Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Madueke
Legende

Gewoon één seizoen een abnormaal salaris bieden d.m.v bonussen, tekengeld of weet ik wat. Deze jongen blijft nog max 1 seizoen als hij zou blijven, dus het is niet zo dat je 4 of 5 jaar dat salaris moet betalen.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Menno1
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Niet te vervangen deze speler. En top en topfit.

Good luck with that.
    ruuddevil
    Legende

Betaal hem 3 mln plus 3 mln tekengeld. En dan krijgt ie een clausule van 25 mln. Verkoop je hem over een jaar en dan heb je hem 2 jaar gratis gehad.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    StratumZuid
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Rangers-uit begon ‘ie direct, zonder praktisch een training. Nu zijn we maanden verder, maar dit is echt een van onze sterkhouders, een van onze beste spelers. Blijf, Sergiño; toppertje.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Tijn
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Dest aanhouden is wel belangrijk. Kan links, kan rechts. Enorm fit en veel inhoud. Goed in het maken van die explosieve korte sprintjes. En is heel erg pressing resistant. Je krijgt hem niet onder druk, hetgeen wat er toe leidt dat PSV ook zo makkelijk achterin de bal kan rondtikken (vandaag wat slordiger daarin als collectief zijnde).
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    VeresRivne
    Vedette

Heruone wrote: 07 Apr 2024, 00:36 Dest aanhouden is wel belangrijk. Kan links, kan rechts. Enorm fit en veel inhoud. Goed in het maken van die explosieve korte sprintjes. En is heel erg pressing resistant. Je krijgt hem niet onder druk, hetgeen wat er toe leidt dat PSV ook zo makkelijk achterin de bal kan rondtikken (vandaag wat slordiger daarin als collectief zijnde).
    Denk dat die zich mede dankzij de CL wel weer in de kijker heeft gespeeld bij de subtop PL en dat soort partijen, zal denk ik niet blijven.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Heruone
    Lid scoutingsteam

VeresRivne wrote: 07 Apr 2024, 00:41
    Heruone wrote: 07 Apr 2024, 00:36 Dest aanhouden is wel belangrijk. Kan links, kan rechts. Enorm fit en veel inhoud. Goed in het maken van die explosieve korte sprintjes. En is heel erg pressing resistant. Je krijgt hem niet onder druk, hetgeen wat er toe leidt dat PSV ook zo makkelijk achterin de bal kan rondtikken (vandaag wat slordiger daarin als collectief zijnde).
    Denk dat die zich mede dankzij de CL wel weer in de kijker heeft gespeeld bij de subtop PL en dat soort partijen, zal denk ik niet blijven.
    Ja, verwacht ik ook. Ik denk gezien de geluiden, exorbitante salaris en zijn eerdere carrière keuzes dat hij volgend seizoen hier totaal niet meer speelt. Ik heb ook niet per se het idee dat hij hier naar toe is gekomen om 2 jaar ED te spelen. Die wil zo snel mogelijk weer hogerop. But who knows. Zou iig wel een goede move zijn voor hemzelf denk ik.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    DonyellMalen
    Legende

Meer Dest, is meer beter.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je speelt gewoon met 3 buitenspelers, onhoudbaar voor ons. Ik zou hem een van de best betaalde spelers maken.
    Jwoeloe
    Moderator

