ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2024, 17:12 Benieuwd hoeveel mensen hier kiezen voor:
A. Arabier
B. Ajax als Club opheffen.
Bijna iedereen kiest A.
Vitesse
- VeresRivne
- Vedette
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Maandag komt de licentiecommissie bijeen. Dus dan moet er een plan zijn. Is er dat niet dan wordt de licentie ingetrokken. Vitesse zal daar dan tegen in beroep gaan. Daarna kunnen ze nog naar de burgerrechter. Zal nog wel even duren dus.Josef Dettelbacher wrote: ↑15 Jun 2024, 16:58Tja als je kunt kiezen tussen je ziel verkopen of opdoeken, snap ik wel dat je liever je ziel verkoopt.Mr. Spock wrote: ↑15 Jun 2024, 16:44 Heel snel kapotgaan svp
https://www.vi.nl/video/ongelofelijk-ma ... abramovich
Overigens is de club gewoon niet interessant voor investeerders, om al eerder genoemde redenen. Van de Kuit moet verder z'n bek houden, want met die stadionhuur heeft hij er zelf ook een aandeel in. Volgende week zal het voorbij zijn verwacht ik.
Verder logisch dat ze een suikeroom zoeken. Primair doel is de club levend houden, waarbij ze op het randje van faillissement balanceren.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Maar voor ShovingNE2 moet er natuurlijk wel een vogel voor.Grasmat wrote: ↑15 Jun 2024, 18:01Sowieso, alles met bier +1ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2024, 17:12 Benieuwd hoeveel mensen hier kiezen voor:
A. Arabier
B. Club opheffen.
Bijna iedereen kiest A.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Schijnt wel alcoholvrij te zijn…Grasmat wrote: ↑15 Jun 2024, 18:01Sowieso, alles met bier +1ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2024, 17:12 Benieuwd hoeveel mensen hier kiezen voor:
A. Arabier
B. Club opheffen.
Bijna iedereen kiest A.
-
- Lid scoutingsteam
Ik zou er niet rouwig om zijn als het voorbij is.
Alleen voor de derby met NEC of De Graafschap spijtig. Ook hoop ik niet dat dit een club als Feyenoord mogelijkheden biedt om een Jong team toe te voegen aan de KKD als Vitesse wegvalt. Dat maakt die competitie met 5 jeugdteams in mijn ogen wel armoedig
Alleen voor de derby met NEC of De Graafschap spijtig. Ook hoop ik niet dat dit een club als Feyenoord mogelijkheden biedt om een Jong team toe te voegen aan de KKD als Vitesse wegvalt. Dat maakt die competitie met 5 jeugdteams in mijn ogen wel armoedig
- Standbeeld
- Mister PSV
Vanwaar dat je dat denkt? Wat is de relatie tussen een faillissement van Vitesse en het toevoegen van Jong Feyenoord aan de KKD?Voormalig KG wrote: ↑15 Jun 2024, 18:54Ook hoop ik niet dat dit een club als Feyenoord mogelijkheden biedt om een Jong team toe te voegen aan de KKD als Vitesse wegvalt.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Standbeeld
- Mister PSV
Hmm, mocht oneven een probleem zijn, dan verwacht ik dat Jong Almere of Jong Sparta eerder de kans krijgt. Zij spelen immers al in de Tweede Divisie. Zover is Jong Feyenoord nog niet gekomen. Maar misschien is dan de vraag of Sparta en Almere een Jong elftal in het betaalde voetbal kunnen financieren en faciliteren. Ach ja, koffiedik. Even casus Vitesse afwachten.
-
- Legende
Ik denk dat er best investeerders zijn die interesse hebben in een eredivisieclub om grote aantallen talenten te stallen, dus de club vooral (ge)(mis)bruiken als podium zonder enige feeling met de achterban. Maar, ook dát alleen bij uitzicht op eredivisie en een véél lagere huur.Standbeeld wrote: ↑15 Jun 2024, 17:30Maandag komt de licentiecommissie bijeen. Dus dan moet er een plan zijn. Is er dat niet dan wordt de licentie ingetrokken. Vitesse zal daar dan tegen in beroep gaan. Daarna kunnen ze nog naar de burgerrechter. Zal nog wel even duren dus.Josef Dettelbacher wrote: ↑15 Jun 2024, 16:58
Tja als je kunt kiezen tussen je ziel verkopen of opdoeken, snap ik wel dat je liever je ziel verkoopt.
