Iedereen lijkt er wel zo ongeveer hetzelfde over te denken qua posities die ingevuld dienen te worden. Kan me er ook wel in vinden, maar hoop vooral dat er voorin nog iemand bij komt.
Al lijken de meeste hier ook Vertessen te vergeten, het zal toch ook niet zo lang duren voor hij weer terug is . Hadden we gisteren best kunnen gebruiken met z'n snelheid toen Gakpo er helemaal doorheen leek te zitten.
Transferwindow 2022-2023
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dus dat gisteren heeft laten zien dat het niet perse gaat om de kwaliteit van elk individu maar dat het juist moet passen als team + tactiek + vorm van de dag. Hier op het forum willen mensen maanden lang een fatsoenlijke RB en desnoods ontbinden we het contract van Mwene maar nu spelen we tegen een geweldige tegenstander en blijft Mwene min of meer makkelijk overeind. Als dit een nieuwe Braziliaanse back Mweninho was geweest dan was iedereen tevreden.
Guti kon echt niet meer want hij kan zoveel niet, maar wat hij wel kan wordt amper benoemd tot hij zo'n wedstrijd heeft als gisteren. Maar als hij weer 2 kutwedstrijden speelt dan is iedereen het weer vergeten tot er een nieuwe wedstrijd komt waar de warrior voor ons de kastanjes uit het vuur haalt.
Gakpo is kwalitatief de beste speler die we hebben, tenminste diegene die we het liefst behouden, maar die laat het 2x afweten tegen Monaco. Til ook maar die moet meteen op de bank maar als hij er 3 maakt tegen Ajax dan zijn we dat weer vergeten.
Het gaat niet om de beste poppetjes hebben maar ze het best gebruiken. Obispo en Ramalho moesten ook verkocht worden om door te selecteren, kijk wat die gasten gisteren voor ons op hebben gelost. Probeer eens wat blijer te zijn met wat je hebt dan te wensen wat je niet hebt.
Ik vind dat er wel een aankoop bij moet omdat ik vind dat onze rechterkant een zwakte is op elk niveau. Mwene als rechtsback kan ik best accepteren, zeker als we een fitte Mauro als back-up hebben en dan de druistige Hoever als 3e keuze maar rechtsvoor hebben we geen één basiswaardige speler in mijn beleving nu Noni geblesseerd is. Als je erop gokt dat 1 van de vele opties uiteindelijk wel goed uit pakt dan kun je de loterij winnen of een kampioenschap verliezen. Kies dan voor zekerheid en pak iemand die er ook staat nadat Madueke verkocht is.
Guti kon echt niet meer want hij kan zoveel niet, maar wat hij wel kan wordt amper benoemd tot hij zo'n wedstrijd heeft als gisteren. Maar als hij weer 2 kutwedstrijden speelt dan is iedereen het weer vergeten tot er een nieuwe wedstrijd komt waar de warrior voor ons de kastanjes uit het vuur haalt.
Gakpo is kwalitatief de beste speler die we hebben, tenminste diegene die we het liefst behouden, maar die laat het 2x afweten tegen Monaco. Til ook maar die moet meteen op de bank maar als hij er 3 maakt tegen Ajax dan zijn we dat weer vergeten.
Het gaat niet om de beste poppetjes hebben maar ze het best gebruiken. Obispo en Ramalho moesten ook verkocht worden om door te selecteren, kijk wat die gasten gisteren voor ons op hebben gelost. Probeer eens wat blijer te zijn met wat je hebt dan te wensen wat je niet hebt.
Ik vind dat er wel een aankoop bij moet omdat ik vind dat onze rechterkant een zwakte is op elk niveau. Mwene als rechtsback kan ik best accepteren, zeker als we een fitte Mauro als back-up hebben en dan de druistige Hoever als 3e keuze maar rechtsvoor hebben we geen één basiswaardige speler in mijn beleving nu Noni geblesseerd is. Als je erop gokt dat 1 van de vele opties uiteindelijk wel goed uit pakt dan kun je de loterij winnen of een kampioenschap verliezen. Kies dan voor zekerheid en pak iemand die er ook staat nadat Madueke verkocht is.