Als je dan gisteren die actie langs de achterlijn zag voor de goal van Uneken, dan ga je toch denken: is deze man op rechts niet gewoon nog veel beter?
    Balinho
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 07 Apr 2024, 01:07 Meer Dest, is meer beter.
    Meer Deet denk'? Deet, Deter, Dest.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jwoeloe wrote: 07 Apr 2024, 09:57 Als je dan gisteren die actie langs de achterlijn zag voor de goal van Uneken, dan ga je toch denken: is deze man op rechts niet gewoon nog veel beter?
    Zeker, bij het nationale elftal speelt ie ook op rechts, met Johan is dat dodelijk. Maar aangezien we nu links geen buitenspeler hebben en Tillman meer als half tien speelt is ie toch wat nuttiger voor het team op links. En Teze is nu ook redelijk goed in het herkennen van de momenten om diep te gaan (zie zn assist). Als je een top LB kan halen en Teze vertrekt dan kan ie op rechts. Maar ik verwacht dat zo'n speler naar de Engelse subtop kan en 5 miljoen per jaar kan verdienen.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Dest indien voor 10 miljoen op te halen, dan mag je hem ook 10 miljoen over 2 seizoenen betalen (incl. Tekengeld). Wereldspeler.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

RIO wrote: 07 Apr 2024, 10:03
    Jwoeloe wrote: 07 Apr 2024, 09:57 Als je dan gisteren die actie langs de achterlijn zag voor de goal van Uneken, dan ga je toch denken: is deze man op rechts niet gewoon nog veel beter?
    Zeker, bij het nationale elftal speelt ie ook op rechts, met Johan is dat dodelijk. Maar aangezien we nu links geen buitenspeler hebben en Tillman meer als half tien speelt is ie toch wat nuttiger voor het team op links. En Teze is nu ook redelijk goed in het herkennen van de momenten om diep te gaan (zie zn assist). Als je een top LB kan halen en Teze vertrekt dan kan ie op rechts. Maar ik verwacht dat zo'n speler naar de Engelse subtop kan en 5 miljoen per jaar kan verdienen.
    Ik denk dat de aanwezigheid van Baka juist zorgt dat Dest nu beter op links past, ondanks dat hij op rechts waarschijnlijk beter is.
    Nu zijn eigenlijk Dest en Baka de wingers, die wil je niet samen aan één kant hebben.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    RIO
    Balinho
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 07 Apr 2024, 09:58
    DonyellMalen wrote: 07 Apr 2024, 01:07 Meer Dest, is meer beter.
    Meer Deet denk'? Deet, Deter, Dest.
    "Flow like a butterfly, sting like a musquito"

8)

(excuses voor de ongegeneerde zelfquote)
    PCMVB
    Lid 2e elftal

Ja die gaat weer helaas. Heeft voor hem (en voor PSV) uitstekend uitgepakt. Denk eerlijk ook wel de beste keuze voor hem om het weer een stap hoger te proberen. Stapje terug kan altijd weer. Mauro kan zijn plekje daarna overnemen.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Met het oog op WK lijkt het me voor veel spelers ook logischer om aankomend jaar een stap te zetten dan het jaar daarna. Hij heeft me wel echt enorm verrast, volgensmij waren velen tegen zijn komst en hij is geen moment tegen gevallen.
    Lente
    Meervoudig international

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de tandem Dest- Lang. Dat is echt om te likkebaarden volgens mij. Die vullen en voelen elkaar wel aan volgens mij. Als Peet er dan voor kan zorgen dat ze allebei wel met de beide beentjes op de grond blijven en hun team-taken ook blijven uitvoeren dan is de eredivisie echt een speeltuin voor die twee.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    StratumZuid
    Oh PSV wat je met me doet…
    Massimo
    Legende

Lente wrote: 07 Apr 2024, 11:08 Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de tandem Dest- Lang. Dat is echt om te likkebaarden volgens mij. Die vullen en voelen elkaar wel aan volgens mij. Als Peet er dan voor kan zorgen dat ze allebei wel met de beide beentjes op de grond blijven en hun team-taken ook blijven uitvoeren dan is de eredivisie echt een speeltuin voor die twee.
    Je zag in het begin van het seizoen dat die twee wel een klik hebben. Maar ik verwacht Dest volgend seizoen niet meer bij PSV.
    Lente
    Meervoudig international

Massimo wrote: 07 Apr 2024, 11:19
    Lente wrote: 07 Apr 2024, 11:08 Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de tandem Dest- Lang. Dat is echt om te likkebaarden volgens mij. Die vullen en voelen elkaar wel aan volgens mij. Als Peet er dan voor kan zorgen dat ze allebei wel met de beide beentjes op de grond blijven en hun team-taken ook blijven uitvoeren dan is de eredivisie echt een speeltuin voor die twee.
    Je zag in het begin van het seizoen dat die twee wel een klik hebben. Maar ik verwacht Dest volgend seizoen niet meer bij PSV.
    Ja dat vroeg ik mij dus af. Buiten de twee wedstrijden tegen de Rangers en de veegpartij tegen Arsenal hebben ze samen niet meer aan de linkerkant gestaan volgens mij. Wat ik in de gauwigheid terug kon zien heeft Lang meer met Van Aanholt linksback gespeeld (en Dest toen rechtsback). Ik kan mij buiten de Rangers geen wedstrijd heugen dat Dest en Lang samen links stonden maar helemaal goed in het snotje heb ik het niet en ik heb de wedstrijd opstellingen ook niet verder nagekeken dan tot Lang z’n eerste blessure. De wedstrijd tegen de Rangers stond Dest koud in het veld zonder een training met de ploeg volgens mij.

Dest volgend jaar nog hier schat ik idd 50/50 in. Maar goed er zijn raardere dingen gebeurd die voor onmogelijk werden gehouden. Dat Götze hier zou spelen hielden we ook allemaal niet voor mogelijk totdat het gebeurde en het forum hier ontplofte.
    Oh PSV wat je met me doet…
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Alle liefde voor een Jesper Uneken die scoort, maar met elke andere back dan Dest was die goal niet gevallen natuurlijk. De power die zo'n gast in de 90e minuut nog laat zien daar is absurd.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    DonyellMalen
    Massimo
    Legende

Lente wrote: 07 Apr 2024, 11:48
    Massimo wrote: 07 Apr 2024, 11:19

Ja dat vroeg ik mij dus af. Buiten de twee wedstrijden tegen de Rangers en de veegpartij tegen Arsenal hebben ze samen niet meer aan de linkerkant gestaan volgens mij. Wat ik in de gauwigheid terug kon zien heeft Lang meer met Van Aanholt linksback gespeeld (en Dest toen rechtsback). Ik kan mij buiten de Rangers geen wedstrijd heugen dat Dest en Lang samen links stonden maar helemaal goed in het snotje heb ik het niet en ik heb de wedstrijd opstellingen ook niet verder nagekeken dan tot Lang z’n eerste blessure. De wedstrijd tegen de Rangers stond Dest koud in het veld zonder een training met de ploeg volgens mij.

Dest volgend jaar nog hier schat ik idd 50/50 in. Maar goed er zijn raardere dingen gebeurd die voor onmogelijk werden gehouden. Dat Götze hier zou spelen hielden we ook allemaal niet voor mogelijk totdat het gebeurde en het forum hier ontplofte.
    Uit mijn hoofd dacht ik ook de thuiswedstrijd tegen Sevilla. (En een paar Eredivisiewedstrijden)

PSV is financieel sterker om eventueel Dest een topsalaris te kunnen bieden. Hij blijft dan in principe 1 seizoen dan nog, maar we gaan het zien.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Lente
    Balinho
    Internationale topspeler

Tot voor kort was ik van mening dat het met risico op precedentwerking gevaarlijk zou zijn om een back grootverdiener te maken, maar met zijn vorm van de laatste tijd (incl. zijn potten voor Team USA) maakt hij zichzelf wel heel erg sterk voor een uitzonderingspositie.
    DonyellMalen
    Legende

Massimo wrote: 07 Apr 2024, 12:00Uit mijn hoofd dacht ik ook de thuiswedstrijd tegen Sevilla.
    Arsenal, dacht ik. Toen maakte hij deze panna.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Lente
    StratumZuid
    Vedette

Elastico
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Post Reply