Maximiliano Romero
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ja, iedere selectiespeler van PSV kan voetballen. Maar kan Romero ook doen wat van een spits gevraagd wordt: scoren? Ik geloof dat hij een groot talent is/was. Maar tot op heden is hij nauwelijks fit en als ie fit is dan scoort ie amper op het hoogste niveau.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
'Mits fit' bestaat alleen in onze fantasie - Maxi is nooit fit geweest en dus ook nooit de beste spits van de eredivisie geweest en ook nooit van waarde geweest voor de club.
Dat ie daar zelf niks aan kon doen, maakt dat wat uit? Kon Bruma er wat aan doen dat ie niet voldeed?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Hij is wel fit geweest en in de spaarzame minuten die hij heeft gespeeld heeft hij wel degelijk zijn kwaliteiten laten zien. O.a. die actie tegen ff uit mijn hoofd N.E.C. Het blijft eeuwig zonde dat hij niet een paar maanden zichzelf heeft kunnen laten zien op het hoogste niveau.ziege maar ook zagge wrote: ↑04 Jan 2023, 15:08'Mits fit' bestaat alleen in onze fantasie - Maxi is nooit fit geweest en dus ook nooit de beste spits van de eredivisie geweest en ook nooit van waarde geweest voor de club.
Dat ie daar zelf niks aan kon doen, maakt dat wat uit? Kon Bruma er wat aan doen dat ie niet voldeed?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
'Fit' betekent m.i. fit genoeg om van waarde te kunnen zijn, wat ook gezien moet worden in relatie tot wat je de club kost. Die fantastische actie tegen NEC (plus nog ergens een doelpuntje) kostte per saldo 20 miljoen ofzo, als je zoveel uit wil geven voor een doelpunt kun je zo'n beetje CR7 overnemen uit de zandbak.
Eens met anderen hierboven dat het zeer dubieus is dat je na jaren aanmodderen stug met iemand door blijft gaan. Of die persoon daar wat aan kan doen of niet is volgens mij ook niet relevant, je hebt als club zeker ook een sociale rol maar dat moet m.i. niet inhouden in dat je één persoon schatrijk maakt zonder dat daar wat voor terugkomt... voor dat geld kun je half ERGON voeden. Ja toch?
Eens met anderen hierboven dat het zeer dubieus is dat je na jaren aanmodderen stug met iemand door blijft gaan. Of die persoon daar wat aan kan doen of niet is volgens mij ook niet relevant, je hebt als club zeker ook een sociale rol maar dat moet m.i. niet inhouden in dat je één persoon schatrijk maakt zonder dat daar wat voor terugkomt... voor dat geld kun je half ERGON voeden. Ja toch?
-
- Legende
Die gaan ze nooit terughalen. De speler zelf moet ook maar willen. PSV heeft het diverse keren met hem geprobeerd. Dat lukt dan niet op het fysieke. Heel vervelend want hij heeft kwaliteiten en is een 'goed joch'. Daarnaast moet deze jongen in de etalage staan voor de verkoop.
Zie PSV nog eerder Bruma terughalen omdat die op een compleet dood spoor zit bij zijn club vanwege een buitenlandersregel en de verkoop al heeft plaatsgevonden. Maar ja dat gaat ook niet gebeuren, zou een brevet van onvermogen zijn.
Zie PSV nog eerder Bruma terughalen omdat die op een compleet dood spoor zit bij zijn club vanwege een buitenlandersregel en de verkoop al heeft plaatsgevonden. Maar ja dat gaat ook niet gebeuren, zou een brevet van onvermogen zijn.
-
- Legende
Maxi terughalen zorgt ervoor dat volgend jaar iedereen minstens 5 euro per maand extra zorgpremie moet betalen om de kosten te dekken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
Wel echt een triest verhaal. Dit seizoen nog maar 192 minuten gemaakt. Waarom haal je hem dan als club? Hoop dat ze deze winter alsnog een constructie verzinnen bij Fener zodat Bruma wel ergens kan gaan spelen.
