Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Smeets14
Nationale topspeler

Ruudje84 wrote: 29 Jul 2023, 15:03 Sangare,Ramalho en Teze nog proberen te verkopen.
Vranckx,Schouten,Sanchez en Montes proberen te kopen.
De Ketelaere huren.
1 speler huren vind ik prima,maar niet meerdere.

Dan zal ik terugkijken op een geslaagde transferperiode.

En natuurlijk het plaatsen voor de CL
Montes is echt totaal ongeschikt voor het spel van Bosz. Goede verdediger maar niet geschikt..
Timheu97
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Smeets14 wrote: 29 Jul 2023, 15:05
Ruudje84 wrote: 29 Jul 2023, 15:03 Sangare,Ramalho en Teze nog proberen te verkopen.
Vranckx,Schouten,Sanchez en Montes proberen te kopen.
De Ketelaere huren.
1 speler huren vind ik prima,maar niet meerdere.

Dan zal ik terugkijken op een geslaagde transferperiode.

En natuurlijk het plaatsen voor de CL
Montes is echt totaal ongeschikt voor het spel van Bosz. Goede verdediger maar niet geschikt..
Die zou maar Mont(j)esmaat aan spelen toe komen…
Josef Dettelbacher
Legende

Grasmat wrote: 29 Jul 2023, 14:01
Pierre wrote: 29 Jul 2023, 13:55 Wat zou een goede optie tot koop zijn op De Ketelaere.
1 euro.

Maar realistisch: Milan zal er zeker minstens 15 miljoen voor terug willen zien. Waarschijnlijk nog meer. Minimaal 20 miljoen zullen ze vragen. En zelfs al draait 'ie een absoluut topseizoen bij ons, dan is 20 miljoen nog erg hoog voor een club als PSV. Dat hebben we nog nooit voor iemand betaald.
Ik denk dat het afhangt van verplichte of vrijblijvende optie tot koop. Bij vrijblijvend zie ik naast ervan afzien nog 4 mogelijkheden:
- PSV ontwikkelt hem tot een speler die veel meer waard wordt, en kan de optie zonder al te veel risico lichten
- PSV kan na een jaar aangeven dat 20 niet lukt, maar 15 wel. Dan is het aan AC om dat af te wegen. Eventueel gaat de huursom nog van de prijs af.
- PSV ontwikkelt hem tot ver boven 20 miljoen waarde en AC wil hem niet meer kwijt. In dat geval zullen ze PSV een forse boete mogen betalen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johann Vogel
Vedette

Wat betreft De Ketelaere kan je ook afspreken dat als wij komend seizoen bij de bovenste twee eindigen we verplicht zijn tot kopen. Als het goed is gaan de startgelden van de CL flink omhoog, dus zelfs een verplichte aankoop optie van twintig miljoen zou haalbaar moeten zijn. Je kan daar best creatief mee omgaan verwacht ik.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Josef Dettelbacher wrote: 29 Jul 2023, 15:19
Grasmat wrote: 29 Jul 2023, 14:01

1 euro.

Maar realistisch: Milan zal er zeker minstens 15 miljoen voor terug willen zien. Waarschijnlijk nog meer. Minimaal 20 miljoen zullen ze vragen. En zelfs al draait 'ie een absoluut topseizoen bij ons, dan is 20 miljoen nog erg hoog voor een club als PSV. Dat hebben we nog nooit voor iemand betaald.
Ik denk dat het afhangt van verplichte of vrijblijvende optie tot koop. Bij vrijblijvend zie ik naast ervan afzien nog 4 mogelijkheden:
- PSV ontwikkelt hem tot een speler die veel meer waard wordt, en kan de optie zonder al te veel risico lichten
- PSV kan na een jaar aangeven dat 20 niet lukt, maar 15 wel. Dan is het aan AC om dat af te wegen. Eventueel gaat de huursom nog van de prijs af.
- PSV ontwikkelt hem tot ver boven 20 miljoen waarde en AC wil hem niet meer kwijt. In dat geval zullen ze PSV een forse boete mogen betalen.
Ja die nuance had ik nog willen aanbrengen. Je zou ook nog kunnen werken met een basisafkoopsom aangevuld met bonussen bij bepaald aantal bereikte speelminuten of prestaties bij ons.

