Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ach, zo lang Marcel maar directeurtje kan spelen voor clown Robert zal het allemaal wel goed zijn.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Jancho zegt niks verkeerds hoor.

Brands heeft goede transfers gepleegd door de jaren heen.

Evenzo laat hij te veel aankopen op zijn beloop waardoor er geen goed, compleet elftal staat. Nu ook.
Last edited by Het Kanon on 15 Jan 2023, 16:36, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 08 Jan 2023, 12:07 Het is me allemaal veel te lief, geeft 'ie vandaag Ruud weer een aai over z'n bol en zegt vervolgens 'volgende keer beter!', of waar zij we nou mee bezig zeg. Je bent verdomme PSV, zet die schouders er eens onder. Keiharde topsportcultuur moet er zijn, ben hard voor elkaar. Uiteindelijk kom je dan het verst. De gehele clubcultuur is in mijn ogen de laatste jaren softer geworden, dat moet zsm weer veranderen en Brands moet dat doen als AD. Of hij dat kan, geen idee.
Kan dit elke week wel posten nu.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Nou Marcel. Wees een kerel en doe waar je voor gehaald bent. We zijn op deze manier alleen nog vanwege onze historie een topclub maar zowel organisatorisch als op het veld niet meer. En het wordt allemaal met de mantel der liefde bedekt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe wrote: 15 Jan 2023, 16:34
Juancho wrote: 15 Jan 2023, 16:33 Zooooo, we hebben het toch maar weer mooi gedaan de eerste potjes zonder onze beste en belangrijkste speler. Lekker Marcel! Zo kennen we je weer! (Y)
Wat een verschrikkelijk kansloze post.
Nee de misplaatste arrogantie om te denken dat we de eerste serie wel even doorkomen zonder onze beste speler is lekker. Brands zsm van de TD positie af. Duidelijk de boel niet goed voor elkaar. Nog los van het aanstellen van een trainer die er niet klaar voor is.

Lekkere start Marcel! (Y)
Last edited by Juancho on 15 Jan 2023, 16:39, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Aj joh. Het programma in januari is vrij makkelijk. Kunnen we ook zonder Cody aan. Zonder Noni zelfs. Beetje ernstige blik opzetten, dan lijkt het net alsof je druk bezig bent.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 15 Jan 2023, 16:38
Jwoeloe wrote: 15 Jan 2023, 16:34

Wat een verschrikkelijk kansloze post.
Nee de misplaatste arrogantie om te denken dat we de eerste serie wel even doorkomen is lekker. Brands zsm van de TD positie af.
Leg jij mij eens uit waarom een aankoop nodig is om te winnen uit bij Fortuna? Als je nou geen kansen gecreëerd had vandaag, had ik je enigszins begrepen. Maar dat is allemaal niet het geval. Je reageert gewoon extreem uit emotie en begint dan naar van alles en iedereen te wijzen.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00

Gewoon lekker alles en iedereen eruit tyfen, selectie, directie en RVC. Doek deze hele kut club maar op.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV

PSV heeft een programma met al die kutclubs uit de Eredivisie die met 11 man voor de goal liggen en gokken op 1 of 2 mazzeltjes. Zoals Fortuna vandaag.

Wat je dan nodig hebt is kwaliteit voorin. Maar dat heeft PSV niet. El Ghazi is geen PSV niveau en absoluut geen vervanger van Gakpo. En Madueke speelt voor zichzelf. Geen oog voor medespelers. Daarachter zit jeugd dat nog lang niet zover is.

Dit seizoen is verloren. Ik denk serieus dat Feyenoord de titel pakt. Of anders alsnog Ajax, wat echt een schande is als je kijkt dat het daar een grote zooi is.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe wrote: 15 Jan 2023, 16:41
Juancho wrote: 15 Jan 2023, 16:38

Nee de misplaatste arrogantie om te denken dat we de eerste serie wel even doorkomen is lekker. Brands zsm van de TD positie af.
Leg jij mij eens uit waarom een aankoop nodig is om te winnen uit bij Fortuna? Als je nou geen kansen gecreëerd had vandaag, had ik je enigszins begrepen. Maar dat is allemaal niet het geval. Je reageert gewoon extreem uit emotie en begint dan naar van alles en iedereen te wijzen.
Waarom moet ik iets uitleggen dat je gewoon kan zien? Voor de winter was het alleen Gakpo die ons nog redde, die verkoop je en dan denk je dat het allemaal wel goed komt ofzo? Nou idd, ging lekker hé tegen Sparta en Fortuna 🤔. Zonder Cody stonden we er nog slechter voor hé. Laat dat de indalen. En we staan er al dramatisch voor. De selectie is weer eens ouderwets matig, niet in balans en te veel gaten en kieren.

