Jordan Teze
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid scoutingsteam
Het is gewoon een stukje gemakzucht ook. Je ziet hem bijna hardop denken dat die Ocampos vanaf die plek toch niks gaat kunnen uitrichten. Dat is op dit niveau gewoon zelfmoord, maar het is voor mij ook tekenend voor het gebrek aan ontwikkeling bij Teze. Het is geen complete prutser, maar hij was twee jaar geleden ongeveer net zo goed als nu en dat was toen veelbelovend, maar nu simpelweg te weinig. Heel frustrerend dat het ook meerdere keren in korte tijd gebeurt.
- Joenepsv
- Legende
Het wordt hier al bijna twee jaar gezegd maar Teze is in niks een rechtsback. Snap ook niet zo goed wat Ruud er in ziet. Maar wat ik vooral niet snap is dat we twee jaar na het vertrek van Dumfries nog steeds geen fatsoenlijke rechtsback hebben. Top club onwaardig beleid. Ik hoop dat Ruud nu eens Mauro een kans geeft of Mwene die veel beter is. Maar ben er bang voor.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dit dus. Kan nu ook niet zeggen dat het aan de positie ligt, want juist centraal zou hij hier ook bovenop moeten zitten.Ykhim wrote: ↑17 Feb 2023, 01:04Het is gewoon een stukje gemakzucht ook. Je ziet hem bijna hardop denken dat die Ocampos vanaf die plek toch niks gaat kunnen uitrichten. Dat is op dit niveau gewoon zelfmoord, maar het is voor mij ook tekenend voor het gebrek aan ontwikkeling bij Teze. Het is geen complete prutser, maar hij was twee jaar geleden ongeveer net zo goed als nu en dat was toen veelbelovend, maar nu simpelweg te weinig. Heel frustrerend dat het ook meerdere keren in korte tijd gebeurt.
-
- Vedette
Wat voor Obispo geldt, geldt ook voor Teze. Het is leuk geprobeerd om twee jeugdspelers volop kansen te geven. Maar onderhand is het wel duidelijk dat dit hem niet gaat worden. Zeker als rechtsback brengt Teze te weinig. Aanvallend was het altijd al beperkt. Maar als je verdedigend ook zulke fouten gaat maken, dat is niet goed genoeg.
- DC_PSV
- Vedette
Stukje gemakzucht? Hij laat hem vrij aannemen, draaien en schieten in de 16! Je bent fucking verdediger, je dient je man te killen. Maar goed, al onze verdedigers zijn gewoon crap. Zet Teze neer bij Utrecht en hij valt niet op. Zelfde voor Ramalho, Obispo, Gerrit. Een en al kut.Ykhim wrote: ↑17 Feb 2023, 01:04Het is gewoon een stukje gemakzucht ook. Je ziet hem bijna hardop denken dat die Ocampos vanaf die plek toch niks gaat kunnen uitrichten. Dat is op dit niveau gewoon zelfmoord, maar het is voor mij ook tekenend voor het gebrek aan ontwikkeling bij Teze. Het is geen complete prutser, maar hij was twee jaar geleden ongeveer net zo goed als nu en dat was toen veelbelovend, maar nu simpelweg te weinig. Heel frustrerend dat het ook meerdere keren in korte tijd gebeurt.
#simplythebest
-
- Vedette
-
- Legende
Hoezo? Kan er gewoon niks van. Hij misbruikt PSV met zijn walgelijke optredens.Rikkert1234 wrote: ↑19 Feb 2023, 15:05 Ongelofelijk hoe ver deze man is afgezakt. Wordt echt misbruikt op die rechtsback positie
-
- Vedette
Omdat hij op CV gewoon meer dan een prima speler was?TomPSV wrote: ↑19 Feb 2023, 15:07Hoezo? Kan er gewoon niks van. Hij misbruikt PSV met zijn walgelijke optredens.Rikkert1234 wrote: ↑19 Feb 2023, 15:05 Ongelofelijk hoe ver deze man is afgezakt. Wordt echt misbruikt op die rechtsback positie
-
- Legende
Nee, net als Obispo geen PSV-niveau. Weg met dit soort meuk.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Vond je dat wel een goede speler toen hij bij ons speelde? Ik kan me namelijk herinneren dat ik een van de weinigen was, die het in hem zag zitten en de meesten blij waren dat hij weg ging, omdat hij makkelijk te vervangen zou zijn.