Teze kan een beetje de Eric addo rol gaan overnemen wat mij betreft. Als eerste reserve verdediger en iemand die altijd wel fit is. Kan na eens een keer een mooie overwinning leuk gaan staan doen.
Maar verder moet je niet gaan met deze jongen
Jordan Teze
- De Realist
- Internationale topspeler
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Het is gewoon niet zo'n slimme voetballer. Hij heeft echt wel de kwaliteiten om een meerwaarde te zijn maar je krijgt continu het gevoel dat hij er ook wat nonchalant over denkt. Zijn inspeelpass is best goed maar met hetzelfde gemak verprutst ie de meest simpele bal.
-
- Nationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Teze stelt zichzelf niet op natuurlijk. Die jongen kan er ook weinig aan doen dat hij geen rechtsback is. Het is te idioot voor woorden dat deze discussie elke week terugkomt maar dat het voor de staf blijkbaar geen discussie is aangezien hij elke week weer loopt te prutsen. Ook dat probeersel om in de opbouw als derde cv te fungeren is faliekant mislukt maar wordt gewoon doorgezet. Ruud is nogal halsstarrig in sommige dingen.
-
- Talent
Heb het ook gelezen ja, word er echt chagrijnig van. Iets met dat het waanzin is steeds hetzelfde te doen en een ander resultaat te verwachten.
-
- Legende
Na het vrij kansloze project Zoet hebben we nu project Teze.
Zoals Rutten voor de wedstrijd al over Bakayoko zei: "we willen talenten ontwikkelen door te laten spelen maar ze moeten wel leveren". Dat is best een lastig evenwicht. Teze levert helaas bar weinig. Opbouwend heel weinig/averechts. Verdedigend is zijn meerwaarde niet zo groot dat dit compenseert.
Zoals Rutten voor de wedstrijd al over Bakayoko zei: "we willen talenten ontwikkelen door te laten spelen maar ze moeten wel leveren". Dat is best een lastig evenwicht. Teze levert helaas bar weinig. Opbouwend heel weinig/averechts. Verdedigend is zijn meerwaarde niet zo groot dat dit compenseert.
- DonyellMalen
- Legende
Tekenend dat Teze na de winterstop een nieuwe rol krijgt toebedeeld als 'extra centrale verdediger in balbezet' aka de derde centrale verdediger en dat hij nu wordt gepasseerd. Er lukt vrij weinig dit seizoen, zijn maar weinig keuzes die goed uitpakken.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Legende
Die rol zag er volgens mij alleen leuk uit in de oefenwedstrijd tegen Milan. Vervolgens zijn er een heleboel wedstrijden waarin je niks hebt aan zo'n derde CV die ineens back moet gaan spelen. Zeker niet aan Teze en ik vrees ook niet aan Mwene. Die struikelen al over hun eigen voeten als ze de middenlijn naderen.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Tegen ploegen als Milan en Arsenal deden we het thuis ineens erg goed. Betekent dat iets voor vanavond?Madueke wrote: ↑23 Feb 2023, 17:46 Die rol zag er volgens mij alleen leuk uit in de oefenwedstrijd tegen Milan. Vervolgens zijn er een heleboel wedstrijden waarin je niks hebt aan zo'n derde CV die ineens back moet gaan spelen. Zeker niet aan Teze en ik vrees ook niet aan Mwene. Die struikelen al over hun eigen voeten als ze de middenlijn naderen.
► Show Spoiler
-
- Legende
Voorheen had je twee zwakke schakels in de opbouw van achteren. Teze en Ramalho. Nu enkel nog Ramalho. Scheelt een slok op een borrel. Niet dat Mwene nu een superpot speelde maar die had rust aan de bal en speelde hem altijd naar iemand met hetzelfde shirt.
Denk dat Teze zich gewoon moet richten op de centrale positie. Gek genoeg is zijn bijdrage aan de bal dan een stuk beter, zelfs goed te noemen.
Denk dat Teze zich gewoon moet richten op de centrale positie. Gek genoeg is zijn bijdrage aan de bal dan een stuk beter, zelfs goed te noemen.
-
- Nationale topspeler
Toch zie ik liever Teze dan Ramalho centraal achterin.koetje wrote: ↑24 Feb 2023, 11:41 Voorheen had je twee zwakke schakels in de opbouw van achteren. Teze en Ramalho. Nu enkel nog Ramalho. Scheelt een slok op een borrel. Niet dat Mwene nu een superpot speelde maar die had rust aan de bal en speelde hem altijd naar iemand met hetzelfde shirt.
Last edited by Mikelvb on 24 Feb 2023, 12:58, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Ik ook. Teze is sneller en heeft een betere inspeelpass.Mikelvb wrote: ↑24 Feb 2023, 11:49Toch zie ik leber Teza dan Ramalho centraal achterin.koetje wrote: ↑24 Feb 2023, 11:41 Voorheen had je twee zwakke schakels in de opbouw van achteren. Teze en Ramalho. Nu enkel nog Ramalho. Scheelt een slok op een borrel. Niet dat Mwene nu een superpot speelde maar die had rust aan de bal en speelde hem altijd naar iemand met hetzelfde shirt.