Weer een nutteloos artikel met hergekauwde teksten zonder enige nieuwswaarde.
Tijd voor concrete aankopen
Weer een nutteloos artikel met hergekauwde teksten zonder enige nieuwswaarde.
Ik wil gewoon voelen hoe het voelt om momenteel voor Ajax te zijn.
Ik ben al blij als we vervanging voor Ramalho, Boscagli en Teze krijgen.Heissenberrug wrote: ↑22 Aug 2024, 09:02En daarom; slecht aangepakt door PSV.
We waren al ontevreden over het niveau van Ramalho, die moest vervangen worden. Daar is nog niemand voor gehaald.
ABK moest vervangen worden, is Flamingo voor gehaald.
Obispo voldoet niet en is vaker geblesseerd dan fit, lijkt geen vervanger voor te komen.
Bosscagli gaat vertrekken, moet dus een vervanger voor komen.
Sambo moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Teze moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Dest ligt er nog lang uit, die moet tijdelijk opgevangen worden en dan heb je Mauro als back-up.
Resumé: Naar mijn inziens had je dus 6 spelers moeten halen om alle posities fatsoenlijk bezet te hebben.
En het erge is dat ik er niet eens voor betaald krijg
Niet om het een of ander maar ik had toch gelijk hè vandaag heeft Rik heel handig het woord kanonnen weggelaten. Nogmaals het is een vrij voorspelbare samenwerking tussen PSV en Rik. Geen toeval dat Rik van 3 tot 4 naar 2-3 kanonnen naar 2 tot 3 verdedigers gaat in zijn teksten. Is allemaal over nagedacht en afgestemdVanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:23Even goed lezen aub. Hij heeft het over 2-3 verdedigende kanonnen.LarsKempie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:20 Oei oei oei, Rik is in zijn artikelen inmiddels over gegaan op de verwachting van 3 tot 4 verdedigers naar 2 tot 3.. de afgelopen jaren zag je vaker dat PSV Rik gebruikte om alvast de verwachtingen bij de supporters te temperen en de geesten rijp te maken voor teleurstelling…
Zou me niks verbazen als we op 2 uitkomen uiteindelijk….
EDPSV krijgt per dag tal van kandidaten aangeboden en bekijkt hun situaties. Staan ze op de scoutingslijst van de club en zijn ze financieel haalbaar, dan kan er iets moois ontstaan.
Itakura is daar een voorbeeld van.
Dat lijkt me echt precies de omgekeerde manier van hoe je te werk zou moeten gaan.Leon77M wrote: ↑22 Aug 2024, 09:27 Tja...leuk voor de extra buitenkansjes maar het lijkt haast of dit echt de 'strategie' is op het moment.
EDPSV krijgt per dag tal van kandidaten aangeboden en bekijkt hun situaties. Staan ze op de scoutingslijst van de club en zijn ze financieel haalbaar, dan kan er iets moois ontstaan.
Het lijkt me ook echt niet dat iemand binnen PSV met Rik communiceert hoe ze het gaan aanpakken.
Zeker niet, maar ik hoop dat het allemaal sarcasme is van onze Rikkert.Robson de Souza wrote: ↑22 Aug 2024, 09:30Het lijkt me ook echt niet dat iemand binnen PSV met Rik communiceert hoe ze het gaan aanpakken.
Het gaat heel vaak zo overigens. Zeker in de hectiek van een sluitende markt waar er geen tijd is om lang te polsen/onderhandelen of iets haalbaar is. Bij een aangeboden speler weet je meestal: de club wil en meestal wil de speler ook. Dan kun je snel zaken doen.Leon77M wrote: ↑22 Aug 2024, 09:27 Tja...leuk voor de extra buitenkansjes maar het lijkt haast of dit echt de 'strategie' is op het moment.
