Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 05 May 2023, 09:35 Ik vind vooral Spierings interressant. Ik weet niet of het dit topic was, of een ander, maar iemand zei iets over dat het middenveld niet los gezien kan worden van de verdediging. Heel zwart op wit zou je dan kiezen tussen Guti + huidige verdediging of Spierings + een paar miljoen om te investeren in een verdediger. Dan kies ik toch graag dat laatste. Is natuurlijk allemaal niet zo makkelijk, maar toch wel iets om mee te nemen lijkt me.
Dat was ik in het middenveld topic. Daar gaf ik aan als je als verdediging beter staat, met spelers die kwalitatief beter zijn en wellicht dichter bij het middenveld spelen je wellicht ook het middenveld anders kunt invullen. Nu is 'een Guti' heel hard nodig omdat hij totaal niet goed staat. Te veel ruimte, te veel verschillend bewegende verdedigers die allemaal net wat anders doen. Als je een verdediging hebt die veel beter staat en veel meer op kan vangen waardoor je als het ware daar meer op kunt leunen kun je misschien ook je middenveld wel wat anders invullen. Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je wel weg komt met twee types als Veerman en Sangaré. Dan heb je misschien geen traditionele 6 nodig maar kom je ook weg met een 8 en iemand die tussen een 6 en 8 in zit en dan heb je ook meer voetbal in je team. Maar dan is het wel de vraag wie PSV als verdedigers gaat halen.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 May 2023, 10:06 Xavi Til Veerman Boomen Spierings Zerouki als middenvelders. Alle posities dubbel bezet. De beste spelen. Dit ziet eruit als een overbodige luxe, maar wat wisselmogelijkheden zijn altijd welkom.
Bij voorkeur heb ik liever een talent in de luwte in plaats van Zerrouki. Dat geld kan beter aangewend worden.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 May 2023, 10:06 Xavi Til Veerman Boomen Spierings Zerouki als middenvelders. Alle posities dubbel bezet. De beste spelen. Dit ziet eruit als een overbodige luxe, maar wat wisselmogelijkheden zijn altijd welkom.
Allemaal Nederlanders. Wanneer was dat voor het laatst? Saibari er ook nog bij uiteraard of die zal dan mogelijk verhuurd worden.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zerrouki zo goed als zeker naar Feyenoord. Snap ik wel gegarandeerd CL als er niks geks meer gebeurd de laatste wedstrijden. Bron VI
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Knappe transfer van Feyenoord. Goede speler.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Slot wilde hem heel graag, net als Veerman, en nu laat ie de spreekwoordelijke kaas niet van het brood eten.

Tjah PSV kan niet iedereen halen natuurlijk dus hopelijk is onze aankoop beter dan Zerrouki.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 05 May 2023, 10:28 Zerrouki zo goed als zeker naar Feyenoord. Snap ik wel gegarandeerd CL als er niks geks meer gebeurd de laatste wedstrijden. Bron VI
Goeie tactiek van PSV om nu interesse te tonen, ff de prijs opdrijven :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 05 May 2023, 10:30 Knappe transfer van Feyenoord. Goede speler.
Knap is het toch niet? Ze hebben 3x misgegrepen en Twente wil verkopen. Is niet duurder geworden in 4 maanden en Kokcu blijft in geen 100 jaar dus heel safe om alvast een middenvelder erbij te halen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima toch? Zo'n 7 á 8 miljoen is nog steeds heel veel geld voor een Eredivisie speler. Kan prima gaan concurreren in R'dam met die andere miljoenenaankoop uit de Eredivisie.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het prima. Leek me een prima speler, maar meer voor handige 12de man om het overal niveau voor op te krikken. En daar ga je geen 8/9 miljoen voor betalen. Als vervanger van Sangare verwacht ik echt een flinke klapper.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 04 May 2023, 23:49 Wat een niveau bij ESPN. Smal en Propper, kom op man. :grin:

Dit is zo schandalig slecht allemaal.
Ik had ook een Maduro hoger zitten dan dit.
Valt echt vies tegen dit hoor.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Next
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah, de aloude onderhandelingstactiek van het kamp van de desbetreffende speler. Een transfer die in de eindfase aan het bevinden is en dan om er wat extra druk achter te zetten te schemeren met een andere club die er tussendoor lijkt te fietsen.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 May 2023, 10:41 Ah, de aloude onderhandelingstactiek van het kamp van de desbetreffende speler. Een transfer die in de eindfase aan het bevinden is en dan om er wat extra druk achter te zetten te schemeren met een andere club die er tussendoor lijkt te fietsen.
Kan we wel voorstellen dat na Veerman, PSV wel als een rode lap werkt voor Feyenoord :lol:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 May 2023, 10:41 Ah, de aloude onderhandelingstactiek van het kamp van de desbetreffende speler. Een transfer die in de eindfase aan het bevinden is en dan om er wat extra druk achter te zetten te schemeren met een andere club die er tussendoor lijkt te fietsen.
Van Kooperen.

Ali Dursun is Spierings lekker in de markt aan het zetten en de 'journalisten' en 'watchers' hangen aan hun lippen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 May 2023, 10:41Een transfer die in de eindfase aan het bevinden is en dan om er wat extra druk achter te zetten te schemeren met een andere club die er tussendoor lijkt te fietsen.
Daar lijkt het inderdaad wel op.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 05 May 2023, 10:43Van Kooperen.
Ja, die ken ik nog wel van deze lachwekkende uitspraken:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/87 ... gaat-.html
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 05 May 2023, 10:31
Joenepsv wrote: 05 May 2023, 10:30 Knappe transfer van Feyenoord. Goede speler.
Knap is het toch niet? Ze hebben 3x misgegrepen en Twente wil verkopen. Is niet duurder geworden in 4 maanden en Kokcu blijft in geen 100 jaar dus heel safe om alvast een middenvelder erbij te halen.
Vind het wel knap dat ze hun lijn blijven volgen en ruim voor het komende seizoen al een goede aankoop hebben gedaan.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 05 May 2023, 11:04 al een goede aankoop hebben gedaan.
Dat is afwachten.
Hij is namelijk een directe concurrent van Wieffer en die gaat de Gouden Bal winnen volgend seizoen, dus :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

goed nieuws dat feyenoord Zerrouki haalt , zou weer een te dure transfer worden die uiteindelijk slecht uitpakt.
Oans bin de Zeeuwen!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



:top:
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 05 May 2023, 11:26

:top:
Kijk dit is nou eentje voor het tegeltje
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De makelaar is in 9/10 gevallen de bron, ongeacht hoeveel clubs interesse hebben. Clubs geven normaliter niets prijs. Daarnaast kunnen er gewoon meerdere clubs geïnteresseerd zijn in een speler natuurlijk. Guti heeft laatst zelf geroepen dat hij vier aanbiedingen op zak heeft, om maar een voorbeeld te geven.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En die andere 10% is de appgroep van John!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply