Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Djamba97 wrote: 29 Jul 2023, 22:53
Ik zelf zie Vranckx het liefst komen van de namen die nu rond slingeren, jullie?
Ik persoonlijk liever Schouten. Was ik al gecharmeerd van, en ik heb het idee dat PSV daar op lange termijn een betere deal uit kan slepen. Bij zowel Vranckx als CDK verwacht ik dat PSV heel veel % doorverkoop of evt een terugkoopclausule moet slikken om ze binnen te halen. Bologna lijkt me eerder genoegen te nemen met kale verkoop of eventueel een paar bonussen bij succes. Ook qua leeftijd denk ik dat Schouten langer bij ons zal spelen, en Vranckx na n jaar mogelijk alweer weg is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler

Een woord: Schangaré :mrgreen:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Josef Dettelbacher wrote: 29 Jul 2023, 23:20
Ik zelf zie Vranckx het liefst komen van de namen die nu rond slingeren, jullie?
Ik persoonlijk liever Schouten. Was ik al gecharmeerd van, en ik heb het idee dat PSV daar op lange termijn een betere deal uit kan slepen. Bij zowel Vranckx als CDK verwacht ik dat PSV heel veel % doorverkoop of evt een terugkoopclausule moet slikken om ze binnen te halen. Bologna lijkt me eerder genoegen te nemen met kale verkoop of eventueel een paar bonussen bij succes. Ook qua leeftijd denk ik dat Schouten langer bij ons zal spelen, en Vranckx na n jaar mogelijk alweer weg is.
Als Vranckx binnen een jaar weg is dan is dat sowieso een financiële homerun. Dus als het zo is dan is het tegen de juiste prijs.

Overigens zie ik je mening gebasseerd op de deal maar ik denk dat kwaliteit doorslaggevend moet zijn.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Breur wrote: 28 Jul 2023, 10:20
Voormalig KG wrote: 28 Jul 2023, 10:16 Jammer dat Steward niet spreekt over een rechtsback en nog een middenvelder mocht Sangaré vertrekken naast het vertrekt van Guti..

Vind ik oprecht wel een beetje jammer en matig.
Je kunt aangeven dat je niet alles kunt verbeteren in een window, doch de rechtsback is nu al jaren een van de grootste zorgenkindjes sinds het vertrek van Dumfries
Goed idee om Sambo nu al af te schrijven na een weekje trainen. Dan zit die contractverlenging er wil in :strong:.
Dat is niet wat ik bedoelde.
Wel dat er naast Sambo wel een kanjer bij mag komen. Mwene en Teze(op rechtsback) afschrijven als.rechtsback daar zou ik wel mee kunnen leven
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Mwene Sambo lijkt mij goed genoeg om het in ieder geval 5 wedstrijden aan te kijken.
Josef Dettelbacher
Legende

11 Tinus wrote: 29 Jul 2023, 23:30

Overigens zie ik je mening gebasseerd op de deal maar ik denk dat kwaliteit doorslaggevend moet zijn.
Ik heb Vranckx nog geen minuut zien voetballen
Djamba97
Veelbelovend talent

Ik denk dat ze nu wel extra zullen opassen met terugkoopclausules. Bovendien denk ik dat als Vranckx na n jaar weer vertrekt dat we daar goed aan zullen verdienen. Hij is een stuk jonger dan Schouten en oogt naar mijn mening veel sterker en beter aan de bal.

Maar we wachten het af.
Josef Dettelbacher
Legende

Ik doel op vroegtijdig vertrek door die clausule. Denk dat Wolfsburg die te allen tijde bij zo'n jong en kennelijk groot talent op wil laten nemen, en anders gewoon niet meewerkt aan een transfer naar PSV.
Juancho
Mister PSV

Revolinho wrote: 29 Jul 2023, 23:28 Een woord: Schangaré :mrgreen:
Ik waardeer je positieve insteek, oprecht, maar het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat je jouw droom (Sangare gekoppeld aan of Vranckx of Schouten) echt kan vergeten. Een verkoop van Sangere is keihard nodig om 1 van die 2 heren te halen + een 10. En dan is de bezetting alsnog splinterdun.

Ik zou dus voorzichtig maar afscheid gaan nemen van Ibi. Komt de klap straks wat minder hard aan :heart:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende

Sangaré spreekt toch geen Engels?

