Jordan Teze
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Precies. Teze is rechtsback gezet omdat hij niet goed genoeg was als centrumverdediger en op rechtsback de concurrentie een stuk minder is.
Dat hij een betere CV is dan RB, wil niet zeggen dat hij een goede CV is.
Dat hij een betere CV is dan RB, wil niet zeggen dat hij een goede CV is.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
We zien Teze keer op keer verdedigend stuntelen als rechtsback. En je oplossing is om hem dan naar het centrum te versplaatsen? Teze mag met de prestaties van de laatste maanden Ruud op zn blote knieën bedanken dat hij nog zoveel minuten maakt.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Eh... ja? Op dit moment is hij de betere (of mindere slechte... zo je wilt) rcv bij een 1:4:3:3. Imo. Ramalho vind ik sinds zijn terugkeer niet veel soeps. Overigens: denk aan je hart...
-
- Geselecteerd voor Oranje
Maar, op basis waarvan moet de conclusie getrokken worden dat Teze de beste RCV is? Hij was al matig in een redelijk draaiend team op die plek, en werd daarom vervangen door Ramalho. En hij heeft er sindsdien niet meer gespeeld.
-
- Nationale topspeler
Niet mee eens dat hij matig was als RCV in het eerste seizoen onder Schmidt, dat was boven verwachting. Echter moest er iemand komen die leiding kon geven van achteruit. Dat werd Ramalho en bovendien was de verwachting dat Teze een goede opvolger van Dumfries zou zijn. Daarom raakte hij zijn plek kwijt.
Door blessures van Ramalho en Boscagli kwam hij in de tweede seizoenshelft van het tweede seizoen onder Schmidt opnieuw centraal te spelen. Dat deed hij wederom prima en toen haalde hij ook Oranje.
-
- Nationale topspeler
Idealiter komt er een absolute glasbak volr RCV waar Teze een back-up voor is. Met Brantwaite en Boscagli op links heb je dan vier diverse centrale verdedigers met kwaliteit, potentie en ervaring. Daarnaast hoop ik op een toptalent voor Jong PSV die naast vd Blaak kan doorgroeien tot stabiele basisspeler.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Als dat gebeurt is de vraag of Teze wel zal blijven, wellicht @Tovast ? Die is in een stadium dat hij iedere week zal willen spelen, veronderstel ik. Zo niet bij PSV dan ergens anders. Heb je ook een nieuwe backup nodig. Niet dat dit de reden is om hem basis te zetten natuurlijk, ik zet het er maar voor de zekerheid bij. Wel denk k dat met name hij gebaat zal zijn met een basisplaats zodat hij kan doorgroeien. Of dat zal slagen zullen we dan wel zien, ik acht de kans niet uitgesloten
-
- Legende
Bij zowel Teze als Obispo is het de vraag of je ze nog nodig hebt, of ze bij PSV willen blijven en dat ze allebei met een contract tot 2025 zitten en je daar dus ook rekening mee moet gaan houden. Teze heeft het als RCV prima gedaan, maar miste inderdaad zoals hierboven aangegeven sturing. Het vervelende is dat de rechtsbackpositie vorige zomer niet is opgelost waardoor het nu allemaal lood om oud ijzer is maar in principe die positie kwalitatief onvoldoende bezet is. Ik had op iets verbetering gehoopt toen PSV in de winterstop de positionering in de opbouw iets anders ging verzorgen , maar dat is ijdele hoop gebleken.
- ruuddevil
- Legende
- De Realist
- Internationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou juist bij die jongens zoals Teze en Obispo prima genoegen nemen wat wat minder transfersom met hogere % doorverkoop. Omdat ze bij ons niet doorontwikkeld zijn wil niet zeggen dat ze dat elders niet kunnen. Een jaar bij Fulham overeind blijven en een West Ham komt wellicht langs. Dan lever je wellicht 1 a 2 miljoen in op het transferpotje van nu maar je loopt wel het risico dat je het veelvuldige later erbij krijgt na een transfer.
Maar 8 miljoen had ik niet laten liggen bij Teze omdat je no matter what een vergelijkbare speler met nieuwe kansen moet kunnen vinden voor een dergelijk bedrag. Als je maar niet met Mees Hilgers aan komt kakken.
Maar 8 miljoen had ik niet laten liggen bij Teze omdat je no matter what een vergelijkbare speler met nieuwe kansen moet kunnen vinden voor een dergelijk bedrag. Als je maar niet met Mees Hilgers aan komt kakken.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Is toch gewoon bizar dat ze hem voor 8 miljoen niet hebben laten gaan? We hebben genoeg backups (Obispo, Boscagli, Seelt). 8 miljoen krijg je nooit meer.
- Ren Höek
- Vedette
De voorwaarden voor dat bedrag zijn helemaal niet bekend, waarbij ik er vanuit ga dat het bedrag klopt (wat al twijfelachtig is).
Maar zonder die info kun je eigenlijk geen fatsoenlijk oordeel treffen over het bod.
Maar zonder die info kun je eigenlijk geen fatsoenlijk oordeel treffen over het bod.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
Was geen bod.Vanthaman18 wrote: ↑14 Mar 2023, 14:58 Is toch gewoon bizar dat ze hem voor 8 miljoen niet hebben laten gaan? We hebben genoeg backups (Obispo, Boscagli, Seelt). 8 miljoen krijg je nooit meer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Heeft Rik zijn periodiek rondje zaakwaarnemers weer eens gedaan? Komt niet uit de lucht vallen dat we weer iets horen over Van Ewijk en nu de 8mln voor Teze. Dus de zaakwaarnemer van Teze heeft er op een of andere manier baat bij om dit over Teze te vertellen óf PSV vertelt niet de waarheid.
Last edited by Standbeeld on 14 Mar 2023, 15:11, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Hatseflats
- Vedette
Misschien kwam het bod wel binnen op de laatste dag om 18.00u van de transferwindow, waardoor PSV niet meer kon anticiperen.
Niet meteen zo zaniken jongens. Zonder feiten heb je helemaal niets aan zo'n bericht en kan je ook niet oordelen.
Niet meteen zo zaniken jongens. Zonder feiten heb je helemaal niets aan zo'n bericht en kan je ook niet oordelen.