Transferwindow 2021-2022
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik denk dat de tendens ontstaat omdat veel leden met met een kei sterke mening binnenvallen, totaal niet kunnen onderbouwen en als er een onderbouwde weerlegging volgt, ze dit doen:Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:27 Waarom moet er weer gelijk met zijn alle zo op een nieuw lid gesprongen worden? Ookal klopt het niet wat hij zegt (daar ben ik het namelijk roerend mee eens) het mag wel een stuk zachtaardiger voor iemand die net nieuw is. Gebeurd overigens wel vaker op dit forum.
Last edited by Ardbeg on 29 Jan 2022, 12:41, edited 1 time in total.
- mateja
- Internationale topspeler
Het gaat er toch niet om of iemand wel of niet nieuw is? Wat maakt dat nou weer uit? Er wordt naar mijn idee altijd gesprongen op mensen die zonder steekhoudende argumenten hun frustraties over onze club op (mijns inziens) de verkeerde richten, ook oudere leden. Zelfs in deze discussie gebeurt dat.Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:27 Waarom moet er weer gelijk met zijn alle zo op een nieuw lid gesprongen worden? Ookal klopt het niet wat hij zegt (daar ben ik het namelijk roerend mee eens) het mag wel een stuk zachtaardiger voor iemand die net nieuw is. Gebeurd overigens wel vaker op dit forum.
- Tomm
- Vedette
-
- Ballenjongen
Geen idee waar deze reacties allemaal vandaan komen, zo ongenuanceerd en direct waren mijn berichten volgens mij niet. Volgens mij zijn het vooral jullie reacties die aan die maatstaf voldoen.
Mijn eerste punt was dat ik vind dat de Jong moet waken dat hij zijn oren, nu met de contractverlenging in het achterhoofd, niet teveel naar Schmidt moet laten hangen. Daarop aansluitend wilde ik wat voorbeelden geven, dat jullie je daar niet helemaal in kunnen vinden: prima, daar is een discussie voor. Maar heb voor nu vooral het gevoel dat de discussie vooral vanuit de ‘andere kant’ onmogelijk wordt gemaakt door woorden te gebruiken als “om je kapot te schamen”.
Laat het voor nu hierbij, tot de volgende discussie. : )
Mijn eerste punt was dat ik vind dat de Jong moet waken dat hij zijn oren, nu met de contractverlenging in het achterhoofd, niet teveel naar Schmidt moet laten hangen. Daarop aansluitend wilde ik wat voorbeelden geven, dat jullie je daar niet helemaal in kunnen vinden: prima, daar is een discussie voor. Maar heb voor nu vooral het gevoel dat de discussie vooral vanuit de ‘andere kant’ onmogelijk wordt gemaakt door woorden te gebruiken als “om je kapot te schamen”.
Laat het voor nu hierbij, tot de volgende discussie. : )
Last edited by delinkervankhokhlov on 29 Jan 2022, 12:38, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Dat maakt juist wel uit? Zo creeer je toch geen fijne forumsfeer. Valt me juist op dat er vaker (te) fel wordt gereageerd op nieuwe leden, kan aan mij liggen ik lees ook niet elk bericht hier. Er wordt vaker alleen fel gereageerd op oude leden die vrijwel pseudo Ajacieden zijn, en maar wat lopen te raaskallen hoe slecht het beleid wel niet is zonder enige vorm van nuance. Naar mijn inziens zijn dat ook absoluut geen supporters.mateja wrote: ↑29 Jan 2022, 12:32Het gaat er toch niet om of iemand wel of niet nieuw is? Wat maakt dat nou weer uit? Er wordt naar mijn idee altijd gesprongen op mensen die zonder steekhoudende argumenten hun frustraties over onze club op (mijns inziens) de verkeerde richten, ook oudere leden. Zelfs in deze discussie gebeurt dat.Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:27 Waarom moet er weer gelijk met zijn alle zo op een nieuw lid gesprongen worden? Ookal klopt het niet wat hij zegt (daar ben ik het namelijk roerend mee eens) het mag wel een stuk zachtaardiger voor iemand die net nieuw is. Gebeurd overigens wel vaker op dit forum.
- Ardbeg
- Mister PSV
Je geeft geen voorbeelden. Wat je zegt klopt gewoon niet. Je maakt net zo'n sterk punt als je had gezegd dat gras blauw is, omdat je dat besloten hebt.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 12:37 Geen idee waar deze reacties allemaal vandaan komen, zo ongenuanceerd en direct waren mijn berichten volgens mij niet. Volgens mij zijn het vooral jullie reacties die aan die maatstaf voldoen.
Last edited by Ardbeg on 29 Jan 2022, 12:41, edited 1 time in total.