Stewart moet gewoon tegen Ibi zeggen dat PSV akkoord is met Liverpool, dat ie z'n "einde dienstverband PSV" even moet komen ondertekenen op kantoor, half bedekken met een bierviltje, en dan na tekenen keihard lachen dat Ibi zojuist contractverlenging tot 2028 heeft ondertekend.
Eenhoopjob
Basisspeler

Dan voelt ie zich misschien wel in zijn Sangareet genomen
loginnaam
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jul 2023, 00:08 Ik doel op vroegtijdig vertrek door die clausule. Denk dat Wolfsburg die te allen tijde bij zo'n jong en kennelijk groot talent op wil laten nemen, en anders gewoon niet meewerkt aan een transfer naar PSV.
Wolfsburg is geen Man City of PSG of zo, dus een terugkoopclausule zal PSV van zijn lang zal ze leven niet mee akkoord gaan, of het is voor bedrag van 50 miljoen of meer of zo. Doorverkooppercentage is vrij standaard en daar lijken de onderhandelingen nu op te hangen: Wolfsburg wil 30% wat absurd hoog is, maar zelfs bij zo'n hoog doorverkooppercentage is het nog een goede deal als hij na een jaar al wordt doorverkocht. Dan kopen we over een jaar wel van de winst Schouten voor erbij ;)
DoubleUCoolman
Talent
Favoriete speler: Pepi

Een hoop nieuwe namen als optie voor verdediging
https://www.psvinside.nl/jacht-PSV-op-c ... andidaten/
Youneedtogotheretocomeback
Jeugdspeler
Favoriete speler: Boscagli

DoubleUCoolman wrote: 30 Jul 2023, 08:03 Een hoop nieuwe namen als optie voor verdediging
Leuk artikel. Alleen weinig zicht op de spelers die erin staan of die een meerwaarde zouden zijn. Hoop toch nog steeds op D.Sanchez..
Rigo
Bankzitter

DoubleUCoolman wrote: 30 Jul 2023, 08:03 Een hoop nieuwe namen als optie voor verdediging
Filipe Relvas is een leuke optie. Een aantal keren zien spelen in portimao. Grote sterke vent die voetballend ook goed is. Is echter linksbenig. Denk dat we daar bosca neer gaan zetten.
ShovingNE2
Site Admin

loginnaam wrote: 30 Jul 2023, 07:37Doorverkooppercentage is vrij standaard en daar lijken de onderhandelingen nu op te hangen: Wolfsburg wil 30% wat absurd hoog is, maar zelfs bij zo'n hoog doorverkooppercentage is het nog een goede deal als hij na een jaar al wordt doorverkocht.
Waar blijkt dit uit?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heruone
Lid scoutingsteam

Het zou me niets verbazen als…

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Heruone wrote: 30 Jul 2023, 09:10 Het zou me niets verbazen als…

Heel eerlijk in de situatie van PSV als je dest gratis kan ophalen moet je het doen
TomPSV
Legende

Dest vind ik echt helemaal niks. Liever gewoon Sambo de kans geven dan.
Standbeeld
Mister PSV

De jongen kan alleen niet verdedigen. Voor mij hoeft het niet. Vraag mezelf ook af of hij zichzelf niet te goed vindt voor PSV.
loginnaam
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2023, 08:18
loginnaam wrote: 30 Jul 2023, 07:37Doorverkooppercentage is vrij standaard en daar lijken de onderhandelingen nu op te hangen: Wolfsburg wil 30% wat absurd hoog is, maar zelfs bij zo'n hoog doorverkooppercentage is het nog een goede deal als hij na een jaar al wordt doorverkocht.
Waar blijkt dit uit?
LaFoquita wrote: 27 Jul 2023, 22:14
Vanthaman18 wrote: 27 Jul 2023, 22:08
Hoe groot is het gat?
Laatste wat ik heb vernomen is dat PSV maximaal 9 miljoen vaste som wilt betalen. Wolfsburg wilt bij een vaste som van 9 miljoen ook een doorverkooppercentage van 30%. Dat percentage over de winst zal er hoe dan ook zijn. Is heel normaal zelfs, maar dit is absurd hoog.
Ik weet het, LaFoquita...
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

TomPSV wrote: 30 Jul 2023, 09:12 Dest vind ik echt helemaal niks. Liever gewoon Sambo de kans geven dan.
Eens, wanneer je Sambo rugdekking biedt met een sterke man als Sanchez rechts centraal dan kan die jongen zich prima doorontwikkelen.
Voijke
Internationale topspeler

#TransferSunday
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Rikkert1234
Vedette

Dinsdag is het al augustus en we hebben welgeteld nog maar 2 versterkingen gehaald. De klok tikt snel.
Klapstoel
Basisspeler

Het zijn wel twee goede versterkingen. Ik ben voor kwaliteit boven kwantiteit. De afgelopen jaren hebben we teveel twijfelaars gehaald wat de bekende gevolgen (lees: vijf jaar geen kampioen)

Ik heb het idee dat Stewart aan het stuur zit en weet waarmee hij bezig is samen met de scouting
Post Reply