Maar al met al denk ik nog steeds dat hij niet komt, zoals ik van begin af aan al zei. #insider
koetje
Legende

Stewart heeft dan (logisch) aangekondigd dat we niet meer gaan huren maar hij is nu met de werkelijkheid geconfronteerd. Ga je als PSV voor kwaliteit dan loop je tegen eigen beperkingen aan. Was onder JdJ en niet anders onder ES.

Alternatief is een categorie lager halen. Dat doet Feyenoord. Dat kom je aanzetten met Van der Belt.
Josef Dettelbacher
Legende

Mij maakt het eerlijk gezegd geen reet uit of ie komt. Ik heb hem nog nooit zien voetballen, net als dn Aster. Schouten, Ziyech en Sanchez heb ik wel gezien, dus daar ben ik op voorhand al enthousiaster over.
Jur1913
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 29 Jul 2023, 15:32 Mij maakt het eerlijk gezegd geen reet uit of ie komt. Ik heb hem nog nooit zien voetballen, net als dn Aster. Schouten, Ziyech en Sanchez heb ik wel gezien, dus daar ben ik op voorhand al enthousiaster over.
Ben jij toevallig scout bij PSV?

;)
Josef Dettelbacher
Legende

Jur1913 wrote: 29 Jul 2023, 15:38
Josef Dettelbacher wrote: 29 Jul 2023, 15:32 Mij maakt het eerlijk gezegd geen reet uit of ie komt. Ik heb hem nog nooit zien voetballen, net als dn Aster. Schouten, Ziyech en Sanchez heb ik wel gezien, dus daar ben ik op voorhand al enthousiaster over.

;)
Nee, ik heb er gewoon kijk op.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Josef Dettelbacher wrote: 29 Jul 2023, 15:45

;)
Pas maar op, dit klinkt al bijna als:
Revolinho wrote: 29 Jul 2023, 14:30 Ik ken mijn posts, ik weet wat ik schrijf en dus was het vrij makkelijk te voorspellen dat deze reactie zou komen. Je weet het, ik ontlok reacties wanneer ik dat wil. Deze discussie kan ik heel simpel van je winnen, maar ik ben niet zoals je maatjes hier. Ga lekker verder in je virtuele ‘onze mening is hier heel belangrijk’-wereldje. Mijn enige interesse is PSV en dan specifiek wat er op het veld gebeurt of kan gaan gebeuren. Kan het mij nou verrekken hoe jij dit alles intepreteert😂
:mrgreen:
Kezza75!
Bankzitter
Old name: Kezza75!
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

;)
Dan ben je inderdaad geen scout bij PSV.
Champions are not born. Champions are made during practice.
Revolinho
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 29 Jul 2023, 15:51

Revolinho wrote: 29 Jul 2023, 14:30 Ik ken mijn posts, ik weet wat ik schrijf en dus was het vrij makkelijk te voorspellen dat deze reactie zou komen. Je weet het, ik ontlok reacties wanneer ik dat wil. Deze discussie kan ik heel simpel van je winnen, maar ik ben niet zoals je maatjes hier. Ga lekker verder in je virtuele ‘onze mening is hier heel belangrijk’-wereldje. Mijn enige interesse is PSV en dan specifiek wat er op het veld gebeurt of kan gaan gebeuren. Kan het mij nou verrekken hoe jij dit alles intepreteert😂
Ja ach, jij klinkt als een kind van 12.

On topic: nu begint het Schouten-gerucht dus ook weer vorm te krijgen. Prima speler, zie ik echt graag komen. 3 jaar Serie A in de benen, waterdrager.
Josef Dettelbacher
Legende

Grasmat wrote: 29 Jul 2023, 15:51

Ja, alleen neem ik mezelf totaal niet serieus :lol:
Maikel
Site Admin

Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik hoop dat PSV snel doorpakt op Vranckx, die kerel blijft maar gaan en is fysiek echt wel in orde.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Zal me niks verbazen als Sangare na dit weekend weg is, en dat we dan doorpakken op alle posities.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Als Sangare vertrekt stade er niet lekker op hoor met de voorronde CL om de hoek.
#FreeGeneratie4
Mick Jagger
Lid van verdienste

