Ik zie de krantenkop in de Telegraaf al voor me;
'Ajax laat Alderweireld naar PSV vertrekken'.
'Na afwijziging Ajax gaat Alderweireld in op aanbieding PSV'
'PSV betaalt de hoofdprijs voor ex-Ajacied Alderweireld'
'Alderweireld moet de Tadic van PSV worden'
BREAK! Mikeverwij; 'Ajax is niet in de race voor Alderweireld'
Transferwindow 2021-2022
- Ardbeg
- Mister PSV
Het zal inderdaad wel op zoiets neerkomen ja :p11 Sir Tinus wrote: ↑11 May 2021, 10:59 Ik zie de krantenkop in de Telegraaf al voor me;
'Ajax laat Alderweireld naar PSV vertrekken'.
'Na afwijziging Ajax gaat Alderweireld in op aanbieding PSV'
'PSV betaalt de hoofdprijs voor ex-Ajacied Alderweireld'
'Alderweireld moet de Tadic van PSV worden'
BREAK! Mikeverwij; 'Ajax is niet in de race voor Alderweireld'
-
- Meervoudig international
Ik hoop toch echt dat PSV verder kijkt dan Alderweireld. Iets creatievers in plaats van 10 miljoen + megasalaris neerleggen voor 30+er...
Tuurlijk is het een aanwinst, maar ben bang dat hij stiekem te veel geld gaat kosten. Doe mij maar een wat ‘onbekendere jongen’ met leiderschapskwaliteiten, zoals guardado destijds werd gehaald.
Tuurlijk is het een aanwinst, maar ben bang dat hij stiekem te veel geld gaat kosten. Doe mij maar een wat ‘onbekendere jongen’ met leiderschapskwaliteiten, zoals guardado destijds werd gehaald.
-
- Legende
-
Denk dat het gros van de PSV supporters gewoon een goede centrale verdediger wilt die alles geeft voor de club, en door het vuur wil gaan voor de club, een voetballer die trots is op PSV. Weet niet of Alderweireld dat heeft. Het rijmt ook niet helemaal met het ‘gif verhaal’ wat John de Jong losliet tijdens een interview met VI, Alderweireld is toch niet iemand met gif?
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat gif verhaal ging ook over een middenvelder geloof ikOnsPSV wrote: ↑11 May 2021, 12:12 Denk dat het gros van de PSV supporters gewoon een goede centrale verdediger wilt die alles geeft voor de club, en door het vuur wil gaan voor de club, een voetballer die trots is op PSV. Weet niet of Alderweireld dat heeft. Het rijmt ook niet helemaal met het ‘gif verhaal’ wat John de Jong losliet tijdens een interview met VI, Alderweireld is toch niet iemand met gif?
-
Dan hebben we met Pröpper en veerman de juiste targets... NOTArdbeg wrote: ↑11 May 2021, 12:16Dat gif verhaal ging ook over een middenvelder geloof ikOnsPSV wrote: ↑11 May 2021, 12:12 Denk dat het gros van de PSV supporters gewoon een goede centrale verdediger wilt die alles geeft voor de club, en door het vuur wil gaan voor de club, een voetballer die trots is op PSV. Weet niet of Alderweireld dat heeft. Het rijmt ook niet helemaal met het ‘gif verhaal’ wat John de Jong losliet tijdens een interview met VI, Alderweireld is toch niet iemand met gif?
- Ardbeg
- Mister PSV
Mbt tot Pröpper ben ik het niet helemaal eens. Het is niet het leiderstype maar toen hij nog bij PSV voetbalde, was er regelmatig verbazing over hoe fel hij de strijd aan ging om de bal terug te winnen, hoor. Hij heeft zijn looks een beetje tegen maar die is dus echt niet bang om er keihard de rem op te gooien hoor!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat hebben we inderdaad niet maar als Gotze blijft, dan blijft de ruimte op het middenveld beperkt. Je gaat Sangare, Gakpo en hem namelijk niet snel banken
- ShovingNE2
- Site Admin
- VeresRivne
- Vedette
Persepolis wrote: ↑12 May 2021, 11:08 In ieder geval geen Besiktas als 2e inderdaad. Als Man Utd de EL wint heb je dan kans om als geplaatste team in de 3e voorronde in te stromen. Beste is Fenerbahçe 2e.
