Ik persoonlijk liever Schouten. Was ik al gecharmeerd van, en ik heb het idee dat PSV daar op lange termijn een betere deal uit kan slepen. Bij zowel Vranckx als CDK verwacht ik dat PSV heel veel % doorverkoop of evt een terugkoopclausule moet slikken om ze binnen te halen. Bologna lijkt me eerder genoegen te nemen met kale verkoop of eventueel een paar bonussen bij succes. Ook qua leeftijd denk ik dat Schouten langer bij ons zal spelen, en Vranckx na n jaar mogelijk alweer weg is.
Transferwindow 2023/24
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als Vranckx binnen een jaar weg is dan is dat sowieso een financiële homerun. Dus als het zo is dan is het tegen de juiste prijs.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jul 2023, 23:20Ik persoonlijk liever Schouten. Was ik al gecharmeerd van, en ik heb het idee dat PSV daar op lange termijn een betere deal uit kan slepen. Bij zowel Vranckx als CDK verwacht ik dat PSV heel veel % doorverkoop of evt een terugkoopclausule moet slikken om ze binnen te halen. Bologna lijkt me eerder genoegen te nemen met kale verkoop of eventueel een paar bonussen bij succes. Ook qua leeftijd denk ik dat Schouten langer bij ons zal spelen, en Vranckx na n jaar mogelijk alweer weg is.
Overigens zie ik je mening gebasseerd op de deal maar ik denk dat kwaliteit doorslaggevend moet zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Dat is niet wat ik bedoelde.Breur wrote: ↑28 Jul 2023, 10:20Goed idee om Sambo nu al af te schrijven na een weekje trainen. Dan zit die contractverlenging er wil in .Voormalig KG wrote: ↑28 Jul 2023, 10:16 Jammer dat Steward niet spreekt over een rechtsback en nog een middenvelder mocht Sangaré vertrekken naast het vertrekt van Guti..
Vind ik oprecht wel een beetje jammer en matig.
Je kunt aangeven dat je niet alles kunt verbeteren in een window, doch de rechtsback is nu al jaren een van de grootste zorgenkindjes sinds het vertrek van Dumfries
Wel dat er naast Sambo wel een kanjer bij mag komen. Mwene en Teze(op rechtsback) afschrijven als.rechtsback daar zou ik wel mee kunnen leven
-
- Legende
Ik heb Vranckx nog geen minuut zien voetballen11 Tinus wrote: ↑29 Jul 2023, 23:30Overigens zie ik je mening gebasseerd op de deal maar ik denk dat kwaliteit doorslaggevend moet zijn.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jul 2023, 23:20
Ik persoonlijk liever Schouten. Was ik al gecharmeerd van, en ik heb het idee dat PSV daar op lange termijn een betere deal uit kan slepen. Bij zowel Vranckx als CDK verwacht ik dat PSV heel veel % doorverkoop of evt een terugkoopclausule moet slikken om ze binnen te halen. Bologna lijkt me eerder genoegen te nemen met kale verkoop of eventueel een paar bonussen bij succes. Ook qua leeftijd denk ik dat Schouten langer bij ons zal spelen, en Vranckx na n jaar mogelijk alweer weg is.
-
- Veelbelovend talent
Ik denk dat ze nu wel extra zullen opassen met terugkoopclausules. Bovendien denk ik dat als Vranckx na n jaar weer vertrekt dat we daar goed aan zullen verdienen. Hij is een stuk jonger dan Schouten en oogt naar mijn mening veel sterker en beter aan de bal.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jul 2023, 23:20Ik persoonlijk liever Schouten. Was ik al gecharmeerd van, en ik heb het idee dat PSV daar op lange termijn een betere deal uit kan slepen. Bij zowel Vranckx als CDK verwacht ik dat PSV heel veel % doorverkoop of evt een terugkoopclausule moet slikken om ze binnen te halen. Bologna lijkt me eerder genoegen te nemen met kale verkoop of eventueel een paar bonussen bij succes. Ook qua leeftijd denk ik dat Schouten langer bij ons zal spelen, en Vranckx na n jaar mogelijk alweer weg is.
Maar we wachten het af.
-
- Legende
Ik doel op vroegtijdig vertrek door die clausule. Denk dat Wolfsburg die te allen tijde bij zo'n jong en kennelijk groot talent op wil laten nemen, en anders gewoon niet meewerkt aan een transfer naar PSV.