Ik zie niet in waarom dat moet. Teze is officieel vertrokken. Maar die speelde toch al niet meer basis de laatste wedstrijden. Bosca en Benitez zijn er nog gewoon, en die zullen ook gewoon spelen, naar het lijkt. Begin van de week had ik hoop dat er deze week wat zou gebeuren. Maar ondertussen is deze week ook al ver heen. Zal allemaal op de laatste week aankomen. Was Hatseflats niet iemand die werkte bij TopSupport en zo ingeplande keuringen kon zien aankomen? Zolang hij niets ziet staan, hoeven wij ook nergens op te rekenen.XaviS7mons wrote: ↑22 Aug 2024, 09:30 Deze week moet er toch wel minstens 1 speler gepresenteerd worden, lijkt me? We zitten al zolang te wachten op verdedigende versterkingen
Dat zou dan impliceren dat er óf geen voorbereidend werk is gedaan in de vorm van lijstjes voor geschikte vervangers dan wel überhaupt versterking/verbetering van je selectie, óf dat er wel lijstjes waren, maar dat iedereen van die lijstjes niet kon of wilde komen om welke reden dan ook. Beiden lijkt me sterk.Armada wrote: ↑22 Aug 2024, 09:39Het gaat heel vaak zo overigens. Zeker in de hectiek van een sluitende markt waar er geen tijd is om lang te polsen/onderhandelen of iets haalbaar is. Bij een aangeboden speler weet je meestal: de club wil en meestal wil de speler ook. Dan kun je snel zaken doen.
Voor PSV is snelheid nu echt een factor. Dat is wel een beetje pijnlijk daar er veel tijd was om dit te regelen.
Je moet elke positie dubbel bezetten. Dan is het de vraag of je durft in te zetten op geblesseerde spelers als Obispo en Mauro, jongens die al zo ongelofelijk vaak/lang geblesseerd zijn geweest. Maar dan red je het toch nog niet met 3 aankopen? Ik kom zonder het vertrek van Boscagli al uit op 5 aankopen.XaviS7mons wrote: ↑22 Aug 2024, 09:40 Als je Itakura, Faye en nog een vervanger voor Teze haalt, dan is het toch goed? Zeker als we Boscagli nog kunnen houden gaan we er niet op achteruit lijkt me
Ik zou de komst van PvA ook niet uitsluiten. En kan me dat ook voorstellen als je op andere posities flink moet investeren.XaviS7mons wrote: ↑22 Aug 2024, 09:40 Als je Itakura, Faye en nog een vervanger voor Teze haalt, dan is het toch goed? Zeker als we Boscagli nog kunnen houden gaan we er niet op achteruit lijkt me
Dacht precies het zelfde.. tuurlijk weet ik wel dat er ook vanuit PSV zelf actie is, maar doordat er nog geen verdediger is gehaald en de tijd zo langzaamaan begint te dringen. Helpt dat stuk tekst niet echt voor de beeldvorming hoe PSV te werk gaat
Ik denk dat het wel zo is. Als je hoog mikt, wordt het risico groter.Grasmat wrote: ↑22 Aug 2024, 09:45Dat zou dan impliceren dat er óf geen voorbereidend werk is gedaan in de vorm van lijstjes voor geschikte vervangers dan wel überhaupt versterking/verbetering van je selectie, óf dat er wel lijstjes waren, maar dat iedereen van die lijstjes niet kon of wilde komen om welke reden dan ook. Beiden lijkt me sterk.Armada wrote: ↑22 Aug 2024, 09:39
Het gaat heel vaak zo overigens. Zeker in de hectiek van een sluitende markt waar er geen tijd is om lang te polsen/onderhandelen of iets haalbaar is. Bij een aangeboden speler weet je meestal: de club wil en meestal wil de speler ook. Dan kun je snel zaken doen.
Voor PSV is snelheid nu echt een factor. Dat is wel een beetje pijnlijk daar er veel tijd was om dit te regelen.
Je hebt een stuk of 4-5 vacatures in je verdediging open staan en geen een daar van kan ingevuld worden met gerichte targets die je zelf hebt gescout? Daar zou ik wel heel erg verdrietig van worden.