Ik reageer helemaal niet uit emotie joh, dit PSV is al te ziek om nog iets van emoties te kunnen hebben. Tis vooral een bevestiging van de misplaatste arrogantie. Bij PSV maar ook hier. Jouw post past daar mooi in. Net zoals het lacherige gedoe gister om Ajax. Pure misplaatste arrogantie als je zelf een schandalig slecht seizoen speelt.
Last edited by Juancho on 15 Jan 2023, 16:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug wrote: 15 Jan 2023, 16:41 Gewoon lekker alles en iedereen eruit tyfen, selectie, directie en RVC. Doek deze hele kut club maar op.
Mag ik dan het Philips Stadion hebben?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Dweilen met de kraan open, dat is het al jaren bij PSV. Spelers als Mwene, Saibari, Veerman, El Ghazi. Het is gewoon verschrikkelijk. Maar het klopt in alle geledingen niet. Als we nu opeens goede spelers halen zit je nog steeds met een rookie als coach. Kan me niet herinneren dat ik zo kwaad en teleurgesteld ben geweest als vandaag. De onkunde is stuitend.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Dit is wel het seizoen van historisch domme beslissingen hè? In een seizoen waarin je 75 punten nodig hebt voor de titel, gaan wij er vrolijk 60-65 pakken.

De beslissing om een trainer aan te stellen die nooit een eredivisie club heeft getraind of buitengewoon goed presteerde zelfs bij een jeugd team.

Het wederom geld verbrassen aan middelmatige spelers zonder restwaarde.

Het niet aanpakken van je zwakke plekken in je selectie

Je beste speler verkopen aan begin transfer window zonder alternatief gereed te hebben.

Ik zei het vorige week al: we zijn topclub af. Schijt aan Ajax maar daar staat de club stevig in de fik. Bij ons zeggen we: gut, vervelend zeg. Wat een pech.

Ik zei in de zomer al: Slot kan je halen voor 7 miljoen. Dan was je nu stevig bovenaan geweest.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Eens Menno. Wordt tijd dat de fik er eens ingaat bij PSV. Na jaren lang ploeteren en wanbeleid is het mooi geweest.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het best komisch dat mensen nu pas gaan roepen dat we topclub af zijn. Dat is al jaren zo, is ook helemaal geen spannende, rake uitspraak. Fijn dat jullie ook wakker zijn geworden.

Interessanter is de vraag hoe we dat wél weer worden. Maar dat blijkt dan toch allemaal wat ingewikkelder dan roepen dat er niks van deugt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Klopt en de kern daarvan zit 'm in de hele clubcultuur. Het is te soft. Wil PSV weer resultaat gaan boeken zal die knop omgezet moeten worden.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Menno1 wrote: 15 Jan 2023, 17:34 Ik zei in de zomer al: Slot kan je halen voor 7 miljoen. Dan was je nu stevig bovenaan geweest.
En hoe had PSV die 7 mil moeten betalen van de zomer? Ja, wellicht door het niet halen van Hoever en Til, dan was je er bijna. Denk dat Slot eerst ook wel eens gaat rondkijken waar hij overal lijken in de kast kan vinden en dan had ie vriendelijk bedankt.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim wrote: 15 Jan 2023, 17:38 Ik vind het best komisch dat mensen nu pas gaan roepen dat we topclub af zijn. Dat is al jaren zo, is ook helemaal geen spannende, rake uitspraak. Fijn dat jullie ook wakker zijn geworden.

