Guti, Doan en Mwene hebben hun waarde dit seizoen duidelijk bewezen. Als het kan moet je die proberen te behouden en indien nodig verlengen. Vertessen moet sowieso voor zichzelf nog blijven en eerst maar eens volledig zien door te breken en basisspeler worden.
Voor Drommel moet sowieso een concurrent komen die duidelijk beter is en dan is het aan d'n Joël wat ie wil: knokken voor zijn plek en zo proberen te groeien of dikke doei naar een club elders. Wel met verkoop en geen nutteloze verhuur.
Transferwindow 2022-2023
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als we een club kunnen vinden die 3 miljoen voor Drommel wil betalen prima maar voor 1 a 2 miljoen moet je het al niet eens doen. Laat hem lekker concurreren en af en toe een wedstrijdje mee spelen en wie weet is het de zoveelste afgeschreven speler die sterker terug komt. Hoe ondenkbaar het nu lijkt zo ondenkbaar was Mauro op rechtsback, Doan op rechtsbuiten en Guti op 6 een maand of acht geleden.Grasmat wrote: ↑24 Mar 2022, 13:43 Guti, Doan en Mwene hebben hun waarde dit seizoen duidelijk bewezen. Als het kan moet je die proberen te behouden en indien nodig verlengen. Vertessen moet sowieso voor zichzelf nog blijven en eerst maar eens volledig zien door te breken en basisspeler worden.
Voor Drommel moet sowieso een concurrent komen die duidelijk beter is en dan is het aan d'n Joël wat ie wil: knokken voor zijn plek en zo proberen te groeien of dikke doei naar een club elders. Wel met verkoop en geen nutteloze verhuur.
Deze groep die er nu staat, nogmaals ongeacht het afloopt, is niet klaar met elkaar. Er lijken geen issues te zijn (dankzij manager Roger) ondanks dat van de 25 spelers er waarschijnlijk 22 meer hadden willen spelen dan ze gedaan hebben.
Als je dan kijkt naar spelers die je kunt verkopen waarbij je jezelf zou kunnen versterken zou ik denken aan Boscagli, Max, Madueke en ook Sangaré. Van Gakpo verkopen worden we sowieso minder en die gaan we niet 1 op 1, of 2 op 1, kunnen vervangen op de korte termijn.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Daarnaast zit Hlozek nog steeds bij Praag. Die andere twee hebben hun transfers gemaakt. Overigens nooit begrepen waarom die andere 2 zo interessant waren. Berisha is meer een schaduwspits (en niet zo bijzonder) en Tzolis speelt op de plek van Cody. Hlozek is multifunctioneel, maar daar zie ik echt een spits in. Een heel goed voetballende spits.Ardbeg wrote: ↑24 Mar 2022, 09:21Hlozek is een interessante speler die zeker benoemd mag worden! PSV heeft eerder interesse getoond en daarom is het prima dat dit besproken wordt. Als je andere geschikte kandidaten weet: Kom maar op met die namen. Dit is mijn wens voor de aanval. Hij is jong, dus wellicht dat hij met een goed verhaal over ontwikkeling toch eerst een tussenstap wil maken. Qua vraagprijs reken ik er niet op maar je weet het nooit.Trixm wrote: ↑24 Mar 2022, 09:08 Met klem het verzoek om niet weer de hele transferperiode de grap Hlozek/ Tzolis / Berisha door te zetten. Bij geruchten is het uiteraard logisch, maar vorig jaar werden de namen het echt tot op de bodem uitgewrongen. Alsof er geen andere geschikte kandidaten waren .
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
-
- Vedette
-
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik hoop dat ze willen verbeteren. De vraag is een beetje; durf je een talent aan, of wil je een al wat meer ervaren keeper halen? Als dat eerste het is dan zou ik voor Cleiton of Hugo Souza gaan. In het tweede geval blijft Jonas Omlin interessant, heel allround, goed op de lijn, goed bij voorzetten en goed in het voetballende aspect. Blinkt nergens écht in uit maar wel heel allround, scoort op alle onderdelen een 7 om het zo maar te zeggen, nergens een 8 of 9 en nergens een 5. Pluspunt is ook dat hij de ballen die hij niet klem kan pakken heel goed naar de zijkant verwerkt waardoor er geen kans is op een rebound. Overigens wel ervaren bij Basel en nu bij Monpellier maar pas net 2 maandjes 28 dus die kan prima nog wel ff mee, alleen wel een speler waarvan je uit moet gaan dat hij geen restwaarde heeft. Maar 5 jaar lang een stabiele keeper is ook heel wat waard.
https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
- Juancho
- Mister PSV
Ik verwacht dat PSV nog wel vertrouwen heeft in Drommel. Echter niet blindelings als nummer 1. Ik verwacht dus een nieuwe keeper die voor de basis gehaald wordt qua kwaliteit en de strijd met drommel aan moet gaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende