Transferwindow 2021-2022
-
- Meervoudig international
Wat Marco Timmer en Rik Elfrink al eerder aangeven: PSV ziet in Madueke een belangrijke basisspeler voor volgend seizoen, maar de club wil bij vertrek malen eigenlijk wel een 3e spits halen (situatie 4222) die gaat concurreren met zahavi en Madueke. Moet er volgens jullie een spits bij als malen vertrekt?
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Ardbeg
- Mister PSV
-
Vergeet onze grote vriend Maxi Romero nietPersepolis wrote: ↑16 May 2021, 21:54 No-brainer, een spits is dan echt een must. Je gaat het niet een heel seizoen volhouden met Zahavi (wisselvallig), Madueke (eerste seizoen basis) en Vertessen (komt net kijken + blessuregevoelig) voor 2 posities.
Daar kun je helaas ook niet op rekenen dus PSV gaat denk ik ook een spits halen
-
- Legende
Absoluut. Vooral omdat ik twijfel aan Zahavi. Bijna 34 en dit seizoen erg matig. Die mag van mij richting bank, ondanks dat ik het een top prof vind kwa instelling.
Ik hoop op een jongen als Hlasek: een top spits in wording die bij PSV richting wereld top kan.
-
- Internationale topspeler
Als Maxi fit blijft, dan is hij gewoon één van de spitsen. Daar heb je echt geen verkeerde aan.OnsPSV wrote: ↑16 May 2021, 22:00Vergeet onze grote vriend Maxi Romero nietPersepolis wrote: ↑16 May 2021, 21:54 No-brainer, een spits is dan echt een must. Je gaat het niet een heel seizoen volhouden met Zahavi (wisselvallig), Madueke (eerste seizoen basis) en Vertessen (komt net kijken + blessuregevoelig) voor 2 posities.
- El Sordo
- Vedette
Ik zal alvast verklappen dat ik mijn geld (fictief dan, in de pool) heb ingezet op Janssen. Absoluut niet mijn favoriet overigens, dat jullie het weten. Zal ook wel weer eens zin hebben in een bruine boterham met kaas ipv een gordita.
Last edited by El Sordo on 16 May 2021, 22:06, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
Dat zou idd een typische PSV miskoop zijn. Dan nog even die mislukte Janhanbaksh er bij en er is weer 20 miljoen down the drain.
- El Sordo
- Vedette
Afwachten is nou precies niet de lol van speculeren, Arbie.
Zou het overigens nog niet zo’n hele slechte aankoop vinden, mits Zahavi en Madueke blijven. Stormram die wellicht kan opbloeien en ook niet bijzonder duur vermoed ik.
Zou het overigens nog niet zo’n hele slechte aankoop vinden, mits Zahavi en Madueke blijven. Stormram die wellicht kan opbloeien en ook niet bijzonder duur vermoed ik.
Last edited by El Sordo on 16 May 2021, 22:10, edited 1 time in total.
-
Als PSV een spits wil toevoegen hoop ik bij deze aankoop wel op een wat jongere goalgetter. PSV wilt een ervaren RCV en Pröpper staat op het lijstje, PSV moet wel uitkijken dat het straks niet alleen maar met bijna 30-jarige zit. De 22-Jarige JJ Macias lijkt mij een ideale aankoop, nog relatief jong maar domineert al 2 jaar de Liga MX en doet ook mee bij de nationale ploeg en scoort daar ook, ouderwets neusje voor de goal, de 23-jarige Alexis Vega is een goedkopere optie met wat minder rendement maar ook redelijk wat voorbereidend werk
- ruuddevil
- Legende
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Harde werker, daar houdt Roger van.
