Zou een verkeerde zet zijn. Ja het een leuke speler, maar in mijn ogen niet “absolute” grootverdiener waard. Ik denk ook oprecht dat dit zijn plafond is of dat hij er al bijna aan zit.DonyellMalen wrote: ↑28 Mar 2024, 17:44 Ik weet het, vz, maar wel een interview met onze geliefde Rik.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/elfri ... PSV/432686
Sergiño Dest
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Rik is in het artikel ook wat terughoudend:Mikelvb wrote: ↑28 Mar 2024, 19:04Zou een verkeerde zet zijn. Ja het een leuke speler, maar in mijn ogen niet “absolute” grootverdiener waard. Ik denk ook oprecht dat dit zijn plafond is of dat hij er al bijna aan zit.DonyellMalen wrote: ↑28 Mar 2024, 17:44 Ik weet het, vz, maar wel een interview met onze geliefde Rik.
De club moet zich afvragen of ze de balans in de kleedkamer daarmee niet verstoren'', aldus de clubwatcher.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dest past echt perfect bij het spel wat Bosz wil spelen en ik vind hem dit seizoen echt één van de sterkhouders. Beste linksback in de Eredivisie van de afgelopen jaren. De Eredivisie is echt een speeltuin voor hem en ik denk dat zijn plafond nog wel een stukje hoger ligt.Mikelvb wrote: ↑28 Mar 2024, 19:04Zou een verkeerde zet zijn. Ja het een leuke speler, maar in mijn ogen niet “absolute” grootverdiener waard. Ik denk ook oprecht dat dit zijn plafond is of dat hij er al bijna aan zit.DonyellMalen wrote: ↑28 Mar 2024, 17:44 Ik weet het, vz, maar wel een interview met onze geliefde Rik.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 4):
- Menno1 • Sensation • ForestForest • Garnaal
-
- Legende
Dat en we weten uit ervaring hoe lastig het is om een goede back te vinden. En niet alleen wij, onze lieve vrienden uit Amsterdam hebben er 5 gehaald vorig jaar en het is allemaal bagger, incl uiteraard Wijndaal die voor zijn komst naar Ajax werd gezien als de back van de toekomst voor Oranje.Vanthaman18 wrote: ↑28 Mar 2024, 19:08Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dest past echt perfect bij het spel wat Bosz wil spelen en ik vind hem dit seizoen echt één van de sterkhouders. Beste linksback in de Eredivisie van de afgelopen jaren. De Eredivisie is echt een speeltuin voor hem en ik denk dat zijn plafond nog wel een stukje hoger ligt.
Dest is niet alleen een uitstekende back, maar zoals hierboven al werd gezegd, een belangrijke pion in ons dynamische spel. Wat mij betreft mag PSV super ver gaan voor hem, voordat we weer jarenlang lopen te kloten met een Aldi versie hiervan die dan uiteindelijk niet mee kan. Goedkoop is duurkoop.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 4):
- Vanthaman18 • DonyellMalen • Sensation • ForestForest
-
- Legende
Als Dest überhaupt wil blijven dan praat je grof geschat over zo'n 15 miljoen (aankoop + salaris) voor één extra seizoen. Als hij zich dan blijft ontwikkelen en presteren + hij blijft fit dan moet je toch minimaal het dubbele kunnen ontvangen na dat jaar? Of zou dat niet realistisch zijn voor een (moderne) back?
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Volgens mij kun je de balans bewaren door die gozer een vaste tekenpremie te geven, een aanvullende kampioen premie en een redelijk hoog salaris.
Hij gaat dan financieel onder aan de streep misschien ietjes minder verdienen dan bij Barca maar toch voldoende.
Winst voor hem: een van de topverdienders + vaste premie + aanzienlijke exposure met boszball waardoor hij alsnog een toptransfer kan maken.
Winst voor ons: een goede back voor ons systeem die nog heel jong is en wellicht nog een dikke 40+ milj transfer kan opleveren als hij volgend jaar gaat vlammen en we halen wel de CL laatste 8/4/2
Hij gaat dan financieel onder aan de streep misschien ietjes minder verdienen dan bij Barca maar toch voldoende.
Winst voor hem: een van de topverdienders + vaste premie + aanzienlijke exposure met boszball waardoor hij alsnog een toptransfer kan maken.