Vanthaman18 wrote: 29 Jul 2023, 16:37 Zal me niks verbazen als Sangare na dit weekend weg is, en dat we dan doorpakken op alle posities.
Ik denk dat dat nog wel even zal gaan duren, ook omdat Sangaré dan op een werkvergunning zal moeten wachten. Tenminste, als hij naar Engeland vertrekt.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ontbijtkoek wrote: 29 Jul 2023, 16:36 Ik hoop dat PSV snel doorpakt op Vranckx, die kerel blijft maar gaan en is fysiek echt wel in orde.
In dat licht hoeft Jerdy Schouten wmb ook niet te komen. Ervan uitgaande dat de huur van Charles de Ketelaere of de komst van een andere 10 nog van de grond komt, heb je met hem, Veerman en Vranckx een uitstekend middenveld. Wel heb je - zoals Guti afgelopen seizoen - een vierde man nodig die basiswaardig is, maar imo kan dat prima een jonge middenvelder zijn. Met Schouten haal je een redelijk middelmatige speler binnen, die weliswaar enige ervaring meebrengt (wat je evengoed van El Ghazi en Ramalho kunt zeggen), maar ook veel salaris kost en weinig kans op statiegeld geeft. Investeer dan maar Mendy of Ambriz wmb.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Mick Jagger wrote: 29 Jul 2023, 16:44
Vanthaman18 wrote: 29 Jul 2023, 16:37 Zal me niks verbazen als Sangare na dit weekend weg is, en dat we dan doorpakken op alle posities.
Ik denk dat dat nog wel even zal gaan duren, ook omdat Sangaré dan op een werkvergunning zal moeten wachten. Tenminste, als hij naar Engeland vertrekt.
Maar het verkrijgen van een werkvergunning is toch een formaliteit die bovendien alleen ná een transfer wordt aangevraagd? Volgens mij hoeft dat zijn vertrek bij PSV niet te vertragen wel? Laat staan onze plannen voor het post-Sangaré tijdperk.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ontbijtkoek wrote: 29 Jul 2023, 16:36 Ik hoop dat PSV snel doorpakt op Vranckx, die kerel blijft maar gaan en is fysiek echt wel in orde.
Wat een loopwonder inderdaad. Echt een hele fijne speler.
DonyellMalen
Legende

Maikel wrote: 29 Jul 2023, 16:35 https://www.ed.nl/PSV/jordan-teze-ligt- ... haring_web

Hopen dat er eentje door pakt
Aah nieuws. Staat er nog wat in over het bedrag dat PSV verlangt?
Maikel
Site Admin

DonyellMalen wrote: 29 Jul 2023, 16:51
Maikel wrote: 29 Jul 2023, 16:35 https://www.ed.nl/PSV/jordan-teze-ligt- ... haring_web

Hopen dat er eentje door pakt
Aah nieuws. Staat er nog wat in over het bedrag dat PSV verlangt?
Nee, alleen dat afgelopen zomer wel een bod is geweest wat geweigerd is toen.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

koetje wrote: 29 Jul 2023, 15:31 Stewart heeft dan (logisch) aangekondigd dat we niet meer gaan huren maar hij is nu met de werkelijkheid geconfronteerd. Ga je als PSV voor kwaliteit dan loop je tegen eigen beperkingen aan. Was onder JdJ en niet anders onder ES.

Alternatief is een categorie lager halen. Dat doet Feyenoord. Dat kom je aanzetten met Van der Belt.
Stewart heeft niet gezegd niet meer te gaan huren, hij heeft aangegeven bij voorkeur spelers zelf te kopen om zo transferwaarde op te bouwen.
Incidenteel een huurspeler om een specifiek gat in je selectie op te lossen lijkt me ook prima.
Rikkert1234
Vedette

Ik denk dat het een goed idee is voor Teze dat hij vertrekt. Een nieuwe omgeving zal hem denk ik goed doen. Hopelijk krijgen we minimaal rond 5/6 miljoen voor hem.
Post Reply