-
- Internationale topspeler
Onderstaand werd een paar maanden geleden geschreven, lijkt dus meer dat Brands geen afscheid wilde nemen van zijn eigen aankoop.Heruone wrote: ↑04 Jan 2023, 13:11Omdat is gebleken dat De Jong met gevallen als Baumgartl en Bruma spelers absoluut honderdduizend kansen wilt blijven geven, voordat ze bij het grof vuil staan.Standbeeld wrote: ↑04 Jan 2023, 12:55 Snap echt niet waarom PSV doorging met Romero. Gezien zijn blessurehistorie en de bijkomende kosten leek het mij beter om afscheid te nemen. Maar goed, misschien betaalt Racing zijn complete salaris en krijgen we ook nog een vergoeding, dan verdienen we er nog een beetje aan op dit moment. Hoe doet ie het nu dan in Argentinië? Scoort ie een beetje?
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Overigens zat ik hier nog over na te denken. Ergens best wel treurig, als het klopt. John als TD wil hem laten gaan en Marcel en Ruud niet. Dus vervolgens maar verlengen en verhuren. Wie was hier nou de snackbar? John toch? Als ik TD zou zijn dan zou ik zelf bepalen wie ik verkoop of niet. En als de AD en trainer het dan beter denken te weten dan wens ik ze succes en de groeten. Na Behich en Sainsbury moet John toch geleerd hebben het heft in eigen handen te nemen. Wat dat betreft hebben we iemand als TD nodig nu die staat voor zijn visie en zelf in control is.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Beide wellicht
-
- Nationale topspeler
Maar op zich is zoals je het hier schetst toch niet zo gek? Als AD, TD en trainer maak je samen je selectie. Ieder van hen is daarbij verantwoordelijk voor een bepaald gedeelte. Als John het niet meer in Maxi ziet zitten en hem wil verkopen maar de trainer (Ruud) en AD (Marcel) het nog wel in hem zien zitten moet dat in overleg toch zo kunnen gaan. Ik zou dan in overleg met elkaar treden, alle redenen op tafel gooien en op die manier tot een besluit komen. Wat ik veel vreemder vind is dat Ruud en Marcel hem niet willen verkopen, na zoveel blessureleed is het een keer klaar.Standbeeld wrote: ↑05 Jan 2023, 11:35Overigens zat ik hier nog over na te denken. Ergens best wel treurig, als het klopt. John als TD wil hem laten gaan en Marcel en Ruud niet. Dus vervolgens maar verlengen en verhuren. Wie was hier nou de snackbar? John toch? Als ik TD zou zijn dan zou ik zelf bepalen wie ik verkoop of niet. En als de AD en trainer het dan beter denken te weten dan wens ik ze succes en de groeten. Na Behich en Sainsbury moet John toch geleerd hebben het heft in eigen handen te nemen. Wat dat betreft hebben we iemand als TD nodig nu die staat voor zijn visie en zelf in control is.
-
- Nationale topspeler
Omdat zij zien wat voor killerpotential Maxi heeft? Daarmee doel ik op zijn kwaliteiten als clinical finisher.
-
- Nationale topspeler
Dat zal hij best hebben. In potentie is het een hele goede spits maar als hij nooit kan spelen heb je er weinig aan... hoe veel potentie een speler ook heeft. Een keer wil je doorselecteren toch? Lijkt mij in ieder geval gezonder voor de club.FritskePhilips wrote: ↑07 Jan 2023, 13:23 Omdat zij zien wat voor killerpotential Maxi heeft? Daarmee doel ik op zijn kwaliteiten als clinical finisher.
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is dat Romero laat zien dat hij blessurevrij blijft en fitheid op kan blijven bouwen dit seizoen.DeEintovenaar wrote: ↑07 Jan 2023, 13:26 Dat zal hij best hebben. In potentie is het een hele goede spits maar als hij nooit kan spelen heb je er weinig aan... hoe veel potentie een speler ook heeft. Een keer wil je doorselecteren toch? Lijkt mij in ieder geval gezonder voor de club.
Ik geloof niet dat PSV hem zal beoordelen op zijn moyenne.
