Ik ben het inhoudelijk met je eens, wel vind ik dat ook rekening dient te worden gehouden met blessuregevoeligheid. Zo kunnen er zomaar 3 van je rijtje geblesseerd zijn op hetzelfde moment. Wie weet schuift van Duiven sneller door, die speelt volgens mij alles.FritskePhilips wrote: ↑07 Jan 2023, 14:35 @DeEintovenaar, dat lijkt mij ook zeker tot de mogelijkheden behoren. Echter; wanneer Brands en Ruud het nog in hem zien zitten, hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen, is een langer verblijf ook niet uitgesloten.
Zou in dat geval en in mijn ogen prima zijn, met de volgende redenen;
1. Maxi blijft een klinische 'bomber' finisher die met rechts, links en het hoofd weet af te ronden. Een type dat broodnodig is en nu ontbreekt, terwijl je deze speler kent.
2. De financiële mogelijkheden van de club. In mijn ogen kun je een nieuw seizoen prima aangaan met Luuk als eerste spits met Maxi én Fofana of Vertessen daarachter. Daarmee kun je jezelf richten op andere posities die meer prioriteit hebben.
Maxi is bijvoorbeeld echt niet minder als die Poolse spits uit Duitsland waar we recentelijk in de media mee in verband zijn gebracht, waarbij we concurrentie zouden hebben van BMG.
Maximiliano Romero
-
- International
- Clubvoorkeur: PSV
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Nationale topspeler
Hier inderdaad redelijk blessurevrij. Maar als ik dan de statistieken zie dan denk ik laat maar hoor haha. 2 assists en 1 goal vind ik wel heel weinig voor een spits.Rikkert1234 wrote: ↑07 Jan 2023, 14:52 Afgelopen jaar wel redelijk blessurevrij geweest (zie: https://www.transfermarkt.com/maximilia ... erein/1444) verwacht wel meer doelpunten, hopelijk kan hij dat in het aankomende halfjaar bewijzen.
-
- Nationale topspeler
Dat gaan we nu dus zien. De post van [mention]Rikkert1234[/mention] laat zien dat er hoopvolle signalen zijn, op dat gebied.DeEintovenaar wrote: ↑07 Jan 2023, 14:48 Maar dat is denk ik een beetje het probleem. Ik volg je argumentatie en ben het helemaal met je eens hoor. Alleen het punt waar ik mee zit is: 'hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen'. Tot nu toe heeft hij eigenlijk iedere keer aangetoond dat hij niet fit blijft en al helemaal niet blessurevrij.
-
- Nationale topspeler
Maar volgens mij was het bij de vorige verhuur naar Argentinië ook zo dat hij fit bleef. Toen keerde hij terug en was hij ook weer geblesseerd. Het kan toeval zijn maar moeten we iedereen maar kansen blijven geven? Wat dat betreft moeten we ook van Ginkel contracten blijven geven voor het geval dat... Maar goed daarover mogen we van mening verschillen natuurlijk.FritskePhilips wrote: ↑07 Jan 2023, 15:16Dat gaan we nu dus zien. De post van [mention]Rikkert1234[/mention] laat zien dat er hoopvolle signalen zijn, op dat gebied.DeEintovenaar wrote: ↑07 Jan 2023, 14:48 Maar dat is denk ik een beetje het probleem. Ik volg je argumentatie en ben het helemaal met je eens hoor. Alleen het punt waar ik mee zit is: 'hij blessurevrij blijft en fitheid op blijft bouwen'. Tot nu toe heeft hij eigenlijk iedere keer aangetoond dat hij niet fit blijft en al helemaal niet blessurevrij.
-
- Nationale topspeler
Dat heeft men bij van Ginkel toch ook meerdere keren gedaan?
Ik denk vooral dat je het niet vanuit patroondenken moet beredeneren, maar vanuit wetenschappelijk onderbouwde argumenten. Ooit werd Eiður Guðjohnsen zo ook afgeschreven binnen de club, dat bleek ook een pijnlijke misser.
Ik denk vooral dat je het niet vanuit patroondenken moet beredeneren, maar vanuit wetenschappelijk onderbouwde argumenten. Ooit werd Eiður Guðjohnsen zo ook afgeschreven binnen de club, dat bleek ook een pijnlijke misser.