Voorlopig hoef ik Ihataren niet bij Ajax te zien, tenzij de transferprijs onder de 6 miljoen ligt. Die jongen heeft mij te weinig het heilige vuur om grote bedragen te gaan neerleggen en ik zou balen als Ajax dat wel zou doen. Krijg er voorlopig toch een Aissati, Sulejmani, Mahe, Labyad gevoel van, veel talent maar niet de juiste schouders om het te dragen. Dat kan mogelijk wel veranderen mocht die jongen een mindswitch maken maar op dit moment zou ik toch nee zeggen een transfer omdat ik denk dat PSV minimaal 8 miljoen zal willen. Zo staan de meeste van mijn collegasupporters er momenteel ook wel in.
Alderweireld naar PSV, mwoah. Liever niet maar heel erg zou ik het ook weer niet vinden. Heb eigenlijk maar een paar keer echt gebaald dat PSV een speler haalde waar Ajax interesse in had de afgelopen 20 jaar, Alex, hoewel dat via Chelsea liep toen. Reis, de stage die Lemic geregeld had. Propper, waarbij ik het onbegrijpelijk vond dat we voor Gudelj gingen. Maher en Narsingh wat via Raiola ging, achteraf niet zo erg geweest en uiteraard Robben.
Tottenham en onderhandelen is als naar de tandarts gaan, dat is altijd vervelend. Wetende dat Alderweireld daar nog twee jaar onder contract ligt en Levy eerder overgangen naar Man Utd heeft geblokkeerd denk ik dat je snel te veel gaat betalen voor een speler van 32 qua transfersom. Aangezien Tottenham nu naast de CL aan het grijpen is denk ik niet dat ze daar hem nog heel goedkoop laten gaan.
Mocht Alderweireld bij PSV tekenen dan ga ik zeker de beelden kijken van de hard kern die zijn tattoos komt
controleren.
Overigens de voornaamste reden dat ik denk dat je ook moet opletten met Alderweireld is dat hij het EK speelt en België een selectie heeft die ver kan komen. Dat kan zomaar tot 11 juli duren. 20 en 21 juli heb je als PSV zijnde alweer je eerste wedstrijd in de voorrondes.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Persepolis wrote: ↑12 May 2021, 11:08 In ieder geval geen Besiktas als 2e inderdaad. Als Man Utd de EL wint heb je dan kans om als geplaatste team in de 3e voorronde in te stromen. Beste is Fenerbahçe 2e.
Even los van de casus Alderweireld maar is het niet het belangrijkste dat je de juiste spelers hebt staan bij aanvang in je voorbereiding? Want het is kort dag met die voorrondes, het is geen Europa League voorronde met tegenstanders waarin je met en gerust hart Viergever en Baumagrtl kan opstellen. Je zal als PSV zijnde echt wel klaar moeten zijn met je versterking bij aanvang van de voorrondes.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja, alleen dat is volgens mij in de historie van het Nederlandse voetbal nog nooit een club in de Eredivisie gelukt. Oh ja: Feyenoord vorig jaar. Maar als je brandhout haalt dan kan je inderdaad op tijd klaar zijn. Maar ook omdat er na die tijd nog spelers vertrekken of in de eerste week van de voorbereiding.VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 14:00 maar is het niet het belangrijkste dat je de juiste spelers hebt staan bij aanvang in je voorbereiding?
Het is een doel om het zoveel mogelijk voor elkaar te hebben, maar dat het lukt? Als je kwaliteit wil is het verdomd lastig. Voortekenen zijn wel goed bij PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Geldt toch voor iedere club? Vind het vaak al een slap excuus.VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 14:00Persepolis wrote: ↑12 May 2021, 11:08 In ieder geval geen Besiktas als 2e inderdaad. Als Man Utd de EL wint heb je dan kans om als geplaatste team in de 3e voorronde in te stromen. Beste is Fenerbahçe 2e.Even los van de casus Alderweireld maar is het niet het belangrijkste dat je de juiste spelers hebt staan bij aanvang in je voorbereiding? Want het is kort dag met die voorrondes, het is geen Europa League voorronde met tegenstanders waarin je met en gerust hart Viergever en Baumagrtl kan opstellen. Je zal als PSV zijnde echt wel klaar moeten zijn met je versterking bij aanvang van de voorrondes.
- VeresRivne
- Vedette
Nu gooi je in mijn ogen alles op 1 hoop. Heel vaak is het zo geweest dat clubs niet zo vroeg in het seizoen al moesten pieken als PSV nu moet. Als je voorronde duels half augustus waren geweest was het a whole different ballgame. Daarnaast is het vaak genoeg zo geweest dat clubs eerst moesten verkopen i.p.v. kopen, PSV heeft nu al meteen een budget klaar staan om aanpassingen te doen. Wetende dat de CL alleen maar meer opbrengt zou ik als PSV zijnde toch wel echt mikken die kans zo groot mogelijk te maken door ook in de voorrondes al op oologssterkte te zijn. Wat je niet wil is een herhaling van het Basel scenario waarmee je met Luckassen of Baumgartl aan de slag moet, daarvoor is je tegenstand momenteel te sterk.ShovingNE2 wrote: ↑13 May 2021, 14:03Ja, alleen dat is volgens mij in de historie van het Nederlandse voetbal nog nooit een club in de Eredivisie gelukt. Oh ja: Feyenoord vorig jaar. Maar als je brandhout haalt dan kan je inderdaad op tijd klaar zijn. Maar ook omdat er na die tijd nog spelers vertrekken of in de eerste week van de voorbereiding.VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 14:00 maar is het niet het belangrijkste dat je de juiste spelers hebt staan bij aanvang in je voorbereiding?