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
-
- Vedette
Rechtsbuiten wordt Rashica!Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Aug 2022, 14:16 Er moet gewoon een rechtsbuiten bij. En hopelijk zijn Vertessen en Vinicius snel weer inzetbaar. Maar er moet zeker een rechtsbuiten bij komen. Kunnen we Draxler niet huren?
- Standbeeld
- Mister PSV
-
We kunnen halen wie we willen maar het valt en staat toch echt met spelpatronen, speelwijze etc. Zolang we die er niet in hebben zitten kun je Mbappe kopen maar zal het nog niet beter gaan. Grootste winst voor ons zit niet in aankopen maar simpelweg al beter gaan spelen, bal in de ploeg houden, "vaste" looplijnen, variatie etc. Je zag met Schmidt, en bijvoorbeeld bij Feyenoord, dat je met minder materiaal maar wel een duidelijk spelplan (wat klopt) je al heel ver kunt komen.
Tuurlijk zijn versterkingen wenselijk maar dat gaat ons op korte termijn echt niet helpen.
Tuurlijk zijn versterkingen wenselijk maar dat gaat ons op korte termijn echt niet helpen.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Baseer je dat ergens op of zie je hem zelf graag komen?Rikkert1234 wrote: ↑10 Aug 2022, 14:18Rechtsbuiten wordt Rashica!Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Aug 2022, 14:16 Er moet gewoon een rechtsbuiten bij. En hopelijk zijn Vertessen en Vinicius snel weer inzetbaar. Maar er moet zeker een rechtsbuiten bij komen. Kunnen we Draxler niet huren?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik zou Max verkopen, Mauro LB met Mwene als back-up en op rechts een goede aankoop met Hoever als back-up. En dan evt. Öppegard verhuren.
Verder vind ik het op zich wel een interessante vraag als je het hebt over de context van geld. PSV heeft beperkte financiële middelen. Men zal ongetwijfeld wat in het zakje nog hebben zitten en met een verkoop van Max zeker voldoende om een nieuwe verdediger te halen. Maarr, geld kan je maar een keer uitgeven.
Stel dat je Max verkoopt. Durf je dan:
- Mauro en Öppegard links.
- Mwene en Hoever rechts.
- Teze die evt. ook op de back positie kan. Centraal heb je met die lange Engelse giraffe en Ramalho voldoende opties.
- Sambo die talentvol is en volgend jaar terugkomt met een jaar ED in de benen.
Of is dit too risky? Puur hypothetisch overigens. Ik kan me niet voorstellen dat deze situatie zich gaat voordoen to be fair.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Max verkopen = back-up LB halen die iig minder verzaakt dan Max, mag een talent zijn die wel van hoger niveau dan Oppegard is. Mwene basis rechtsback, één van de weinige spelers die in het tweeluik tegen Monaco overeind bleef en daarmee aangetoond dat andere posities versterken meer prio heeft.Heruone wrote: ↑10 Aug 2022, 14:40Ik zou Max verkopen, Mauro LB met Mwene als back-up en op rechts een goede aankoop met Hoever als back-up. En dan evt. Öppegard verhuren.
Verder vind ik het op zich wel een interessante vraag als je het hebt over de context van geld. PSV heeft beperkte financiële middelen. Men zal ongetwijfeld wat in het zakje nog hebben zitten en met een verkoop van Max zeker voldoende om een nieuwe verdediger te halen. Maarr, geld kan je maar een keer uitgeven.
- Teze die evt. ook op de back positie kan. Centraal heb je met die lange Engelse giraffe en Ramalho voldoende opties.
Of is dit too risky? Puur hypothetisch overigens. Ik kan me niet voorstellen dat deze situatie zich gaat voordoen to be fair.
