Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
De Realist
Internationale topspeler

Teze kan een beetje de Eric addo rol gaan overnemen wat mij betreft. Als eerste reserve verdediger en iemand die altijd wel fit is. Kan na eens een keer een mooie overwinning leuk gaan staan doen.

Maar verder moet je niet gaan met deze jongen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Voijke
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Teze is in helemaal niets prima. evt als tribunezitter.
Hij is idd allround. Allround niet goed genoeg.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kan er geen kut van. Alibi verdediger.
Tomm
Vedette

Het is gewoon niet zo'n slimme voetballer. Hij heeft echt wel de kwaliteiten om een meerwaarde te zijn maar je krijgt continu het gevoel dat hij er ook wat nonchalant over denkt. Zijn inspeelpass is best goed maar met hetzelfde gemak verprutst ie de meest simpele bal.
Karfiooltje
Nationale topspeler

Image
Asjemenou
Bankzitter

Je staat net 1-2 voor, Bakayoko dribbelt het middenveld in en zonder ook maar een moment om te kijken begint hij naar voren te sprinten.
kastoekast
Nationale topspeler

Gewoon cashen op hem. Toch eigen jeugd dus alles is mooi meegenomen.
DC_PSV
Vedette

Gewoon Mauro op RB, hoe moeilijk is het?
#simplythebest
ComeOnPSV
Vedette

Doorselecteren op Teze is een must. Heeft echt geen idee wat hij aan het doen is.

Irritantste is nog dat hij andere spelers in de problemen brengt met die grafballen.
Madueke
Legende

Ik zie nu volgens mij al minimaal voor de 3e keer een stukje van Pieter Zwart over Teze en zijn rol die niet werkt, maar die clowns op de bank zien het niet of willen het niet zien.
Joenepsv
Legende

Teze stelt zichzelf niet op natuurlijk. Die jongen kan er ook weinig aan doen dat hij geen rechtsback is. Het is te idioot voor woorden dat deze discussie elke week terugkomt maar dat het voor de staf blijkbaar geen discussie is aangezien hij elke week weer loopt te prutsen. Ook dat probeersel om in de opbouw als derde cv te fungeren is faliekant mislukt maar wordt gewoon doorgezet. Ruud is nogal halsstarrig in sommige dingen.
Consigliere
Talent

Madueke wrote: 19 Feb 2023, 18:04 Ik zie nu volgens mij al minimaal voor de 3e keer een stukje van Pieter Zwart over Teze en zijn rol die niet werkt, maar die clowns op de bank zien het niet of willen het niet zien.
Heb het ook gelezen ja, word er echt chagrijnig van. Iets met dat het waanzin is steeds hetzelfde te doen en een ander resultaat te verwachten.
Galactico
Meervoudig international

Ruud wil coûte a coûte zijn gelijk halen met Teze en z’n tactiek. Al begint de voorbereiding op seizoen 24/25 vandaag dan is die jongen nog niet op niveau. Doorselecteren svp.
koetje
Legende

Na het vrij kansloze project Zoet hebben we nu project Teze.

Zoals Rutten voor de wedstrijd al over Bakayoko zei: "we willen talenten ontwikkelen door te laten spelen maar ze moeten wel leveren". Dat is best een lastig evenwicht. Teze levert helaas bar weinig. Opbouwend heel weinig/averechts. Verdedigend is zijn meerwaarde niet zo groot dat dit compenseert.
Juancho
Mister PSV

Teze is een prima RCV maar totaal geen RB. Ik hoop dat dit onderscheid nog wel gemaakt kan worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Legende

Tekenend dat Teze na de winterstop een nieuwe rol krijgt toebedeeld als 'extra centrale verdediger in balbezet' aka de derde centrale verdediger en dat hij nu wordt gepasseerd. Er lukt vrij weinig dit seizoen, zijn maar weinig keuzes die goed uitpakken.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 20 Feb 2023, 21:35 Teze is een prima RCV maar totaal geen RB. Ik hoop dat dit onderscheid nog wel gemaakt kan worden.
Helemaal eens. En het zou lekker zijn als Ruud dit ook in zijn hoofd geregistreerd krijgt. Scheelt ons, scheelt Teze en scheelt PSV heel veel ellende.
Madueke
Legende

Die rol zag er volgens mij alleen leuk uit in de oefenwedstrijd tegen Milan. Vervolgens zijn er een heleboel wedstrijden waarin je niks hebt aan zo'n derde CV die ineens back moet gaan spelen. Zeker niet aan Teze en ik vrees ook niet aan Mwene. Die struikelen al over hun eigen voeten als ze de middenlijn naderen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Madueke wrote: 23 Feb 2023, 17:46 Die rol zag er volgens mij alleen leuk uit in de oefenwedstrijd tegen Milan. Vervolgens zijn er een heleboel wedstrijden waarin je niks hebt aan zo'n derde CV die ineens back moet gaan spelen. Zeker niet aan Teze en ik vrees ook niet aan Mwene. Die struikelen al over hun eigen voeten als ze de middenlijn naderen.
Tegen ploegen als Milan en Arsenal deden we het thuis ineens erg goed. Betekent dat iets voor vanavond?
► Show Spoiler
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Eindelijk weer eens een foutloze pot. :hartjes:
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Grasmat wrote: 23 Feb 2023, 22:23 Eindelijk weer eens een foutloze pot. :hartjes:
Ik heb hem gemist
► Show Spoiler
koetje
Legende

Voorheen had je twee zwakke schakels in de opbouw van achteren. Teze en Ramalho. Nu enkel nog Ramalho. Scheelt een slok op een borrel. Niet dat Mwene nu een superpot speelde maar die had rust aan de bal en speelde hem altijd naar iemand met hetzelfde shirt.

Denk dat Teze zich gewoon moet richten op de centrale positie. Gek genoeg is zijn bijdrage aan de bal dan een stuk beter, zelfs goed te noemen.
Mikelvb
Nationale topspeler

koetje wrote: 24 Feb 2023, 11:41 Voorheen had je twee zwakke schakels in de opbouw van achteren. Teze en Ramalho. Nu enkel nog Ramalho. Scheelt een slok op een borrel. Niet dat Mwene nu een superpot speelde maar die had rust aan de bal en speelde hem altijd naar iemand met hetzelfde shirt.

Denk dat Teze zich gewoon moet richten op de centrale positie. Gek genoeg is zijn bijdrage aan de bal dan een stuk beter, zelfs goed te noemen.
Toch zie ik liever Teze dan Ramalho centraal achterin.
Last edited by Mikelvb on 24 Feb 2023, 12:58, edited 1 time in total.
Robson de Souza
Vedette

Mikelvb wrote: 24 Feb 2023, 11:49
koetje wrote: 24 Feb 2023, 11:41 Voorheen had je twee zwakke schakels in de opbouw van achteren. Teze en Ramalho. Nu enkel nog Ramalho. Scheelt een slok op een borrel. Niet dat Mwene nu een superpot speelde maar die had rust aan de bal en speelde hem altijd naar iemand met hetzelfde shirt.

Toch zie ik leber Teza dan Ramalho centraal achterin.
Ik ook. Teze is sneller en heeft een betere inspeelpass.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

PvA-Gerrit-Teze-Mauro als binnen de mogelijkheden de beste verdediging. En laat dat dan maar eens staan...(behoudens rode kaarten :mrgreen: )
Post Reply