Het is een doel om het zoveel mogelijk voor elkaar te hebben, maar dat het lukt? Als je kwaliteit wil is het verdomd lastig. Voortekenen zijn wel goed bij PSV.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Niet alles geloven wat je hoort hoor. Een stel debielen bij de NOS die echt helemaal niets gevolgd hebben roepen dat PSV nu 50 miljoen transferbudget heeft. Dat is gelul. Nog niet de helft gaat in transfers. Nog niet bijna zelfs. Dus neee: dat reken ik niet mee. Je kan wat sneller handelen (met een Propper bijvoorbeeld en nu al met een Drommel).VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 14:17PSV heeft nu al meteen een budget klaar staan om aanpassingen te doen.
We kopen echt geen spits als Malen, Madueke of Zahavi niet vertrokken zijn. Maar die kunnen wel 5 dagen voor het eerste duel vertrokken zijn natuurlijk. Pröpper komt echt niet als er geen hele sterke aanwijzingen zijn dat Rosario vertrekt en nog een paar. We halen geen CV voordat echt duidelijk is dat er ruimte is. En die duidelijkheid hoeft naar de buitenwereld nog niet zichtbaar te zijn natuurlijk. Als het intern maar echt duidelijk is. Nu 4 spelers halen zonder verkopen zou echt totaal slecht zijn en bizar veel geld kosten omdat PSV dan de rest moet lozen. Dat doen ze echt helemaal nooit.VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 14:17 Wetende dat de CL alleen maar meer opbrengt zou ik als PSV zijnde toch wel echt mikken die kans zo groot mogelijk te maken door ook in de voorrondes al op oologssterkte te zijn.
Als je het totaal niet volgt (niet gezegd dat jij het niet doet, dat weet ik niet), dan denk je dat PSV 50 miljoen te besteden heeft. Ontzettende bullshit van wat randstad media die alleen Ajax op de voet volgen en PSV via teletekst.
-
- Legende
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
Ik verwacht voor het EK echt wel een aantal inkomende transfers maar zeker niet allemaal:
1. Het is maar kijken wie er op welk moment beschikbaar zijn op de markt
2. PSV kan niet de selectie al rond maken zoveel geld is er uitgaande op de media die er kort op zitten (ED & VI) niet.
PSV heeft een injectie gehad van 50 miljoen. Ik denk dat daar (wat Shoving al zei) nog niet de helft van beschikbaar is. Ook het verhaal dat PSV zich niet gaat inkopen op posities die nog bezet is waar. Heb zo een vermoeden dat PSV met of een 2e keeper of een backup back op de proppen komt voor het ek, niet spannend, maar vermoedt dat bijvoorbeeld de nieuwe verdediger nog aardig wat geld moet gaan kosten. Benieuwd, Kan nog weleens snel gaan met spelers als: Ihattaren, Rosario en de huurlingen die definitief worden gekocht!
1. Het is maar kijken wie er op welk moment beschikbaar zijn op de markt
2. PSV kan niet de selectie al rond maken zoveel geld is er uitgaande op de media die er kort op zitten (ED & VI) niet.
PSV heeft een injectie gehad van 50 miljoen. Ik denk dat daar (wat Shoving al zei) nog niet de helft van beschikbaar is. Ook het verhaal dat PSV zich niet gaat inkopen op posities die nog bezet is waar. Heb zo een vermoeden dat PSV met of een 2e keeper of een backup back op de proppen komt voor het ek, niet spannend, maar vermoedt dat bijvoorbeeld de nieuwe verdediger nog aardig wat geld moet gaan kosten. Benieuwd, Kan nog weleens snel gaan met spelers als: Ihattaren, Rosario en de huurlingen die definitief worden gekocht!