-
- Nationale topspeler
Dat begrijp ik. Alleen heeft Maxi het in Argentinië al vaker laten zien te kunnen maar op het moment dat hij dan naar Nederland komt is het weer kommer en kwel (omdat hij niet fit blijft). Ik denk dat we allemaal hopen dat het er ooit uitkomt bij Maxi alleen achter ik die kans niet meer zo groot. En ook al is de kans er nog wel, een keer wil je doorselecteren. Als je hem volgend seizoen weer een kans gaat geven als back-up spits en daardoor geen vervanger haalt en hij vervolgens weer direct geblesseerd raakt blijf je in de cirkel zitten dat je geen tweede spits hebt. Althans niet een die voldoet. Een keer afscheid nemen en een nieuwe ervoor halen lijkt mij niet verkeerd.FritskePhilips wrote: ↑07 Jan 2023, 13:57Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is dat Romero laat zien dat hij blessurevrij blijft en fitheid op kan blijven bouwen dit seizoen.DeEintovenaar wrote: ↑07 Jan 2023, 13:26 Dat zal hij best hebben. In potentie is het een hele goede spits maar als hij nooit kan spelen heb je er weinig aan... hoe veel potentie een speler ook heeft. Een keer wil je doorselecteren toch? Lijkt mij in ieder geval gezonder voor de club.
Ik geloof niet dat PSV hem zal beoordelen op zijn moyenne.
-
- Nationale topspeler
[mention]DeEintovenaar[/mention], dat lijkt mij ook zeker tot de mogelijkheden behoren. Echter; wanneer Brands en Ruud het nog in hem zien zitten, hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen, is een langer verblijf ook niet uitgesloten.
Zou in dat geval en in mijn ogen prima zijn, met de volgende redenen;
1. Maxi blijft een klinische 'bomber' finisher die met rechts, links en het hoofd weet af te ronden. Een type dat broodnodig is en nu ontbreekt, terwijl je deze speler kent.
2. De financiële mogelijkheden van de club. In mijn ogen kun je een nieuw seizoen prima aangaan met Luuk als eerste spits met Maxi én Fofana of Vertessen daarachter. Daarmee kun je jezelf richten op andere posities die meer prioriteit hebben.
Maxi is bijvoorbeeld echt niet minder als die Poolse spits uit Duitsland waar we recentelijk in de media mee in verband zijn gebracht, waarbij we concurrentie zouden hebben van BMG.
1. Maxi blijft een klinische 'bomber' finisher die met rechts, links en het hoofd weet af te ronden. Een type dat broodnodig is en nu ontbreekt, terwijl je deze speler kent.
2. De financiële mogelijkheden van de club. In mijn ogen kun je een nieuw seizoen prima aangaan met Luuk als eerste spits met Maxi én Fofana of Vertessen daarachter. Daarmee kun je jezelf richten op andere posities die meer prioriteit hebben.
Maxi is bijvoorbeeld echt niet minder als die Poolse spits uit Duitsland waar we recentelijk in de media mee in verband zijn gebracht, waarbij we concurrentie zouden hebben van BMG.
-
- Nationale topspeler
Maar dat is denk ik een beetje het probleem. Ik volg je argumentatie en ben het helemaal met je eens hoor. Alleen het punt waar ik mee zit is: 'hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen'. Tot nu toe heeft hij eigenlijk iedere keer aangetoond dat hij niet fit blijft en al helemaal niet blessurevrij. Op een gegeven moment moet je dan gaan zeggen: nu is het klaar we moeten door. Om dan met Luuk als eerste spits en Fofana of Vertessen als tweede spitsen het seizoen in te gaan is wel riskant. Zeker omdat Luuk er ook niet jonger op wordt. Fofana en Maxi zijn blessuregevoelig tot nu toe en eigenlijk weet Vertessen geen moment te overtuigen. Wat mij betreft ga je dan na dit seizoen wel doorselecteren.FritskePhilips wrote: ↑07 Jan 2023, 14:35 [mention]DeEintovenaar[/mention], dat lijkt mij ook zeker tot de mogelijkheden behoren. Echter; wanneer Brands en Ruud het nog in hem zien zitten, hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen, is een langer verblijf ook niet uitgesloten.
-
- Vedette
Afgelopen jaar wel redelijk blessurevrij geweest (zie: https://www.transfermarkt.com/maximilia ... erein/1444) verwacht wel meer doelpunten, hopelijk kan hij dat in het aankomende halfjaar bewijzen.