-
- Legende
Macias vind ik ook heel interessant en is een voormalig PSV target, dus wie weet? Ik vind het een hele verfijnde speler; mooie techniek maar zeker geen stormram.OnsPSV wrote: ↑16 May 2021, 22:09 Als PSV een spits wil toevoegen hoop ik bij deze aankoop wel op een wat jongere goalgetter. PSV wilt een ervaren RCV en Pröpper staat op het lijstje, PSV moet wel uitkijken dat het straks niet alleen maar met bijna 30-jarige zit. De 22-Jarige JJ Macias lijkt mij een ideale aankoop, nog relatief jong maar domineert al 2 jaar de Liga MX en doet ook mee bij de nationale ploeg en scoort daar ook, ouderwets neusje voor de goal, de 23-jarige Alexis Vega is een goedkopere optie met wat minder rendement maar ook redelijk wat voorbereidend werk
-
- Legende
Bij een vertrek van Malen vind ik ook dat er een aanvaller c.q. spits moet worden aangetrokken en met het halen van hopelijk Van Ginkel, Pröpper en een ervaren centrale verdediger wat geloof ik de bedoeling is, zal je inderdaad moeten zorgen dat de balans goed blijft en dat je meerdere spelers hebt die kapitaal vertegenwoordigen. Ik zeg niet dat ze allemaal basisspeler zullen worden en dat bij een aantal is het afwachten hoe fit ze zijn en blijven, maar met deze 3 en Max, Götze en Zahavi heb je 6 oudere spelers in de selectie die spelen of daar dicht tegenaan zitten. Mocht bovenstaande drie spelers lukken dan heb je denk ik vooral wat jongere spelers nog nodig.
- Persepolis
- Vedette
Ik was hem niet vergeten, maar je zegt het zelf: je kan er niet op rekenen. Je weet niet of hij terugkomt en op welk niveau. In het beste geval is het een bonus, maar hem echt meerekenen kan niet op dit moment.OnsPSV wrote: ↑16 May 2021, 22:00Vergeet onze grote vriend Maxi Romero nietPersepolis wrote: ↑16 May 2021, 21:54 No-brainer, een spits is dan echt een must. Je gaat het niet een heel seizoen volhouden met Zahavi (wisselvallig), Madueke (eerste seizoen basis) en Vertessen (komt net kijken + blessuregevoelig) voor 2 posities.
- Joenepsv
- Legende
Macias is een interessante optie. Het zou mij persoonlijk niet verbazen dat als Malen wordt verkocht en we hebben een zak geld binnen dat ze voor Boadu gaan. Verder is Pavlidis als je een goedkope optie een goede speler. Die jongen kan gewoon goed voetballen en doelpunten maken. Niet onbelangrijk voor een spits.
Een andere speler die ik nog eens wil noemen is Pena van Fc Emmen. Hij is in 2021 in vorm en kan echt geweldig voetballen. Zou een betaalbare optie op ons middenveld kunnen zijn. Hij is in elk geval veel te goed voor Emmen en ook voor de subtop in Nederland.
Een andere speler die ik nog eens wil noemen is Pena van Fc Emmen. Hij is in 2021 in vorm en kan echt geweldig voetballen. Zou een betaalbare optie op ons middenveld kunnen zijn. Hij is in elk geval veel te goed voor Emmen en ook voor de subtop in Nederland.
- Ardbeg
- Mister PSV
OnsPSV wrote: ↑16 May 2021, 22:09 Als PSV een spits wil toevoegen hoop ik bij deze aankoop wel op een wat jongere goalgetter. PSV wilt een ervaren RCV en Pröpper staat op het lijstje, PSV moet wel uitkijken dat het straks niet alleen maar met bijna 30-jarige zit. De 22-Jarige JJ Macias lijkt mij een ideale aankoop, nog relatief jong maar domineert al 2 jaar de Liga MX en doet ook mee bij de nationale ploeg en scoort daar ook, ouderwets neusje voor de goal, de 23-jarige Alexis Vega is een goedkopere optie met wat minder rendement maar ook redelijk wat voorbereidend werk
Alleen maar 30jarigen? PSV heeft niet veel oudere spelers
-
- Legende
- ruuddevil
- Legende
Die jankerd hoef ik niet bij PSV te zien. Niet de mentaliteit die ons verder gaat helpen.Josef Dettelbacher wrote: ↑16 May 2021, 22:27Bas Dost heeft nog n contract voor n jaar bij Brugge. Zou financieel haalbaar moeten zijn.