- Juancho
- Mister PSV
Ik waardeer je positieve insteek, oprecht, maar het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat je jouw droom (Sangare gekoppeld aan of Vranckx of Schouten) echt kan vergeten. Een verkoop van Sangere is keihard nodig om 1 van die 2 heren te halen + een 10. En dan is de bezetting alsnog splinterdun.
Ik zou dus voorzichtig maar afscheid gaan nemen van Ibi. Komt de klap straks wat minder hard aan
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Sangaré spreekt toch geen Engels?
Stewart moet gewoon tegen Ibi zeggen dat PSV akkoord is met Liverpool, dat ie z'n "einde dienstverband PSV" even moet komen ondertekenen op kantoor, half bedekken met een bierviltje, en dan na tekenen keihard lachen dat Ibi zojuist contractverlenging tot 2028 heeft ondertekend.
Stewart moet gewoon tegen Ibi zeggen dat PSV akkoord is met Liverpool, dat ie z'n "einde dienstverband PSV" even moet komen ondertekenen op kantoor, half bedekken met een bierviltje, en dan na tekenen keihard lachen dat Ibi zojuist contractverlenging tot 2028 heeft ondertekend.
-
- Basisspeler
-
- Internationale topspeler
Wolfsburg is geen Man City of PSG of zo, dus een terugkoopclausule zal PSV van zijn lang zal ze leven niet mee akkoord gaan, of het is voor bedrag van 50 miljoen of meer of zo. Doorverkooppercentage is vrij standaard en daar lijken de onderhandelingen nu op te hangen: Wolfsburg wil 30% wat absurd hoog is, maar zelfs bij zo'n hoog doorverkooppercentage is het nog een goede deal als hij na een jaar al wordt doorverkocht. Dan kopen we over een jaar wel van de winst Schouten voor erbijJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Jul 2023, 00:08 Ik doel op vroegtijdig vertrek door die clausule. Denk dat Wolfsburg die te allen tijde bij zo'n jong en kennelijk groot talent op wil laten nemen, en anders gewoon niet meewerkt aan een transfer naar PSV.
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Een hoop nieuwe namen als optie voor verdediging
https://www.psvinside.nl/jacht-PSV-op-c ... andidaten/
- Youneedtogotheretocomeback
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Boscagli
Leuk artikel. Alleen weinig zicht op de spelers die erin staan of die een meerwaarde zouden zijn. Hoop toch nog steeds op D.Sanchez..DoubleUCoolman wrote: ↑30 Jul 2023, 08:03 Een hoop nieuwe namen als optie voor verdediging
-
- Bankzitter
Filipe Relvas is een leuke optie. Een aantal keren zien spelen in portimao. Grote sterke vent die voetballend ook goed is. Is echter linksbenig. Denk dat we daar bosca neer gaan zetten.DoubleUCoolman wrote: ↑30 Jul 2023, 08:03 Een hoop nieuwe namen als optie voor verdediging
- ShovingNE2
- Site Admin
Waar blijkt dit uit?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
De jongen kan alleen niet verdedigen. Voor mij hoeft het niet. Vraag mezelf ook af of hij zichzelf niet te goed vindt voor PSV.
-
- Internationale topspeler
Ik weet het, LaFoquita...LaFoquita wrote: ↑27 Jul 2023, 22:14Laatste wat ik heb vernomen is dat PSV maximaal 9 miljoen vaste som wilt betalen. Wolfsburg wilt bij een vaste som van 9 miljoen ook een doorverkooppercentage van 30%. Dat percentage over de winst zal er hoe dan ook zijn. Is heel normaal zelfs, maar dit is absurd hoog.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Dinsdag is het al augustus en we hebben welgeteld nog maar 2 versterkingen gehaald. De klok tikt snel.
- Klapstoel
- Basisspeler
Het zijn wel twee goede versterkingen. Ik ben voor kwaliteit boven kwantiteit. De afgelopen jaren hebben we teveel twijfelaars gehaald wat de bekende gevolgen (lees: vijf jaar geen kampioen)
Ik heb het idee dat Stewart aan het stuur zit en weet waarmee hij bezig is samen met de scouting
Ik heb het idee dat Stewart aan het stuur zit en weet waarmee hij bezig is samen met de scouting