-
- Nationale topspeler
Van Ginkel werd meerdere keren gehuurd nadat hij wel iets had bijgedragen. Ik snap dat je moet onderbouwen op basis van wetenschappelijk onderbouwde argumenten maar die hebben we niet. Als we op deze manier gaan redeneren kunnen we nooit afscheid nemen van een speler. Wat ik zie is dat Romero in januari 2018 naar PSV is gekomen. In 5 jaar tijd heeft hij 12 wedstrijden in de eredivisie gespeeld. 12 wedstrijden in 5 jaar! Het betreft dan ook nog maar 169 minuten. In de KKD en de Superliga heeft hij wel minuten gemaakt maar dat is een ander niveau wat mij betreft. Ja natuurlijk hij heeft potentie en het kan een klinische afmaker zijn maar moeten we daar maar op blijven wachten?FritskePhilips wrote: ↑07 Jan 2023, 15:25 Dat heeft men bij van Ginkel toch ook meerdere keren gedaan?
Het is een Zuid-Amerikaanse speler, die hebben altijd een heel behoorlijk loon omdat dat verplicht is volgens de regelgeving. Wat mij betreft wordt het tijd om afscheid te nemen, je verlies te pakken en een ander talent te halen als tweede spits. We moeten langzaamaan gaan doorselecteren en ik geloof niet dat Romero ooit nog onze eerste vaste spits gaat worden.
-
- Nationale topspeler
-
- Bankzitter
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Ik blijf erop hopen dat deze jongen blessurevrij blijft, zijn belastbaarheid weer vergroot, zijn killerinstinct daarbij tentoonspreid en wat doelpunten en assists bijschrift. Noem me een romanticus, maar zijn speelstijl is uniek en blijft me aanspreken.
Zou in mijn ogen dan namelijk een prima optie kunnen zijn als 3e spits/stormram. Fofana een haar verhuren aan een Heerenveen, Vitesse of Sparta en van Duiven een volledig seizoen Jong PSV als basisspeler.
Spitsen seizoen 2023-2024:
L. de Jong, Fábio Silva en Romero.
Spitsen seizoen 2024-2025:
L. de Jong, van Duiven/Fofana en Romero.
Zou in mijn ogen dan namelijk een prima optie kunnen zijn als 3e spits/stormram. Fofana een haar verhuren aan een Heerenveen, Vitesse of Sparta en van Duiven een volledig seizoen Jong PSV als basisspeler.
- Trixm
- Vedette
Ze hebben een koopoptie toch? Als die een beetje rendeert gaat hij definitief terug naar argentinie?FritskePhilips wrote: ↑15 Feb 2023, 06:49 Ik blijf erop hopen dat deze jongen blessurevrij blijft, zijn belastbaarheid weer vergroot, zijn killerinstinct daarbij tentoonspreid en wat doelpunten en assists bijschrift. Noem me een romanticus, maar zijn speelstijl is uniek en blijft me aanspreken.
Saibari is underrated.
- Trixm
- Vedette
Waarom was dit een blunder? Denk dat de meeste supporters er wel over eens zijn dat als het fysieke gedeelte gepaard was gegaan met meer geluk, dit een hele nuttige speler was geweest.
Saibari is underrated.
- mr.top
- Internationale topspeler
Dat verhaal is hier al veel en vaak verteld. Maar Arsenal haakte in een eerder stadium al af nadat Romero een blessure had gekregen. PSV nam de gok voor 10 miljoen en piste uiteindelijk ver naast de pot.
En ja, ik erken zijn talent.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Dat blijft een vraag die altijd onbeantwoord zou blijven: wist Arsenal iets wat wij niet wisten. Ik zou die vraag wel eens gesteld willen zien worden aan de (medisch) verantwoordelijke van dat moment binnen die club.
Kan natuurlijk ook best zijn dat een speler als Maxi op dat moment gewoon niet meer paste in het technische plan van Arsenal, maar wie weet maakten zij toch een andere inschatting van zijn fysieke gesteldheid na die horrorblessure in, wat was het, 2015 alweer geloof ik.
Kan natuurlijk ook best zijn dat een speler als Maxi op dat moment gewoon niet meer paste in het technische plan van Arsenal, maar wie weet maakten zij toch een andere inschatting van zijn fysieke gesteldheid na die horrorblessure in, wat was het, 2015 alweer geloof ik.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Trixm
- Vedette
Okay, dan lijkt me het woord 'blunder' gewoon slecht gekozen.
Saibari is underrated.
- mr.top
- Internationale topspeler
- Maikel
- Site Admin
Nee, het is een genomen risico wat verkeerd heeft uitgepakt.
Had PSV hem niet gekocht en was het bij een andere club goed gegaan. Wat had je het dan genoemd?
Transfers zijn risicovol, je neemt altijd een gok. Deze pakte niet goed uit. Jammer.
Maar het is en blijft een toptalent.