Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 05 May 2023, 19:58 Ik zei het toch: is van plan transfervrij de deur uit te lopen. Nou ja, of rollen.
Hij heeft zich met opzet geblesseerd? :think:
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 05 May 2023, 20:23
ziege maar ook zagge wrote: 05 May 2023, 19:58 Ik zei het toch: is van plan transfervrij de deur uit te lopen. Nou ja, of rollen.
Hij heeft zich met opzet geblesseerd? :think:
Geen flauw idee, maar ik zou wel zelf even een medische check laten doen. En: niet door degene die hem destijds testte en beweerde dat ie heus een grote zak goudstukken waard was.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 05 May 2023, 19:00
Het was de bedoeling van PSV om Romero deze zomer te verkopen en juist daarvoor werd vorig jaar zijn contract nog een keer met een jaar verlengd. In hoeverre dit plan nu spaak loopt, moet nog worden afgewacht. Het lijkt erop dat Romero voorlopig bij zijn club in Argentinië herstelt.
https://www.ed.nl/PSV/door-PSV-verhuurd ... ~af759110/
:lol: :party:

Het word bijna lachwekkend. Die jongen moet lekker stoppen en gaan rentenieren van zijn centjes. Paar uurtjes post bezorgen ofzo.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat een kutreactie. Alsof die jongen er wat aan kan doen.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk herstelt hij snel.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voordeel van die torenhoge inflatie is wel dat zijn aankoopbedrag afschrijven relatief gezien steeds minder pijn doet..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 05 May 2023, 23:08 Wat een kutreactie. Alsof die jongen er wat aan kan doen.
Het was letterlijk zijn eigen schuld! Als een lompe knurft de bal de tribune op schieten.

Hij heeft geen lichaam voor topsport. In de eredivisie liet hij sporadisch nog flitsen van zijn genialiteit zien. In Argentinie is hij verandert in een soort Wout Weghorst die alleen nog fungeert als man van de pass. Maxi is een schakeltje geworden en niet het eindpunt.


Voordat ik het vergeet. Je bent zelf een kutreactie en je moeder ook. :*
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 06 May 2023, 00:54
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 23:08 Wat een kutreactie. Alsof die jongen er wat aan kan doen.
Het was letterlijk zijn eigen schuld! Als een lompe knurft de bal de tribune op schieten.
Het schijnt dat voetballers vaker tegen een bal aanschoppen, persoonlijk denk ik dat het daarom ook voetbal heet. Maar dat weet ik niet zeker. Mocht dat wel zo zijn zou het vreemd zijn om de blessure toe te schrijven aan het schoppen tegen een bal.
Ik vind het vervelend voor die jongen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 06 May 2023, 00:54
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 23:08 Wat een kutreactie. Alsof die jongen er wat aan kan doen.
Het was letterlijk zijn eigen schuld! Als een lompe knurft de bal de tribune op schieten.

Hij heeft geen lichaam voor topsport. In de eredivisie liet hij sporadisch nog flitsen van zijn genialiteit zien. In Argentinie is hij verandert in een soort Wout Weghorst die alleen nog fungeert als man van de pass. Maxi is een schakeltje geworden en niet het eindpunt.


Voordat ik het vergeet. Je bent zelf een kutreactie en je moeder ook. :*
Hij schopte tegen een bal 😱? Bij voetbal? Stel je voor 😁
Voordat ik het vergeet. Groeten van je moeder 😘
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

Kindjes, laten we lief samen spelen aub.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Ik meende 't eigenlijk ook nieteens serieus, het geval sloot gewoon te mooi aan op de 'transfervrij' opmerking van vorige week om 'm niet in te koppen :gaap:

Verder, meer to the point, beter doordacht en dieper gelaagd: tsja.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

