passing en verdedigend een strijder. Kan alleen maar beter worden .

Ben benieuwd of ie zonder doping ook niet in de war raakt :mrgreen:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Teletubby wrote: 22 Mar 2024, 11:32 Als beide niet doorgaan en je krijgt ook nog eens 3 miljoen van Bayern dan zit je al met 25-27 miljoen die je vrij kan besteden.

Het lijkt mij goed als ze nu al een indicatie hebben dat beiden niet gaan blijven dat ze een deel van dit geld moeten gebruiken om zowel Teze als Boscagli te verlengen.
    Zo werkt het helaas niet dat er zomaar 25-17 miljoen vrij te besteden is. Het feit dat PSV dat zomaar voor 2 absolute klasbakken had kunnen doen wil niet zeggen dat ze het voor andere spelers ook doen. Puur omdat het meer risico met zich mee brengt en laten we eerlijk wezen... Tillman en Dest was relatief heel weinig risico.

Net als met Babadi is het ook hier belangrijk om geduld te hebben. Het heeft geen zin om nu al een knoop door te hakken over andere mogelijke opvolgers van Tillman als je nog steeds de kans hebt dat je hem kunt behouden. Met Dest ligt het sowieso anders omdat niet alleen Dest weg gaat maar wellicht ook de andere 3 backs in de selectie. Daar moet je sowieso het een en ander doen.

Wat je zegt over Boscagli en Teze ben ik wel met je eens. Als je het budget kunt gebruiken om te zorgen dat het geen complete leegloop wordt en ze met 2 jaar kan verlengen dan mag daar ook best wat tegenover staan in mijn ogen.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Ardbeg wrote: 22 Mar 2024, 11:45 Waarom zou dat volgend seizoen waarschijnlijk niet zijn? Als het nu kon, na zo'n slechte jaren, waarom volgend jaar niet? Met CL uitzicht en dergelijke? Het is allemaal nog gissen.
    Dit is het beste seizoen dat ik in mijn leven van PSV heb gezien, qua nationale competitie. Een ontzettend bijzonder seizoen. Niet alleen qua resultaat, maar ook qua spel en absolute dominantie. Tegen kleine tegenstanders en tegen grote tegenstanders, Terwijl er een team meespeelt dat meer punten gaat halen dan vorig jaar en daarmee kampioen werd.

Kortom, sure, alles is mogelijk. Het kán nogmaals precies perfect in elkaar vallen. Het glas is immers halfvol. Maar gezien het aantal spelers dat vervangen moet worden, is dat gewoon wensdenken. Al eerder aangehaald, als je 6x achter elkaar zes gooit met je transfers,, betekent dat niet dat de volgende 10 keer gooien ook 6 wordt . Hoe fantastisch je scouting en technische staf ook is.

Dat is niet ‘gissen’, dat is statistiek en realisme.

Overigens, het is geen ramp als volgend seizoen niet nét zo goed wordt als dit seizoen. Dit seizoen is bijzonder.
    11 Tinus
    Legende

Sparts wrote: 22 Mar 2024, 11:42
    1 of 2 keepers
    2 backs (3 als ook Teze vertrekt)
    2 centrale verdedigers (waarschijnlijk zelfs 3 of 4 als ook Boscagli vertrekt)
    1 centrale middenvelders (back up voor Saibari. Land/Mauro is de backup voor Schouten, Veerman vertrekt).
    2 vleugelaanvallers (backups voor Lozano en Lang). Bakayoko vertrekt.
    1 CAM, tenzij Peter Bosz in Babadi al een volwaardige selectiespeler ziet.
    Het is toch een flink lijstje. In mijn ogen is het overigens wel een 2 stappen plan.

1) Opvullen van openstaande vacatures na aflopende contracten (RB, CV, CV, LB, CAM, LV) = 6 posities
    2) Één op één vervangen van spelers die (daarna) verkocht worden (Drommel, Teze, Boscagli, Obispo, Veerman, Bakayoko)

Dan is het toch meer dan realistisch dat er sowieso 10 inkomende transfers zijn. En dan heb je het niet over de 3e RB of 5e nummer CAM of 4e keeper.
    Ardbeg
    Mister PSV

Sparts wrote: 22 Mar 2024, 11:52
    Ardbeg wrote: 22 Mar 2024, 11:45 Waarom zou dat volgend seizoen waarschijnlijk niet zijn? Als het nu kon, na zo'n slechte jaren, waarom volgend jaar niet? Met CL uitzicht en dergelijke? Het is allemaal nog gissen.
    Dit is het beste seizoen dat ik in mijn leven van PSV heb gezien, qua nationale competitie. Een ontzettend bijzonder seizoen. Niet alleen qua resultaat, maar ook qua spel en absolute dominantie. Tegen kleine tegenstanders en tegen grote tegenstanders, Terwijl er een team meespeelt dat meer punten gaat halen dan vorig jaar en daarmee kampioen werd.