Een betere RB dan Mwene halen gaat het elftal minder helpen dan bijv. een extra buitenspeler om in de aanval meer variatie te kunnen bieden.
- Juancho
- Mister PSV
Niet vergeten maar zijn blessuregevoeligheid begint wel een serieus dingetje te worden op deze manier. Weer een speler waar je wel iets in ziet qua potentie maar die te vaak afwezig is. Zelfde met Obispo die gelukkig tot nu toe fit is gebleven, ritme op doet en dan zie je hem met de week groeien. A29.04.2007 wrote: ↑10 Aug 2022, 10:29 Al lijken de meeste hier ook Vertessen te vergeten, het zal toch ook niet zo lang duren voor hij weer terug is . Hadden we gisteren best kunnen gebruiken met z'n snelheid toen Gakpo er helemaal doorheen leek te zitten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ben het er niet mee eens. Mbappe, net als zoveel andere spelers, zouden ons wel sterker maken hoor. Maar snap je punt verder.Ittot wrote: ↑10 Aug 2022, 14:32 We kunnen halen wie we willen maar het valt en staat toch echt met spelpatronen, speelwijze etc. Zolang we die er niet in hebben zitten kun je Mbappe kopen maar zal het nog niet beter gaan. Grootste winst voor ons zit niet in aankopen maar simpelweg al beter gaan spelen, bal in de ploeg houden, "vaste" looplijnen, variatie etc. Je zag met Schmidt, en bijvoorbeeld bij Feyenoord, dat je met minder materiaal maar wel een duidelijk spelplan (wat klopt) je al heel ver kunt komen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Denk je? Ik denk dat het financieel niet veel verschilt tussen die linksback of rechtsback halen to be fair. En hoewel Mwene gister erg goed was, denk ik wel dat je op zijn positie nog progressie kan boeken.Sensation wrote: ↑10 Aug 2022, 14:41Max verkopen = back-up LB halen die iig minder verzaakt dan Max, mag een talent zijn die wel van hoger niveau dan Oppegard is. Mwene basis rechtsback, één van de weinige spelers die in het tweeluik tegen Monaco overeind bleef en daarmee aangetoond dat andere posities versterken meer prio heeft.Heruone wrote: ↑10 Aug 2022, 14:40
Ik zou Max verkopen, Mauro LB met Mwene als back-up en op rechts een goede aankoop met Hoever als back-up. En dan evt. Öppegard verhuren.
Een betere RB dan Mwene halen gaat het elftal minder helpen dan bijv. een extra buitenspeler om in de aanval meer variatie te kunnen bieden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij had toch een darmontsteking? Staat me iets van bij. Dat is niet echt voetbalgerelateerd, dus meer pech dan echt blessuregevoelig.Juancho wrote: ↑10 Aug 2022, 14:43Niet vergeten maar zijn blessuregevoeligheid begint wel een serieus dingetje te worden op deze manier. Weer een speler waar je wel iets in ziet qua potentie maar die te vaak afwezig is. Zelfde met Obispo die gelukkig tot nu toe fit is gebleven, ritme op doet en dan zie je hem met de week groeien. A29.04.2007 wrote: ↑10 Aug 2022, 10:29 Al lijken de meeste hier ook Vertessen te vergeten, het zal toch ook niet zo lang duren voor hij weer terug is . Hadden we gisteren best kunnen gebruiken met z'n snelheid toen Gakpo er helemaal doorheen leek te zitten.
- mateja
Maar is de vraag niet of je meer progressie boekt met een nieuwe rechtsbuiten (multifunctioneel idealiter) of een nieuwe rechtsback. Ik zou dan ook voor de rechtsbuiten gaan. De backup linksback kan dan een goedkope optie zijn die iets betrouwbaarder is dan Oppergard nu.Heruone wrote: ↑10 Aug 2022, 14:45Denk je? Ik denk dat het financieel niet veel verschilt tussen die linksback of rechtsback halen to be fair. En hoewel Mwene gister erg goed was, denk ik wel dat je op zijn positie nog progressie kan boeken.Sensation wrote: ↑10 Aug 2022, 14:41
Max verkopen = back-up LB halen die iig minder verzaakt dan Max, mag een talent zijn die wel van hoger niveau dan Oppegard is. Mwene basis rechtsback, één van de weinige spelers die in het tweeluik tegen Monaco overeind bleef en daarmee aangetoond dat andere posities versterken meer prio heeft.