D.Millpants wrote: 06 May 2023, 10:29 Kindjes, laten we lief samen spelen aub.
Was niet serieus he. Zie de smileys.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Alleen maar nadelig weer dat je onverwachts spelers als Baumi en Maxi weer in je schoot geworpen krijgt..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Huh, lees ik het nou goed dat die Argentijnen niet betalen?
Of het geld allemaal is en wordt betaald, is maar afwachten. De spits kan mede daarom in het uiterste geval deze zomer nog terugkomen bij PSV, zo is inmiddels duidelijk.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Pff. Wat een lange, slepende verkooptrajecten hebben wij toch altijd met veel van onze spelers. We raken ze echt aan de straatstenen niet kwijt. Baumgartl, Romero en ook gasten zoals Bruma. Wat een miskopen (om uiteenlopende redenen). Hopelijk kunnen we de eerste twee snel lozen.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nog even en we lezen dat we een verplichte terugkoopclausule hebben voor Bruma.
#simplythebest
User avatar
Koning_Arnold_IV
Talent
Posts: 76
Joined: 06 Jun 2023, 11:49
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat Romero maar mooi aansluiten en deel uitmaken van de selectie. Aangezien we ál-tijd te maken krijgen met langdurige blessures voorin kun je daar wel een extra smaakje gebruiken.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 30 Jun 2023, 08:37 Alleen maar nadelig weer dat je onverwachts spelers als Baumi en Maxi weer in je schoot geworpen krijgt..
Yep. Je wil er vanaf om verder te kunnen. Al is het maar 2 miljoen per speler.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Koning_Arnold_IV wrote: 30 Jun 2023, 09:09 Aangezien we ál-tijd te maken krijgen met langdurige blessures voorin
Dat is dan hoogstwaarschijnlijk Romero zelf, dus geen extra smaakje, alleen extra revalidatiekosten.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eventueel Romero dan maar erbij houden zodat hij de langdurige blessures kan opvangen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Koning_Arnold_IV wrote: 30 Jun 2023, 09:09 Laat Romero maar mooi aansluiten en deel uitmaken van de selectie. Aangezien we ál-tijd te maken krijgen met langdurige blessures voorin kun je daar wel een extra smaakje gebruiken.
Laten we dat alsjeblieft niet doen. Dat ziet PSV volgens Rik ook niet zitten. We hebben Luuk, Pepi en Van Duiven. Zou knap vervelend zijn als we dadelijk opgescheept zitten met Romero inclusief zijn salaris. Dat die Argentijnen maar gewoon gaan betalen. Hebben wij weer. We laten ons te makkelijk piepelen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Breur wrote: 30 Jun 2023, 09:13 Eventueel Romero dan maar erbij houden zodat hij de langdurige blessures kan opvangen?
Als langdurige blessure een mens zou zijn, zou ie Maxi Romero heten (met als doopnaam Fofana). Als je hem erbij houdt is hij die langdurige blessure.

Helaas, want ik hou van die jongen en hij kan echt ballen als een malle. Maar zelfs ik heb de hoop op een blessurevrij half seizoen opgegeven. We moeten door.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jun 2023, 08:37 Huh, lees ik het nou goed dat die Argentijnen niet betalen?
Of het geld allemaal is en wordt betaald, is maar afwachten. De spits kan mede daarom in het uiterste geval deze zomer nog terugkomen bij PSV, zo is inmiddels duidelijk.
Zou normaal gesproken geen probleem mogen zijn met een bankgarantie, maargoed daar is het wel eens vaker misgegaan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen man overboord, die Argentijnen hebben hoogstwaarschijnlijk geen knaken om Romero te betalen en daarom komt ‘ie in dat geval eerder terug. PSV zal dan naar een andere oplossing zoeken, want zal hem echt niet tot de selectie rekenen komend seizoen.

Vooral typisch / ongelukkig, of hoe men het ook wil noemen, dat we nu met zowel Baumgartl als Romero zo’n situatie hebben.
Last edited by DonyellMalen on 30 Jun 2023, 09:24, edited 1 time in total.
Post Reply