- VeresRivne
- Vedette
Mij heb je dan ook niet bedragen van 50 miljoen horen noemen, overigens betaal je doorgaans ook in termijnen bij transfers. Je hoeft vaak niet meteen 10 miljoen op tafel lappen als je een speler van 10 miljoen haalt, dat gaat periodiek.Niet alles geloven wat je hoort hoor. Een stel debielen bij de NOS die echt helemaal niets gevolgd hebben roepen dat PSV nu 50 miljoen transferbudget heeft. Dat is gelul. Nog niet de helft gaat in transfers. Nog niet bijna zelfs. Dus neee: dat reken ik niet mee. Je kan wat sneller handelen (met een Propper bijvoorbeeld en nu al met een Drommel).
PSV kan een vertrek van een van die spelers voorin in mijn ogen ook prima opvangen zonder heel veel in te boeten aan kwaliteit. Als Malen vertrekt dan is het begrijpelijk als je niet direct een kwalitatieve vervanger meteen al geregeld hebt. Met Gakpo, Madueke, Zahavi heb je voorin genoeg kwaliteit om dat voorin op te vangen op korte termijn. Waar het om gaat is dat je je gaps op tijd gedicht hebt waardoor je niet straks vol moet inzetten op spelers die je eigenlijk wil laten afvloeien. De problemen liggen m.a.w. dan ook achterin. Viergever, Baumgartl, Luckassen, Obispo je gaat er te veel op achteruit als spelers als Teze / Boscagli niet spelen, ook al omdat je b.v. geen back-up linksbakc voor Max heeft en die jongen als het goed is wel op het EK acteert. Dat is dus het risico wat ik zie, als je basisspelers van nu niet kunnen spelen heb je meten dat het gaat kraken. Ook weet je dat Dumfries nog het EK meedoet en vervanger voor hem Teze je dan weer uit het centrum kunt wegtrekken. Die hele linie is vaak beslissend in Europa of je net wel of net niet een resultaat over de streep kunt trekken. Als PSV het nalaat daar voor de eerste wedstrijden al vervanging te halen dan breng je in mijn ogen je kansen onnodig omlaag. Baumagrtl en Luckassen blijven afgeschreven dat verandert niet.We kopen echt geen spits als Malen, Madueke of Zahavi niet vertrokken zijn. Maar die kunnen wel 5 dagen voor het eerste duel vertrokken zijn natuurlijk. Pröpper komt echt niet als er geen hele sterke aanwijzingen zijn dat Rosario vertrekt en nog een paar. We halen geen CV voordat echt duidelijk is dat er ruimte is. En die duidelijkheid hoeft naar de buitenwereld nog niet zichtbaar te zijn natuurlijk. Als het intern maar echt duidelijk is. Nu 4 spelers halen zonder verkopen zou echt totaal slecht zijn en bizar veel geld kosten omdat PSV dan de rest moet lozen. Dat doen ze echt helemaal nooit.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Prima dat je zaken in termijnen betaalt, daar moet de komende jaren ook wel dekking voor zijn natuurlijk. Je kan niet zomaar gaan kopen en dan hopen dat het goed komt omdat je toch maar in termijnen betaalt. Die 50 miljoen zal eerder worden aangewend om korting te bedingen als er direct wordt betaald: dat gaat komende zomer een dingetje worden. 4x 2,5 miljoen of 1x 8 miljoen. Meer dan ooit.VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 19:42 Mij heb je dan ook niet bedragen van 50 miljoen horen noemen, overigens betaal je doorgaans ook in termijnen bij transfers. Je hoeft vaak niet meteen 10 miljoen op tafel lappen als je een speler van 10 miljoen haalt, dat gaat periodiek.
Hier zal vooraf al gehandeld worden verwacht ik. Die backup linksback moet er sowieso komen, niet afhankelijk van een vertrek. Luckassen komt nooit meer terug en voor het EK is echt wel bekend of Viergever en Baumgartl blijven of niet. Je backups kan je aanpakken, maar het gaat om je basis hierin.VeresRivne wrote: ↑13 May 2021, 19:42 Viergever, Baumgartl, Luckassen, Obispo je gaat er te veel op achteruit als spelers als Teze / Boscagli niet spelen, ook al omdat je b.v. geen back-up linksbakc voor Max heeft en die jongen als het goed is wel op het EK acteert.
Het blijft altijd afwegen pak je snel een speler of wacht je twee weken op een betere speler? Supporters hebben er geregeld nul begrip voor, vanuit de club volstrekt logisch.
Je wil een hoog niveau halen, dus liever spelers die het EK spelen dan die dat niet doen omdat ze niet geselecteerd zijn. Dat is tegenstrijdig aan je doelstelling zo snel mogelijk alles compleet.... Stel je kan een speler halen die het EK speelt, ga je dan een mindere speler halen omdat hij wel bij het begin van de voorbereiding beschikbaar is? Lijkt me niet.