- Juancho
- Mister PSV
Is toch een half verhaal wederom? Mauro ligt er al heel lang uit, dus als je als club niet overtuigd bent van Max en er zijn/waren geïnteresseerde clubs... dan had je hem dus ook wel kunnen verkopen en die nieuwe LB kunnen halen. Dat je hem nu niet meer snel laat gaan klopt, maar dat is een beetje een half verhaal dus. Ik denk eerder dat Ruudje hem daadwerkelijk niet kwijt wil.11 Sir Tinus wrote: ↑10 Aug 2022, 14:52 Max verkopen is alleen niet aan de orde zolang Mauro niet fit is en die is niet fit voor 31 augustus dus ik denk dat deze hypothese een langzame dood sterven.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Hij is wel redelijk blessuregevoelig, volgens mij was hij dat in de jeugd ook. Maar een blindedarmontsteking ligt niet per se in die lijn, natuurlijk.Juancho wrote: ↑10 Aug 2022, 14:43
Niet vergeten maar zijn blessuregevoeligheid begint wel een serieus dingetje te worden op deze manier. Weer een speler waar je wel iets in ziet qua potentie maar die te vaak afwezig is. Zelfde met Obispo die gelukkig tot nu toe fit is gebleven, ritme op doet en dan zie je hem met de week groeien. A
#FreeGeneratie4
- Juancho
- Mister PSV
Zeker niet, maar het is wel weer een flinke periode dat hij afwezig is. En zo is er net te vaak wel iets aan de hand met hem, of het nu wel/niet sport gerelateerd is. Je wil hem eigenlijk, of beter gezegd moet, zien als 2de spits en 2de linksbuiten. Maar daar kan je maar verdomd lastig op vertrouwen zo.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV had een RB nodig ipv Teze die centraal ging spelen dus kwamen ze bij Hoever (slechte keuze). Op links hadden we met Max en Mauro een dure jongen en een topper met daarachter een talentvolle speler die Ruud mee neemt vanuit Jong. Dat verhaal is gewoon kogeltje rond hoor zoals Rik zou zeggen.Juancho wrote: ↑10 Aug 2022, 14:55Is toch een half verhaal wederom? Mauro ligt er al heel lang uit, dus als je als club niet overtuigd bent van Max en er zijn/waren geïnteresseerde clubs... dan had je hem dus ook wel kunnen verkopen en die nieuwe LB kunnen halen. Dat je hem nu niet meer snel laat gaan klopt, maar dat is een beetje een half verhaal dus. Ik denk eerder dat Ruudje hem daadwerkelijk niet kwijt wil.11 Sir Tinus wrote: ↑10 Aug 2022, 14:52 Max verkopen is alleen niet aan de orde zolang Mauro niet fit is en die is niet fit voor 31 augustus dus ik denk dat deze hypothese een langzame dood sterven.
Het heeft er alle schijn van dat PSV Max wel goed genoeg vindt, ook omdat ze niet zeker weten hoe Mauro terug komt van zijn blessure, en verkopen hem daarom niet.
- Juancho
- Mister PSV
Ja precies, dat zeg ik. Als je als club/trainer Max goed genoeg vindt (basis of backup) dan is het idd logisch dat je niet vroegtijdig kijkt naar een alternatief. Dat is dan de keuze van de club en tja, dan zit je dus zoals nu met Max in de basis te spelen. Dat moet je dan maar slikken/accepteren of prima vinden. Dat is verder prima, de club bepaalt