Winst voor ons: een goede back voor ons systeem die nog heel jong is en wellicht nog een dikke 40+ milj transfer kan opleveren als hij volgend jaar gaat vlammen en we halen wel de CL laatste 8/4/2
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
- StratumZuid
- Vedette
Voetballer pur sang, altijd een genot om naar te kijken
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vergeet zijn energie niet, bewonderenswaardig. Toch zijn imo zijn loopacties niet altijd even handig, verdedigende kwaliteiten mogen ook wel wat beter. Maar verder: top
- DonyellMalen
- Legende
Noano - Dest was een bizar goede linkerkant geweest. Hopelijk volgend seizoen.
Ja, absoluut. Echt een professionele jongen. Komt goed over in interviews en speelt heel taakbewust. Kan je prima aanspelen met drie man in de rug, want heeft de techniek om eronderuit te voetballlen. Daarnaast inderdaad alles op hoge intensiteit.
-
- Vedette
Je hebt je best doen, alles geven, en daarna komt Dest. Is momenteel gewoon de absolute aanjager van het team.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- DonyellMalen
- Lente
- Meervoudig international
Zonder al te kritisch te willen zijn vind ik Dest wel heel veel slechte ballen geven. Technisch is hij zo begaafd en mannetjes uitspelen kan hij als de beste maar heel vaak is zijn laatste pass niet goed in mijn ogen. Net niet in de loop, achter de man, tegenstander zit er net tussen. Maar qua pure techniek, mentaliteit en arbeidsethos wel een genot om naar te kijken.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Moderator
Ik snap wel dat hij een stap wilt maken, maar dit is nu precies een voetballer die alleen op een net wat lager niveau echt kan schitteren. In de absolute top gaat al het frivole uit zijn spel gehaald worden. Alleen daarom al hoop ik dat hij nog een jaar blijft, maar reken er zeker niet op.
- DonyellMalen
- Legende
- Garnaal
- Basisspeler
Groot fan geworden van Dest. Ik ben alleen bang dat wij niet de enige zijn die weten dat hij goed kan ballen. Daar is hij zelf heel goed van op de hoogte. Nog een jaartje met een opgewaardeerd contract zou mijn inziens ideaal zijn.
- Lente
- Meervoudig international
Ik probeer net terug te zoeken hoeveel Noa Lang en Dest samen gespeeld hebben maar dat is maar heel weinig geweest. Lang heeft volgens mij net zo vaak met Van Aanholt als linksback gespeeld dan met Dest. Het beeld bestaat volgens mij een beetje dat Dest en Lang een hele mooie tandem was maar ik kan me dat eigenlijk niet echt concreet heugen. Na de eerste wedstrijd tegen de Rangers (2-2) toen had je dat interview of persconferentie met Dest waarin die vuurwerk beloofde omdat die twee z’n goede klik zouden hebben vanuit hun verleden uit de ajax jeugd samen, maar daarna hebben ze niet meer samen gespeeld behalve de tweede wedstrijd tegen de Rangers (5-1 winst, Lang na 69 minuten gewisseld bij 3-1 stand) en de veegpartij van Arsenal tegen ons volgens mij? Vlak voor de wedstrijd met de Rangers toen sloot Dest pas heel laat aan vanwege de blessure van Van Aanholt en de urgentie van de wedstrijd, maar had die nauwelijks nog een training in de benen met onze jongens. Maar daarna hebben Dest en Lang toch weinig meer samen gespeeld en spektakel geleverd of iemand anders die zich dat nog wel kan herinneren?
Alleen daarom zou je eigenlijk wel hopen dat Dest volgend jaar ook hier speelt. Nog een jaartje alles en iedereen omverblazen met Noa samen. Met Lozano nu is de klik er tussen die twee eigenlijk totaal niet en vullen die elkaar niet echt aan.
Alleen daarom zou je eigenlijk wel hopen dat Dest volgend jaar ook hier speelt. Nog een jaartje alles en iedereen omverblazen met Noa samen. Met Lozano nu is de klik er tussen die twee eigenlijk totaal niet en vullen die elkaar niet echt aan.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Internationale topspeler
Geef hem maar een dik contract hoor. Heerlijke speler voor op links. Gewoon een extra aanvaller die ook nog de longen en snelheid heeft om steeds mee terug te sprinten
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • Mithras