Overigens is de club gewoon niet interessant voor investeerders, om al eerder genoemde redenen. Van de Kuit moet verder z'n bek houden, want met die stadionhuur heeft hij er zelf ook een aandeel in. Volgende week zal het voorbij zijn verwacht ik.
Verder logisch dat ze een suikeroom zoeken. Primair doel is de club levend houden, waarbij ze op het randje van faillissement balanceren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
En niemand gaat die 20mln schuld overnemen. En voor aankomend seizoen hebben ze een begroting met een gat van 6mln. Dus tel dat er maar vast bij.Josef Dettelbacher wrote: ↑15 Jun 2024, 19:28Ik denk dat er best investeerders zijn die interesse hebben in een eredivisieclub om grote aantallen talenten te stallen, dus de club vooral (ge)(mis)bruiken als podium zonder enige feeling met de achterban. Maar, ook dát alleen bij uitzicht op eredivisie en een véél lagere huur.Standbeeld wrote: ↑15 Jun 2024, 17:30
Maandag komt de licentiecommissie bijeen. Dus dan moet er een plan zijn. Is er dat niet dan wordt de licentie ingetrokken. Vitesse zal daar dan tegen in beroep gaan. Daarna kunnen ze nog naar de burgerrechter. Zal nog wel even duren dus.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als je echt een club wil overnemen zijn er goedkopere alternatieven die wél in de eredivisiespelen en geen berg schuld hebben. Je bent best wel koekoek als je nu Vitesse over wil nemen.
-
- Lid scoutingsteam
De competitie is toch niet voor niets gebasseerd op een even aantal clubs?Standbeeld wrote: ↑15 Jun 2024, 19:00Vanwaar dat je dat denkt? Wat is de relatie tussen een faillissement van Vitesse en het toevoegen van Jong Feyenoord aan de KKD?Voormalig KG wrote: ↑15 Jun 2024, 18:54Ook hoop ik niet dat dit een club als Feyenoord mogelijkheden biedt om een Jong team toe te voegen aan de KKD als Vitesse wegvalt.
Er verdwijnt dan een team uit de KKD
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Vitesse leefde op te grote voet, maar alles werd netjes gedekt door die Russen ieder jaar. Dus er was geen probleem totdat de oorlog uitbrak en de overname door Parry helemaal in de soep liep.
- Juancho
- Mister PSV
Ik denk dat het altijd al een probleem was maar het (bewust) maar genegeerd werd. Anders zit je niet zovaak in de shit. En kom je al helemaal niet in zo'n nijpende situatie zoals nu het geval is. Daar is veel en veel meer voor nodig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Man City heeft ook een dik probleem als die geldschieters eruit stappen. Leipzig stelt ook niks meer voor als Red Bull besluit te stoppen met voetbal. Cheslea had ook een overname nodig om in leven te blijven. Dit is gewoon het nadeel van zo’n businessmodel en de KNVB heeft Vitesse ook wel aardig genaaid met dat eindeloze onderzoek naar Parrey, waardoor nog veel extra schulden werden gemaakt en een andere optie zoeken lang onmogelijk was.
- Juancho
- Mister PSV
Volgens mij heeft de KNVB Vitesse meer dan genoeg kansen gegeven hoor. En ja, als die clubs die jij opnoemt een probleem hebben als zo'n sjijk de sterker er uit trekt... Eigen schuld idd.
Daarom hoop ik ook dat PSV zich nooit verlaagt tot zoiets. Nog liever een subtopper en baas in eigen huis dan een zielloos Vitesse/Chelsea/city.
Daarom hoop ik ook dat PSV zich nooit verlaagt tot zoiets. Nog liever een subtopper en baas in eigen huis dan een zielloos Vitesse/Chelsea/city.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Armada
- Internationale topspeler
En nog extremer dan dit.Juancho wrote: ↑15 Jun 2024, 22:45 Volgens mij heeft de KNVB Vitesse meer dan genoeg kansen gegeven hoor. En ja, als die clubs die jij opnoemt een probleem hebben als zo'n sjijk de sterker er uit trekt... Eigen schuld idd.