Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 28 Mar 2024, 17:44 Ik weet het, vz, maar wel een interview met onze geliefde Rik.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/elfri ... PSV/432686
Zou een verkeerde zet zijn. Ja het een leuke speler, maar in mijn ogen niet “absolute” grootverdiener waard. Ik denk ook oprecht dat dit zijn plafond is of dat hij er al bijna aan zit.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post:
    Thijs
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Mikelvb wrote: 28 Mar 2024, 19:04
    DonyellMalen wrote: 28 Mar 2024, 17:44 Ik weet het, vz, maar wel een interview met onze geliefde Rik.

Zou een verkeerde zet zijn. Ja het een leuke speler, maar in mijn ogen niet “absolute” grootverdiener waard. Ik denk ook oprecht dat dit zijn plafond is of dat hij er al bijna aan zit.
    Rik is in het artikel ook wat terughoudend:
    De club moet zich afvragen of ze de balans in de kleedkamer daarmee niet verstoren'', aldus de clubwatcher.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dest past echt perfect bij het spel wat Bosz wil spelen en ik vind hem dit seizoen echt één van de sterkhouders. Beste linksback in de Eredivisie van de afgelopen jaren. De Eredivisie is echt een speeltuin voor hem en ik denk dat zijn plafond nog wel een stukje hoger ligt.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 4):
    Menno1SensationForestForestGarnaal
    Menno1
    Legende

Vanthaman18 wrote: 28 Mar 2024, 19:08

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dest past echt perfect bij het spel wat Bosz wil spelen en ik vind hem dit seizoen echt één van de sterkhouders. Beste linksback in de Eredivisie van de afgelopen jaren. De Eredivisie is echt een speeltuin voor hem en ik denk dat zijn plafond nog wel een stukje hoger ligt.
    Dat en we weten uit ervaring hoe lastig het is om een goede back te vinden. En niet alleen wij, onze lieve vrienden uit Amsterdam hebben er 5 gehaald vorig jaar en het is allemaal bagger, incl uiteraard Wijndaal die voor zijn komst naar Ajax werd gezien als de back van de toekomst voor Oranje.

Dest is niet alleen een uitstekende back, maar zoals hierboven al werd gezegd, een belangrijke pion in ons dynamische spel. Wat mij betreft mag PSV super ver gaan voor hem, voordat we weer jarenlang lopen te kloten met een Aldi versie hiervan die dan uiteindelijk niet mee kan. Goedkoop is duurkoop.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 4):
    Vanthaman18DonyellMalenSensationForestForest
    Madueke
    Legende

Als Dest überhaupt wil blijven dan praat je grof geschat over zo'n 15 miljoen (aankoop + salaris) voor één extra seizoen. Als hij zich dan blijft ontwikkelen en presteren + hij blijft fit dan moet je toch minimaal het dubbele kunnen ontvangen na dat jaar? Of zou dat niet realistisch zijn voor een (moderne) back?
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Volgens mij kun je de balans bewaren door die gozer een vaste tekenpremie te geven, een aanvullende kampioen premie en een redelijk hoog salaris.

Hij gaat dan financieel onder aan de streep misschien ietjes minder verdienen dan bij Barca maar toch voldoende.

Winst voor hem: een van de topverdienders + vaste premie + aanzienlijke exposure met boszball waardoor hij alsnog een toptransfer kan maken.

Winst voor ons: een goede back voor ons systeem die nog heel jong is en wellicht nog een dikke 40+ milj transfer kan opleveren als hij volgend jaar gaat vlammen en we halen wel de CL laatste 8/4/2 👹
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    Standbeeld
    Mister PSV

Menno1 wrote: 28 Mar 2024, 19:22Wat mij betreft mag PSV super ver gaan voor hem, voordat we weer jarenlang lopen te kloten met een Aldi versie hiervan die dan uiteindelijk niet mee kan.
    Wij willen Jumbo-kwaliteit! Geen Aldi!
    Siemen
    Nationale topspeler

Als hij blijft en Teze zou vertrekken, ben ik erg benieuwd waar ie volgend jaar speelt. Rechts of links.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dat verwacht ik ook ja.
    Haha
    DonyellMalen
    Legende

TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Dest sowieso motm, die heeft wel de hele wedstrijd alles gegeven
    DonyellMalen
    Legende

Vind hem wat onderbelicht. Is eigenlijk al weken onze beste speler.
    Siemen
    Nationale topspeler

Echt immens goed vandaag weer. Het is gewoon je meest creatieve speler vandaag. Moet je voorstellen als Lang daar bij staat op de linkerflank.
    StratumZuid
    Vedette