Kortom, sure, alles is mogelijk. Het kán nogmaals precies perfect in elkaar vallen. Het glas is immers halfvol. Maar gezien het aantal spelers dat vervangen moet worden, is dat gewoon wensdenken. Al eerder aangehaald, als je 6x achter elkaar zes gooit met je transfers,, betekent dat niet dat de volgende 10 keer gooien ook 6 wordt . Hoe fantastisch je scouting en technische staf ook is.

Overigens, het is geen ramp als volgend seizoen niet nét zo goed wordt als dit seizoen. Dit seizoen is bijzonder.
    Nee, dat vind je wensdenken, dat is wat anders. Nee, het is geen gegeven dat de volgende tien keer ook 6 wordt. Zo is het ook geen gegeven dat het minder succesvol is. Zo zou ik ook kunnen zeggen dat je dit zegt omdat je jezelf alvast voor eventuele teleurstellingen wil behoeden. Je weet nog niet wat er weg gaat en wat er op de transfermarkt staat te gebeuren. Dat je eventueel sceptischer bent over de daadkracht en het nogmaals zo succesvol handelen, dat kan.
    ShovingNE2
    Site Admin

Sparts wrote: 22 Mar 2024, 11:52Dit is het beste seizoen dat ik in mijn leven van PSV heb gezien, qua nationale competitie. Een ontzettend bijzonder seizoen. Niet alleen qua resultaat, maar ook qua spel en absolute dominantie. Tegen kleine tegenstanders en tegen grote tegenstanders, Terwijl er een team meespeelt dat meer punten gaat halen dan vorig jaar en daarmee kampioen werd.

Ik durf de weddenschap om een pilsje wel aan dat wij volgend jaar met een grotere voorsprong kampioen worden dan dit jaar. Hoeven we niet eens 10x6 voor te gooien. Kunnen we nog minder punten halen dan dit jaar zelfs.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    unpw07
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    11 Tinus
    Legende

ShovingNE2 wrote: 22 Mar 2024, 12:11
    Sparts wrote: 22 Mar 2024, 11:52Dit is het beste seizoen dat ik in mijn leven van PSV heb gezien, qua nationale competitie. Een ontzettend bijzonder seizoen. Niet alleen qua resultaat, maar ook qua spel en absolute dominantie. Tegen kleine tegenstanders en tegen grote tegenstanders, Terwijl er een team meespeelt dat meer punten gaat halen dan vorig jaar en daarmee kampioen werd.

Ik durf de weddenschap om een pilsje wel aan dat wij volgend jaar met een grotere voorsprong kampioen worden dan dit jaar. Hoeven we niet eens 10x6 voor te gooien. Kunnen we nog minder punten halen dan dit jaar zelfs.
    Ik denk dat Sparts het iets anders bedoelde dan dit. Ik ben het wel met hem eens eigenlijk.

We moeten vooral koesteren dat we zo'n gaaf jaar hebben gehad waarbij we de laatste wedstrijden tegen Feyenoord (2x), Ajax en Twente toch een stuk minder dominant zijn dan eerder dit seizoen. We scoren in de 2e seizoenshelft veel moeilijker buiten 2 wedstrijden tegen Jantje en Mieke en we hebben de blessures ook niet zo op kunnen vangen als in het eerste half jaar. De kracht van dit seizoen zat hem vooral in het pieken op het juiste moment waarbij we de competitie en CL overwintering in praktisch 3 weken bij elkaar hebben gespeeld.

Dat het voor Feyenoord ook niet vanzelfsprekend is dat ze volgend jaar weer een vergelijkbaar aantal punten halen als de laatste 2 seizoenen is weer een ander verhaal. Dat denk ik namelijk ook niet en daarom is er voor PSV nog best een buffer om het ook nog iets minder te doen dan dit jaar en die buffer heb je op basis van statistiek en realisme ook wel nodig want de kans dat het in elkaar valt zoals dit jaar is niet groot. Maarja die kans is er wel en we hebben de juiste mensen, budget en uitgangspositie om door te stoten.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    Menno1danko-lazovic
    Juancho
    Mister PSV

Ik neem aan dat PSV toch echt voor een bepaalde datum bij zowel Dest als Tillman moet aangeven dat ze de optie willen/gaan lichten? Is daar al iets bekend over? Ik dacht ergens gelezen te hebben in april?
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 22 Mar 2024, 23:43 Ik neem aan dat PSV toch echt voor een bepaalde datum bij zowel Dest als Tillman moet aangeven dat ze de optie willen/gaan lichten? Is daar al iets bekend over? Ik dacht ergens gelezen te hebben in april?
    Rik schreef gisteren dat hij denkt dat dat eind april is.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Juancho
    Olai
    Lid 2e elftal

Ik heb opgevangen dat er een deal van Chucky naar Pachuca wordt voorbereid
  • These users thanked the author Olai for the post (total 4):
    11 TinusLeandroBonfimNoosaDaveB
    Post Reply