Interessanter is de vraag hoe we dat wél weer worden. Maar dat blijkt dan toch allemaal wat ingewikkelder dan roepen dat er niks van deugt.
Niet mee eens. Niet zo lang geleden werden beslissingen genomen uit sportief oogpunt. De aanstelling van Roger bijvoorbeeld. Het behouden van topspelers. Maar nu?
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Feit is wel dat je nu nog op tijd bent om te schakelen naar volgend jaar. Een beslissend seizoen met oog op 2 CL tickets. Zit daar niet bij en de rest loopt ver weg dankzij de CL inkomsten. Dit seizoen is voor 90% al verloren. Ik zou er vrede mee hebben als komend half jaar de club volledig in de brand gezet wordt, als dat zou betekenen dat we er komend seizoen weer zouden staan. Met de juiste aanwinsten en een ervaren trainer.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Menno1 wrote: 15 Jan 2023, 17:47
Ykhim wrote: 15 Jan 2023, 17:38 Ik vind het best komisch dat mensen nu pas gaan roepen dat we topclub af zijn. Dat is al jaren zo, is ook helemaal geen spannende, rake uitspraak. Fijn dat jullie ook wakker zijn geworden.

Interessanter is de vraag hoe we dat wél weer worden. Maar dat blijkt dan toch allemaal wat ingewikkelder dan roepen dat er niks van deugt.
Niet mee eens. Niet zo lang geleden werden beslissingen genomen uit sportief oogpunt. De aanstelling van Roger bijvoorbeeld. Het behouden van topspelers. Maar nu?
De aanstelling van Roger en het behouden van topspelers heeft ef mede voor gezorgd dat we financiele problemen hebben.
#simplythebest
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV

Vind het ook frustrerend dat je buiten van Nistelrooij nooit iets hoort wat de plannen zijn, wat de visie is, of men intentie heeft om in de winter de selectie nog te versterken etc. De Journalisten weten het niet, TD is er niet meer, AD en RvC hoor je ook niks van.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Kapitel Schmidt was veel entertainment. Hoge druk, dominant spel op de helft van de tegenstander en dankzij alle corona gevallen en blessures het tweede seizoen helaas zonder titel. Die hadden we anders gepakt. Maar dat was inderdaad financieel niet haalbaar, de reden dat we nu weer een stapje terug moeten doen.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Als Schmidt was gebleven dan waren we dit seizoen fluitend kampioen geworden. Maar dan ook echt fluitend.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Kapitel Schmidt was ook een aanslag op de financiële huishouding
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Ykhim wrote: 15 Jan 2023, 17:38 Interessanter is de vraag hoe we dat wél weer worden. Maar dat blijkt dan toch allemaal wat ingewikkelder dan roepen dat er niks van deugt.
Een paar zaken moeten beter:
- Stel elftallen samen, geen collectie spelers (Ik kijk naar jou Marcel),
- Dicht gaten in de selectie, Brands gaat vrolijk een seizoen in met 1 spits of 0 linksbuitens (momenteel ook weer een probleem). Problemen zag je van mijlenver aankomen.
- Zorg voor een aanwas van geschikte spelers via de scouting naar PSV 1. Er stroomt weinig door vanuit kleinere competities naar PSV,
- Wacht niet op buitenkansje die te laat of nooit komen,
- Drie van de laatste vier hoofdtrainers waren beginners die hun fouten maakten, kom met een trainersprofiel voor een PSV 1- trainer,
- Geef geen klauwen met geld uit aan spelers die door hun vorige club uitgerangeerd waren (Bruma, Baumgartl, Isaksson, Kromkamp, Koeverkots)

Er gebeuren zo veel dingen binnen PSV waar je als supporter makkelijk de vinger op legt. Toch ontstaat er steeds een herhaling van zetten. Aankopen waarvan je al lang weet dat het niks gaat worden, omdat het bekende eredivisie spelers zijn, worden toch gedaan. Vier miljoen voor Drommel, kom op zeg.

Misschien zit ik er naast en is het niet realistisch om te verwachten dat PSV effectief scout in Noorwegen of Slowakije of Colombia of waar dan ook. Of misschien zijn de City Group en Red Bull ons steeds te snel af. Geen idee. Maar sommige basisvoorwaarden om topclub te zijn mis ik dan nog steeds bij PSV (en zeker ook bij Marcel Brands).
Post Reply