Voetballer pur sang, altijd een genot om naar te kijken
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

StratumZuid wrote: 02 Apr 2024, 22:03 Voetballer pur sang, altijd een genot om naar te kijken
    Vergeet zijn energie niet, bewonderenswaardig. Toch zijn imo zijn loopacties niet altijd even handig, verdedigende kwaliteiten mogen ook wel wat beter. Maar verder: top
    Jwoeloe
    Moderator

Doet alles ook op hoge intensiteit. Daaraan zie je duidelijk dat die jongen in grotere competities bij grotere clubs heeft gespeeld.
    DonyellMalen
    Legende

Noano - Dest was een bizar goede linkerkant geweest. Hopelijk volgend seizoen.
    StratumZuid wrote: 02 Apr 2024, 22:03 Voetballer pur sang, altijd een genot om naar te kijken
    Ja, absoluut. Echt een professionele jongen. Komt goed over in interviews en speelt heel taakbewust. Kan je prima aanspelen met drie man in de rug, want heeft de techniek om eronderuit te voetballlen. Daarnaast inderdaad alles op hoge intensiteit.
    ruuddevil
    Legende

De motor van het elftal vandaag. Liep in de 2e helft overal, op een goede manier.
    Chucky
    Vedette

Je hebt je best doen, alles geven, en daarna komt Dest. Is momenteel gewoon de absolute aanjager van het team.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    DonyellMalen
    Lente
    Meervoudig international

Zonder al te kritisch te willen zijn vind ik Dest wel heel veel slechte ballen geven. Technisch is hij zo begaafd en mannetjes uitspelen kan hij als de beste maar heel vaak is zijn laatste pass niet goed in mijn ogen. Net niet in de loop, achter de man, tegenstander zit er net tussen. Maar qua pure techniek, mentaliteit en arbeidsethos wel een genot om naar te kijken.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Thijs
    Oh PSV wat je met me doet…
    nilssonH
    Moderator

Ik snap wel dat hij een stap wilt maken, maar dit is nu precies een voetballer die alleen op een net wat lager niveau echt kan schitteren. In de absolute top gaat al het frivole uit zijn spel gehaald worden. Alleen daarom al hoop ik dat hij nog een jaar blijft, maar reken er zeker niet op.
    DonyellMalen
    Legende

We’re almost there…

Garnaal
    Basisspeler

Groot fan geworden van Dest. Ik ben alleen bang dat wij niet de enige zijn die weten dat hij goed kan ballen. Daar is hij zelf heel goed van op de hoogte. Nog een jaartje met een opgewaardeerd contract zou mijn inziens ideaal zijn.
    Lente
    Meervoudig international

Ik probeer net terug te zoeken hoeveel Noa Lang en Dest samen gespeeld hebben maar dat is maar heel weinig geweest. Lang heeft volgens mij net zo vaak met Van Aanholt als linksback gespeeld dan met Dest. Het beeld bestaat volgens mij een beetje dat Dest en Lang een hele mooie tandem was maar ik kan me dat eigenlijk niet echt concreet heugen. Na de eerste wedstrijd tegen de Rangers (2-2) toen had je dat interview of persconferentie met Dest waarin die vuurwerk beloofde omdat die twee z’n goede klik zouden hebben vanuit hun verleden uit de ajax jeugd samen, maar daarna hebben ze niet meer samen gespeeld behalve de tweede wedstrijd tegen de Rangers (5-1 winst, Lang na 69 minuten gewisseld bij 3-1 stand) en de veegpartij van Arsenal tegen ons volgens mij? Vlak voor de wedstrijd met de Rangers toen sloot Dest pas heel laat aan vanwege de blessure van Van Aanholt en de urgentie van de wedstrijd, maar had die nauwelijks nog een training in de benen met onze jongens. Maar daarna hebben Dest en Lang toch weinig meer samen gespeeld en spektakel geleverd of iemand anders die zich dat nog wel kan herinneren?

Alleen daarom zou je eigenlijk wel hopen dat Dest volgend jaar ook hier speelt. Nog een jaartje alles en iedereen omverblazen met Noa samen. Met Lozano nu is de klik er tussen die twee eigenlijk totaal niet en vullen die elkaar niet echt aan.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Jur1913
    Internationale topspeler

Geef hem maar een dik contract hoor. Heerlijke speler voor op links. Gewoon een extra aanvaller die ook nog de longen en snelheid heeft om steeds mee terug te sprinten
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Mithras
    Post Reply