-
- Lid scoutingsteam
Het interesseert me allereerst geen reet of iemand nieuw is of vanaf dag 1 meeloopt, heb ik niet eens op gelet zelfs. Als je onzin gaat posten zoals dat lijstje, daar nog relatief fatsoenlijk reactie op krijgt en dan overgaat op een jankerig standpunt als ''oké, Schmidt heeft er dus 0 invloed op'', dan krijg je van mij gewoon de wind van voren.Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:27 Waarom moet er weer gelijk met zijn alle zo op een nieuw lid gesprongen worden? Ookal klopt het niet wat hij zegt (daar ben ik het namelijk roerend mee eens) het mag wel een stuk zachtaardiger voor iemand die net nieuw is. Gebeurd overigens wel vaker op dit forum.
Maar goed, ik ben er dan ook niet voor de sfeer
- mateja
Deze discussie begint met een ongefundeerde mening van een notoire doemdenker. Dat er daarna iemand (de kennelijk nieuw is) overheen komt met een andere 'feit' dat makkelijk te weerleggen is betekent toch niet dat we daar dan in mee moeten gaan omdat die nieuw is? Hoe zie jij dit voor je?Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:38Dat maakt juist wel uit? Zo creeer je toch geen fijne forumsfeer. Valt me juist op dat er vaker (te) fel wordt gereageerd op nieuwe leden, kan aan mij liggen ik lees ook niet elk bericht hier. Er wordt vaker alleen fel gereageerd op oude leden die vrijwel pseudo Ajacieden zijn, en maar wat lopen te raaskallen hoe slecht het beleid wel niet is zonder enige vorm van nuance. Naar mijn inziens zijn dat ook absoluut geen supporters.mateja wrote: ↑29 Jan 2022, 12:32
Het gaat er toch niet om of iemand wel of niet nieuw is? Wat maakt dat nou weer uit? Er wordt naar mijn idee altijd gesprongen op mensen die zonder steekhoudende argumenten hun frustraties over onze club op (mijns inziens) de verkeerde richten, ook oudere leden. Zelfs in deze discussie gebeurt dat.
-
- Ballenjongen
Heren, dat ik nieuw ben zou inderdaad niet uit moeten maken. Laten we het hierbij laten want het was helemaal niet de insteek om deze sfeer te creëren. Denk dat we elkaar duidelijk niet gaan vinden en dat ik het misschien niet helemaal lekker uitgelegd heb, my bad daarvoor. Ga alsjeblieft gewoon verder met discussies over PSV en transfers haha.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Meervoudig international
Eens en als een trainer nou net het extra zetje kan geven om voor PSV te kiezen, is dat toch alleen maar mooi meegenomen!ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:08Max uit de koker van Schmidt? Mvogo uit de koker van Schmidt? Mwene ook? Zelfs Ramahlo hebben ze al eens voor het tijdperk Schmidt geprobeerd te halen. Fein? Ook? Deze namen stonden toch ook allang op lijsten van de scouting.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 11:55 Schmidt transfers:
Max
Ramalho
Müller
Zahavi
Götze
Mvogo
Fein
Mwene
-
- Vedette
-
- Vedette
-
- Bankzitter
PSV heeft interesse in Saviola.Robson de Souza wrote: ↑29 Jan 2022, 13:12 Ik wil transfers, geruchten, kom op! Het is veel te rustig en dat worden we nerveus en dat komt de sfeer niet ten goede haha! Iemand toevallig in de buurt van het Philips Stadion? Eindhoven Airport? Come on, drop iets!
-
- Vedette
-
Ardbeg wrote: ↑29 Jan 2022, 12:38Je geeft geen voorbeelden. Wat je zegt klopt gewoon niet. Je maakt net zo'n sterk punt als je had gezegd dat gras blauw is, omdat je dat besloten hebt.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 12:37 Geen idee waar deze reacties allemaal vandaan komen, zo ongenuanceerd en direct waren mijn berichten volgens mij niet. Volgens mij zijn het vooral jullie reacties die aan die maatstaf voldoen.
Ardbeg wrote: ↑29 Jan 2022, 12:30Ik denk dat de tendens ontstaat omdat veel leden met met een kei sterke mening binnenvallen, totaal niet kunnen onderbouwen en als er een onderbouwde weerlegging volgt, ze dit doen:Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:27 Waarom moet er weer gelijk met zijn alle zo op een nieuw lid gesprongen worden? Ookal klopt het niet wat hij zegt (daar ben ik het namelijk roerend mee eens) het mag wel een stuk zachtaardiger voor iemand die net nieuw is. Gebeurd overigens wel vaker op dit forum.
Sangaré, le Roi du PSV